Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6a22b1e-af1c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000731/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa i modernizacja drogi gminnej w m-ci Józefów. Zakres robót obejmuje przebudowę drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku o długości około 150 m i szerokości 3,0 - 4,5 m
1.1.16 Przebudowa drogi w m-ci Antoniówka na dz. nr ewid. 2369 w zakresie wykonania nowej nawierzchni asfaltowej na odcinku o długości ok. 280,0 mb i śr. szer. 3,0 m
1.1.30 Przebudowa dróg wewnętrznych w ciągu drogowym ul. Anny Nagórskiej, Pl. Sienkiewicza, Sandomierska, Krzywa, Długa
1.1.31 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrowa na dz. nr ewid. 95
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną na adres email: zamowienia@zaklikow.pl; 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl zakładka Korespondencja. 4. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału; 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://zaklikow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. 2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.5) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja” 6) Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.7)Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.8)Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: a)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) Włączona obsługa JavaScript; e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.9) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.10) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „Rozporządzeniem” lub „RODO” informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zaklików ul. Zachodnia 15, 37 – 470 Zaklików, tel. 15 8738476, email: sekretariat@zaklikow.pl, reprezentowana przez Burmistrza Dariusza Toczyskiego. 2) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Gminy Zaklików oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Nazwa Jednostki prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl 3) Administrator danych osobowych informuje, iż został powołany Inspektor ochrony danych, którego funkcję pełni Pan Mariusz Kwaśnik. Kontakt z Inspektorem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@valven.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora danych, wskazany powyżej. 4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 zł netto w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1 p.z.p. wyłonienia wykonawcy, realizacji umowy, ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.5) Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe na podstawie:a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty zainteresowane, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. Odbiorcami Pani/ Pana danych będą również podmioty, z którymi współpracuje Administrator.7) Będziemy przetwarzać następujące Pani/ Pana dane osobowe: imię i nazwisko, pełnioną funkcję, stanowisko, nazwę i adres firmy/instytucji, którą Pani/ Pan reprezentuje, numer telefonu, adres email. Mogą wystąpić przypadki w których Administrator będzie przetwarzał dane: numer uprawnień zawodowych, dane zawarte w udzielanych pełnomocnictwach, informacje dotyczące doświadczenia zawodowego, numer rachunku bankowego, opinie związane z realizacją umowy.Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 5 lat, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje umowę w sprawie zamówienia publicznego przez okres 10 lat.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Posiada Pani/Pan prawo do: a) żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii na podstawie art. 15 RODO*, b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO**, c) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***. d) prawo do usunięcia danych w prawo do żądania usunięcia danych osobowych, w sytuacji gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa wskazanego w art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 17 RODO), e) prawo do przenoszenia danych osobowych, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO), f) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych Pani/Pana dotyczących, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO (art. 21 RODO). Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO. Z praw tych może Pani/Pan skorzystać składając wniosek u Administratora.2. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. 4.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I: Przebudowa dróg wewnętrznych w ciągu drogowym ul. Anny Nagórskiej, Pl. Sienkiewicza, Sandomierska, Krzywa, Długa w celu doprowadzenia ich stanu technicznego do zgodności z warunkami technicznymi określonymi dla dróg publicznych – gminnych i po realizacji inwestycji zaliczenie ciągu drogowego do dróg gminnych, zgodnie z ustawą o drogach publicznych i obejmuje :1.1. Przebudowę drogi wewnętrznej w m-ci Zaklików – ul. Anny Nagórskiej w Zaklikowie w zakresie : a) wykonania robót przygotowawczych i rozbiórkowych w tym m.in.: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych- rozbiórka nawierzchni jezdni kolejowe podkłady betonowe/płyty drogowe b) geometryczną i konstrukcyjną budowę jezdni wraz z podbudową o parametrach odpowiadających aktualnym przepisom dla dróg publicznych w tym mi.in:- podbudowa jezdni z kruszywa drogowego wraz z warstwą odsączającą z piasku- nawierzchnie i elementy ulic : ściek z prefabrykowanych elementów betonowych, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, krawężniki betonowe, nawierzchnie z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej c) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz innych robót wykończeniowych w tym m.in.: - ustawienie słupków z rur stalowych wraz z przymocowaniem znaków i tabliczek, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi, regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, studni kanalizacji sanitarnej, plantowanie skarp1.2. Przebudowę drogi wewnętrznej w m-ci Zaklików – Pl. Sienkiewicza w zakresie : a) wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych w tym m.in.: ,- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych- wykonanie frezowania korekcyjnego - rozbiórka nawierzchni i podbudowy : jezdnie bitumicznej wraz z miejscami postojowymi z kostki brukowej- rozbiórka krawężników betonowych i istniejących wpustów ulicznych b) wykonanie elementów odwodnienia drogi w tym m.in.: - wykonanie odcinkowo ścieku z kostki brukowej oraz opasek zieleni w rejonie istniejących drzew, kanały z rur strukturalnych, wpusty uliczne fi 500, regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, studni kanalizacji deszczowej- odwodnienie drogi na odcinku ok. 50 mb w rejonie DW 855: kanały z rur kanalizacyjnych PVC fi 160, rura drenarska, studzienki betonowe( rewizyjne, kanalizacyjne), separator substancji ropopochodnych. c) wykonanie poszerzeń, nowej nawierzchni miejsc postojowych wraz z podbudową w tym m.in.:- podbudowa jezdni z kruszywa drogowego wraz z warstwą odsączającą z piasku- nawierzchnie i elementy ulic : nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, krawężniki i obrzeża betonowe, obrzeża betonowe palisadowe ( w rejonie drzew) nawierzchnie z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej d) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz innych robót wykończeniowych w tym m.in.: - ustawienie słupków z rur stalowych wraz z przymocowaniem znaków i tabliczek, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi, plantowanie skarp ( pasma przyległe do parkingu), uzupełnienie grysem powierzchni w rejonie drzew. 1.3. Przebudowa dróg wewnętrznych w ciągu drogowym ulic Długiej, Sandomierskiej i Krzywej w Zaklikowie w zakresie: a) wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych w tym m.in.: ,- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych- wykonanie frezowania korekcyjnego - rozbiórka nawierzchni i podbudowy : podbudowy z płyt drogowych i kruszyw, betonowych elementów chodników dla pieszych - rozbiórka krawężników betonowych i istniejących wpustów ulicznych b) wykonanie elementów odwodnienia drogi studni i wpustów ulicznych oraz kolektora z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w pasie drogi powiatowej nr 1004R w tym m.in.: - regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, studni kanalizacji deszczowe, nadbudowa betonem oraz wymiana włazów żeliwnych- wykonanie odcinkowo ścieku z kostki brukowej oraz opasek zieleni w rejonie istniejących drzew, kanały z rur strukturalnych, wpusty uliczne fi 500 typ ciężki, studnie rewizyjne betonowe w jezdni śr. 800 c) geometryczną i konstrukcyjną budowę jezdni wraz z podbudową o parametrach odpowiadających aktualnym przepisom dla dróg publicznych w tym mi.in:- podbudowy jezdni z kruszywa drogowego wraz z warstwą odcinającą z piasku- nawierzchnie i elementy ulic : nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, krawężniki i obrzeża betonowe, obrzeża betonowe palisadowe ( w rejonie drzew) nawierzchnie z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej d) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz innych robót wykończeniowych w tym m.in.: - ustawienie słupków z rur stalowych wraz z przymocowaniem znaków i tabliczek, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi, plantowanie skarp ( pasma przyległe do parkingu), uzupełnienie grysem powierzchni w rejonie drzew.Szczegółowy zakres robót dla każdej części przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach odpowiednio nr 7a (część I) i 7b (część II) do SWZ dokumentacja techniczno-projektowa oraz 10a (część I) i 10b (część II) do SWZ przedmiar robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna sumaryczna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, tj. cena, okres gwarancji i rękojmi oraz doświadczenie zawodowego kierownika budowy)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zrównanie okresu gwarancji z okresem rękojmi
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 24,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 6,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna sumaryczna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, tj. cena, okres gwarancji i rękojmi oraz doświadczenie zawodowego kierownika budowy)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Przebudowa, remont i modernizacja dróg na terenie Gminy Zaklików w miejscowościach Józefów, Dąbrowa, Antoniówka obejmująca następujące zadania:1.1 Przebudowa ( modernizacja) drogi gminnej w miejscowości Józefów w zakresie : a) Roboty przygotowawcze, pomiarowe - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – wytyczenie granic oraz drogi w terenie b) Podbudowy - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni , - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego c) Nawierzchnie - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej, d) roboty wykończeniowe i inne - wykonanie poboczy z mieszanki niesortowanej 0/31,5 wraz z wyprofilowaniem istniejącego gruntu, zagęszczeniem i wyprofilowaniem poboczy do wymaganych spadków1.2 Przebudowa drogi w miejscowości Dąbrowa na dz. nr ewid. 95 w zakresie:a) Roboty przygotowawcze, pomiarowe - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – wytyczenie granic oraz drogi w terenieb) Podbudowy- koryto wykonane na całej szerokości jezdni - wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego c) Nawierzchnie - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej, d) roboty wykończeniowe i inne- wykonanie oznakowania pionowego - wykonanie poboczy z mieszanki niesortowanej 0/31,5 wraz z wyprofilowaniem istniejącego gruntu, zagęszczeniem i wyprofilowaniem poboczy do wymaganych spadków1.3. Przebudowa drogi w miejscowości Antoniówka na dz. nr ewid. 2369 w zakresie:a) Roboty przygotowawcze, pomiarowe - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym – wytyczenie granic oraz drogi w terenieb) Podbudowy - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni , - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego c) Nawierzchnie - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej, d) roboty wykończeniowe i inne - wykonanie poboczy z mieszanki niesortowanej 0/31,5 wraz z wyprofilowaniem istniejącego gruntu, zagęszczeniem i wyprofilowaniem poboczy do wymaganych spadków.Szczegółowy zakres robót dla każdej części przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach odpowiednio nr 7a (część I) i 7b (część II) do SWZ dokumentacja techniczno-projektowa oraz 10a (część I) i 10b (część II) do SWZ przedmiar robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna sumaryczna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, tj. cena, okres gwarancji i rękojmi oraz doświadczenie zawodowego kierownika robót)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zrównanie okresu gwarancji z okresem rękojmi
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 24,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 6,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna sumaryczna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, tj. cena, okres gwarancji i rękojmi oraz doświadczenie zawodowego kierownika robót)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7