Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 231 63 10
1.5.8.) Numer faksu: 54 231 63 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de89d4d0-b3d6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000983/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:a) stały dostęp do sieci Internet;b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że;1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że;1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;2 ) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.II.271.10.2021.KO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych - Przebudowa ciągów komunikacyjnych na osiedlu „Cukrownia” w Brześciu Kujawskim- T1: Początek projektowanego kontynuowanego ciągu komunikacyjnego numer 1 przewidzianego do realizacji na działce nr 23/13 określono w km 0+255,76, gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej. Koniec drogi określono w km 0+380,03.- T2 i T11: Odcinek do przebudowy obejmuje również fragment projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 2 na działce nr 23/13, gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni z kostki betonowej w km 0+130,43. Koniec drogi określono w km 0+274,85 przy działce nr 23/36, gdzie dowiązano się do projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 11. Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 11 na działce nr 23/36, gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni zjazdu z ulicy Traugutta. Koniec określono w km 0+076,50 - wykonanie z kostki brukowej.- T4: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 4 na działce nr 23/19 zlokalizowano przy ulicy Traugutta (działka nr 26), gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni zjazdu z ulicy Traugutta. Koniec drogi określono w km 0+063,49, na połączeniu z drogą na działce numer 23/13, gdzie dowiązano się do nawierzchni z kostki brukowej. Przy projektowanej drodze przewidziano również miejsca postojowe o nawierzchni identycznej jak nawierzchnia jezdni.- T12: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 12 na działce nr 23/40 zlokalizowano przy działce nr 23/55. Koniec drogi określono w km 0+138,81, przy działce nr 23/48. Na analizowanym odcinku znajdują się studzienki kanalizacji deszczowej oraz chodnik, do których wysokościowo dowiązano przebudowywany ciąg komunikacyjny. Aby zapewnić lepszy spływ wody na drodze zaprojektowano krawężniki betonowe uliczne, a w miejscach projektowanych zjazdów i miejsc postojowych krawężniki najazdowe. - T13: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 13 na działce nr 23/43 zlokalizowano przy ulicy Traugutta (działka 26), gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni zjazdu z ulicy Traugutta. Koniec drogi określono w km 0+065,35, na połączeniu z projektowaną drogą na działce numer 23/40, gdzie dowiązano się do projektowanej nawierzchni z kostki brukowej. Przy projektowanej drodze przewidziano również miejsca postojowe prostopadłe do jezdni o nawierzchni identycznej jak nawierzchnia jezdni. Na analizowanym odcinku znajdują się studzienki kanalizacji deszczowej oraz chodnik, do których wysokościowo dowiązano przebudowywany ciąg komunikacyjny. Aby zapewnić lepszy spływ wody na drodze zaprojektowano krawężniki betonowe uliczne, a w miejscach projektowanych zjazdów i miejsc postojowych krawężniki najazdowe.- T14: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 14 na działce nr 23/47 zlokalizowano przy ulicy Traugutta (działka 26), gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni zjazdu z ulicy Traugutta. Koniec drogi określono w km 0+066,18, na połączeniu z projektowaną drogą na działce numer 23/40, gdzie dowiązano się do projektowanej nawierzchni z kostki brukowej. Przy projektowanej drodze przewidziano również miejsca postojowe prostopadłe do jezdni, o nawierzchni identycznej jak nawierzchnia jezdni. Na analizowanym odcinku znajdują się studzienki kanalizacji deszczowej oraz chodnik, do których wysokościowo dowiązano przebudowywany ciąg komunikacyjny. Aby zapewnić lepszy spływ wody na drodze zaprojektowano krawężniki betonowe uliczne, a w miejscach projektowanych zjazdów i miejsc postojowych krawężniki najazdowe.- T16: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 16 na działce nr 24/4 zlokalizowano na połączeniu z drogą na działce numer 24/4, gdzie dowiązano się do nawierzchni z kostki brukowej. Koniec drogi określono w km0+086,91, na połączeniu z projektowaną drogą na działce numer 24/12, gdzie dowiązano się do projektowanej nawierzchni z kostki brukowej.- T17: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 17 na działce nr 24/12 zlokalizowano przy ulicy Traugutta (działka nr 26), gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni zjazdu z ulicy Traugutta. Koniec drogi określono w km 0+203,45, przy działce nr 24/13.- T18: Początek projektowanego ciągu komunikacyjnego numer 18 zlokalizowano przy ulicy Traugutta (działka nr 26), gdzie dowiązano się do istniejącej nawierzchni z ulicy Traugutta. Koniec drogi określono w km 0+128,83, gdzie dowiązano się do nawierzchni z kostki brukowej.1. Drogi:- warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej – gr. 8 cm,- podsypka cementowo piaskowa 1:4 – gr. 3 cm,- podbudowa zasadnicza – kruszywo łamane lub naturalne stabilizowane mechanicznie 0/16 mm – gr. 5 cm,- podbudowa pomocnicza – gruz betonowy lub tłuczeń kamienny stabilizowany mechanicznie 0/31,5 mm (alternatywnie tłuczeń kamienny) – gr. 15 cm,- warstwa mrozoochronna z piasku – gr. 5 cm.2. Zjazdy:- warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej – gr. 8 cm,- podsypka cementowo piaskowa 1:4 – gr. 3 cm,- podbudowa zasadnicza – kruszywo łamane lub naturalne stabilizowane mechanicznie 0/16 mm – gr. 5 cm,- podbudowa pomocnicza – gruz betonowy lub tłuczeń kamienny stabilizowany mechanicznie 0/31,5 mm (alternatywnie tłuczeń kamienny) – gr. 15 cm,- warstwa mrozoochronna z piasku – gr. 5 cm.Termin wykonania (maksymalna data zakończenia robót): 09.12.2022 r.Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:- płatność częściowa - grudzień 2021 r. (do 20% wartości ryczałtowej robót),- płatność częściowa - lipiec 2022 r. (do 40% wartości ryczałtowej robót),- płatność końcowa - styczeń 2023 r. (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich drogowych robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Budowa parkingu przy ulicy Brzeskiej w WieńcuW stanie istniejącym parking o nawierzchni gruntowej zlokalizowany na działce o numerze ewidencyjnym nr 260/6 obręb Wieniec. Połączenie z drogą wojewódzką przez 2 zjazdy publiczne z kruszywa łamanego. W obrębie pasa drogowego zlokalizowane jest uzbrojenie:- sieć sanitarna,- napowietrzna sieć energetyczna NN.Zakres objęty inwestycją:- budowa dróg manewrowych -820 m2,- budowa miejsc postojowych- 284 m2,- budowa miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych- 36 m2,- budowa zjazdów do posesji i przebudowa zjazdu publicznego -50 m2,- humusowanie z obsianiem trawą- 540 m2- ustawienie ścian oporowych typu L o wymiarach 80x50x8- 70 mb,- ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30-130 mb,- ustawienie krawężnika betonowego prostego wtopionego o wymiarach 12x25-250 mb,- ustawienie krawężnika betonowego najazdowego o wymiarach 15x22-16 mb,- przestawienie ogrodzenia- 40 mb,- zmiana rowu otwartego na rurociągu z PEHD klasy SN8 o długości 75 mb,- budowa chodnika o szerokości 1.50 m -125 m2,- ustawienie obrzeża betonowego o wymiarach 8x30- 155 mb,- ułożenie ścieku prefabrykowanego przy krawędzi drogi wojewódzkiej DW 268 zakończonego wpustem drogowym -48 mb,- podłączenie ścieku z rowem krytym za pomocą rury z PVC śr. 160 mm- 3.00 mb,- oczyszczenie istniejącego rowu przydrożnego- 100 mbDrogi manewrowe o szerokości 5.00 m, obramowane opornikiem betonowym wtopionym 12x25, krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z C12/15 z oporem, przy granicy z działką ewidencyjną 385/2 ścianą oporową typu L.Miejsca postojowe (23 szt.) usytuowane prostopadle do dróg manewrowych o wymiarach 2.50x5.0m, jedno miejsce parkingowe równoległe o wymiarach 2.50x6.00m. oddzielony od istniejącego pobocza drogi wojewódzkiej DW 268 pasem zieleni o szerokości 1.25m. Pochylenie poprzeczne jednostronne 1.00% skierowane w kierunku drogi wojewódzkiej. Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm ograniczona obrzeżem betonowym 8x30.Dwa miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych usytuowane prostopadle do dróg manewrowych o wymiarach 3.60x5.0m.Chodnik o szerokości 1.50 m (nie licząc szerokości obrzeży betonowych), oddzielony od istniejącego pobocza drogi wojewódzkiej DW 268 pasem zieleni o szerokości 1.25m. Pochylenie poprzeczne jednostronne 1.00% skierowane w kierunku drogi wojewódzkiej. Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm ograniczona obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z C12/15 z oporem.Zjazd w granicy pasa drogowego z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego o szerokości 5.00m. Krawędzie wyokrąglone promieniem o wielkości R=5.00m .Zjazd ograniczony opornikiem wtopionym 12x25, a od strony drogi krawężnikiem najazdowym 15x22 na ławie z betonu C 12/15 wyniesionym na 2 cm względem nawierzchni drogi wojewódzkiej DW 268. Droga manewrowa:* warstwa ścieralna:– kostka betonowa typu Holland koloru szarego – 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 5 cm,* podbudowa zasadnicza – KŁSM 0/31,5 – 20 cm,* warstwa odcinająca – piasek średni – 10 cm.Miejsca postojowe:* warstwa ścieralna:– kostka betonowa typu Holland koloru grafitowego – 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 5 cm,* podbudowa zasadnicza – KŁSM 0/31,5 – 15 cm,* warstwa odcinająca – piasek średni – 10 cm.Miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych:* warstwa ścieralna:– kostka betonowa typu Holland koloru grafitowego – 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 5 cm,* podbudowa zasadnicza – KŁSM 0/31,5 – 15 cm,* warstwa odcinająca – piasek średni – 10 cm.Chodnik:* warstwa ścieralna:– kostka betonowa typu Holland koloru szarego – 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 5 cm,* podbudowa zasadnicza – KŁSM 0/31,5 – 10 cm,* warstwa odcinająca – piasek średni – 10 cm.Zjazd publiczny:* warstwa ścieralna:– kostka betonowa typu Holland koloru grafitowego – 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 5 cm,* podbudowa zasadnicza – KŁSM 0/31,5 – 15 cm,* warstwa odcinająca – piasek średni – 10 cm.Woda opadowa za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych zostanie odprowadzona na teren zielony w granicach opracowania oraz do przykrytego rowu w ciągu drogi wojewódzkiej DW 268. Woda opadowa i roztopowa nie będzie zalewać terenu pozostałych nieruchomości przyległych.Termin wykonania (maksymalna data zakończenia robót): 10.08.2021 r.Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót.Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich drogowych robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4