Przebudowa dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi oraz modernizacja oświetlenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi oraz modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dubiecko
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDubiecko
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-03-31
  • ZamawiającyMIASTO I GMINA DUBIECKO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00088567
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi oraz modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dubiecko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DUBIECKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 10

1.5.2.) Miejscowość: Dubiecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-750

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dubiecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi oraz modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dubiecko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8abedd9d-a525-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024991/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa dróg gminnych oraz oświetlenia ulicznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.dubiecko.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.dubiecko.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przebudowa ciągów dróg w m-ciach Bachórzec, Kosztowa, Winne-Podbukowina, Wybrzeże, Sielnica
1. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec w kierunku Baran, Kocaj dz. nr 1771, 1770 w km 0+000 – 0+450.
2. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec – Łazy w kierunku Mańkowski dz. nr 1778 w km 0+000 – 1+000.
3. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec "Działki" dz. nr 1717 w km 0+000 – 0+998.
4. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec "Gamratka" dz. nr 1718 w km 0+000 – 0+700.
5. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec "Pasieka" w km 0+000 – 0+570 na dz. nr 1272/82, 1272/61.
6. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec dz. nr 1721 w km 0+000 – 0+335.
7. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Przedmieście Dubieckie koło Owarzany dz. nr 1792 w km 0+000 – 0+335.
8. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Kosztowa "Obszar" dz. nr 2020, 2199 w km 0+000 – 0+998.
9. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Winne-Podbukowina do Grudnia dz. nr 1883 w km 0+000 – 0+570.
10. Przebudowa drogi do rezerwatu Winne-Podbukowina na dz. 1884 w km 0+000 – 0+960.
11. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Wybrzeże – Winne-Podbukowina koło cmentarza dz. nr 57/1 w km 0+000 – 0+900.
12. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Sielnica dz. nr 370/1, 790 w km 0+000 – 0+650.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Przebudowa ciągów dróg w m-ci Drohobyczka
1. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka "Telegówka" w kierunku Pich i Jamrozik dz. nr 2036, 3450, 2046/2 w km 0+240 – 0+340, 0+600 – 0+820 oraz 1+300 – 2+430.
2. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka w kierunku Zioło dz. nr 501 w km 0+000 – 0+390.
3. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka w kierunku Grzegorzaka dz. nr 3424/1 w km 0+000 – 0+230.
4. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka w kierunku Hendzel dz. nr 3443/2 w km 0+000 – 0+800.
5. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka do Niemca dz. nr 2962 w km 0+000 – 0+170.
6. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka na Rędzinę dz. nr 3034 w km 0+000 – 0+250.
7. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka "Korcunek" dz. nr 3441 w km 0+000 – 0+450.
8. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka, Kosztowa, Przedmieście Dubieckie droga graniczna dz. nr 3445, 224, 963 w km 0+310 – 4+610.
9. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka "Bircza" na dz. 2796, 2882, 2886 w km 0+000 – 0+480.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Przebudowa ciągów dróg w m-ciach Przedmieście Dubieckie, Dubiecko, Śliwnica, Nienadowa, Iskań, Piątkowa
1. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Przedmieście Dubieckie "Haliga" dz. nr 160/1, 160/2 w km 0+000 – 0+600.
2. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Przedmieście Dubieckie "Dział" dz. nr 499, 405/13, 405/6 w km 0+000 – 1+500.
3. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Przedmieście Dubieckie "Czobot" dz. nr 414/2, 467/22, 467/21, 472/5, 467/17, 167/19, 467/20, 472/4, 467/18 w km 0+000 – 1+070.
4. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Przedmieście Dubieckie w km 0+000 – 0+170 na dz. nr 2182.
5. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Dubiecko "Olchówka" na dz. nr 551/8, 511/3 w km 0+160 – 0+670.
6. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Dubiecko ul. Ogrodowa dz. nr 772, 777, 260/9 w km 0+000 – 0+550.
7. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Śliwnica w kierunku Potockiego dz. nr 1219, 1220, 1047/40, 1221, 1039/7, 1038/21, 1038/27, 1038/30 w km 0+000 – 0+998.
8. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa Górna w kierunku Szymański i Rusin dz. nr 1384,1390/4 w km 0+000 – 0+200.
9. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa Górna "Białka" dz. nr 4062, 3923/2, 3875 w km 0+000 – 0+360.
10. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa w kierunku wytwórni dz. nr 4045/8 w km 0+000 – 0+380.
11. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa koło Tartaku (Jah) dz. nr 66/116 w km 0+000 – 0+180.
12. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa (koło Szkoły) dz. nr 4005 w km 0+000 – 0+170.
13. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa dz. nr 4001/1, 3998, w km 0+000 – 0+200, 0+000 – 0+170.
14. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa w kierunku Baran dz. nr 3897/2, 2195/6, 3170 w km 0+000 – 0+220.
15. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa "nad Sanem" dz. nr 100/385 w km 0+000 – 0+380.
16. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Iskań do Buczniaka dz. nr 436/1, 461/2 w km 0+000 – 0+370.
17. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Iskań do Zając dz. nr 602, 604 w km 0+000 - 0+220.
18. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Piątkowa koło Brożyny dz. nr 354 w km 0+000 – 0+100.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Przebudowa drogi gminnej w m-ci Przedmieście Dubieckie „Stara droga” – etap II
Ogólny zakres:
- Regulacja pionowa wpustów studni rewizyjnych oraz urządzeń ściekowych;
- Podbudowa z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego;
- Pobocza utwardzone kruszywem;
- Oznakowanie pionowe;
- Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Wymiana opraw oświetlenia ulicznego
Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw sodowych na energooszczędne oprawy LED na terenie Miasta i Gminy Dubiecko w miejscowościach : Dubiecko, Nienadowa, Hucisko Nienadowskie, Przedmieście Dubieckie, Bachórzec, Kosztowa, Iskań, Tarnawka, Sielnica, Winne Podbukowina, Śliwnica i Wybrzeże.
Szczegółowy zakres modernizowanych elementów określa przedmiar robót.
Przedmiotowe oprawy przeznaczone są do oświetlenia dróg , ulic, parkingów, placów, ścieżek rowerowych itp.
Parametry oprawy LED:
 kompaktowa aluminiowa konstrukcja;
 układ optyczny z odpornego na uderzenia poliwęglanu;
 diody LED SMD3030;
 zabezpieczenie przeciwprzepięciowe 4kV;
 uniwersalny uchwyt montażowy z regulowanym kątem nachylenia;
 trwałość źródła światła min. 50 tys. godzin;
 temperatura barwowa 4000 – 5800 K;
 skuteczność min. 140 lm/W;
 stopień szczelności min. IP 66;
 zakres temperatur pracy od -30 do +50.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VII SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Nie dotyczy.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Nie dotyczy.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Nie dotyczy.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
1.4.1. w zakresie Części 1:
minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie dróg o wartości robót co najmniej 2 400 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony czterysta tysięcy złotych 00/100).
1.4.2. w zakresie Części 2:
minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie dróg o wartości robót co najmniej 2 400 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony czterysta tysięcy złotych 00/100).
1.4.3. w zakresie Części 3:
minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie dróg o wartości robót co najmniej 2 400 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony czterysta tysięcy złotych 00/100).
1.4.4. w zakresie Części 4:
brak warunku.
1.4.5. w zakresie Części 5:
brak warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór Wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Określono w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości (odrębnie dla każdej części postępowania):
1.1. dla części 1 – w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);
1.2. dla części 2 – w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),
1.3. dla części 3 – w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),
1.4. dla części 4 – w kwocie 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
1.5. dla części 5 – w kwocie 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określono w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 5 % brutto wynagrodzenia brutto nie później niż w terminie 60 dni od podpisania umowy.
Po otrzymaniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany wystawić i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.dubiecko.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI