Przebudowa dróg na terenie Gminy Pilzno

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Pilzno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPilzno
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyGmina Pilzno
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038778
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Pilzno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pilzno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminapilzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilzno.um.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Pilzno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55f0ca29-a365-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004024/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa dróg na terenie Gminy Pilzno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie, przy użyciuponiższych środków komunikacji elektronicznej:- ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal -bezpośrednio, lub za pośrednictwem: miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/,- poczta elektroniczna(za wyjątkiem złożenia oferty oraz dokumentów razem z nią składanych, których nie można składać zapomocą poczty elektronicznej).Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminiekorzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usługadministracji publicznej (ePUAP). Oferta musi być sporządzona (mieć postać pliku) w formacie danych:doc, docx, pdf lub innym ogólnie dostępnym formacie oraz musi być podpisana (opatrzona)kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Pilzno”.W zakres robót wchodzi przebudowa następujących dróg:1) Przebudowa drogi gminnej na działkach 1697/27, 1697/28 w Pilźnie km 0+000 - 0+151,2) Przebudowa drogi gminnej na działce nr 392/4 w Pilźnie km 0+000 - 0+132,3) Przebudowa drogi gminnej nr 106558R Rędziny w Lipinach w km 0+633 – 1+111,4) Przebudowa drogi na działkach nr 1303 ,1301 ,1000 w Słotowej km 0+000 - 0+253,5) Przebudowa drogi na działkach nr 1301/1, 301/2, 1255 w m. Łęki Górne w km 0+000 – 0+423.W ramach każdej drogi będzie wykonana nawierzchnia z mieszanki min.-bit.Wartość zamówienia (całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy) wynosi: 600 000,00 zł netto.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.Każda oferta zostanie oceniona w następujący sposób:1) W pierwszej kolejności zostanie obliczona liczba punktów osobno dla każdego kryterium wg poniższych wzorów:a) liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według wzoru:C min--------- x 60C ogdzie:C min - cena brutto oferty najtańszejC o - cena brutto oferty ocenianejb) liczba punktów w kryterium „Gwarancja jakości” (G) zostanie obliczona według wzoru:(G o – 60)------------------- x 40(84 – 60)gdzie:G o - okres gwarancji jakości wyrażony w miesiącach zadeklarowany w ofercie ocenianejSWZ Strona 12Kryterium „Gwarancja jakości” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu „Oferta” w pkt 6 okresu gwarancji jakości.Wykonawca, który zadeklaruje wartość: 60 miesięcy – otrzymuje 0 pkt.2) Następnie zostanie obliczona suma punktów za kryteria C i G.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na całość przedmiotu zamówienia - przedłużenie okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.Wykonawca składa w/w przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

j.w.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy (podmioty współdziałające w ramach konsorcjum, podmioty współdziałające wramach spółki cywilnej) mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.2) Do oferty składanej przez wykonawców ma być dołączone pełnomocnictwo dlapełnomocnika wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi iprecyzować zakres umocowania. Ewentualnie można złożyć umowę o współdziałaniu, z którejbędzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo.3) W przypadku braku wskazania,korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne są zmiany:- terminu wykonania,- zakresu robót,- wynagrodzenia.Wszystkie zmiany wraz z warunkami ich wprowadzenia określone są w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: adres skrzynki ePUAP: /GminaPilzno/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:Wymagany termin zakończenia robót (zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego robót):- Przebudowa drogi gminnej na działce nr 392/4 w Pilźnie km 0+000 - 0+132: do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy,- pozostałe drogi: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy
2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli do budynku usługowego z pokojami gościnnymi - Ustrzyki Dolne
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli do budynku usługowego z pokojami gościnnymi przeznaczonego na cele turystyczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu komputerowego.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pilzno: Remonty dróg gminnych oraz roboty utrzymaniowe
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pilzno: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Pilzno
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Suszcu przy ul. Piaskowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI