Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie - ZP-8/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie - ZP-8/22
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fceba32-9877-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012090/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg na terenie zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie – etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP - 8/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót budowlano-instalacyjnych w ramach zadania pn.: „Przebudowa dróg na terenie zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie”, obejmujące swym zakresem 3 etapy Przedmiotu zamówienia (robót): Pierwszy etap podstawowy i Drugi etap stanowiący prawo opcji oraz Trzeci etap stanowiący prawo opcji.
2. W ramach każdego etapu realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlano-instalacyjne, w tym m.in.:
2.1. Prace rozbiórkowe:
a) rozebranie nawierzchni dróg wraz z podbudową,
b) rozebranie chodników wraz z podbudową, krawężnikami i obrzeżami.
2.2. Wykonanie jezdni, w tym:
a) profilowanie, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa łamanego,
b) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej (warstwa wiążąca, warstwa nawierzchniowa ścieralna).
2.3. Wykonanie chodników z kostki betonowej typu „retro” (rodzaj kostki do uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków i Zamawiającym).
2.4. Wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych 40x60x8 cm.
2.5. Wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami z kręgów betonowych i studzienkami ściekowymi ulicznymi.
2.6. Wykonanie plantowania i zasiewu trawy.
2.7. Wywóz i utylizacja ziemi i gruzu.
2.8. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót.
3. Prawo opcji – Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy, może skorzystać z prawa opcji w zakresie realizacji prac dla Drugiego etapu i Trzeciego etapu Przedmiotu zamówienia.
4. W ramach Przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlano-instalacyjne określone w ustępie 2 , w trzech etapach:
4.1. Pierwszy etap Przedmiotu zamówienia (podstawowy) – obejmuje swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi o powierzchni 1 101,58 m2, nawierzchni chodnika o powierzchni 299,49 m2, nawierzchni zatok postojowych o powierzchni 137,32 m2, oraz wykonanie robót instalacyjno – budowlanych i towarzyszących wynikających z Przedmiaru robót nr I stanowiącego dokumentację niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pierwszy etap (podstawowy) obejmuje odcinek drogi od budynku Apteki szpitalnej do budynku szpitalnego nr 4B, który na Mapie poglądowej (załącznik do niniejszej SWZ) został oznaczony kolorem fioletowym na mapie poglądowej.
4.2. Drugi etap Przedmiotu zamówienia stanowiący prawo opcji – obejmuje swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi o powierzchni 885,60 m2, nawierzchni chodnika o powierzchni 230,37 m2, nawierzchni zatok postojowych o powierzchni 84,92 m2, oraz wykonanie robót instalacyjno – budowlanych i towarzyszących wynikających Przedmiaru robót nr II stanowiącego dokumentację niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Drugi etap obejmuje odcinek drogi od budynku szpitalnego nr 4B za budynek szpitalny nr 2B, który na Mapie poglądowej (załącznik do niniejszej SWZ) został oznaczony kolorem zielonym na mapie poglądowej.
4.3. Trzeci etap Przedmiotu zamówienia stanowiący prawo opcji – obejmuje swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi o powierzchni 757,33 m2, nawierzchni chodnika o powierzchni 186,04 m2, nawierzchni zatok postojowych o powierzchni 62,50 m2, oraz wykonanie robót instalacyjno – budowlanych i towarzyszących wynikających Przedmiaru robót nr III stanowiącego dokumentację niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Trzeci etap obejmuje odcinek drogi od budynku Apteki szpitalnej do budynku szpitalnego nr 2B, który Mapie poglądowej (załącznik do niniejszej SWZ) został oznaczony kolorem szarym na mapie poglądowej.
5. Wykonawca musi przedstawić cenę realizacji zamówienia - oferty (w zakresie zamówienia podstawowego oraz w zakresie prawa opcji) wyliczoną na podstawie przedmiarów robót dla każdego etapu realizacji zamówienia.
Termin wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu zamówienia:
1) Pierwszy etap Przedmiotu umowy (podstawowy) zostanie zrealizowany w terminie 150 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
2) Drugi etap Przedmiotu umowy (prawo opcji) zostanie zrealizowany w terminie 150 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy wskazanego we wzorze umowy (załączniku nr 4 do SWZ) w §2 B ust. 2 oświadczenia Zamawiającego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, lecz nie później niż do dnia 30 czerwca 2023 r.
3) Trzeci etap Przedmiotu umowy (prawo opcji) zostanie zrealizowany w terminie 150 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy wskazanego we wzorze umowy (załączniku nr 4 do SWZ) w §2 B ust. 2 oświadczenia Zamawiającego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, lecz nie później niż do dnia 30 czerwca 2023 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Prawo opcji – Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy, może skorzystać z prawa opcji w zakresie realizacji prac dla Drugiego etapu i Trzeciego etapu Przedmiotu zamówienia na następujących zasadach:
1.1. skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
1.2. zlecenie realizacji Przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz wysokości środków finansowych przyznanych Zamawiającemu na ten cel (dotacja). Realizacja Przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji może być zlecona Wykonawcy:
a) w całości, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację całości Drugiego etapu oraz całości Trzeciego etapu, lub
b) w części, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację Drugiego etapu w całości lub części oraz/lub Trzeciego etapu w całości bądź w części, lub
c) wcale,
1) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy z tytułu realizacji Drugiego etapu lub Trzeciego etapu,
2) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji Przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa.
Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.
1.3. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy w terminie do dnia 31 stycznia 2023 r. oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zleceniem realizacji robót odpowiednio w ramach Drugiego etapu lub/oraz Trzeciego etapu Przedmiotu zamówienia, na
warunkach określonych w umowie (załącznik nr 4 do SWZ). Dla oświadczenia Zamawiającego wskazanego w zdaniu poprzednim Strony przewidują formę pisemną pod rygorem nieważności.
1.4. W przypadku zlecenia Wykonawcy realizacji robót w ramach Drugiego etapu oraz Trzeciego etapu Przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza jednoczasowe prowadzenie robót w ramach wskazanych etapów, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca do każdego z budynków Zamawiającego znajdujących się przy przebudowywanym odcinku drogi zapewni całodobowo dojście i dojazd samochodów obsługi żywieniowej i logistycznej.
1.5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji na warunkach określonych w umowie, co Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
1.6. Szczegółowe zasady skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Prawo opcji dotyczy Drugiego i Trzeciego etapu Przedmiotu zamówienia:
- Drugi etap Przedmiotu zamówienia stanowiący prawo opcji – obejmuje swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi o powierzchni 885,60 m2, nawierzchni chodnika o powierzchni 230,37 m2, nawierzchni zatok postojowych o powierzchni 84,92 m2, oraz wykonanie robót instalacyjno – budowlanych i towarzyszących wynikających Przedmiaru robót nr II stanowiącego dokumentację niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Drugi etap obejmuje odcinek drogi od budynku szpitalnego nr 4B za budynek szpitalny nr 2B, który na Mapie poglądowej (załącznik do niniejszej SWZ) został oznaczony kolorem zielonym na mapie poglądowej.
- Trzeci etap Przedmiotu zamówienia stanowiący prawo opcji – obejmuje swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi o powierzchni 757,33 m2, nawierzchni chodnika o powierzchni 186,04 m2, nawierzchni zatok postojowych o powierzchni 62,50 m2, oraz wykonanie robót instalacyjno – budowlanych i towarzyszących wynikających Przedmiaru robót nr III stanowiącego dokumentację niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Trzeci etap obejmuje odcinek drogi od budynku Apteki szpitalnej do budynku szpitalnego nr 2B, który Mapie poglądowej (załącznik do niniejszej SWZ) został oznaczony kolorem szarym na mapie poglądowej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca:
1. wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: jedno zamówienie na roboty budowlano-instalacyjne w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmujące swoim zakresem prace o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia o wartości robót brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł.
Wartość zamówienia na roboty budowlano-instalacyjne to wartość wskazana w umowie zawartej przez Wykonawcę z Inwestorem/Zamawiającym;
oraz
2. wykaże, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, tj.:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa
oraz
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 17.03.2022r.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy określone zostały szczegółowo w paragrafach: 20 i 21 wzoru umowy - załączniku nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ponad dokumenty i oświadczenia określone powyżej w ogłoszeniu, Wykonawca składa: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy, Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Wykaz robót budowlanych, Załącznik nr 2.2 do SWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Wykaz osób, Załącznik nr 2.3 do SWZ -
Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), Kosztorysy inwestorskie dla każdego etapu Przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość uczestniczenia w wizji lokalnej. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 08 marca 2022r., o godz. 12:00.