Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Tuchowicz, Jeleniec, Stanin i Kij

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Tuchowicz, Jeleniec, Stanin i Kij
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStanin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stanin
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-28
  • Numer ogłoszenia589212-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 589212-N-2020 z dnia 2020-09-28 r.

Gmina Stanin: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Tuchowicz, Jeleniec, Stanin i Kij
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stanin, krajowy numer identyfikacyjny 71158250000000, ul. Stanin  62 , 21-422  Stanin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48257981118, e-mail stanin@stanin.pl, faks +48257981104.
Adres strony internetowej (URL): https://stanin.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Gminy Stanin, Stanin 62, 21 - 422 Stanin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Tuchowicz, Jeleniec, Stanin i Kij
Numer referencyjny: IG.271.26.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Tuchowicz, Jeleniec, Stanin i Kij”.Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej:Część I zamówienia – Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej Nr 114380L w miejscowości TuchowiczZakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności:1. Roboty przygotowawcze2. Podbudowa3. Nawierzchnia4. Pobocza i roboty wykończenioweW zakres inwestycji dla drogi gminnej na działce o nr ewid. 589 w m. Tuchowicz wchodzi:1) Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości od 3,70 do 4,0 m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie: warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm w km 0+000,00 do km 0+230,00; warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm w km 0+000,00 do km 0+230,00; warstwy podbudowy z betonu asfaltowego o gr. 4 cm w km 0+000,00 do km 0+230,00;2) Wykonanie uzupełnienia i wzmocnienia istniejącej podbudowy tłuczniowej szerokości od 4,00 do 4,30 m kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 18 cm w km 0+000,00 do km 0+190,00;3) Wykonanie uzupełnienia i wzmocnienia istniejącej podbudowy tłuczniowej szerokości 4,00 m kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 30 cm w km 0+190,00 do km 0+230,00;4) Wykonanie obustronnego pobocza z kruszyw łamanych dolomitowych 0/31,5 mm o szer. 0,50 m w km 0+000,00 do km 0+230,00;5) Wykonanie plantowania obustronnego pobocza zimnego z gruntu z odkładu6) Regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych.Część II zamówienia – Przebudowa drogi gminnej Nr 114353L w miejscowości JeleniecZakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności:1. Roboty przygotowawcze i roboty ziemne2. Podbudowa3. Roboty nawierzchniowe4. Roboty wykończenioweW zakres inwestycji dla drogi gminnej Nr 114353L w miejscowości Jeleniec (Zawodzie) o długości 322 mb na działce o nr ewid. 309 wchodzi wykonanie robót przygotowawczych polegających na wykonaniu robót pomiarowych, wykonaniu frezowania nawierzchni bitumicznej na włączeniu przebudowywanej drogi do drogi asfaltowej oraz zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na całej długości drogi obustronnie o szerokości 0,5 m. Następnie należy wykonać oczyszczenie istniejącej podbudowy betonowej oraz wzmocnienie jej kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm. Kolejną czynnością jest skropienie wykonanej podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową oraz rozłożenie nawierzchni – warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S KR 1-2 o grubości warstwy 4 cm. Na zakończenie należy wykonać pobocza gruntowe. Część III zamówienia – Przebudowa drogi gminnej Nr 114363L w miejscowości StaninZakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności:1. Roboty przygotowawcze i roboty ziemne2. Podbudowa3. Roboty nawierzchniowe4. Roboty wykończenioweW zakres inwestycji dla drogi gminnej Nr 114363L w miejscowości Stanin o długości 300 mb na działce nr ewid. 343 wchodzi wykonanie robót przygotowawczych polegających na wykonaniu robót pomiarowych, wykonaniu frezowania nawierzchni bitumicznej na włączeniu przebudowywanej drogi do drogi asfaltowej oraz zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na całej długości drogi obustronnie o szerokości 0,5 m. Następnie należy wykonać oczyszczenie istniejącej podbudowy betonowej oraz wzmocnienie jej kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm. Kolejną czynnością jest skropienie wykonanej podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową oraz wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W KR 1-2 w ilości 75 kg/m². Następnie należy wykonać skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową oraz rozłożyć nawierzchnię – warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 11S KR 1-2 o grubości warstwy 3 cm. Na zakończenie należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm obustronnie o szerokości 0,5 m i grubości warstwy 7 cm. Część IV zamówienia – Przebudowa drogi w miejscowości KijZakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności:1. Roboty przygotowawcze i roboty ziemne2. Podbudowa3. Roboty nawierzchniowe4. Roboty wykończenioweW zakres inwestycji dla drogi w miejscowości Kij o długości 380 mb wchodzi wykonanie robót przygotowawczych polegających na wykonaniu robót pomiarowych, wykonaniu frezowania nawierzchni bitumicznej na włączeniu przebudowywanej drogi do drogi asfaltowej oraz zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na całej długości drogi obustronnie o szerokości 0,5 m. Następnie należy wykonać wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm. Kolejną czynnością jest skropienie istniejącej podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową oraz wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W KR 1-2 w ilości 75kg/m². Następnie należy wykonać skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową oraz rozłożyć nawierzchnię – warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 11S KR 1-2 o grubości warstwy 3 cm. Na zakończenie należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm obustronnie o szerokości 0,5 m i grubości warstwy 7 cm.

II.5) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45233200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:1)wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że wykonał tj. zakończył roboty budowlane wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca powinien udokumentować co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie, modernizacji lub przebudowie dróg realizowaną w ramach jednego zadania o wartości 100 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie tego warunku – Załącznik nr 7 do SIWZ (wykaz robót).2)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia odpowiedzialneza kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym:kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 )lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Powyższy warunek należy traktować jako minimalne wymaganie zamawiającego i nie wyczerpuje to całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań wykonawcy.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V.2., w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane (jeżeli dotyczy).5. Wykonawca, który polega na zdolnościach i sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.6. Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej i finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zasoby innych podmiotów nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający wzywa, aby wykonawcy w terminie określonym przez Zamawiającego:- zastąpili ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami;- zobowiązali się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia.8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalająna wykonanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt. 1, 2, 3, 4, 8, ustawy.9. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi jednocześnie wynikać w szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia;- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;- informacja czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (jeżeli dotyczy).10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej należy dołączyć do oferty.11. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w Rozdziale VII SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
) Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w Rozdziale V SIWZ: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania, i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; wykazu osób skierowanych do realizacji zadania, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (Załącznik nr 8 do SIWZ), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V oraz wykazania braku wskazanych w rozdziale VI podstaw do wykluczenia, wszyscy Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a)aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-23) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1,2,3,4 i 8 ustawy oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca składa powyższe oświadczenia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik 4 i 5 do SIWZ; b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie jakich powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym według wzoru, o którym mowa w pkt. VII.1.a SIWZ; c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VII.1.a składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Dokumenty składane po otwarciu ofert bez wezwania zamawiającego przez wszystkich Wykonawców: d) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy załącznik nr 2 do SIWZ stanowiący jej integralną część. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany istotnych postanowień umowy. Zakres zmian, charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej Nr 114380L w miejscowości Tuchowicz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności:1.Roboty przygotowawcze2.Podbudowa3.Nawierzchnia4.Pobocza i roboty wykończenioweW zakres inwestycji dla drogi gminnej na działce o nr ewid. 589 w m. Tuchowicz wchodzi:1)Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości od 3,70 do 4,0 m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie:warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm w km 0+000,00 do km 0+230,00;warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm w km 0+000,00 do km 0+230,00;warstwy podbudowy z betonu asfaltowego o gr. 4 cm w km 0+000,00 do km 0+230,00;2)Wykonanie uzupełnienia i wzmocnienia istniejącej podbudowy tłuczniowej szerokości od 4,00 do 4,30 m kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 18 cm w km 0+000,00 do km 0+190,00;3)Wykonanie uzupełnienia i wzmocnienia istniejącej podbudowy tłuczniowej szerokości 4,00 m kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 30 cm w km 0+190,00 do km 0+230,00;4)Wykonanie obustronnego pobocza z kruszyw łamanych dolomitowych 0/31,5 mm o szer. 0,50 m w km 0+000,00 do km 0+230,00;5)Wykonanie plantowania obustronnego pobocza zimnego z gruntu z odkładu6)Regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233120-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Nr 114353L w miejscowości Jeleniec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności:1.Roboty przygotowawcze i roboty ziemne2.Podbudowa3.Roboty nawierzchniowe4.Roboty wykończenioweW zakres inwestycji dla drogi gminnej Nr 114353L w miejscowości Jeleniec (Zawodzie) o długości 322 mb na działce o nr ewid. 309 wchodzi wykonanie robót przygotowawczych polegających na wykonaniu robót pomiarowych, wykonaniu frezowania nawierzchni bitumicznej na włączeniu przebudowywanej drogi do drogi asfaltowej oraz zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na całej długości drogi obustronnie o szerokości 0,5 m. Następnie należy wykonać oczyszczenie istniejącej podbudowy betonowej oraz wzmocnienie jej kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm. Kolejną czynnością jest skropienie wykonanej podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową oraz rozłożenie nawierzchni – warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S KR 1-2 o grubości warstwy 4 cm. Na zakończenie należy wykonać pobocza gruntowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część III zamówienia – Przebudowa drogi gminnej Nr 114363L w miejscowości Stanin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności:1.Roboty przygotowawcze i roboty ziemne2.Podbudowa3.Roboty nawierzchniowe4.Roboty wykończenioweW zakres inwestycji dla drogi gminnej Nr 114363L w miejscowości Stanin o długości 300 mb na działce nr ewid. 343 wchodzi wykonanie robót przygotowawczych polegających na wykonaniu robót pomiarowych, wykonaniu frezowania nawierzchni bitumicznej na włączeniu przebudowywanej drogi do drogi asfaltowej oraz zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na całej długości drogi obustronnie o szerokości 0,5 m. Następnie należy wykonać oczyszczenie istniejącej podbudowy betonowej oraz wzmocnienie jej kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm. Kolejną czynnością jest skropienie wykonanej podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową oraz wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W KR 1-2 w ilości 75 kg/m². Następnie należy wykonać skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową oraz rozłożyć nawierzchnię – warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 11S KR 1-2 o grubości warstwy 3 cm. Na zakończenie należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm obustronnie o szerokości 0,5 m i grubości warstwy 7 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Kij
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności:1.Roboty przygotowawcze i roboty ziemne2.Podbudowa3.Roboty nawierzchniowe4.Roboty wykończenioweW zakres inwestycji dla drogi w miejscowości Kij o długości 380 mb wchodzi wykonanie robót przygotowawczych polegających na wykonaniu robót pomiarowych, wykonaniu frezowania nawierzchni bitumicznej na włączeniu przebudowywanej drogi do drogi asfaltowej oraz zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na całej długości drogi obustronnie o szerokości 0,5 m. Następnie należy wykonać wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm. Kolejną czynnością jest skropienie istniejącej podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową oraz wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W KR 1-2 w ilości 75kg/m². Następnie należy wykonać skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową oraz rozłożyć nawierzchnię – warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 11S KR 1-2 o grubości warstwy 3 cm. Na zakończenie należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm obustronnie o szerokości 0,5 m i grubości warstwy 7 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji sanitarnej - Lublin, Turka
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje brygady do prac sanitarnych. Inwestycja na terenie m. Turka - budowa budynku wielorodzinnego. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI