„Przebudowa dróg i ulic powiatowych w zakresie budowy chodników, ścieżek rowerowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa dróg i ulic powiatowych w zakresie budowy chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoło
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-11-04
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Kole
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00402160
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg i ulic powiatowych w zakresie budowy chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 200

1.5.2.) Miejscowość: Koło

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 26-10-576

1.5.8.) Numer faksu: 63 26-10-576

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dt@pzdkolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkolo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg i ulic powiatowych w zakresie budowy chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ece5430d-505a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043632/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa dróg i ulic powiatowych w zakresie budowy chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl http://pzdkolo.pl/przetargi/index.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl http://pzdkolo.pl/przetargi/index.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formy i zasady składania dokumentów i oświadczeń:
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
– miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
– ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
– oraz poczty elektronicznej: dt@pzdkolo.pl
2. Zamawiający nie dopuszcza niżej wymienionych środków porozumiewania się czy komunikacji:
– za pośrednictwem operatora pocztowego,
– za pośrednictwem posłańca,
– osobiste doręczenie przesyłki, zapytania, dokumentów, oświadczeń, wyjaśnień lub oferty.
3. Zamawiający zamieszcza na platformie miniPortal oraz stronie internetowej pzdkolo.pl:
– specyfikację warunków zamówienia - od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych,
– informację o zmianie treści ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych,
– informację z otwarcia ofert, o której mowa w art. 222 ustawy PZP - niezwłocznie po otwarciu ofert,
– treść zapytań wraz z wyjaśnieniami do zamieszczonej na stronie SWZ,
– zmiany dotyczące SWZ,
– informacje zgodnie z art. 253 ustawy PZP - po wyborze oferty.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na EPUAP ma dostęp do formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, formularza do komunikacji.
5.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się przestrzegać jego postanowień.
7.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń
oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
9.Zamawiający przekazuje link do postępowania. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję "Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki "Postępowania".
10. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe
środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach txt, rtf, pdf, doc, docx, odt.
11. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12. Po podpisaniu plików, a przed ich przesłaniem zaleca się dokonanie weryfikacji kompletności i poprawności wszystkich złożonych podpisów (w szczególności gdy dokument był podpisywany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu różnych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawierającego podpis.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.TPBN.33.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa dróg i ulic powiatowych w zakresie budowy chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych”
Zakres robót obejmuje:
1) „Przebudowa drogi powiatowej nr 3418P w zakresie budowy chodnika Budki Nowe”
 Roboty rozbiórkowe: rozebranie krawężników, obrzeży, nawierzchni z klinkieru drogowego
 Roboty ziemne
 Krawężniki i obrzeża : krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 850 m, krawężniki betonowe wystające o wym. 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 380 m, krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25 cm - 20 m, obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1300 m
 Murek oporowy: ścianki oporowe z prefabrykatów - 74 m
 Umocnienie wylotu ścieku
 Konstrukcja nawierzchni chodnika: podbudowa betonowa bez dylatacji -1650 m², nawierzchnia z kostki betonowej szarej 80 mm typu cegła fazowana na podsypce cementowo-piaskowej gr. 50 mm - 1650 m²
 Konstrukcja nawierzchni zjazdów: podbudowa betonowa bez dylatacji - 630 m², nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 80 mm typu cegła fazowana na podsypce cementowo-piaskowej gr. 50 mm - 630 m²
 Oznakowanie pionowe i poziome
 Roboty towarzyszące: lampa solarna, radar prędkości
 Kanalizacja deszczowa: kanały z rur kanalizacyjnych PCV o śr. zewnętrznej 200 mm - 86 m, studzienki ściekowe uliczne o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z osadzeniem wpustu ulicznego typowego - 9 szt., studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm - 2 szt.

2) „Przebudowa drogi powiatowej nr 3199P w zakresie budowy pasa pieszo- rowerowego na odcinku od ulicy Kolejowej do ulicy Północnej w Grzegorzewie”
 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,06 km
 Roboty rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, krawężników betonowych o wym 15x30 cm, obrzeży 8x30 cm
 Roboty ziemne
 Przepust: podbudowa betonowa z betonu C12/15 bez dylatacji - 3 m², przepusty
rurowe żelbetowe pióro-wpust ze stopką o śr. 60 cm - 3 m
 Krawężniki, obrzeża, oporniki: ułożenie krawężników wystających o wym. 15x30
cm na podsypce cem.piaskowej - 20,31 m, obrzeży betonowych o wym. 6x20 cm
- 947,44 m, obrzeży o wym. 8x30 cm - 199,6 m, oporników o wym. 12x25 cm -
42,38 m
 Ciąg pieszo- rowerowy; wykonanie podbudowy z betonu C8/10 - gr. warstwy po
zagęszczeniu 10 cm - 2282,9 m², nawierzchnia z kostki brukowej betonowej
bezfazowej koloru czerwonego gr. 6 cm na podsypce cem.piaskowej - 2282,9 m²
 Zjazdy indywidualne i publiczne: zjazdy indywidualne - wykonanie podbudowy z
betonu C12/115, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 517,84 m², nawierzchnia z
kostki brukowej betonowej bezfazowej koloru czerwonego gr. 8 cm - 517,84 m²,
zjazdy publiczne: wykonanie podbudowy z betonu C16/20, gr. warstwy po
zagęszczeniu - 20 cm - 78,07 m², nawierzchnia z kostki brukowej betonowej
bezfazowej koloru czerwonego gr. 8cm -78,07 m²
 Pobocza: nawierzchnia z kruszywa naturalnego łamanego gr. po zagęszczeniu 10
cm 520,56 m²
 Odmulenie rowów
 Oznakowanie: radar prędkości z zasilaniem solarnym
 Roboty wykończeniowe: humusowanie skarp z obsianiem
 Urządzenia obce: regulacja studzienek

3) „Przebudowa drogi powiatowej nr 3400P w zakresie budowy pasa pieszo- rowerowego w m. Ruszków Pierwszy w kierunku m. Dobrów”
 Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,740 km , rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych
 Roboty ziemne
 Krawężniki i obrzeża: ułożenie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na podsypce cem.piaskowej - 710 m, krawężników betonowych wtopionych o wym. 12x25 cm na podsypce cem.piaskowej - 215 m, obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm na posypce cem.piaskowej - 620 m
 Umocnienie wylotu ścieku
 Murki oporowe
 Konstrukcja nawierzchni chodnika, ciągu pieszo- rowerowego: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego mieszanka nie-związana 0/31, 5 C50/3 o gr. po zagęszczeniu 15 cm - 2210 m², nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa AC 11S - gr. po zagęszczeniu 5 cm - 2210 m²
 Konstrukcja nawierzchni zjazdów: podbudowa z kruszywa łamanego - mieszanka nie-związana 0/31,5 C50/3 o gr. po zagęszczeniu 25 cm - 170 m², nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa ścieralna asfaltowa AC11S - grubość po zagęszczeniu 5 cm - 170 m²
 Konstrukcja nawierzchni utwardzonego pobocza: podbudowa betonowa bez
dylatacji - gr. warstwy po zagęszczeniu 25 cm - 140 m², nawierzchnia z kostki
betonowej szarej gr. 8 cm
typu cegła bezfazowa na podsypce cem.piaskowej gr. 5 cm - 140 m²
 Oznakowanie pionowe i poziome
 Roboty towarzyszące: humusowanie skarp z obsianiem , lampa solarna, radar prędkości
 Kanalizacja deszczowa: ułożenie kanałów rur PCV o śr. zewnętrznej 200 mm - 15,50 m, studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów o śr. 500 mm - 2 szt.
4) „Przebudowa drogi powiatowej 3401P w zakresie budowy pasa pieszo- rowerowego Przedecz- Katarzyna”
 Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, karczowanie drzew, wywożenie karpiny
 Roboty rozbiórkowe: rozebranie rur pod zjazdami, słupków do znaków, krawężników betonowych
 Roboty ziemne
 Rury pod zjazdami: ułożenie rur pod zjazdami w obrębie lamp oświetleniowych PP o śr. 40 cm - 145 m
 Ścianki oporowe: ława z oporem z betonu C12/15 pod ścianki oporowe, ściany
oporowe prefabrykownae typu L H 40 cm - 47,50 m, ściany oporowe
prefabrykowane typu L H 60 cm - 135,50 m, ściany oporowe prefabrykowane typu
L H 80 cm - 360,50 m
 Krawężniki i obrzeża: krawężniki betonowe 20x30 cm na podsypce cem.piaskowej
1:4 gr. 5 cm - 929,55 m, krawężniki betonowe wtopione o wym 12x25 cm na
podsypce cem.piaskowej 1:4, gr. 3 cm - 84 m, krawężniki betonowe najzadowe o
wym 20x22 cm na podsypce cem.piaskowej 1:4, gr. 3 cm - 131 m, obrzeża
betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cem.piaskowej 1:4, grr. 3 cm - 985,80 m
 Pas pieszo- rowerowy: podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z
kruszywemC90/3, grubości 20 cm po zagęszczeniu - 2384,94 m², nawierzchnia z
betonu asfaltowego AC 8 S, gr. po zagęszczeniu 5 cm - 2384,94 m²
 Zjazdy: podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o
uziarnieniu 0/31,5, gr. 25 cm po zagęszczeniu - zjazdy strona prawa i lewa -
655,85 m², nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 8S - warstwa ścieralna, gr. po
zagęszczeniu 5 cm - 632,80 m²
 Pobocza: uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym gr. 10 cm wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem w obrębie zjazdów - 234,60 m²
 Oznakowanie poziome i pionowe
 Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: montaż balustrad typu U-11 ze szczebelkami
pionowymi barwy żółtej, montaż radarowego wyświetlacza prędkości
 Roboty wykończeniowe
5) „Przebudowa ulicy Kolejowej w Kole w zakresie budowy chodnika i ścieżki rowerowej na odcinku od ulicy Ks. Opałki do ulicy Bliznej”
 Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -
0,535 km, rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni z klinkieru drogowego, rozebranie
chodników, wysepek przystankowych, przejść dla pieszych i innych
 Roboty ziemne
 Krawężniki i obrzeża; ułożenie krawężników betonowych o wym. 15x30cm na
podsypce cem.piaskowej - 543 m, krawężników betonowych wystających o wym.
15x22 cm na podsypce cem.piaskowej - 18 m, krawężników betonowych
wtopionych o wym. 12x25 cm na podsypce cem.piaskowej - 25 m, obrzeży
betonowych o wym. 30x8 cm na podsypce cem.piaskowej - 925 m
 Konstrukcja nawierzchni chodnika, schodów, pochylni: wykonanie podbudowy
betonowej bez dylatacji- podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej spoiwem,
gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 965 m², ułożenie nawierzchni z kostki
betonowej szarej gr. 80 mm typu cegła bezfazowa na podsypce cem.piaskowej gr.
50 mm - 965 m², nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 80 mm typu cegła
bezfazowa na podsypce cem.piaskowej gr.50 mm - dotyczy przełożenia z
wykorzystaniem kostki z rozbiórki w 80% - 150 m²
 Konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej: wykonanie podbudowy betonowej bez
dylatacji - podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej spoiwem, gr. warstwy po
zagęszczeniu - 15 cm - 1020 m², ułożenie nawierzchni z kostki betonowej
czerwonej gr. 80 mm typu cegła bezfazowa na podsypce cem.piaskowej gr. 50
mm - 1020 m²
 Konstrukcja nawierzchni opaski: wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji -
podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej spoiwem, gr. warstwy po
zagęszczeniu 15 cm - 370 m², ułożenie nawierzchni z kostki betonowej
grafitowej gr. 80 mm typu cegła bezfazowa na podsypce cem.piaskowej gr. 50 mm - 370 m²
 Konstrukcja nawierzchni zjazdów: wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji -
podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej spoiwem gr. warstwy po
zagęszczeniu 25cm - 40 m², ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grafitowej gr.
80 mm typu cegła bezfazowana na podyspce cem.piaskowej gr. 50 mm - 40 m²
 Oznakowanie pionowe i poziome
 Roboty towarzyszące: regulacja studzienek, humusowanie skarp z obsianiem i
inne

Szczegółowy zakres prac określają dokumentacje techniczne i przedmiary robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 9 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:

a) dotyczącej Wykonawcy:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:

– jedno lub dwa zadania polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi lub ulicy klasy minimum Z – zbiorczej, o łącznej wartości zadań nie mniejszej niż 1 600 000,00 zł brutto oraz wykaże, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
 jedno lub dwa zadania budowlane polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie kanalizacji deszczowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto oraz wykaże, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

Warunek zdolności technicznej i zawodowej w obrębie danej branży winien spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia.


b) dotyczącej osób:
Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:
Kierownika Budowy:
– wymagana liczba osób: 1 osoba
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie przy realizacji jednego lub dwóch zadań polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie drogi lub ulicy klasy minimum Z – zbiorczej o łącznej wartości zadań nie mniejszej niż 1 600 000,00 zł brutto, na stanowisku/stanowiskach: Kierownika budowy lub Kierownika robót drogowych
Kwalifikacje zawodowe:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnie opłaconą składką Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Kierownik robót branży instalacyjnej (sanitarnej):
– wymagana liczba osób: 1 osoba
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie przy realizacji jednego lub dwóch zadań polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie sieci kanalizacyjnych o łącznej wartości zadań nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, na stanowisku/stanowiskach: Kierownika budowy lub Kierownika robót instalacyjnych
Kwalifikacje zawodowe:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnie opłaconą składką Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

Uwagi:
Jedno zadanie oznacza roboty budowlane w ramach jednej umowy.

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymóg zawarty w art. 68 ust. 3 z uwzględnieniem art. 36a ustawy z 11.01.2018 o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2022r.,poz.1083)

Wykonawca musi wskazać pojazdy samochodowe w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, używane przy wykonywaniu przedmiotowego zadania, aby wykazać iż spełnia na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:
łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z dokumentami potwierdzającymi, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
– zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wraz z dokumentami potwierdzającymi, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
-Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
- W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 2a do SWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia, o którym mowa powyżej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ;
2)Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ;
3) Udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na podst. art. 68 ust. 3 z uwzględnieniem art. 36a ustawy z 11.01.2018 o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz.U.2022r., poz. 1083) – załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Wadium w wysokości: 78 000,00 zł ( słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu wiązania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. 77 1090 1203 0000 0001 0967 1907
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4, Ustawy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i wskazywać: postępowanie którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólne o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 9 ust.1 będzie płatne w oparciu o dwie faktury, zaliczkową oraz końcową, wystawioną po wykonaniu przedmiotu umowy.
2. Na początku 2023 roku, w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej, Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę w wysokości 5 % umownego wynagrodzenia brutto, tj. kwotę ….. zł na wskazany rachunek bankowy numer ……………………………., która stanowi udział własny Zamawiającego zgodnie z warunkami Promesy Wstępnej dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/1167/Polski Lad.
3. Po wykonaniu przedmiotu umowy i podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń Wykonawca zobowiązany jest nie później niż w ciągu 5 dni przedłożyć fakturę końcową z dołączonym do faktury zestawieniem wartości wykonanych robót sporządzonym przez Wykonawcę, a Zamawiający, w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury końcowej wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone w § 9 ust 1 umowy, pomniejszone o wypłaconą zaliczkę tj. kwotę ……….. zł brutto na rachunek bankowy wskazany w ust. 2.
4. W związku z powyższym, zgodnie z warunkami Promesy, o której mowa w ust. 2, Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego (wypłacona 5 % zaliczka) na czas poprzedzający wypłatę z Promesy. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany umowy zawarte w § 15 projektu umowy - załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-04 09:05

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 SWZ w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym : miniPortal, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pracowników lub ekip tynkarzy - Gniezno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pracowników lub ekip tynkarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Realizacja: Rozpoczęcie prac od 15 maja. Praca na terenie Gniezna. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI