Przebudowa dróg II w gminie Zielonki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg II w gminie Zielonki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielonki
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-10
  • ZamawiającyGMINA ZIELONKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00063409
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg II w gminie Zielonki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZIELONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 116

1.5.2.) Miejscowość: Zielonki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12/285-08-50

1.5.8.) Numer faksu: 12/285-09-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zielonki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielonki.pl/index.php

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg II w gminie Zielonki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-682d3774-bd27-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063409

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001072/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa dróg w gminie Zielonki II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/gzielonki,m,342878,zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej ug@zielonki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Zamawiający; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Zielonki jest PanAdam Ziemiński, Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego ul. Orląt Lwowskich 13, 22-300Krasnystaw; e-mail: inspektor@cbi24.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 4) Dane osobowe i kategorie Państwa danych osobowych przetwarzane na potrzebypostępowania wynikają bezpośrednio z SWZ, Zamawiający przetwarza w szczególności imię,nazwisko, dane teleadresowe, informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, dane zawartew rejestrach publicznych (KRS, CEIDG); 5) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 p.z.p.; atakże podmioty przetwarzające działające na zlecenie Zamawiającego (np. dostawcy usług IT,kancelarie prawne) oraz pracownicy i współpracownicy Zamawiającego; 6) Państwa dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przezodpowiednio dłuższy okres; 7) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z p.z.p.; 8) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9) posiadają Państwo:• na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;• na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Państwa danych osobowych; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO; ; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących naruszaprzepisy RODO;10) nie przysługuje Państwu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwieniakorzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XIII, do upływu terminu do ichwniesienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. nie przysługuje Państwu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1lit. c RODO.2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celuumożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XIII, do upływuterminu do ich wniesienia.2. Zamawiający wykonuje obowiązki informacyjne dotyczące przetwarzaniadanych osobowych oraz obowiązki zapewnienia dostępu do przetwarzanych danych osobowychzgodnie z art. 19 p.z.p.3. Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisówrozporządzenia 2016/679: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia dosprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy wsprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzieleniezamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tegopostępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DK.7021.184.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych drogowych określonych projektem budowlanym pn.: „Projekt zabudowy żłobem żelbetowym rowu na długości około 80 m w miejscowości Januszowice”

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o którychmowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 oraz ust. 2 p.z.p., polegających na powtórzeniu zamówień podobnych doprzedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nieprzekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówieńuzupełniających, może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych zprzedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności, gdy zaistnieje uzasadniona potrzebarozszerzenia przedmiotu zamówienia poprzez wykonanie robót budowlanych. Roboty te mogą polegaćw szczególności na drogowych, robotach instalacyjnych sanitarnych związanych robotami w zakresiedróg i obejmować: a. wydłużenie poszczególnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych,budowanych lub remontowanych, b. wydłużenie poszczególnych odcinków kanalizacji sanitarnej lubdeszczowej lub rowów otwartych, budowanych lub remontowanych, c. zwiększeniu ilości urządzeńtechnicznych służących obsłudze tych dróg lub kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, d. wykonanienowych lub wyremontowanie kolejnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych lub kanalizacjisanitarnej lub deszczowej do ich obsługi; e. zwiększenie zakresu robót drogowych lub w zakresie ciągów pieszo - rowerowych związanych z budowanymi sieciami.Warunki umowne na jakich zostanąudzielone ewentualne zamówienia uzupełniające: podstawą do negocjacji warunków udzielaniazamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie od postanowień wzoru umowy stanowiącegozałączniki do SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1. CenaOferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe ofertyproporcjonalnie mniej w/g następującego przelicznika:ilość punktów = najniższa cena /cena zawarta wofercie badanej x 60 punktów.1.2. Z uwagi na to, że kwalifikacje zawodowe osób pełniącychsamodzielne funkcje techniczne, mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia,Zamawiający – w zgodzie z art. 242 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. – będzie przyznawał dodatkowe punktywykonawcy, który zadeklaruje w ofercie, że wyznaczy do realizacji zamówienia kierownika budowy opodwyższonym doświadczeniu zawodowym. Przez kierownika budowy o podwyższonymdoświadczeniu zawodowym Zamawiający rozumie osobę która przy spełnianiu wymogówZamawiającego w zakresie uprawnień pełniła funkcję kierownika budowy dla robót budowlanychw zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o większej łącznej wartości bruttowyrażonej w zł ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt.1.2.2.b). W ramach kryterium, Zamawiający przyzna po 2 punkty za każdą kolejną krotność kwoty2.000.000,00 zł łącznej wartości brutto wybudowanych dróg lub jezdni lub chodników lub torowisktramwajowych objętych jego kierownictwem, ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (októrym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b) nie więcej jednak niż 8 punktów;1.3. Wydłużony okres gwarancjina wykonane roboty budowlane:1.3.1. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 66miesięcy (lub dłuższy), otrzyma 8 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.2. do 1.3.4. 1.3.2. Wykonawcaktóry zaoferuje okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy (lub dłuższy) otrzyma 16 punktów zzastrzeżeniem pkt. 1.3.3. do 1.3.4.1.3.3. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 78miesiące (lub dłuższy) otrzyma 24 punkty z zastrzeżeniem pkt. 1.3.41.3.4. Wykonawca który zaoferujeokres gwarancji wynoszący 84 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 32 punkty.W ramach kryterium“Wydłużony okres gwarancji” może zostać przyznanych max 32 punkty. Brak informacji o wyborzeokresu gwarancji oznacza zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wymaganego w niniejszejSWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DOREALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 8,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 32,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wykonanie robót budowlanych drogowych obejmujących wykonanie odwodnienia ul. Krakowskiej w Trojanowicach w postaci koryt betonowych na odcinku długości ok. 65 m oraz wykonanie odwodnienia ul. Łąkowej w Bibicach w postaci koryt typu mulda na odcinku długości ok. 165 m;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o którychmowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 oraz ust. 2 p.z.p., polegających na powtórzeniu zamówień podobnych doprzedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nieprzekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówieńuzupełniających, może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych zprzedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności, gdy zaistnieje uzasadniona potrzebarozszerzenia przedmiotu zamówienia poprzez wykonanie robót budowlanych. Roboty te mogą polegaćw szczególności na drogowych, robotach instalacyjnych sanitarnych związanych robotami w zakresiedróg i obejmować: a. wydłużenie poszczególnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych,budowanych lub remontowanych, b. wydłużenie poszczególnych odcinków kanalizacji sanitarnej lubdeszczowej lub rowów otwartych, budowanych lub remontowanych, c. zwiększeniu ilości urządzeńtechnicznych służących obsłudze tych dróg lub kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, d. wykonanienowych lub wyremontowanie kolejnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych lub kanalizacjisanitarnej lub deszczowej do ich obsługi; e. zwiększenie zakresu robót drogowych lub w zakresie ciągów pieszo - rowerowych związanych z budowanymi sieciami.Warunki umowne na jakich zostanąudzielone ewentualne zamówienia uzupełniające: podstawą do negocjacji warunków udzielaniazamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie od postanowień wzoru umowy stanowiącegozałączniki do SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1. CenaOferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe ofertyproporcjonalnie mniej w/g następującego przelicznika:ilość punktów = najniższa cena /cena zawarta wofercie badanej x 60 punktów.1.2. Z uwagi na to, że kwalifikacje zawodowe osób pełniącychsamodzielne funkcje techniczne, mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia,Zamawiający – w zgodzie z art. 242 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. – będzie przyznawał dodatkowe punktywykonawcy, który zadeklaruje w ofercie, że wyznaczy do realizacji zamówienia kierownika budowy opodwyższonym doświadczeniu zawodowym. Przez kierownika budowy o podwyższonymdoświadczeniu zawodowym Zamawiający rozumie osobę która przy spełnianiu wymogówZamawiającego w zakresie uprawnień pełniła funkcję kierownika budowy dla robót budowlanychw zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o większej łącznej wartości bruttowyrażonej w zł ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt.1.2.2.b). W ramach kryterium, Zamawiający przyzna po 2 punkty za każdą kolejną krotność kwoty2.000.000,00 zł łącznej wartości brutto wybudowanych dróg lub jezdni lub chodników lub torowisktramwajowych objętych jego kierownictwem, ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (októrym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b) nie więcej jednak niż 8 punktów;1.3. Wydłużony okres gwarancjina wykonane roboty budowlane:1.3.1. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 66miesięcy (lub dłuższy), otrzyma 8 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.2. do 1.3.4. 1.3.2. Wykonawcaktóry zaoferuje okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy (lub dłuższy) otrzyma 16 punktów zzastrzeżeniem pkt. 1.3.3. do 1.3.4.1.3.3. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 78miesiące (lub dłuższy) otrzyma 24 punkty z zastrzeżeniem pkt. 1.3.41.3.4. Wykonawca który zaoferujeokres gwarancji wynoszący 84 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 32 punkty.W ramach kryterium“Wydłużony okres gwarancji” może zostać przyznanych max 32 punkty. Brak informacji o wyborzeokresu gwarancji oznacza zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wymaganego w niniejszejSWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DOREALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 8,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 32,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wykonanie robót budowlanych drogowych obejmujących wykonanie nawierzchni asfaltowej w Bibicach ul. Zbożowa na długości około 775 m oraz wykonanie nawierzchni asfaltowej w Brzozówce ul. Polna na długości około 176 m

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o którychmowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 oraz ust. 2 p.z.p., polegających na powtórzeniu zamówień podobnych doprzedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nieprzekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówieńuzupełniających, może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych zprzedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności, gdy zaistnieje uzasadniona potrzebarozszerzenia przedmiotu zamówienia poprzez wykonanie robót budowlanych. Roboty te mogą polegaćw szczególności na drogowych, robotach instalacyjnych sanitarnych związanych robotami w zakresiedróg i obejmować: a. wydłużenie poszczególnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych,budowanych lub remontowanych, b. wydłużenie poszczególnych odcinków kanalizacji sanitarnej lubdeszczowej lub rowów otwartych, budowanych lub remontowanych, c. zwiększeniu ilości urządzeńtechnicznych służących obsłudze tych dróg lub kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, d. wykonanienowych lub wyremontowanie kolejnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych lub kanalizacjisanitarnej lub deszczowej do ich obsługi; e. zwiększenie zakresu robót drogowych lub w zakresie ciągów pieszo - rowerowych związanych z budowanymi sieciami.Warunki umowne na jakich zostanąudzielone ewentualne zamówienia uzupełniające: podstawą do negocjacji warunków udzielaniazamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie od postanowień wzoru umowy stanowiącegozałączniki do SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1. CenaOferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe ofertyproporcjonalnie mniej w/g następującego przelicznika:ilość punktów = najniższa cena /cena zawarta wofercie badanej x 60 punktów.1.2. Z uwagi na to, że kwalifikacje zawodowe osób pełniącychsamodzielne funkcje techniczne, mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia,Zamawiający – w zgodzie z art. 242 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. – będzie przyznawał dodatkowe punktywykonawcy, który zadeklaruje w ofercie, że wyznaczy do realizacji zamówienia kierownika budowy opodwyższonym doświadczeniu zawodowym. Przez kierownika budowy o podwyższonymdoświadczeniu zawodowym Zamawiający rozumie osobę która przy spełnianiu wymogówZamawiającego w zakresie uprawnień pełniła funkcję kierownika budowy dla robót budowlanychw zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o większej łącznej wartości bruttowyrażonej w zł ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt.1.2.2.b). W ramach kryterium, Zamawiający przyzna po 2 punkty za każdą kolejną krotność kwoty2.000.000,00 zł łącznej wartości brutto wybudowanych dróg lub jezdni lub chodników lub torowisktramwajowych objętych jego kierownictwem, ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (októrym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b) nie więcej jednak niż 8 punktów;1.3. Wydłużony okres gwarancjina wykonane roboty budowlane:1.3.1. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 66miesięcy (lub dłuższy), otrzyma 8 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.2. do 1.3.4. 1.3.2. Wykonawcaktóry zaoferuje okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy (lub dłuższy) otrzyma 16 punktów zzastrzeżeniem pkt. 1.3.3. do 1.3.4.1.3.3. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 78miesiące (lub dłuższy) otrzyma 24 punkty z zastrzeżeniem pkt. 1.3.41.3.4. Wykonawca który zaoferujeokres gwarancji wynoszący 84 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 32 punkty.W ramach kryterium“Wydłużony okres gwarancji” może zostać przyznanych max 32 punkty. Brak informacji o wyborzeokresu gwarancji oznacza zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wymaganego w niniejszejSWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DOREALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 8,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 32

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu,
1.2. spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.2.1. posiadają wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert roboty budowlanej lub robót budowlanych w zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o łącznej wartości minimum:
1.2.1.1. dla części zamówienia nr I i nr III: po 400.000,00 złotych brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).
1.2.2. dysponuje następującymi osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia:
kierownikiem budowy posiadającym:
a) uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,
b) doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonywaniem funkcji kierownika budowy dla robót budowlanych lub roboty budowlanej w zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o łącznej wartości 2.000.000,00 złotych brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100).,
W odniesieniu do powyższych wymagań stawianych kierownikowi budowy właściwe są uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku (tj. zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 89 poz. 414)
Funkcje kierownika budowy mogą również wykonywać osoby posiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przed 01.01.1995 r. właściwych przepisów jeżeli uprawnienia te, pozwalają na pełnienie funkcji, o których mowa odpowiednio w punkcie 1.2.2.
Funkcje kierownika budowy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Kierownik budowy musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
1.2.2.1. minimum 4 osobami przeznaczonymi do wykonywania robót budowlanych w zakresie prac ziemnych, brukarskich, drogowych, instalacyjnych sanitarnych oraz montażowych, a także obsługujące maszyny budowlane;
1.2.3. dysponują następującymi jednostkami sprzętowymi przeznaczonymi do realizacji zamówienia:
1.2.3.1. minimum jednym walcem z kołami stalowymi (dla części zamówienia nr III);
1.2.3.2. minimum dwoma pojazdami ciężarowymi samowyładowczymi, w tym jednym przystosowanym do przewozu masy bitumicznej (dla części zamówienia nr III);
1.2.3.3. minimum jednym rozściełaczem masy bitumicznej (dla części zamówienia nr III);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym, nie krótszym niż 3 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia:1. oświadczeniawykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w sekcji IV ust. 2 tiretdrugie SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 3 dni, terminie, aktualnych na dzieńzłożenia:1. dla części zamówienia nr I i III: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż wokresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inneodpowiednie dokumenty;2. dla wszystkich części zamówienia: wykazu osób, skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami;3. dla wszystkich części zamówienia: wykazu narzędzi,wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonaniazamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
a. część zamówienia nr I: 4.500,00 złotych (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).
b. część zamówienia nr II – 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych).
c. część zamówienia nr III – 4.100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych).
d.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach ubezpieczeniowych,
c. gwarancjach bankowych,
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na konto Zamawiającego: 19 1910 1048 4400 4026 1131 0004, Santander Bank Polska S.A., ul. Krakowskie Przedmieście 87, 32-087 Zielonki wskazując jako tytuł: „Wadium – cześć nr … - Przebudowa dróg II w gminie Zielonki”.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt c-e, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy jest dopuszczalna wyłącznie w okolicznościach opisanych art. 455 p.z.p. 2.Zmiana postanowień Umowy jest dopuszczalna, gdy: nastąpi zmiana powszechnieobowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację, zakres lub terminwykonania przedmiotu Umowy,; zaistnieją okoliczności uniemożliwiające terminowe wykonanieUmowy, a w tym: opóźnienie przekazania placu budowy lub rozpoczęcia wykonywania robót;wystąpienie siły wyższej; wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych,odbiegających znacząco od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót lub wykonanieprocedur odbiorowych (przeprowadzanie prób i sprawdzeń) lub innych niedających sięprzewidzieć okoliczności (w tym działania osób trzecich np. właściwych instytucji lub organów wtym instytucji współfinansujących inwestycję), jeżeli będą one uniemożliwiać prawidłowezrealizowanie (jakościowe, terminowe) robót pomimo zastosowania adekwatnych środkówtechnicznych lub organizacyjnych lub prawnych przez Wykonawcę; odkrycia w trakcie robótbudowlanych niewypałów i niewybuchów; odkrycia w trakcie robót budowlanych obiektówpodziemnych wymagających wcześniejszej rozbiórki lub usunięcia; odkrycia przedmiotuwzględem, którego powstanie przypuszczenie, że jest on zabytkiem, co oznaczać będziekonieczność wstrzymania robót lub takiego ich wykonania, aby zabytek nie został zniszczony,ale zabezpieczony jako przedmiot archeologiczny i miejsce jego znaleziska; stwierdzenia innegousytuowania obiektów podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu niż wynikające zewidencji geodezyjnej, co będzie wymagało odpowiednich zmian w opracowaniach projektowychlub sposobie wykonania robót; zaistnieje uzasadniona z technicznego punktu widzenia lub zpunktu widzenia celu Umowy: zmiana decyzji o pozwoleniu na budowę; potrzebazastosowania/wymiany części/urządzeń związanych z realizacją Umowy, których brakuniemożliwiłby prawidłowe wykonanie zamówienia; potrzeba zastosowania/wymianyczęści/urządzeń związanych z realizacją Umowy, jeżeli na rynku pojawią się urządzenia nowszejgeneracji pozwalające na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowylub uzyskania lepszej jakości robót; potrzeba usunięcia skutków błędów projektowych lubwykonawczych, których nieusunięcie uniemożliwiałoby prawidłowe wykonanie zamówienia;potrzeba wprowadzenia rozwiązań zamiennych do dokumentacji projektowej, jeżeli przyjęterozwiązania pozwolą na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowylub uzyskania lepszej jakości robót; potrzeba pomięcia/rezygnacji części robót lub potrzebazmiany kolejności wykonywanych robót; zaistnieje potrzeba wykonania robót dodatkowych lubzamiennych, mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego; zmianywysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lubwysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będziemiała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; nastąpi zmiana stawkipodatku VAT; zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planówkapitałowych (PPK), o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczychplanach kapitałowych; w przypadku zmiany ceny (poprzez ich wzrost lub obniżenie) materiałówlub kosztów (innych niż wymienionych) związanych z realizacją zamówienia; Szczegółoweinformacje znajdują się w projekcie umowy załączonym do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również naminiPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI