„Przebudowa dróg gminnych w Osobnicy i Brzyściu oraz drogi wewnętrznej wraz z budową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa dróg gminnych w Osobnicy i Brzyściu oraz drogi wewnętrznej wraz z budową mostu w Osobnicy" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-07
  • ZamawiającyGMINA JASŁO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00219645
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych w Osobnicy i Brzyściu oraz drogi wewnętrznej wraz z budową mostu w Osobnicy" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASŁO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 4436669

1.5.8.) Numer faksu: 13 4436635

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminajaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminajaslo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych w Osobnicy i Brzyściu oraz drogi wewnętrznej wraz z budową mostu w Osobnicy" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd2e78d5-f21f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043800/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych w Osobnicy i Brzyściu oraz drogi wewnętrznej wraz z budową mostu w Osobnicy" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminajaslo.bip.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielnie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
- Platformy miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal (Skrytka ePUAP: /x7313xqsag/skrytka)
- poczty elektronicznej: gmina@gminajaslo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu oraz regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zamawiajacy może komunikować się również z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej:gmina@gminajaslo.pl. Dokumenty elektroniczne składane są również przez Wykonawce za pośrednictwem :Formularza do komunikacji" jako załączniki. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt (zaleca się stosowanie formatu pdf).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jasło;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@urzad.gminajaslo.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGM.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Przebudowie dróg gminnych w Osobnicy i Brzyściu oraz drogi wewnętrznej wraz z budową mostu w Osobnicy" w ramach uzyskanej od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępnej Promesy Nr Edycja2/2021/1656/PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. „Przebudowa dróg gminnych w Osobnicy i Brzyściu oraz drogi wewnętrznej wraz z budową mostu w Osobnicy”. Do przebudowy zgłoszono 3 drogi, w tym dwie publiczne jedna wewnętrzna. Roboty na poszczególnych drogach będą obejmować:
2. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są:
1) Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z mostem w Osobnicy w km 0+000-0+518
W zakres robót wchodzą:
a/ Przebudowa mostu - opis ogólny
Przebudowa mostu, wykonana zostanie z uwagi na potrzebę dostosowania obiektu do parametrów drogi gminnej po przebudowie. Wymaga ona wymiany ustroju nośnego na nowy, oparty na istniejącym filarze – adaptowanym geometrycznie do nowego przekroju poprzecznego mostu i wzmocnionych do nośności II klasy oraz na nowych przyczółkach.
Projektowany most będzie obiektem dwuprzęsłowym długości 30,90 m. Będzie to dwuprzęsłowa płyta ciągła o konstrukcji belki swobodnie podpartej z belek KUJAN, mocowanymi nad filarami w monolitycznych poprzecznicach podporowych. Ustrój nośny zostanie oparty na łożyskach elastomerowych.
Podpory mostu przewidziano jako nowe przyczółki oraz adaptowany, istniejący filar. Przyczółki i adaptowany filar do projektowanego ustroju nośnego i nowej szerokości mostu zostaną wykonane i wzmocnione do klasy II, poprzez wykonanie ścianek szczelnych stalowych, wbitych w podłoże gruntowe i zakotwionych w istniejących ławach fundamentowych filara. Ze względu na szerokość mostu nadbudowa filara jak posiadała będzie wsporniki żelbetowe o znacznym wysięgu. Całość nadbudowy przewidziano zamocować do istniejącego filara, który w części górnej zostanie zdemontowany do projektowanej wysokości.
Most posiadał będzie nawierzchnię bitumiczną jezdni, ułożoną na izolacji z papy zgrzewalnej, a chodnik i opaska bezpieczeństwa wykonana zostanie w formie kap żelbetowych z nawierzchnią z żywicy epoksydowej. Na moście zastosowano typowe barieroporęcze, oraz gzymsy prefabrykowane, a od strony jezdni ułożone zostaną krawężniki kamienne. Na końcach mostu przewidziano dylatacje bitumiczne oraz płyt przejściowe, oparte na ściankach żwirowych przyczółków.
Odwodnienie mostu przewidziano powierzchniowe, za pośrednictwem wpustów montowanych przy krawędziach jezdni mostu, z wylotami bezpośrednio do rzeki.
Dojazdy do mostu zawierają się w projektowanej przebudowie drogi, stanowiącej oddzielą część dokumentacji projektowej przebudowy drogi. Bezpośrednio przy moście, w obrębie rozkopów za przyczółkami przewidziano odtworzenie nawierzchni konstrukcja typowa na obciążenie KR-3.
Projektowane parametry mostu:
- długość mostu: Lc = 30,90 m
- długości przęseł: L1 : L2 = 15,42 : 15,42 m
- rozpiętości przęseł: L1t : L2t = 15,06 : 15,06 m
- szerokość całkowita: Bc = 9,94 m
- szerokość użytkowa: Bu = 8,78 m
- kąt ukosu mostu  = 710
Ze względu na przyjętą technologię przebudowy obiektu, na czas realizacji robót zostanie on wyłączony z użytkowania, z przeniesieniem ruchu na inny odcinek dróg.
b/ Przebudowa drogi wewnętrznej w km 0+000-0+518, obejmuje :
- poszerzenie jezdni do 5,5m na odcinku od km 0+000-0+331,44, szerokość odcinka za mostem w km 0+370,11 do 0+518 pozostaje o szerokości jezdni 5,0m
- korektę niwelety drogi oraz łuków poziomych,
- wykonanie nowej nawierzchni drogi,
- budowę prawostronnego chodnika o szerokości 2,0 m bez obramowań w km
0+000 – 0+331,44 (do mostu) oraz w km 0+370,11 – 0+393,35 (za mostem)
- wykonanie utwardzonego pobocza drogi o szerokości 0,75m
- wykonanie odcinków kanalizacji deszczowej zabudowanej częściowo na istniejącym rowie z prawej strony,
- odmulenie i przebudowa odcinka lewostronnego rowu,
- przebudowia istniejącego przepustu pod koroną drogi,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach indywidualnych,
2) Przebudowa drogi gminnej działka nr ew. 1421/8 w miejscowości Osobnica w km 0+013-0+374
W zakres robót wchodzą:
- poszerzenie jezdni do 5,0 m
- wykonanie nowej nawierzchni drogi na całej szerokości,
- poprawa systemu odwodnienia drogi,
- przebudowa zjazdów indywidualnych,
- pobocza utwardzone szerokości 2x0,75 m
3) Przebudowa drogi gminnej Nr 113339R Brzyście-Wysłanka-Osobnica w km 0+000-1+525 w miejscowości Brzyście i Osobnica
W zakres robót wchodzą
- budowa lewostronnego chodnika dla pieszych w km 0+000-0+720
- poszerzenie jezdni do 5,0 m,
- wykonanie nowej nawierzchni na całej szerokości jezdni,
- wykonanie utwardzonego pobocza,
- przebudowa istniejących obustronnych rowów wraz z ich częściowym
umocnieniem,
- przebudowa istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej,
- przebudowa istniejących zjazdów wraz z przepustami pod zjazdami,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Roboty dodatkowe których potwierdzona przez Zamawiajacego konieczność wykonania nastąpi w toku realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiajacego w ramach zmiany umowy, na takich samych zasadach jak przedmiot umowy. Do rozliczenia robót dodatkowych stosuje się ceny jednostkowe podane w kosztorysie ofertowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
- 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto (dwa miliony złotych), polegającą na budowie przebudowie mostu drogowego
i
- 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto ( jeden milion złotych), obejmującą budowę albo przebudowę drogi
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 12 do SWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z zał. nr 13 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują (dokumenty składane na wezwanie):
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 14 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują (dokumenty składane na wezwanie).
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 15 do SWZ;
2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Kosztorys ofertowy - obowiązkowy
2. Informacja o podmiocie wspólnym - jeśli dotyczy
3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniajacego zasoby Wykonawcy - jeśli dotyczy
5. Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom - jeśli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Formularz do złożenia oferty dostępny jest na ePUAP i udostępniony na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI