Przebudowa dróg na Os. Ptasim i Os. Owocowym w Wąbrzeźnie wraz z przebudową kanalizacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg na Os. Ptasim i Os. Owocowym w Wąbrzeźnie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWąbrzeźno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-06
  • ZamawiającyGmina Miasto Wąbrzeźno
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00124776
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na Os. Ptasim i Os. Owocowym w Wąbrzeźnie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 18

1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 688 45 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wabrzezno.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na Os. Ptasim i Os. Owocowym w Wąbrzeźnie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb65bdd7-bbbe-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014701/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg na Os. Ptasim i Os. Owocowym w Wąbrzeźnie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl , w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce: „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Zamawiający zaleca sporządzanie plików w formacie .pdf
5. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1) .zip (ZIP file format)
2) .7Z (7-ZIP file format).
6. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5 MB.
7. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PADES (podpis wewnętrzny).
8. Pliki w innych formatach niż .pdf zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
9. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w Rozdziale 43 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w Rozdziale 43 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg na Os. Ptasim i Os. Owocowym w Wąbrzeźnie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej”. Zadanie realizowane w ramach Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. i objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji Nr 01/2021/1352/PolskiLad.
2. Zakres rzeczowy zadania stanowi wykonanie zamówienia obejmującego wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
1) wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w specjalności drogowej, elektrycznej i sanitarnej, w tym Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz kosztorysu inwestorskiego, w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji, pozwoleń oraz zgłoszeń robót,
2) kompleksowe wykonanie robot budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową,
3) pełnienie nadzoru autorskiego.
3. Podstawowe cele inwestycji:
Planowana inwestycja ma na celu poprawę stanu nawierzchni dróg oraz bezpieczeństwa ruchu pieszego i mechanicznego, jak również poprawienie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz obniżenie poziomu hałasu i zapylenia. Zmniejszeniu ulegną nakłady na utrzymanie bieżące dróg. Przebudowa dróg na Os. Ptasim i Os. Owocowym oraz przebudowa kanalizacji deszczowej i budowa oświetlenia drogowego kompleksowo rozwiąże mieszkańcom problem codziennej komunikacji samochodowej w życiu codziennym poprzez zwiększenie mobilności zarówno w oparciu o przyszłą komunikację publiczną, jak również indywidualne środki lokomocyjne. Skrócenie czasu podróży to także wymierne korzyści ekonomiczne związane z oszczędnością paliwa i tym samym ekologiczne poprzez zmniejszenie emisji CO2 w transporcie drogowym, stanowiącym obok spalania w celach grzewczych główne źródło zanieczyszczeń powietrza.

4. Planowane zadanie będzie polegało w szczególności na:
1) Wykonaniu przebudowy dróg na Os. Ptasim i Os. Owocowym o łącznej długości ok. 4 km, wykonanie przebudowy kanalizacji deszczowej i budowy sieci oświetleniowej.
2) Parametry dróg:
a) ul. Kormoranowa, Cyrankowa, Bielikowa, Przepiórcza, Sokola, Gołębia, Wronia, Słowicza, Orla, Jaskółcza, Bociania, Krucza, Kanarkowa, Szpakowa, Skowronkowa, Pawia, Żurawia, Poziomkowa, Czereśniowa, Malinowa, Cytrynowa, Truskawkowa, Gruszkowa,
 szerokość jezdni, chodników i poboczy – normatywna,
 klasa techniczna D,
 kategoria ruchu KR1,
 obciążenie 115 kN/oś,
 okres eksploatacji 20 lat,
 prędkość projektowa – 30-50 km/h.
b) ul. Łabędzia, Jastrzębia,
 szerokość jezdni, chodników i poboczy – normatywna,
 klasa techniczna L,
 kategoria ruchu KR1,
 obciążenie 115 kN/oś,
 okres eksploatacji 20 lat,
 prędkość projektowa – 30-50 km/h.
3) Na przedmiotowych drogach koncepcja zagospodarowania terenu przewiduje:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) korytowanie wraz z profilowaniem,
c) wykonanie nawierzchni jezdni ulic,
d) wykonanie chodników,
e) wykonanie ścieżki rowerowej,
f) wykonanie zjazdów na posesje,
g) wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych,
h) remont istniejących przepustów pod zjazdami oraz drogą,
i) wykonanie przebudowy kanalizacji deszczowej,
j) budowa oświetlenia,
k) wykonanie zieleńców poprzez humusowanie gr. 10 cm wraz z obsianiem trawą,
l) wycinka kolidujących drzew,
m) oczyszczenie i reprofilacja istniejących rowów,
n) wykonanie robót wykończeniowych i porządkowych,
o) wykonanie oznakowania pionowego (stała organizacja ruchu),
p) inne prace niezbędne do wykonania przebudowy drogi.

4) Na ulicach Poziomkowej, Czereśniowej, Malinowej, Truskawkowej, Cytrynowej i Gruszkowej należy zaprojektować i wykonać oświetlenie drogowe.
Zasilanie oświetlenia należy zaprojektować kablami YAKXS 4x35 mm2 na całej długości trasy, układanym na głębokości 0,7 m na podsypce piaskowej o grubości 10 cm w wykopie o głębokości 0,8 m. Razem z kablem oświetleniowym należy zaprojektować ułożenie bednarki FeZn 25x4 mm na całej długości trasy. Oświetlenie ulicy należy zaprojektować w oparciu o słupy stalowe/aluminiowe okrągłe o wysokości h = 6 m, bez widocznych szwów. Rozstawienie słupów co 30-35 m. Słupy posadowić na fundamentach. W słupach zabudować komplet złącza kablowego IZK z wkładkami topikowymi 6 A.
Koniec linii oświetleniowej należy uziemić uziomem mieszanym, składającym się z bednarki FeZn 25x4 mm, tak aby uzyskać rezystancję uziemienia R ≤ 30Ω. W przypadku nieuzyskania wymaganej rezystancji uziemienia należy użyć dodatkowe pręty pionowe. Do połączeń w słupach od kompletu złącza kablowego IZK(IZK-4-01) do opraw ułożyć przewody YDY 3x2,5 mm2.
Zaprojektować oprawy zgodnie z obliczeniami fotometrycznymi. Należy dokonać sprawdzenia rzeczywistego rozkładu oświetlenia dokonując pomiarów światłości przed wykonaniem prac jak i po ich wykonaniu.
Przy odbiorze instalacji należy zgodnie z PBUE sprawdzić skuteczność ochrony przeciwporażeniowej przez szybkie wyłączanie zasilania oraz parametry wytrzymałościowe izolacji zastosowanych kabli. Wykonać należy również pomiary oporności uziemień.

5) W branży sanitarnej planuje się rozwiązanie techniczne umożliwiające odprowadzenie ścieków deszczowych zgodnie z koncepcjami budowy sieci kanalizacji deszczowej obszaru zlewni przynależnej do wylotu WD4 do jeziora Zamkowego w Wąbrzeźnie opracowanych przez PPIŚ Sanexim w Toruniu z 2015 roku. W koncepcjach tych obliczono teoretyczną przepustowość poszczególnych istniejących oraz projektowanych kanałów deszczowych w oparciu o określone spływy ścieków deszczowych ze zlewni cząstkowych przynależnych do poszczególnych kanałów deszczowych, wyznaczając w ten sposób rezerwę przepustowości kanałów pod kątem grawitacyjnego odprowadzenia ścieków deszczowych i możliwości podłączenia oznaczonych zlewni. Obliczenia hydrauliczne zawarte są w przedmiotowych koncepcjach, będących w zasobach Urzędu Miasta w Wąbrzeźnie.
Projektowana sieć obejmować będzie:
a) kanały kanalizacji deszczowej grawitacyjnej,
b) przykanaliki deszczowe do wpustów ulicznych z wpustami,
c) separator ścieków deszczowych,
d) osadnik,
e) wylot prefabrykowany sieci kanalizacji deszczowej do jeziora.

6) Podczas budowy dróg zamawiający dopuszcza wykonanie dolnych warstw podbudów KŁSM z mieszanki kruszywa 0/63 mm pochodzącego z przekruszenia betonowych prefabrykatów drogowych z rozbiórki (krawężników, trylinki, kostki brukowej itp.); krzywa przesiewu mieszanki powinna być zgodna z obowiązującymi normami. Górne warstwy podbudów powinny być wykonane z mieszanki 0/31,5 mm. Wykonawca zebrany materiał z rozbiórki (betonowy, tj. krawężniki, trylinkę, kostki brukowe itp.) będzie zobowiązany przekruszyć w gruz w celu uzyskania materiału do wykonania dolnych warstw podbudów. Niewykorzystany materiał z rozbiórki pozostaje własnością zamawiającego, który wykonawca będzie zobowiązany składować w miejscu uzgodnionym z zamawiającym po podpisaniu umowy w odległości nie większej niż 10 km od budowy.
7) Stan istniejący:
a) planowana inwestycja zlokalizowana jest w Województwie Kujawsko – Pomorskim, Powiat Wąbrzeski, Gmina Miasto Wąbrzeźno,
b) drogi przeznaczone do przebudowy i budowy znajdują się w północnej części miasta, są to drogi miejskie administrowane przez miasto. Istniejące drogi mają nawierzchnie jezdni z trylinki, kostki betonowej i asfaltu Część dróg ma nawierzchnię gruntową i jest nieutwardzona,
c) wzdłuż niektórych istniejących dróg przebiegają chodniki i ścieżki pieszo – rowerowe. Większość istniejących chodników zbudowana jest z płytek betonowych „starego typu”, pozostałe z kostki betonowej i asfaltu,
d) występują sieci naziemne, w tym oświetlenie uliczne (większość dróg posiada oświetlenie) oraz sieci podziemne takie jak: kanalizacja sanitarna, deszczowa, wodociąg, gazociąg, kable telekomunikacyjne, energetyczne i inne,
e) istniejąca sieć kanalizacji deszczowej od skrzyżowania ulic: Grudziądzkiej i Wiśniowej posiada zbyt małe średnice kanałów, co przyczynia się do ich przelewania i podtapiania niektórych nieruchomości położonych w tym obszarze. W związku z tym należy przebudować główny kanał, zwiększając jego średnicę do wylotu Jeziora Zamkowego Wd 4,
f) wszystkie drogi do przebudowy są w bardzo złym stanie technicznym i wymagają jak najszybszej przebudowy.
8) Program zapewnienia jakości (PZJ).
Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Inżyniera/Kierownika projektu program zapewnienia jakości. Szczegółowe informacje dotyczące PZJ zostały zawarte w SWZ.
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych do SWZ:
a) program funkcjonalno – użytkowy – załącznik nr 9,
b) operat wodnoprawny – załącznik nr 10.
10) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W kontekście art. 101 Pzp – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga od wykonawcy stosownie do treści art. 101 ust. 5 Pzp złożenia wykazu rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45247110-4 - Budowa kanałów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 868 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena - waga 60 pkt
Kryterium „cena” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru
C = (Cn/Co) x 60% x 100
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium cena
Cn - najniższa zaoferowana cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
Co – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca w kryterium „cena” wynosi 60 pkt

2) Wydłużony okres gwarancji za wady – waga 40 pkt
Kryterium „wydłużony okres gwarancji za wady" (G) będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji za wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia, podanego przez wykonawcę w Formularzu oferty.
Obligatoryjny minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata, licząc od dnia podpisania bezwarunkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Do takiej gwarancji za wady zobowiązany jest każdy wykonawca. Wykonawca, który zaoferuje dłuższy okres gwarancji za wady otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z poniższym:
• gwarancja za wady – 4 lata, licząc od dnia podpisania bezwarunkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia – 10 pkt,
• gwarancja za wady – 5 lat, licząc od dnia podpisania bezwarunkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia – 20 pkt,
• gwarancja za wady – 6 lat i więcej, licząc od dnia podpisania bezwarunkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia – 40 pkt.
Termin gwarancji za wady powinien zostać podany w latach, przy czym wykonawca nie może zaproponować terminów innych niż wskazane powyżej.
Jeżeli wykonawca nie zaproponuje dłuższego okresu gwarancji za wady niż 3 lata wówczas zamawiający nie przyzna takiej ofercie żadnych punktów w ramach tego kryterium a jeżeli zaproponuje okres krótszy niż 3 lata zamawiający dokona odrzucenia takiej oferty.

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca w kryterium „wydłużony okres gwarancji za wady” wynosi 40 pkt

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów, przyznanych w każdym z ww. kryteriów, obliczonych wg wzoru:

S = C + G
S - ocena oferty w punktach (suma)
C – liczba punktów za kryterium „cena”
G – liczba punktów za kryterium „wydłużony okres gwarancji za wady”

3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 2 zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres gwarancji za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
a) wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed (okres liczony wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Za robotę budowlaną (jedną) odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uznana będzie robota budowlana polegająca na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, lub placu o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni co najmniej 1000 m2
i wartości robót nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda i z kostki betonowej
o powierzchni co najmniej 1000 m2 i wartości robót nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda.
3. W przypadku wykonania robót budowlanych, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu podanego przez NBP na dzień publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl.
4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy podmiotowy środek dowodowy składa każdy z wykonawców odrębnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ .
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dot. dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
4. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów lub ich odpowiednika w danym kraju.
6. Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) - wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli zamawiający go żąda.
4. Wszelka korespondencja wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia prowadzona będzie wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.
5. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą zobowiązani przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę tych wykonawców.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie,
o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Składając ofertę wspólnie (art. 58 ustawy Pzp) przez dwóch lub więcej wykonawców należy wpisać dane konsorcjum z zaznaczeniem słowa „konsorcjum”, tak aby z treści tego zapisu jednoznacznie wynikało, kto składa ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający i wykonawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani są współdziałać przy wykonaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w celu należytej realizacji zamówienia.
2. Projektowane postanowienia umowy, zawierają wszystkie postanowienia, które zostaną uwzględnione w umowie w sprawie zamówienia publicznego, określone zostały
w Załączniku nr 8 do SWZ.
3. Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zgodnie z art. 455 Pzp.
5. Warunki zmian umowy zostały opisane przez zamawiającego w projektowanych postanowieniach umowy. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie zamawiającego.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umiescić na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/wabrzezno, tj. na stronie prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający dodaje nową obligatoryjną przesłankę wykluczenia, tj.: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający dostosował dokumentację zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o której mowa powyżej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI