Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie gminy Chojnice - wykonanie nawierzchni z żelbetowych płyt drogowych wielootworowych typu JOMB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chojnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351268
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 31 Stycznia 56a
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 397 21 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminachojnice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminachojnice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie gminy Chojnice - wykonanie nawierzchni z żelbetowych płyt drogowych wielootworowych typu JOMB
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-709792ce-6615-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000297/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Program budowy dróg 2:1
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminachojnice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminachojnice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Chojnice.2) Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych e-mailem: iod@gminachojnice.com.pl; pod numerem telefonu 52 397 21 29; lub pisemnie na adres siedziby Zamawiającego.3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 lub art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) Posiadają Państwo:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.9) Nie przysługuje Państwu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PR.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedsięwzięcie obejmuje ułożenie płyt drogowych żelbetowych wielootworowych gr. 12,5 cm (typu „JOMB”) na podsypce piaskowo-cementowej, wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki stabilizowanej cementem CBGM 0/8 C1,5/2,0 MPa gr.15 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 C50/30 o gr. warstwy 15 cm po zagęszczeniu, wykonanie korytowania, profilowania i zagęszczenia koryta, wykonaniu poboczy obustronnych o gr. 10 cm z kruszywa 0/31,5 C90/3 o szerokości do 0,75 m (w granicach pasa drogowego).W przypadku drogi nr 19 (w cz. 3) płyty będą układane na istniejącej podbudowie wymagającej przeprofilowania i uzupełnienia kruszywem 0/31,5 C50/30.Z uwagi na rozrzucenie dróg na terenie całej gminy Chojnice, zadanie zostało podzielone na 3 części.Część nr 1 obejmuje wykonanie 6 odcinków dróg o łącznej długości 4.551 mb.1. Zbeniny-Klosnowo odcinek od km 0+000,00 do km 0+867,00; 2 Zbeniny-Klosnowo odcinek od km 0+867,00 do km 1+568,00;2A Klosnowo odcinek o dł. 484 m; 3 Doręgowice od DW 212 do dz. nr 242/1 – dz. nr 264 o dł. 999 m; 4 Cołdanki droga gminna nr 239018G Cołdanki Nieżychowice (odcinek do skrzyżowania z drogą na Moszczenicę) o dł. 850 m;5 Droga gminna nr 239009G w kierunku Moszczenicy – od skrzyżowania z drogą nr 239018G o dł. 650 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w tym punkcie polegających na powtórzeniu podobnych robot budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia: podobne roboty budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego określone następującymi kodami CPV: 45.23.32.52-0 oraz 45.11.12.00-0. Wielkość lub zakres zamówienia: do 15 % wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodne z warunkami dotyczącymi zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedsięwzięcie obejmuje ułożenie płyt drogowych żelbetowych wielootworowych gr. 12,5 cm (typu „JOMB”) na podsypce piaskowo-cementowej, wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki stabilizowanej cementem CBGM 0/8 C1,5/2,0 MPa gr.15 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 C50/30 o gr. warstwy 15 cm po zagęszczeniu, wykonanie korytowania, profilowania i zagęszczenia koryta, wykonaniu poboczy obustronnych o gr. 10 cm z kruszywa 0/31,5 C90/3 o szerokości do 0,75 m (w granicach pasa drogowego).W przypadku drogi nr 19 (w cz. 3) płyty będą układane na istniejącej podbudowie wymagającej przeprofilowania i uzupełnienia kruszywem 0/31,5 C50/30.Z uwagi na rozrzucenie dróg na terenie całej gminy Chojnice, zadanie zostało podzielone na 3 części.Część nr 2 obejmuje wykonanie 9 odcinków dróg o łącznej długości 3.515 mb.6 Kruszka – droga wewnętrzna od drogi gminnej 239002G Nowa Cerkiew-Krojnaty o dł. 650 m;7 Kruszka - Jasnowo o dł. 600 m;8 Jeziorki - droga wewn. od DK 22 na terenie dz. nr 195 o dł. 600 m;8A Kruszka - dojazd do przejazdu kolejowego, dz. nr 144/4 i 144/8 o dł. 150 m;9 Sławęcin - droga na żwirownię o dł. 215 m;10 Sławęcin droga polna na wybudowania pod Ostrowite o dł. 300 m;11 Ogorzeliny dz. nr 299 i 296/1 obr. Ogorzeliny – droga gminna nr 239010G o dł. 300 m;12 Ogorzeliny Nad szosą – droga wewn. na dz. nr 141 obr. Ogorzeliny o dł. 200 m;13 Ciechocin ul. Cicha dz. nr 75, droga gminna nr 239015G o dł. 500 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w tym punkcie polegających na powtórzeniu podobnych robot budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia: podobne roboty budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego określone następującymi kodami CPV: 45.23.32.52-0 oraz 45.11.12.00-0. Wielkość lub zakres zamówienia: do 15 % wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodne z warunkami dotyczącymi zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedsięwzięcie obejmuje ułożenie płyt drogowych żelbetowych wielootworowych gr. 12,5 cm (typu „JOMB”) na podsypce piaskowo-cementowej, wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki stabilizowanej cementem CBGM 0/8 C1,5/2,0 MPa gr.15 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 C50/30 o gr. warstwy 15 cm po zagęszczeniu, wykonanie korytowania, profilowania i zagęszczenia koryta, wykonaniu poboczy obustronnych o gr. 10 cm z kruszywa 0/31,5 C90/3 o szerokości do 0,75 m (w granicach pasa drogowego).W przypadku drogi nr 19 (w cz. 3) płyty będą układane na istniejącej podbudowie wymagającej przeprofilowania i uzupełnienia kruszywem 0/31,5 C50/30.Z uwagi na rozrzucenie dróg na terenie całej gminy Chojnice, zadanie zostało podzielone na 3 części.Część nr 3 obejmuje wykonanie 9 odcinków dróg o łącznej długości 4.339 mb.14 Topole - Władysławek dz. 196 obr. Nieżychowice o dł. 150 m;15 Lichnowy – droga wewn. dz. nr 316 i 326 o dł. 220 m;16 Lichnowy – droga wewn. odnoga ul. Chojnickiej – dz. nr 20/1 o dł. 280 m;17 Funka odcinek od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2624G – droga gminna nr 239021G Funka- Jarcewo o dł. 850 m;18 Racławki- odcinek od drogi powiatowej nr 2628G na terenie dz. nr 16 obr. Racławki o dł. 500 m;19 Kłodawa-Rabusiewo – dz. nr 248/1 i 255/1 obr. Kłodawa o dł. 999 m;20 Kłodawa dz. nr 119 odcinek od drogi powiatowej Kłodawa - Kruszka o dł. 230 m;21 Pawłowo odcinek ul Leśna-Brzozowa (dz. nr 216 obr. Pawłowo) o dł. 720 m;22 Pawłowo ul. Leśna- odcinek od skrzyżowania z ul. Brzozową dz. nr 220/1) o dł. 390 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w tym punkcie polegających na powtórzeniu podobnych robot budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia: podobne roboty budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego określone następującymi kodami CPV: 45.23.32.52-0 oraz 45.11.12.00-0. Wielkość lub zakres zamówienia: do 15 % wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodne z warunkami dotyczącymi zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4