Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Pilzno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pilzno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Pilzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminapilzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilzno.um.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie Gminy Pilzno
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55f0ca29-a365-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004024/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa dróg na terenie Gminy Pilzno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie, przy użyciuponiższych środków komunikacji elektronicznej:- ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal -bezpośrednio, lub za pośrednictwem: miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/,- poczta elektroniczna(za wyjątkiem złożenia oferty oraz dokumentów razem z nią składanych, których nie można składać zapomocą poczty elektronicznej).Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminiekorzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usługadministracji publicznej (ePUAP). Oferta musi być sporządzona (mieć postać pliku) w formacie danych:doc, docx, pdf lub innym ogólnie dostępnym formacie oraz musi być podpisana (opatrzona)kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Pilzno”.W zakres robót wchodzi przebudowa następujących dróg:1) Przebudowa drogi gminnej na działkach 1697/27, 1697/28 w Pilźnie km 0+000 - 0+151,2) Przebudowa drogi gminnej na działce nr 392/4 w Pilźnie km 0+000 - 0+132,3) Przebudowa drogi gminnej nr 106558R Rędziny w Lipinach w km 0+633 – 1+111,4) Przebudowa drogi na działkach nr 1303 ,1301 ,1000 w Słotowej km 0+000 - 0+253,5) Przebudowa drogi na działkach nr 1301/1, 301/2, 1255 w m. Łęki Górne w km 0+000 – 0+423.W ramach każdej drogi będzie wykonana nawierzchnia z mieszanki min.-bit.Wartość zamówienia (całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy) wynosi: 600 000,00 zł netto.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.Każda oferta zostanie oceniona w następujący sposób:1) W pierwszej kolejności zostanie obliczona liczba punktów osobno dla każdego kryterium wg poniższych wzorów:a) liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według wzoru:C min--------- x 60C ogdzie:C min - cena brutto oferty najtańszejC o - cena brutto oferty ocenianejb) liczba punktów w kryterium „Gwarancja jakości” (G) zostanie obliczona według wzoru:(G o – 60)------------------- x 40(84 – 60)gdzie:G o - okres gwarancji jakości wyrażony w miesiącach zadeklarowany w ofercie ocenianejSWZ Strona 12Kryterium „Gwarancja jakości” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu „Oferta” w pkt 6 okresu gwarancji jakości.Wykonawca, który zadeklaruje wartość: 60 miesięcy – otrzymuje 0 pkt.2) Następnie zostanie obliczona suma punktów za kryteria C i G.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na całość przedmiotu zamówienia - przedłużenie okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4