Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Sokola Dąbrowa, Stary Dworek oraz przebudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Sokola Dąbrowa, Stary Dworek oraz przebudowa zjazdu z drogi powiatowej w Nowej Wsi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBledzew
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Bledzew
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-09
  • Numer ogłoszenia555481-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 555481-N-2018 z dnia 2018-05-09 r.

Urząd Gminy Bledzew: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Sokola Dąbrowa, Stary Dworek oraz przebudowa zjazdu z drogi powiatowej w Nowej Wsi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bledzew, krajowy numer identyfikacyjny 53393700000, ul. ul. Kościuszki  16 , 66350   Bledzew, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 743 66 10, e-mail poczta@bledzew.pl, faks 095 743 66 11.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bledzew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.bledzew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.bledzew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Sokola Dąbrowa, Stary Dworek oraz przebudowa zjazdu z drogi powiatowej w Nowej Wsi
Numer referencyjny: RG.GR.271.22.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Część I: Przebudowa drogi gminnej brukowej, na drogę asfaltową (lub inny rodzaj nawierzchni) z chodnikiem z kostki betonowej typu polbruk wraz z odwodnieniem i oświetleniem na działkach nr 338/2, 153/1 w miejscowości Sokola Dabrowa, gmina Bledzew – wykonawstwo roboty drogowe i instalacyjne, długość ok. 520 mb. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej w miejscowości Sokola Dąbrowa na działkach 338/2 i 153/1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną następujące prace: • Odtworzenie trasy punktów wysokościowych w terenie równym - 0,467 km, • Mechaniczne usunięcie warstwy humusu grubości 20 cm wraz z wywozem nadmiaru na odkład -1989 m2, • Rozbiórka nawierzchni z kamienia polnego o grub. 0,12 m na całej długości drogi z wywozem na składowisko wykonawcy - 2309 m2, • Rozbiórka z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej wraz z wywozem na składowisko Zamawiającego – 180 m2, • Rozbiórka nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem na składowisko wykonawcy – 26 m2, • Rozbiórka istniejącego krawężnika 15x30 na ławie betonowej wraz z wywozem – 494 m, • Rozbiórka prefabrykowanego ścieku korytkowego (do ponownego montażu) - 3 m, • Wykonanie wykopów mechanicznie w grut. Kat I-IV z wywozem- 253 m3, • Wykonanie nasypów mechanicznie w grut. Kat. I-IV z pozyskaniem i transportem gruntu – 74 m3, • Profilowanie i zagęszczanie podłoża w grut. Kat. I-VI - 2558 m2, • Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grub. 25 cm jezdnia zjazdy – 2497 m2, • Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm chodnik – 61,0 m2, • Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej prefabrykowanej grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 1:4 grub 3 cm -kolor szary – 1734 m2, • Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej prefabrykowanej grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 1:4 grub. 3 cm -kolor czerwony – 575 m2, • Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej prefabrykowanej grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 1:4 grub. 3 m – kolor grafitowy – 188 m2, • Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej prefabrykowanej grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 1:4 grub. 5 cm kolor czerwony – 61 m2, • Umocnienie powierzchni skarp nasypów i wykopów poboczy warstwa humusu grub. 20 cm wraz z obsianiem trawą – 645 m2, • Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu – 1 ryczałt, • Ustawienie krawężników betonowych 15x22x100cm na ławie betonowej z oporem - 929 m, • Ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 na ławie piaskowej - 120 m, • Ułożenie prefabrykowanego ścieku drogowego korytkowego 15x60x100 na ławie betonowej – 91 m, • Ułożenie ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej 8x10 cm na ławie betonowej – 240 m, • Regulacja wysokościowa istniejących studni , zasuw, zaworów itp. – 8 szt., • Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,11 km, • Roboty zimne wykonywane koparkami w grut. Kat. I-II z transportem urobku na odległość do 12 km -wykopy pod kolektory – 92,06 m3 , • Roboty ziemne wykonywane koparkami w grut. Kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km , wykopy pod studnie i wpusty – 88,10m3, • Wykopy liniowe o szerokości 0,8-2,5 m i głębokość do 3 m o ścianach pionowych grunt kat. I-II z ręcznym wydobyciem -23,01 m3, • Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głęb. do 3 m palami szalunkowymi wraz z rozbiórką – 180 m2, • Ręczne zasypywanie wykopów liniowych o szerokości 0,8- 1,5 m obsypka rurociągu – 42,880 m3, • Ręczne zasypywanie wykopów liniowych obsypka studni i wpustów- 74,870 m3, • Zasypywanie wykopów spycharkami na odl. do 10 m -20,85 m3, • Podłoża i obsypki z kruszywa naturalnego wymiana gruntu - 31,28 m3, • Zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi – 52,14 m3, • Dodatek za transport krotność 10 – 170,52 m3, • Kanały z rur PVC na wcisk o śr. zew. 200mm wykopy umocnione – 6,80 m, • Kanały z rur PVC na wcisk o śr. zew. 315 mm wykopy umocnione – 103, 60 m, • Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000mm w gotowym wykopie szt. 5, • Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu szt. 4, • Wylot kanału DN315 – 1 szt., • Seperator zintegrowany z osadnikiem typ SK 6/600 kompletny - 1 komplet, • Klapa zwrotna DN 300 szst.1, • Montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów kpl. 1 , • Demontaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów 1 kpl., • Próba wodna szczelności 1, • Próba szczelności 1, • sporządzenie dokumentacji powykonawczej, roboty drogowe, instalacyjne, geodezyjne. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają dokumentacje projektowe/techniczne: a) Projekt budowlany, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) Przedmiary robót - dokumenty pomocnicze, dołączone do niniejszej SIWZ są wyłącznie dokumentami informacyjnymi, z których może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią tylko pomocniczą funkcję zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym – mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego. Przed sporządzeniem oferty należy zapoznać się z aktualnymi warunkami terenowymi w miejscach realizacji; 2) Część II: Przebudowa drogi gminnej brukowej na drogę asfaltową lub inny rodzaj nawierzchni z chodnikiem z polbruku wraz z odwodnieniem i oświetleniem w miejscowości Stary Dworek na działkach nr 143, 120/1 gmina Bledzew – wykonawstwo roboty drogowe, instalacyjne, elektryczne, długość ok. 220 mb. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej w miejscowości Stary Dworek na działkach 143, 120/1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną następujące prace: • prace pomiarowe 0,216 km, • zdjęcie warstwy humusu gr. 10 cm wraz z wywozem, nadmiar na odkład- 124,0 m3, • rozbiórka nawierzchni z bruku kamiennego wraz z wywozem 890,0 m2, • rozbiórka krawężników betonowych 15x30 na podsypce cem-piaskowej wraz z • wywozem 25,0 m, • rozbiórka ław betonowych pod krawężnik wraz z wywozem 4,0 m3, • rozbiórka nawierzchni betonowej zjazdów gr. Do 15 cm wraz z wywozem – 5,0m2, • rozbiórka z kostki brukowej na zjazdach na podsypce wraz z wywozem – 27,0 m2, • rozbiórka ścieku drogowego wraz z wywozem 6,0 m, • wykonanie wykopów z załadunkiem i transportem , nadmiar na odkład – 444,0 m3, • formowanie i zagęszczanie nasypów wraz z transportem podłużnym – 6,0 m3, • wykonanie koryta , profilowanie i zagęszczanie podłoża , warstwy konstrukcyjne – 847 m2, • warstwy niebitumiczne podbudowa z tłucznia 1.150,0 m2, • warstwy bitumiczne warstwa wiążąca - 1,178, 0 m2, • warstwy niebitumiczne podbudowa z tłucznia 1.150,0 m2, • warstwy bitumiczne warstwa wiążąca - 1.178,0 m2, • wykonanie podbudowy z KŁSM 0/31,5 mm – gr. 20 cm jezdnia– 1.200,00 m2, • wykonanie podbudowy z KŁSM 0/31,5 mm gr. 10 cm chodnik - 5,0 m2, • warstwa ścieralna z AC S gr. 4 cm jezdnia - 1.178,0 m2, • warstwa wiążąca z AC W gr. 8 cm jezdnia - 1.150 m2, • frezowanie nawierzchni bitumicznej DP wraz z wywozem 28,0 m2, • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolor czerwony 8 cm – 50,0 m2, • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolor szary 8 cm 6,0 m2 • plantowanie skarp i poboczy wraz umocnieniem warstw humusu obsianie trawą – 263,0 m2, • wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruch - 1 szt. • ustawienie krawężników betonowych najazdowych 14x22 cm z oporem – 28,0 m, • ustawienie krawężników betonowych 15x30 z oporem - 100,0 m, • ustawienie opornika betonowego 12x 25 cm z oporem 27,0 m, • ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm - 5,0 m,, • ułożenie ścieku drogowego korytkowego 15x60 cm 270,0 m • regulacja studni kanalizacyjne szt.1, • regulacja skrzynek wodociągowych szt. 1, • roboty pomiarowe przy robach ziemnych – 0,16 km, • roboty ziemne koparkami z transportem do 1 km – 171,78 m3, • roboty ziemne koparkami z transportem do 1 km- 85,54 m3, • wykopy liniowe z ręcznym wydobyciem – 42,94 m3, • umocnienie ścian wykopów - 341,0 m2, • kanały rurowe , podłoże z mat. sypkich 20 cm – 215,59 m2, • ręczne zasypywanie wykopów 61,85 m3, • ręczne zasypywanie wykopów 77,29 m3, • zasypywanie wykopów spycharkami - 37,07 m3, • podłoża i obsypki z kruszywa naturalnego – wymiana gruntu – 86,50 m3, • zagęszczanie nasypów ubijakami mech. -123,57 m3, • dodatek za każdy 1 km transportu - 245,55 m3, • kanały z rur PCV śr., 200 mm- 24,0 m, • kanały z rur PVC śr. 315 mm – 141,0 m, • studnie rewizyjne z kręgów śr, 1000mm -stud. 7, • studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500 mm – 5, 0 szt. • wylot kanału DN315wg KPED szt. 1, • montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych – 3,0 kpl. • demontaż konstrukcji podwieszeń kabli - 3,0 kpl. • próba szczelności sieci wodociągowej 1 próba 0,71, • próba szczelności sieci wodociągowej 1 próba – 0,12, • montaż szafy oświetleniowej z wyposażeniem 1 szt., • fundamenty prefabrykowane pod rozdzielnice -1 szt., • wykopy ręczne z zasypywaniem wykopu dla słupów = 3,0 m3, • ręczne stawianie słupów oświetleniowych na fundamencie - 6,0 szt. • montaż na opraw - 6 szt., • ręczne wykopanie rowów dla kabli – 100,0 m, • mechaniczne kopanie rowów pod kable – 120,0 m, • nasypanie warstwy piasku na dnie rowu – 220,0 m, • układanie rur ochronnych - 30,0 m, • ręczne układanie kabli w rowach 227,0 m, • ręczne układanie kabli w rowach 8,0 m, • układanie w rurze kabla 23,0 m, • układanie w rurze kabla 7,0 m, • nasypanie warstwy przesianej ziemi na dnie wykopu – 220 ,0 m, • ręczne zasypanie rowów dla kabli – 100,0 m, • mechaniczne zasypywanie rowów dla kabli - 120,0 m, • wyciąganie przewodów z udziałem podnośnika samoch. – 48,0 m, • montaż złącza słupowego – 6 szt., • mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych 27,0 m, • montaż uziomu z bednarki - 240 m, • badania i pomiary 7 szt., • badania i pomiary 7 szt., • wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi – 17,60- m3, • pomiar geodezyjny powykonawczy. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają dokumentacje projektowe/techniczne: a) Projekt budowlany, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) Przedmiary robót - dokumenty pomocnicze, dołączone do niniejszej SIWZ są wyłącznie dokumentami informacyjnymi, z których może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią tylko pomocniczą funkcję zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym – mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego. Przed sporządzeniem oferty należy zapoznać się z aktualnymi warunkami terenowymi w miejscach realizacji; 3) Część III: Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej w miejscowości Nowa Wieś działka nr 386 do działki 517/5 z konstrukcji betonowej na polbruk wraz z odwodnieniem długość ok. 50 mb. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zjazdu z drogi powiatowej na drogę gminną w miejscowości Nowa Wieś. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną następujące prace: • odtworzenie trasy i punktów w terenie 0,050 km, • mechaniczne usunięcie warstwy humusu 20 cm - 20,0 m2, • rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych gr. 12 cm – 350,0 m2, • rozbiórka istniejącego krawężnika 15x30 na ławie – 54,0 m, • wywóz gruzu 49,0 m3, • wykonanie wykopów mechanicznych - 74,0 m3, • profilowanie, zagęszczanie podłoża – 350,0 m2, • oczyszczanie warstwy nawierzchni niebitumicznej - 25,0 m2, • skropienie warstwy konstrukcyjnej niebitumicznej - 25,0 m2, • wykonanie podbudowy z tłucznia stabilizowanego grub. 22 cm – 350,0 m2, • warstwa ścieralna z AC 11S gr. 4 cm 25,0 m2, • frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem 25,0 m2, • wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej kolor czerwony 8 cm- 350 m2, • umocnienie powierzchni skarp nasypów i wykopów 82,0 m2, • wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu 1 szt., • ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie 39,0 m, • ustawienie krawężników opornik 12x25 na ławie 102,0 m, • roboty pomiarowe 0,01 km, • roboty ziemne wykonywane koparkami z wywozem urobku – 2,0 m3,. • roboty ziemne koparkami z wywozem urobku - 18,0 m3, • kanały rurowe, podłoża- 15,0 m2, • ręczne zasypywanie wykopów - 14,0 m3, • zagęszczanie nasypów ubijakami mech. 14,0 m3, • dodatek za 1 km transportu ziemi - 20,0 m3, • kanały z rur PVC śr. 110 mm 1,50 m, • studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 2000 mm - 1 szt., • odwodnienie liniowe z polimerobetonu szer. 100 mm , wysk. 100 mm- 4 m, • pomiar geodezyjny powykonawczy Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają dokumentacje projektowe/techniczne: a) Projekt budowlany, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) Przedmiary robót - dokumenty pomocnicze, dołączone do niniejszej SIWZ są wyłącznie dokumentami informacyjnymi, z których może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią tylko pomocniczą funkcję zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym – mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego. Przed sporządzeniem oferty należy zapoznać się z aktualnymi warunkami terenowymi w miejscach realizacji;

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dla części I: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali: co najmniej jedno zadanie inwestycyjne w zakres którego wchodziło wykonanie robót drogowych i instalacyjnych w zakresie odwodnienia drogi o łącznej wartości 330.000,00 zł brutto potwierdzone dowodami określającymi czy te roboty zostały wykonane należycie; b) do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba, proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej, która: i. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późń. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) oraz ii. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego; c) do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba, proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która: i. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późń. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) oraz ii. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego; dla części II: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali: co najmniej jedno zadanie inwestycyjne w zakres którego wchodziło wykonanie robót drogowych i instalacyjnych w zakresie odwodnienia i oświetlenia drogi o łącznej wartości 225.000,00 zł brutto potwierdzone dowodami określającymi czy te roboty zostały wykonane należycie; b) do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba, proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej, która: i. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późń. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) oraz ii. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego; c) do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba, proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która: i. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późń. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) oraz ii. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego; d) do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba, proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która: i. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późń. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) oraz ii. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego; dla części III: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali: co najmniej jedno zadanie inwestycyjne w zakres którego wchodziło wykonanie robót drogowych i instalacyjnych w zakresie odwodnienia drogi o łącznej wartości 50.000,00 zł brutto potwierdzone dowodami określającymi czy te roboty zostały wykonane należycie; b) do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba, proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej, która: i. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późń. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) oraz ii. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego; c) do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba, proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która: i. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późń. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) oraz ii. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający uzna za spełnione warunki również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres i wartość robót/ usług od wymaganych - Zamawiający wymaga, aby w wykazie robót (wg załącznika nr 4 do SIWZ) wyodrębnione zostały wartość i zakres wykonanych robót lub usług spełniających, które Wykonawca wykonał w ramach innych wielozakresowych zadań. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a Pzp.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1 Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności 4 Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane wg załącznika nr 4 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności z informacją o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 2 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1 Pełnomocnictwo osoby wskazanej do reprezentowania Wykonawcy powinno mieć formę oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielające pełnomocnictwa lub notariusza, o ile prawo do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego. W przypadku osób wskazanych jedynie do kontaktów z Zamawiającym, pełnomocnictwo pisemne nie jest wymagane. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawców. W każdym przypadku pełnomocnictwo powinno wskazywać czynności do jakich upoważniony jest Pełnomocnik, 2. Dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie – jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ, 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: 1) zmiana wyrobów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie wyrobów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i technicznej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, zasadami wiedzy technicznej, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie lub wynikać z przepisów, 2) wykonanie robót zamiennych, gdy wykonanie robót wskazanych w dokumentacji projektowej i technicznej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, zasadami wiedzy technicznej, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie lub wynikać z przepisów, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-21, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej brukowej, na drogę asfaltową (lub inny rodzaj nawierzchni) z chodnikiem z kostki betonowej typu polbruk wraz z odwodnieniem i oświetleniem na działkach nr 338/2, 153/1 w miejscowości Sokola Dabrowa, gmina Bledzew – wykonawstwo roboty drogowe i instalacyjne, długość ok. 520 mb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej w miejscowości Sokola Dąbrowa na działkach 338/2 i 153/1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną następujące prace: • Odtworzenie trasy punktów wysokościowych w terenie równym - 0,467 km, • Mechaniczne usunięcie warstwy humusu grubości 20 cm wraz z wywozem nadmiaru na odkład -1989 m2, • Rozbiórka nawierzchni z kamienia polnego o grub. 0,12 m na całej długości drogi z wywozem na składowisko wykonawcy - 2309 m2, • Rozbiórka z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej wraz z wywozem na składowisko Zamawiającego – 180 m2, • Rozbiórka nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem na składowisko wykonawcy – 26 m2, • Rozbiórka istniejącego krawężnika 15x30 na ławie betonowej wraz z wywozem – 494 m, • Rozbiórka prefabrykowanego ścieku korytkowego (do ponownego montażu) - 3 m, • Wykonanie wykopów mechanicznie w grut. Kat I-IV z wywozem- 253 m3, • Wykonanie nasypów mechanicznie w grut. Kat. I-IV z pozyskaniem i transportem gruntu – 74 m3, • Profilowanie i zagęszczanie podłoża w grut. Kat. I-VI - 2558 m2, • Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grub. 25 cm jezdnia zjazdy – 2497 m2, • Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm chodnik – 61,0 m2, • Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej prefabrykowanej grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 1:4 grub 3 cm -kolor szary – 1734 m2, • Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej prefabrykowanej grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 1:4 grub. 3 cm -kolor czerwony – 575 m2, • Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej prefabrykowanej grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 1:4 grub. 3 m – kolor grafitowy – 188 m2, • Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej prefabrykowanej grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 1:4 grub. 5 cm kolor czerwony – 61 m2, • Umocnienie powierzchni skarp nasypów i wykopów poboczy warstwa humusu grub. 20 cm wraz z obsianiem trawą – 645 m2, • Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu – 1 ryczałt, • Ustawienie krawężników betonowych 15x22x100cm na ławie betonowej z oporem - 929 m, • Ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 na ławie piaskowej - 120 m, • Ułożenie prefabrykowanego ścieku drogowego korytkowego 15x60x100 na ławie betonowej – 91 m, • Ułożenie ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej 8x10 cm na ławie betonowej – 240 m, • Regulacja wysokościowa istniejących studni , zasuw, zaworów itp. – 8 szt., • Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,11 km, • Roboty zimne wykonywane koparkami w grut. Kat. I-II z transportem urobku na odległość do 12 km -wykopy pod kolektory – 92,06 m3 , • Roboty ziemne wykonywane koparkami w grut. Kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km , wykopy pod studnie i wpusty – 88,10m3, • Wykopy liniowe o szerokości 0,8-2,5 m i głębokość do 3 m o ścianach pionowych grunt kat. I-II z ręcznym wydobyciem -23,01 m3, • Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głęb. do 3 m palami szalunkowymi wraz z rozbiórką – 180 m2, • Ręczne zasypywanie wykopów liniowych o szerokości 0,8- 1,5 m obsypka rurociągu – 42,880 m3, • Ręczne zasypywanie wykopów liniowych obsypka studni i wpustów- 74,870 m3, • Zasypywanie wykopów spycharkami na odl. do 10 m -20,85 m3, • Podłoża i obsypki z kruszywa naturalnego wymiana gruntu - 31,28 m3, • Zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi – 52,14 m3, • Dodatek za transport krotność 10 – 170,52 m3, • Kanały z rur PVC na wcisk o śr. zew. 200mm wykopy umocnione – 6,80 m, • Kanały z rur PVC na wcisk o śr. zew. 315 mm wykopy umocnione – 103, 60 m, • Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000mm w gotowym wykopie szt. 5, • Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu szt. 4, • Wylot kanału DN315 – 1 szt., • Seperator zintegrowany z osadnikiem typ SK 6/600 kompletny - 1 komplet, • Klapa zwrotna DN 300 szst.1, • Montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów kpl. 1 , • Demontaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów 1 kpl., • Próba wodna szczelności 1, • Próba szczelności 1, • sporządzenie dokumentacji powykonawczej, roboty drogowe, instalacyjne, geodezyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej brukowej na drogę asfaltową lub inny rodzaj nawierzchni z chodnikiem z polbruku wraz z odwodnieniem i oświetleniem w miejscowości Stary Dworek na działkach nr 143, 120/1 gmina Bledzew – wykonawstwo roboty drogowe, instalacyjne, elektryczne, długość ok. 220 mb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej w miejscowości Stary Dworek na działkach 143, 120/1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną następujące prace: • prace pomiarowe 0,216 km, • zdjęcie warstwy humusu gr. 10 cm wraz z wywozem, nadmiar na odkład- 124,0 m3, • rozbiórka nawierzchni z bruku kamiennego wraz z wywozem 890,0 m2, • rozbiórka krawężników betonowych 15x30 na podsypce cem-piaskowej wraz z • wywozem 25,0 m, • rozbiórka ław betonowych pod krawężnik wraz z wywozem 4,0 m3, • rozbiórka nawierzchni betonowej zjazdów gr. Do 15 cm wraz z wywozem – 5,0m2, • rozbiórka z kostki brukowej na zjazdach na podsypce wraz z wywozem – 27,0 m2, • rozbiórka ścieku drogowego wraz z wywozem 6,0 m, • wykonanie wykopów z załadunkiem i transportem , nadmiar na odkład – 444,0 m3, • formowanie i zagęszczanie nasypów wraz z transportem podłużnym – 6,0 m3, • wykonanie koryta , profilowanie i zagęszczanie podłoża , warstwy konstrukcyjne – 847 m2, • warstwy niebitumiczne podbudowa z tłucznia 1.150,0 m2, • warstwy bitumiczne warstwa wiążąca - 1,178, 0 m2, • warstwy niebitumiczne podbudowa z tłucznia 1.150,0 m2, • warstwy bitumiczne warstwa wiążąca - 1.178,0 m2, • wykonanie podbudowy z KŁSM 0/31,5 mm – gr. 20 cm jezdnia– 1.200,00 m2, • wykonanie podbudowy z KŁSM 0/31,5 mm gr. 10 cm chodnik - 5,0 m2, • warstwa ścieralna z AC S gr. 4 cm jezdnia - 1.178,0 m2, • warstwa wiążąca z AC W gr. 8 cm jezdnia - 1.150 m2, • frezowanie nawierzchni bitumicznej DP wraz z wywozem 28,0 m2, • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolor czerwony 8 cm – 50,0 m2, • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolor szary 8 cm 6,0 m2 • plantowanie skarp i poboczy wraz umocnieniem warstw humusu obsianie trawą – 263,0 m2, • wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruch - 1 szt. • ustawienie krawężników betonowych najazdowych 14x22 cm z oporem – 28,0 m, • ustawienie krawężników betonowych 15x30 z oporem - 100,0 m, • ustawienie opornika betonowego 12x 25 cm z oporem 27,0 m, • ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm - 5,0 m,, • ułożenie ścieku drogowego korytkowego 15x60 cm 270,0 m • regulacja studni kanalizacyjne szt.1, • regulacja skrzynek wodociągowych szt. 1, • roboty pomiarowe przy robach ziemnych – 0,16 km, • roboty ziemne koparkami z transportem do 1 km – 171,78 m3, • roboty ziemne koparkami z transportem do 1 km- 85,54 m3, • wykopy liniowe z ręcznym wydobyciem – 42,94 m3, • umocnienie ścian wykopów - 341,0 m2, • kanały rurowe , podłoże z mat. sypkich 20 cm – 215,59 m2, • ręczne zasypywanie wykopów 61,85 m3, • ręczne zasypywanie wykopów 77,29 m3, • zasypywanie wykopów spycharkami - 37,07 m3, • podłoża i obsypki z kruszywa naturalnego – wymiana gruntu – 86,50 m3, • zagęszczanie nasypów ubijakami mech. -123,57 m3, • dodatek za każdy 1 km transportu - 245,55 m3, • kanały z rur PCV śr., 200 mm- 24,0 m, • kanały z rur PVC śr. 315 mm – 141,0 m, • studnie rewizyjne z kręgów śr, 1000mm -stud. 7, • studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500 mm – 5, 0 szt. • wylot kanału DN315wg KPED szt. 1, • montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych – 3,0 kpl. • demontaż konstrukcji podwieszeń kabli - 3,0 kpl. • próba szczelności sieci wodociągowej 1 próba 0,71, • próba szczelności sieci wodociągowej 1 próba – 0,12, • montaż szafy oświetleniowej z wyposażeniem 1 szt., • fundamenty prefabrykowane pod rozdzielnice -1 szt., • wykopy ręczne z zasypywaniem wykopu dla słupów = 3,0 m3, • ręczne stawianie słupów oświetleniowych na fundamencie - 6,0 szt. • montaż na opraw - 6 szt., • ręczne wykopanie rowów dla kabli – 100,0 m, • mechaniczne kopanie rowów pod kable – 120,0 m, • nasypanie warstwy piasku na dnie rowu – 220,0 m, • układanie rur ochronnych - 30,0 m, • ręczne układanie kabli w rowach 227,0 m, • ręczne układanie kabli w rowach 8,0 m, • układanie w rurze kabla 23,0 m, • układanie w rurze kabla 7,0 m, • nasypanie warstwy przesianej ziemi na dnie wykopu – 220 ,0 m, • ręczne zasypanie rowów dla kabli – 100,0 m, • mechaniczne zasypywanie rowów dla kabli - 120,0 m, • wyciąganie przewodów z udziałem podnośnika samoch. – 48,0 m, • montaż złącza słupowego – 6 szt., • mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych 27,0 m, • montaż uziomu z bednarki - 240 m, • badania i pomiary 7 szt., • badania i pomiary 7 szt., • wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi – 17,60- m3, • pomiar geodezyjny powykonawczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cean 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej w miejscowości Nowa Wieś działka nr 386 do działki 517/5 z konstrukcji betonowej na polbruk wraz z odwodnieniem długość ok. 50 mb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zjazdu z drogi powiatowej na drogę gminną w miejscowości Nowa Wieś. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną następujące prace: • odtworzenie trasy i punktów w terenie 0,050 km, • mechaniczne usunięcie warstwy humusu 20 cm - 20,0 m2, • rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych gr. 12 cm – 350,0 m2, • rozbiórka istniejącego krawężnika 15x30 na ławie – 54,0 m, • wywóz gruzu 49,0 m3, • wykonanie wykopów mechanicznych - 74,0 m3, • profilowanie, zagęszczanie podłoża – 350,0 m2, • oczyszczanie warstwy nawierzchni niebitumicznej - 25,0 m2, • skropienie warstwy konstrukcyjnej niebitumicznej - 25,0 m2, • wykonanie podbudowy z tłucznia stabilizowanego grub. 22 cm – 350,0 m2, • warstwa ścieralna z AC 11S gr. 4 cm 25,0 m2, • frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem 25,0 m2, • wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej kolor czerwony 8 cm- 350 m2, • umocnienie powierzchni skarp nasypów i wykopów 82,0 m2, • wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu 1 szt., • ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie 39,0 m, • ustawienie krawężników opornik 12x25 na ławie 102,0 m, • roboty pomiarowe 0,01 km, • roboty ziemne wykonywane koparkami z wywozem urobku – 2,0 m3,. • roboty ziemne koparkami z wywozem urobku - 18,0 m3, • kanały rurowe, podłoża- 15,0 m2, • ręczne zasypywanie wykopów - 14,0 m3, • zagęszczanie nasypów ubijakami mech. 14,0 m3, • dodatek za 1 km transportu ziemi - 20,0 m3, • kanały z rur PVC śr. 110 mm 1,50 m, • studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 2000 mm - 1 szt., • odwodnienie liniowe z polimerobetonu szer. 100 mm , wysk. 100 mm- 4 m, • pomiar geodezyjny powykonawczy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż anteny telewizyjnej - Rzepin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż anteny telewizyjnej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI