Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DUBIECKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 10
1.5.2.) Miejscowość: Dubiecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-750
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dubiecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aa1de81-c1ce-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089270/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.dubiecko.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.dubiecko.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko część 1:
1.1. Przebudowa drogi w m-ci Dubiecko na dz. nr ewid. 770, 414/12, 835;
1.2. Przebudowa drogi w m-ci Przedmieście Dubieckie na dz. nr ewid. 365/24;
1.3. Przebudowa drogi w m-ci Kosztowa na dz. nr ewid. 2199 w km 1+000 – 1+125;
1.4. Przebudowa drogi w m-ci Kosztowa na dz. nr ewid. 2397/2 w km 0+000 – 0+692;
1.5. rzebudowa drogi w m-ci Kosztowa na dz. nr ewid. 2419 w km 0+000 – 0+435;
1.6. Przebudowa drogi w m-ci Bachórzec na dz. nr ewid. 1776 w km 0+000 – 0+440;
1.7. Przebudowa drogi w m-ci Bachórzec na dz. nr ewid. 1772 w km 0+000 – 0+200;
1.8. Przebudowa drogi w m-ci Nienadowa na dz. nr ewid. 146/77, 146/100 w km 0+000 – 0+520;
1.9. Przebudowa drogi w m-ci Śliwnica na dz. nr ewid. 1239 w km 0+000 – 0+200;
1.10. Przebudowa drogi w m-ci Śliwnica na dz. nr ewid. 961/2, 956/2, 952/4, 1214, 947/2 w km 0+000 – 0+346;
1.11. Przebudowa drogi w m-ci Wybrzeże na dz. nr ewid. 156/1, 57/2 w km 0+000 – 0+675;
1.12. Przebudowa drogi w m-ci Sielnica na dz. nr ewid. 71/2, 72/2, 71/5, 62/4, 61/4, 73/2, 74/5, 74/8, 75/2, 76/2, 78/2, 81/2, 80/2, 83/2, 83/1, 101/1 w km 0+000 – 0+690 oraz 0+000 – 0+227;
1.13. Przebudowa drogi w m-ci Drohobyczka „Jastrzębiec” na dz. nr ewid. 3445, 3449, 3448 w km 0+000 – 2+350.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko część 2:
1.1. Przebudowa drogi w m-ci Hucisko Nienadowskie „Kąty” na dz. nr ewid. 902 w km 0+ 000 – 0+260;
1.2. Przebudowa drogi w m-ci Hucisko Nienadowskie „Kopce” na dz. nr ewid. 941/2 w km 0+000 – 1+600;
1.3. Przebudowa drogi w m-ci Hucisko Nienadowskie na dz. nr ewid. 885 w km 0+000 – 0+210;
1.4. rzebudowa drogi w m-ci Przedmieście Dubieckie „Potoczniówka” na dz. nr ewid. 983, 455/14, 455/20, 455/17, 456/29, 456/19, 456/27, 456/31, 456/24, 459/5, 531/33, 531/20, 459/7, 531/23, 531/31, 456/14, 456/17, 531/30 w km 0+000 – 0+723;
1.5. Przebudowa drogi w m-ci Nienadowa – Śliwnica na dz. nr ewid. 1262/4, 1204/5, 1294/11, 1294/9 w km 0+000 – 0+840;
1.6. Przebudowa drogi w m-ci Nienadowa na dz. nr ewid. 155/2 w km 0+000 – 0+345;
1.7. Przebudowa drogi w m-ci Drohobyczka na dz. nr ewid. 1289 w km 0+000 – 0+500;
1.8. Przebudowa drogi w m-ci Słonne na dz. nr ewid. 574/1 w km 0+000 – 0+200;
1.9. Przebudowa drogi w m-ci Słonne na dz. nr ewid. 581, 539/2, 640/2 w km 0+000 – 0+395;
1.10. Przebudowa drogi w m-ci Piątkowa na dz. nr ewid. 129 w km 0+000 – 0+340;
1.11. Przebudowa drogi w m-ci Tarnawka na dz. nr ewid. 554 w km 0+000 – 0+300;
1.12. Przebudowa drogi w m-ci Załazek na dz. nr ewid. 1208 w km 0+000 – 0+490;
1.13. Przebudowa drogi w m-ci Winne Podbukowina na dz. nr ewid. 1884 w km 0+420 – 0+540;
1.14. Przebudowa drogi w m-ci Śliwnica na dz. nr ewid. 1236, 1234, 1235 w km 0+998 – 1+818;
1.15. Przebudowa drogi w m-ci Sielnica na dz. nr ewid. 399
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi/dróg, której całkowita wartość wynosiła co najmniej 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych) brutto.
Powyższy warunek należy spełnić dla obu części zamówienia.
1.1. Zamawiający zastrzega, iż przez jedną robotę rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Do wykazu robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
1.1. oświadczenie o aktualności informacji w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą – załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.1. wykaz robót budowlanych (według wzoru – załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
1.1. Część 1 – Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko część 1 – 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100);
1.2. Część 2 – Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko część 2 – 26 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Dynowie Oddział Dubiecko
nr konta: 44 9093 1020 2002 0200 0026 0005
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: PZP.271.1.2024 – Część …”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego załączniki nr 5 do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w rozdziale VIII pkt 1.1. SWZ składa wraz z ofertą, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu każdego z Wykonawców.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 5 % brutto wynagrodzenia brutto.
Szczegóły określono w Proponowanych postanowieniach umowy (PPU) - załącznik nr 8 do SWZ.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 Prawa zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.dubiecko.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-19 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-19