Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie gminy Wiązownica.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie gminy Wiązownica.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35c40b8e-681b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026217/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/wiazownica
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wiazownica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.1 W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami , w szczególności składanie oferty oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/wiazownica. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej określone w ustawie o świadczenia usług drogą elektroniczną określone w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344),
8.2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w zakresie składania dokumentów, wniosków (innych niż oferta i oświadczenia), zawiadomień oraz przekazywanie innych informacji wskazane jest, aby odbywała się na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica za pomocą formularza i przycisku „wyślij wiadomość”. Dopuszcza się również możliwość komunikacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat@wiazownica.com
8.3 We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem zamawiający i wykonawcy będą posługiwać się numerem postępowania.
8.4 Sporządzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów w formie elektronicznej musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8.5 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8.6 Przekazywane drogą elektroniczną informacje, w szczególności oferty, wnioski, zawiadomienia, oświadczenia i inne dokumenty uznaje się, że datą przekazania jest data zapisania pliku uwidoczniona w systemie (serwerze) platformy zakupowej.
8.7 Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentów przetargowych w terminie nie późniejszym niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Wnioski należy przesyłać za pośrednictwem platformy zakupowej lub za pomocą poczty elektronicznej.
8.8 Wyjaśnienia treści SWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, modyfikacje treści SWZ, zakresu lub warunków udziału w postępowaniu, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zostaną opublikowane na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/wiazownica.
8.9 Uzupełnienia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw dokonywane na skutek wezwania zamawiającego, dla swej skuteczności powinny zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym uprawnionej osoby, przed upływem wyznaczonego przez zamawiającego terminu.
8.10 Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu składania wniosków lub dotyczy udzielenia wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez odpowiedzi.
8.11 W dowolnym czasie przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmienić treść dokumentacji przetargowej z własnej inicjatywy lub w odpowiedzi na wnioski Wykonawców. Każda taka zmiana staje się wiążąca z momentem jej wprowadzenia i nie jest wymagana akceptacja zmian przez Wykonawców. W razie zmiany w dokumentach przetargowych Zamawiający może przesunąć termin składania ofert w celu umożliwienia wprowadzenia do nich zmian wynikających z dokonanych przez niego modyfikacji w dokumentach przetargowych. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści stosowną informację na stronie prowadzonego postępowania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosków.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG3.271.34.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica w miejscowościach Manasterz, Mołodycz, Nilepkowice.
1) Droga gminna – dz. nr ewid. 254 - Manasterz
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na gł. 15 cm.,
podbudowa z kruszywa łamanego 31/64 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.,
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S, warstwa ścieralna o gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Droga gminna – dz. nr ewid. 656 - Manasterz
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na gł. 10 cm.,
podbudowa z kruszywa łamanego 31/64 warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm.,
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S, warstwa ścieralna o gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
3) Droga gminna – dz. nr ewid. 1178 - Mołodycz
mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, bez odwożenia ścinki,
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64 gr. warstwy 7 cm,
oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni,
skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2,
wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym BA 0/12,5 w-wa gr. śr. 3 cm.
Warstwa z betonu asfaltowego AC 11 S warstwa ścieralna gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 7 cm.
4) Droga gminna – dz. nr ewid. 875 - Mołodycz
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na gł. 15 cm,
podbudowa z kruszywa łamanego 31/64 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.,
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S, warstwa ścieralna o gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
5) Droga gminna – dz. nr ewid. 206 - Nielepkowice
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na zmienną gł. 10 -15 cm,
podbudowa z kruszywa łamanego 31/64 warstwa gr. 10/15 cm . po zagęszczeniu,
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S, warstwa ścieralna o gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
Szczegółowy zakres robót zamówienia został określony w STWiORB i kosztorysie inwestorskim.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru robót, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja/Rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica w miejscowościach Piwoda, Ryszkowa Wola, Zapałów.
1) Droga gminna – dz. nr ewid. 1064/1 Piwoda
ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej,
ręczne rozebranie krawężnika,
podbudowa z kruszyw łamanych warstwa o gr. 7 cm,
chodniki z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem ( kostka z rozbiórki),
mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowych na gł. 4 cm. na zimno, bez odwożenia ścinki,
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczonym mechanicznie, gr. warstwy 7 cm. po zagęszczeniu,
oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni,
skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2,
wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym BA 0/12,5 w-wa gr. śr. 4 cm.
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. warstwy 4 cm. po zagęszczeniu,
warstwa z betonu asfaltowego AC 11 S warstwa ścieralna gr. 3 cm. po zagęszczeniu,
koryta wykonywane na poszerzeniach gł. 15 cm. – koryto pod utwardzenie poboczy szer. 0,50 cm.
podbudowy z kruszyw łamanych 0/63, warstwa dolna gr. warstwy 15 cm. po zagęszczeniu – pobocza,
podbudowy z kruszyw, tłuczeń, gr. warstwy 7 cm. po zagęszczeniu – pobocza,
plantowanie ( obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów, pobocza.
2) Droga gminna – dz. nr ewid. 866/2 – Ryszkowa Wola
mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowych na gł. 4 cm. na zimno, bez odwożenia ścinki,
podbudowa z kruszyw łamanych 0/64 warstwa o gr. 7 cm,
oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni,
skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2,
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. warstwy 4 cm. po zagęszczeniu,
warstwa z betonu asfaltowego AC 11 S warstwa ścieralna gr. 3 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 7 cm.
3) Droga gminna – dz. nr ewid. 1216/280, 1216/178, 1528/2 – Zapałów
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na gł. 15 cm,
podbudowa z kruszywa łamanego 31/64 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.,
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S, warstwa ścieralna o gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
Szczegółowy zakres robót zamówienia został określony w STWiORB i kosztorysie inwestorskim.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru robót, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja/rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica w miejscowości Wiązownica.
1) Droga gminna - dz. nr ewid. 44
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na gł. 15 cm,
podbudowa z kruszywa łamanego 31/64 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.,
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S, warstwa ścieralna o gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Droga gminna - dz. nr ewid. 87/13
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na gł. 15 cm,
podbudowa z kruszywa łamanego 31/64 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.,
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S, warstwa ścieralna o gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
3) Droga gminna – dz. nr ewid. 1752
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na gł. 15 cm,
podbudowa z kruszywa łamanego 31/64 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.,
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S, warstwa ścieralna o gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
4) Droga gminna – dz. nr ewid. 882
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na gł. 10 cm,
podbudowa z kruszywa łamanego 31/64 warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm.,
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S, warstwa ścieralna o gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
Szczegółowy zakres robót zamówienia został określony w STWiORB i kosztorysie inwestorskim.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru robót, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja/rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica w miejscowości Szówsko.
1) Droga gminna – dz. nr ewid. 825
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na gł. 15 cm,
podbudowa z kruszywa łamanego 31/64 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.,
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S, warstwa ścieralna o gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Droga gminna – dz. nr ewid. 825
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na gł. 15 cm,
podbudowa z kruszywa łamanego 31/64 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.,
podbudowa z kruszywa łamanego 31/64 warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm.,
mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, bez odwożenia ścinki,
oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni,
skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2,
wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym BA 0/12,5 w-wa gr. śr. 3 cm.
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. warstwy 4 cm. po zagęszczeniu,
warstwa z betonu asfaltowego AC 11 S warstwa ścieralna gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
warstwa z betonu asfaltowego AC 11 S warstwa ścieralna gr. 3 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 7 cm.
3) Droga gminna – dz. nr ewid. 1978
mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, bez odwożenia ścinki,
oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni,
skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2,
wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym BA 0/12,5 w-wa gr. śr. 3 cm.
warstwa z betonu asfaltowego AC 11 S warstwa ścieralna gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 7 cm.
4) Droga gminna – dz. nr ewid. 2802
warstwa z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPA, gr. warstwy 15 cm,
mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, bez odwożenia ścinki,
oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni,
skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2,
wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym BA 0/12,5 w-wa gr. śr. 3 cm.
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. warstwy 4 cm. po zagęszczeniu,
warstwa z betonu asfaltowego AC 11 S warstwa ścieralna gr. 3 cm. po zagęszczeniu,
warstwa z betonu asfaltowego AC 11 S warstwa ścieralna gr. 4 cm. po zagęszczeniu,
uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 7 cm.
Szczegółowy zakres robót zamówienia został określony w STWiORB i kosztorysie inwestorskim.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru robót, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja/rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Warunek w zakresie posiadanego doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 1 zamówienie (robotę budowlaną) polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji dróg wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
odrębnie na wybrane poszczególne części zamówienia w kwotach:
dla części nr 1 - 450 000 zł. brutto
dla części nr 2 - 280 000 zł. brutto
dla części nr 3 - 200 000 zł. brutto
dla części nr 4 - 550 000 zł. brutto
Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie roboty w ramach jednej umowy.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,
zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie,
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wykonano roboty wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania tych dowodów.
2) Warunek w zakresie posiadanej wiedzy zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje:
a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadające im inne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w powyższym zakresie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunek obowiązuje dla jednej i dla wszystkich części zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
2. Podstawę do wprowadzenia zmian w umowie stanowi pisemny wniosek każdej ze stron umowy.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, sposobu realizacji robót budowlanych i terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności:
1) zmiany przepisów prawa, nakładające na Zamawiającego nieprzewidziane dodatkowe obowiązki, mające bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, który nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, mających bezpośredni wpływ na sposób realizacji umowy,
3) działań osób trzecich, które swoim działaniem utrudniają lub uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy,
4) wystąpienia siły wyższej lub zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, ani też zapobiec jego powstaniu, a które ma wpływ na realizację przedmiotu umowy,
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, ustalonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku zaistnienia jednej z niżej wymienionych okoliczności, niezależnej od Wykonawcy:
1) zwłoki w wydaniu określonych przepisami decyzji, zezwoleń itp. przez upoważnione organy, jeżeli opóźnienie przekroczy okres czasy przewidziany do wydania takich decyzji, zezwoleń itp.
2) odmowy wydania przez upoważnionego organy decyzji, zezwoleń itp. na skutek błędów w dokumentacji budowlanej,
3) zwłoki w terminowym przekazaniu przez Zamawiającego terenu budowy i przekazania dokumentacji budowlanej,
4) konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji budowlanej, które będą miały wpływ na terminowe wykonanie umowy.
5) brak możliwości realizacji umowy z powodu wstrzymania ich realizacji przez uprawnione organy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
6) wystąpieniem nadzwyczajnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót. Poprzez nadzwyczajne warunki atmosferyczne niepozwalające na wykonanie zamówienia w terminie tj.:
- niskie temperatury powietrza (tzn.<-10 ̊C w ciągu co najmniej 5 kolejnych dni roboczych, co mogłoby skutkować nienależytym wykonaniem robót lub przedłużeniem czasu ich wykonania;
- wysokie temperatury powietrza powyżej 35 ̊C, w ciągu co najmniej 5 kolejnych dni roboczych, co mogłoby skutkować nienależytym wykonaniem robót lub przedłużeniem czasu ich wykonania;
- nadmierne i długotrwałe opady deszczu, gradu, śniegu,
Termin zostanie wydłużony, o czas trwania tych nadzwyczajnych warunków atmosferycznych,
7) wad lub braków w dokumentacji budowlanej lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji,
8) wystąpienia koniecznością wykonania niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego robót dodatkowych, których wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia.
Na okoliczność wykonania robót dodatkowych sporządzony zostanie protokół konieczności określający zakres robót dodatkowych oraz ich wartość , która zostanie wyliczona w oparciu o ceny jednostkowe kosztorysu ofertowego, a w przypadku braku takich pozycji w kosztorysie ofertowych, na podstawie nośników średnich cen określonych w Secocenbud, za okres (kwartał) poprzedzający wykonywane roboty.
10) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją przetargową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj.: zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 niniejszej umowy.
Wszystkie warunki zmiany umowy zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica 16.4 Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia oferty znajduje się na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-26 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-24