Przebudowa dróg i budowa parkingów na terenie Gminy Sokołów Małopolski

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg i budowa parkingów na terenie Gminy Sokołów Małopolski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSokołów Małopolski
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-07
  • ZamawiającyGMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00209623
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg i budowa parkingów na terenie Gminy Sokołów Małopolski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@sokolow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg i budowa parkingów na terenie Gminy Sokołów Małopolski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d04a5307-cf27-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d04a5307-cf27-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e- mail: ugim@sokolow-mlp.pl - pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 50 MB (nie dotyczy składania ofert). W tytule e-mail należy wpisać numer ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Wiadomości przekazywane za pomocą poczty elektronicznej powinny w sposób jednoznaczny wskazywać nr ogłoszenia lub ID postępowania oraz dane identyfikujące Wykonawcę.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik").
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja".
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszystkich innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Burmistrz Gminy
i Miasta Sokołów Małopolski., ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp.
2. Inspektorem Ochrony Danych został wyznaczony i można się z nim skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@e-sokolow-mlp.pl bądź poczty tradycyjnej, kierując pismo na adres Administratora.
3. Dane osobowe, o których mowa w pkt 1 przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Przebudowa dróg i budowa parkingów na terenie Gminy Sokołów Małopolski", sygn. RG.ZP.271.4.DP.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. Odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), zwanej dalej „ustawą P.z.p”.
5. Ww. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, czas przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób wymienionych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do danych osobowych ww. osób decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania jej danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
3) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba ta uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Żadnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub innych dokumentach, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.ZP.271.4.DP.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 108710R Wólka Niedźwiedzka „Gęsiówka” oraz nawierzchni parkingu k/stadionu
w Wólce Niedźwiedzkiej
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Roboty ziemne
o Prace rozbiórkowe
o Przepusty, odwodnienia
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy parkingu – krawężniki
Opis inwestycji:
Inwestycja obejmować będzie budowę drogi na odcinku o długości około 175 m i szerokości od 5,2 m do 5,5 m, oraz przyległego do drogi parkingu o powierzchni 517,3 m2. Budowa parkingu polegać będzie rozebraniu istniejących krawężników i płyt ażurowych, oraz sfrezowaniu części istniejącej nawierzchni. W następnej kolejności należy wykonać przepusty i odwodnienie pod koroną drogi składające się z 4 studzienek ściekowych. W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę z kruszyw, a następnie ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej o łącznej powierzchni 1 604,8 m2, oraz ułożyć krawężniki naokoło parkingu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena - 60% = 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40% = 40 pkt
2. Kryterium 1) – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 60 %= ...pkt
Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
3. Kryterium 2) – „Okres gwarancji i rękojmi za wady (Og):
1) Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” – będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat gwarancji jakości i
rękojmi za wady, jakie Wykonawca poda na formularzu oferty:
a) Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
b) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi za wady w pełnych latach.
c) W przypadku gdy wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat do oceny ofert zostanie przyjęty okres 6 lat.
d) W przypadku braku określenia „Okres gwarancji i rękojmi za wady”
w formularzu oferty Zamawiający przyjmuje, że okres gwarancji przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
e) Zamawiający w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” będzie przyznawać punkty według następujących zasad:
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 5 lat = 30,00 punktów,
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 6 lat = 40,00 punktów
Najkorzystniejsza oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + Og
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
Og – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady
Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część II - Budowa chodnika przy drodze nr 731 (Graniczka) w Turzy Środkowej
w km 0+477,50 do 0+727,50
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Roboty ziemne
o Kanalizacja deszczowa
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Chodnik
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na wykonaniu kanalizacji deszczowej składającej się z 5 studni rewizyjnych (w osi chodnika) połączonych rurami i 5 studni ściekowych zwieńczonych kratkami zbierającymi wodę (przy krawędzi jezdni). W kolejnym etapie wykonać należy chodnika z betonowej kostki brukowej, obrzeży i krawężników o szerokości użytkowej 1,5 m i długości 250 m. Na końcu poszerzyć jezdnię o 1,0 m - 1,3 m poprzez wykonanie podbudowy i ułożenie na niej warstw mieszanki mineralno – bitumicznej pomiędzy istniejącą jezdnią, a krawężnikiem chodnika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena - 60% = 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40% = 40 pkt
2. Kryterium 1) – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 60 %= ...pkt
Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
3. Kryterium 2) – „Okres gwarancji i rękojmi za wady (Og):
1) Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” – będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat gwarancji jakości i
rękojmi za wady, jakie Wykonawca poda na formularzu oferty:
a) Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
b) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi za wady w pełnych latach.
c) W przypadku gdy wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat do oceny ofert zostanie przyjęty okres 6 lat.
d) W przypadku braku określenia „Okres gwarancji i rękojmi za wady”
w formularzu oferty Zamawiający przyjmuje, że okres gwarancji przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
e) Zamawiający w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” będzie przyznawać punkty według następujących zasad:
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 5 lat = 30,00 punktów,
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 6 lat = 40,00 punktów
Najkorzystniejsza oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + Og
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
Og – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady
Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej działki nr ewid. 3554/3, 3555/3, 3564/2 w Wólce Niedźwiedzkiej (k/Bujaka)
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Roboty ziemne
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy ulic – pobocza
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na budowie drogi na odcinku długości 95 m, poprzez wykonanie koryta na całej szerokości jezdni. W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę z kruszyw, a następnie ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej o szerokości 3,5 m. Na końcu wykonać pobocza o szerokości 0,5 m, po obu stronach drogi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena - 60% = 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40% = 40 pkt
2. Kryterium 1) – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 60 %= ...pkt
Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
3. Kryterium 2) – „Okres gwarancji i rękojmi za wady (Og):
1) Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” – będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat gwarancji jakości i
rękojmi za wady, jakie Wykonawca poda na formularzu oferty:
a) Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
b) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi za wady w pełnych latach.
c) W przypadku gdy wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat do oceny ofert zostanie przyjęty okres 6 lat.
d) W przypadku braku określenia „Okres gwarancji i rękojmi za wady”
w formularzu oferty Zamawiający przyjmuje, że okres gwarancji przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
e) Zamawiający w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” będzie przyznawać punkty według następujących zasad:
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 5 lat = 30,00 punktów,
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 6 lat = 40,00 punktów
Najkorzystniejsza oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + Og
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
Og – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady
Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część IV - Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr ewid. 3300 w Trzebosi Podlas
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Roboty ziemne
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy ulic – pobocza
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na budowie drogi na odcinku długości 195 m, poprzez wykonanie koryta na całej szerokości jezdni. W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę z kruszyw, a następnie ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej o szerokości 3,0 m. Na końcu wykonać pobocza o szerokości 0,5 m, po obu stronach drogi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena - 60% = 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40% = 40 pkt
2. Kryterium 1) – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 60 %= ...pkt
Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
3. Kryterium 2) – „Okres gwarancji i rękojmi za wady (Og):
1) Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” – będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat gwarancji jakości i
rękojmi za wady, jakie Wykonawca poda na formularzu oferty:
a) Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
b) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi za wady w pełnych latach.
c) W przypadku gdy wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat do oceny ofert zostanie przyjęty okres 6 lat.
d) W przypadku braku określenia „Okres gwarancji i rękojmi za wady”
w formularzu oferty Zamawiający przyjmuje, że okres gwarancji przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
e) Zamawiający w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” będzie przyznawać punkty według następujących zasad:
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 5 lat = 30,00 punktów,
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 6 lat = 40,00 punktów
Najkorzystniejsza oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + Og
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
Og – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady
Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część V - Przebudowa drogi wewnętrznej, działka nr ewid. 2714 w Trzebosi (k/Flaka)
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Roboty ziemne
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy ulic – pobocza
o Rowy
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na budowie drogi na odcinku długości 200 m, poprzez wykonanie koryta na całej szerokości jezdni. W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę, poprzez doziarnienie podłoża kruszywem (płuczką) celem doprowadzenia do G1, a następnie wykonać podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszyw, w następnej kolejności ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej o szerokości 3,0 m. Na końcu wykonać pobocza o szerokości 0,5 m, po obu stronach drogi i oczyścić rowy z namułu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena - 60% = 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40% = 40 pkt
2. Kryterium 1) – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 60 %= ...pkt
Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
3. Kryterium 2) – „Okres gwarancji i rękojmi za wady (Og):
1) Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” – będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat gwarancji jakości i
rękojmi za wady, jakie Wykonawca poda na formularzu oferty:
a) Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
b) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi za wady w pełnych latach.
c) W przypadku gdy wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat do oceny ofert zostanie przyjęty okres 6 lat.
d) W przypadku braku określenia „Okres gwarancji i rękojmi za wady”
w formularzu oferty Zamawiający przyjmuje, że okres gwarancji przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
e) Zamawiający w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” będzie przyznawać punkty według następujących zasad:
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 5 lat = 30,00 punktów,
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 6 lat = 40,00 punktów
Najkorzystniejsza oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + Og
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
Og – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady
Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część VI - Przebudowa drogi wewnętrznej o nr ewid. 154/2 i inne w Nienadówce (strona północna za kościołem) w km 0+875 do 1+170
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Roboty ziemne
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy ulic – pobocza
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na budowie drogi na odcinku długości 295 m, poprzez wykonanie koryta na całej szerokości jezdni. W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę, poprzez doziarnienie podłoża kruszywem (płuczką) celem doprowadzenia do G1, a następnie wykonać podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszyw, a w następnej koleinie ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej o szerokości 5,0 m. Na końcu wykonać pobocza o szerokości 0,5 m, po obu stronach drogi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena - 60% = 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40% = 40 pkt
2. Kryterium 1) – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 60 %= ...pkt
Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
3. Kryterium 2) – „Okres gwarancji i rękojmi za wady (Og):
1) Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” – będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat gwarancji jakości i
rękojmi za wady, jakie Wykonawca poda na formularzu oferty:
a) Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
b) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi za wady w pełnych latach.
c) W przypadku gdy wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat do oceny ofert zostanie przyjęty okres 6 lat.
d) W przypadku braku określenia „Okres gwarancji i rękojmi za wady”
w formularzu oferty Zamawiający przyjmuje, że okres gwarancji przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
e) Zamawiający w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” będzie przyznawać punkty według następujących zasad:
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 5 lat = 30,00 punktów,
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 6 lat = 40,00 punktów
Najkorzystniejsza oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + Og
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
Og – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady
Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część VII - Budowa parkingu koło szkoły i sklepu GS w Nienadówce Dolnej
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Prace rozbiórkowe
o Roboty ziemne
o Kanalizacja deszczowa - odwodnienia
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy parkingu - krawężniki
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na budowie dwóch parkingów o łącznej powierzchni 552,8 m2, poprzez rozebranie istniejących krawężników, wykonanie odwodnienia składającego się z 3 studzienek ściekowych.
W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę, poprzez doziarnienie podłoża kruszywem (płuczką) celem doprowadzenia do G1, a następnie wykonać podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszyw, a w następnej koleinie ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej, oraz ułożeniu krawężników naokoło parkingów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena - 60% = 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40% = 40 pkt
2. Kryterium 1) – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 60 %= ...pkt
Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
3. Kryterium 2) – „Okres gwarancji i rękojmi za wady (Og):
1) Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” – będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat gwarancji jakości i
rękojmi za wady, jakie Wykonawca poda na formularzu oferty:
a) Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
b) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi za wady w pełnych latach.
c) W przypadku gdy wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat do oceny ofert zostanie przyjęty okres 6 lat.
d) W przypadku braku określenia „Okres gwarancji i rękojmi za wady”
w formularzu oferty Zamawiający przyjmuje, że okres gwarancji przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
e) Zamawiający w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” będzie przyznawać punkty według następujących zasad:
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 5 lat = 30,00 punktów,
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 6 lat = 40,00 punktów
Najkorzystniejsza oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + Og
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
Og – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady
Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
część VIII - Budowa parkingu przy ulicy Kościelnej w Trzebosi
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Prace rozbiórkowe
o Roboty ziemne
o Kanalizacja deszczowa - odwodnienia
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy parkingu - krawężniki
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na budowie parkingu o powierzchni 2170 m2, poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej i klinkieru drogowego oraz krawężników. Wykonać również należy odwodnienie składającego się z jednej studni rewizyjnej oraz 2 studzienek ściekowych. W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę, poprzez doziarnienie podłoża kruszywem (płuczką) celem doprowadzenia do G1, a następnie wykonać podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszyw, a w następnej koleinie ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej, oraz ułożyć krawężniki naokoło parkingu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena - 60% = 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40% = 40 pkt
2. Kryterium 1) – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 60 %= ...pkt
Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
3. Kryterium 2) – „Okres gwarancji i rękojmi za wady (Og):
1) Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” – będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat gwarancji jakości i
rękojmi za wady, jakie Wykonawca poda na formularzu oferty:
a) Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
b) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi za wady w pełnych latach.
c) W przypadku gdy wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat do oceny ofert zostanie przyjęty okres 6 lat.
d) W przypadku braku określenia „Okres gwarancji i rękojmi za wady”
w formularzu oferty Zamawiający przyjmuje, że okres gwarancji przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
e) Zamawiający w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” będzie przyznawać punkty według następujących zasad:
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 5 lat = 30,00 punktów,
- Okres gwarancji i rękojmi za wady – 6 lat = 40,00 punktów
Najkorzystniejsza oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + Og
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
Og – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady
Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi, parkingu lub chodnika o długości lub powierzchni nie mniejszej niż przedmiot zamówienia objętego ofertą.
Potwierdzone dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz, którego zostały wykonane, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) Dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w okręgowej Izbie inżynierów Budownictwa bądź uprawnieniami z Unii Europejskiej.
5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku określonego w ust. 2 pkt 4 dotyczący zdolności technicznej – musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, który będzie miał obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykazywanego doświadczenia
(doświadczenie nie podlega sumowaniu) a zdolności zawodowej – Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2023 poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków i opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące prze jego złożeniem a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z odsetkami i grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.125 ust.1 P.z.p. – załącznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykaz robót budowlanych określonych w rozdz. VIII ust. 1 pkt 4 a wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wielkości, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ.
2. Wykaz osób, spełniających wymagania określone w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 b skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
Część I - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 108710R Wólka Niedźwiedzka „Gęsiówka” oraz nawierzchni parkingu k/stadionu
w Wólce Niedźwiedzkiej
2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100)
Część II - Budowa chodnika przy drodze nr 731 (Graniczka) w Turzy Środkowej
w km 0+477,50 do 0+727,50
3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100)
Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej działki nr ewid. 3554/3, 3555/3, 3564/2 w Wólce Niedźwiedzkiej (k/Bujaka)
700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)
Część IV - Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr ewid. 3300 w Trzebosi Podlas
1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100)
Część V - Przebudowa drogi wewnętrznej , działka nr ewid. 2714 w Trzebosi (k/Flaka)
1 600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100)
Część VI - Przebudowa drogi wewnętrznej o nr ewid. 154/2 i inne w Nienadówce (strona północna za kościołem) w km 0+875 do 1+170
3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100)
Część VII - Budowa parkingu koło szkoły i sklepu GS w Nienadówce Dolnej
1 400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100)
Część VIII - Budowa parkingu przy ulicy Kościelnej w Trzebosi
5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Sokołowie Małopolskim nr rachunku 08 9182 0006 0000 0390 2000 0390 z dopiskiem „Wadium do postępowania RG.ZP.271.4.DP.2024 pn.: „Przebudowa dróg i budowa parkingów na terenie Gminy Sokołów Małopolski ”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 10 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został określony w paragrafie 10 projektu umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI