Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrześć Kujawski
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-02-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Brześć Kujawski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-17
  • Numer ogłoszenia506832-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 506832-N-2018 z dnia 2018-01-17 r.

Gmina Brześć Kujawski: Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brześć Kujawski, krajowy numer identyfikacyjny 91086681500000, ul. pl. Władysława Łokietka 1  , 87880   Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 231 63 10, e-mail inwestycje@brzesckujawski.pl, faks 54 231 63 24.
Adres strony internetowej (URL): www.brzesckujawski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.brzesckujawski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.brzesckujawski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Gmina Brześć Kujawski Pl. Wł. Łokietka 1 87-880 Brześć Kujawski Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap
Numer referencyjny: BI.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie publiczne pn. "Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap" obejmuje: Cześć 1. Przebudowa drogi w m. Falborz Kolonia Przebudowę drogi zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi Inwestora, z zachowaniem ograniczeń wynikających z warunków terenowych. Projektowana droga przebiega po istniejącym śladzie drogi zachowując jej geometrię. Projektuje się drogę o szerokości jezdni 4,0 m oraz obustronne pobocza o szerokości 0,75m. Projektowaną nawierzchnię, na początku i końcu drogi należy dowiązać wysokościowo do istniejących nawierzchni dróg. Rzędne wysokościowe zjazdów na granicy pasa drogowego należy dowiązać do istniejących rzędnych podwórek, dróg wewnętrznych, bram wjazdowych itp. Odwodnienie powierzchniowe zrealizowane za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych jezdni. Woda z nawierzchni drogi odprowadzana będzie na teren pasa drogowego. Rozwiązania projektowe nie spowodują zmian w istniejących stosunkach wodnych poprzez zmianę zlewni. Parametry techniczne: - klasa drogi: D (dojazdowa) - kategoria ruchu: KR1 - długość: 831,08 m - prędkość projektowa: 40km/h - szerokość: 4,0 m - obustronne pobocza szer: 0,75, - pochylenie poprzeczne jezdni: daszkowe 2%. Konstrukcja nawierzchni: - podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami 8-12; 5-8mm, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm gr. 25 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Konstrukcja zjazdów: - podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami 8-12; 5-8mm, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm gr. 20 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Konstrukcja poboczy: - warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Część 2. Przebudowa drogi w m. Kąkowa Wola Przedsięwzięcie zmieni szerokość jezdni do 3,50 m, zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa, zostaną wykonane zjazdy oraz obustronne pobocza o szerokości po 0,75 m. Odwodnienie drogi powierzchniowe. Przebudowana droga nie zmieni aktualnego natężenia ani struktury ruchu. Planowane przedsięwzięcie obejmuje: - przebudowa nawierzchni asfaltowej poprzez wykonanie poszerzenia nawierzchni asfaltowej o konstrukcji jezdni - KR1, - budowa zjazdów do posesji (pas drogowy), - powierzchniowe odwodnienie drogi z odprowadzeniem wody na przyległy teren, - wykonanie umocnionych poboczy tłuczniowych o szerokości 0,75 m, - usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, - budowa zjazdów o nawierzchni tłuczniowej. Podstawowe parametry techniczne drogi przyjęte przy opracowaniu części drogowej projektu: - kategoria drogi: droga gminna, - klasa techniczna: L, - kategoria ruchu: KR-1, - prędkość projektowa: 50 km/h i 60 km/h, - szerokość jezdni - 3,50 m, - szerokość poboczy - 0,75 m, - zjazdy na posesje zaprojektowano z tłucznia kamiennego - szerokość zmienna. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna: powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją, podwójnie, - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. Projektowana konstrukcja zjazdów: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Projektowana konstrukcja pobocza: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. Część 3. Przebudowa drogi dojazdowej w m. Kąkowa Wola Przedsięwzięcie zmieni szerokość jezdni do 2,50 m, zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa, zostaną wykonane zjazdy oraz obustronne pobocza o szerokości do 0,50 m. Odwodnienie drogi powierzchniowe. Przebudowana droga nie zmieni aktualnego natężenia ani struktury ruchu. Planowane przedsięwzięcie obejmuje: - przebudowa nawierzchni asfaltowej poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej o konstrukcji jezdni - KR1, - powierzchniowe odwodnienie drogi z odprowadzeniem wody na przyległy teren, - wykonanie umocnionych poboczy tłuczniowych o szerokości 0,50 m, - usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu. Podstawowe parametry techniczne drogi przyjęte przy opracowaniu części drogowej projektu: - kategoria drogi: droga gminna, - klasa techniczna: D (dojazdowa), - kategoria ruchu: KR-1, - prędkość projektowa: 50 km/h, - szerokość jezdni - 2,50 m, - szerokość poboczy - zmienna, do granicy działki. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna: powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją, podwójnie, - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. Projektowana konstrukcja pobocza: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. Część 4. Przebudowa dróg w m . Miechowice Duże Przedsięwzięcie zmieni szerokość jezdni do 3,50 m, zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa, zostaną wykonane zjazdy oraz obustronne pobocza o szerokości po 0,75 m. Odwodnienie drogi powierzchniowe. Przebudowana droga nie zmieni aktualnego natężenia ani struktury ruchu. Planowane przedsięwzięcie obejmuje: - przebudowa nawierzchni asfaltowej poprzez wykonanie poszerzenia nawierzchni asfaltowej o konstrukcji jezdni - KR1, - budowa zjazdów do posesji (pas drogowy), - powierzchniowe odwodnienie drogi z odprowadzeniem wody na przyległy teren, - wykonanie umocnionych poboczy tłuczniowych o szerokości 0,75 m, - usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, - budowa zjazdów o nawierzchni tłuczniowej. Podstawowe parametry techniczne drogi przyjęte przy opracowaniu części drogowej projektu: - kategoria drogi: droga gminna - klasa techniczna: L, - kategoria ruchu: KR-1, - prędkość projektowa: 50 km/h i 60 km/h, - szerokość jezdni - 3,50 m, - szerokość poboczy - 0,75 m, - zjazdy na posesje zaprojektowano z tłucznia kamiennego. 1. Projektowana konstrukcja nawierzchni na odcinku I od km 0+000 do km 1+144: a) projektowana konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna: powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją, podwójnie, - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o grubości 10 cm dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych, - istniejąca nawierzchnia tłuczniowa. b) projektowana konstrukcja pobocza: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o grubości 10 cm dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych, - istniejąca nawierzchnia tłuczniowa. 2. Projektowana konstrukcja nawierzchni na odcinku I od km 1+144 do km 1+900: a) projektowana konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna: powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją, podwójnie, - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o grubości 10 cm dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych, - istniejąca nawierzchnia tłuczniowa. b) projektowana konstrukcja pobocza: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 15 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. 3. Projektowana konstrukcja nawierzchni na odcinku II od km 0+000 do km 0+474,50: a) projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna: powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją, podwójnie, - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. b) projektowana konstrukcja pobocza: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. Projektowana konstrukcja zjazdów: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót drogowych. Termin realizacji: rozpoczęcie robót nie później niż 10 kwietnia 2018 r., realizacja maksymalnie 90 dni licząc od daty rozpoczęcia robót budowlanych. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy oraz okres rękojmi wydłużony o 1 miesiąc ponad okres gwarancji.

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45233220-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania: rozpoczęcie robót nie później niż 10 kwietnia 2018 r., realizacja maksymalnie 90 dni licząc od daty rozpoczęcia robót budowlanych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 1-4.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 2 do SIWZ co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 800.000 zł brutto każda, 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 3 do SIWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami branży drogowej. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 800.000 zł. 4. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Zamawiający wymaga dołączenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 800.000 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy zagraniczni: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Inne dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę 4. Formularz oferty: Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz oferty zgodny z załączonym do SIWZ wzorem. 5. Kosztorys ofertowy - Falborz Kolonia: Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierającego wycenę wszystkich pozycji występujących w załączonym do SIWZ kosztorysie. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji kosztorysu bądź samowolne wprowadzanie nowych pozycji do kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty. 6. Kosztorys ofertowy - Kąkowa Wola: Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierającego wycenę wszystkich pozycji występujących w załączonym do SIWZ kosztorysie. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji kosztorysu bądź samowolne wprowadzanie nowych pozycji do kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty. 7. Kosztorys ofertowy - Kąkowa Wola droga dojazdowa: Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierającego wycenę wszystkich pozycji występujących w załączonym do SIWZ kosztorysie. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji kosztorysu bądź samowolne wprowadzanie nowych pozycji do kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty. 8. Kosztorys ofertowy - Miechowice Duże: Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierającego wycenę wszystkich pozycji występujących w załączonym do SIWZ kosztorysie. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji kosztorysu bądź samowolne wprowadzanie nowych pozycji do kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
42 500.00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) Zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących, że realizacja inwestycji w umownym terminie stanie się niemożliwa. b) Zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby stron umowy w okresie jej trwania. c) Zmiana danych dotyczących rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr rachunku bankowego stron umowy w okresie jej trwania. d) Zmiana danych dotyczących warunków płatności (np. wprowadzenie płatności zaliczkowej lub częściowej) - w przypadku wystąpienia okoliczność niezależnych od stron umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. e) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-01, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę opraw oświetleniowych - Szubin
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę opraw oświetleniowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brześć Kujawski: Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Brześć Kujawski
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa placu manewrowego węzła przesiadkowego przy ul. Targowej w Limanowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO PRZY DPS W ŁAGIEWNIKACH
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI