Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Machowino, Redwanki - Wytowno Kolonia,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Machowino, Redwanki - Wytowno Kolonia, Modlinek - Gmina Ustka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUstka
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWójt Gminy Ustka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-06
  • Numer ogłoszenia558451-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 558451-N-2020 z dnia 2020-07-06 r.

Wójt Gminy Ustka: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Machowino, Redwanki - Wytowno Kolonia, Modlinek - Gmina Ustka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ustka, krajowy numer identyfikacyjny 77050924000000, ul. ul. Dunina  24 , 76-270  Ustka, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 059 814 42 57, e-mail zp@ustka.ug.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ustka.ug.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.ustka.ug.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.ustka.ug.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
Adres:
Urząd Gminy Ustka ul. Dunina 24, 76-270 Ustka - Biuro Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Machowino, Redwanki - Wytowno Kolonia, Modlinek - Gmina Ustka
Numer referencyjny: PZP.271.15.2020.MA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Machowino, Redwanki - Wytowno Kolonia, Modlinek - Gmina Ustka.3.2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na następujące trzy części:Część I: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową drogi z Kolonii Zachodniej do drogi powiatowej na dz. nr 510/6 obręb Machowino”Część II: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową drogi z m. Redwanki do Wytowna Kolonia”Część III: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową ul. Kruczej w Modlinku”3.3. Opis przedmiotu zamówienia:3.3.1. Część I: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową drogi z Kolonii Zachodniej do drogi powiatowej na dz. nr 510/6 obręb Machowino” Roboty przygotowawcze i ziemne1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym 0,152 km2. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15cm z wypełnieniem spoin piaskiem 546 m²3. Roboty ziemne w gruncie kategorii III wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10t na odległość do 1,0km 135 m³4. Nakłady uzupełniające do tablic 0201-0213 za każde dalsze rozpoczęte 0,5km odległości transportu gruntu kategorii III-IV samochodami samowyładowczymi 5-10t na odległość ponad 1km po drogach utwardzonych 135 m³5. Formowanie i zagęszczanie spycharkami nasypów z gruntu kategorii III-IV o wysokości do3m (Spycharka gąsienicowa 74kW (100KM)) 18,58 m³6. Zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kategorii I-III zagęszczarkami 18,58 m³7. Formowanie i zagęszczanie spycharkami nasypów z gruntu kategorii III-IV o wysokości do3m (Spycharka gąsienicowa 74kW (100KM)) 18,38 m³8. Zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kategorii I-III zagęszczarkami 18,38 m³Podbudowy i nawierzchnie9. Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV 762 m²10. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm 762 m²11. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm - za każdy dalszy 1cm 762 m²Nawierzchnie z betonu12. Warstwa górna o grubości 5cm nawierzchni betonowej 490 m²13. Warstwa górna nawierzchni betonowej - za każdy dalszy 1cm ponad 5cm 490 m²Elementy ulic 14. Ława betonowa z oporem pod krawężniki 0,84 m³15. Krawężniki betonowe o wymiarach 12x25cm wtopione na podsypce cementowo-piaskowej 20 mZieleń + Pobocza 16. Ręczne rozścielenie z przerzutem ziemi urodzajnej na terenie płaskim 18,58 m³17. Ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem w gruncie kategorii I-II 414 m²18. Pielęgnacja mechaniczna trawników 414 m²19. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm 272 m²Organizacja ruchu 20. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm 3 szt.21. Przymocowanie znaków zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3m2 3 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy specyfikacja istotnych warunków zamówienia, projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które jako załączniki stanowią integralną część umowy.3.3.2. Część II: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową drogi z m. Redwanki do Wytowna Kolonia”Roboty przygotowawcze i ziemne 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym 0,363 km2. Roboty ziemne w gruncie kategorii III wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10t na odległość do 1,0km 0,363 m³3. Nakłady uzupełniające do tablic 0201-0213 za każde dalsze rozpoczęte 0,5km odległości transportu gruntu kategorii III-IV samochodami samowyładowczymi 5-10t na odległość ponad 1km po drogach utwardzonych 0,363 m³4. Formowanie i zagęszczanie spycharkami nasypów z gruntu kategorii III-IV o wysokości do3m (Spycharka gąsienicowa 74kW (100KM)) 13,94 m³5. Zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kategorii I-III zagęszczarkami 13,94 m³6. Formowanie i zagęszczanie spycharkami nasypów z gruntu kategorii III-IV o wysokości do3m (Spycharka gąsienicowa 74kW (100KM)) 6,48 m³7. Zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kategorii I-III zagęszczarkami 6,48 m³Podbudowy i nawierzchnie8. Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV 1645 m²9. Wzmacnianie podłoża gruntowego geosiatką na gruntach o umiarkowanej nośności sposobem mechanicznym 1103 m²10. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm 11. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm - za każdy dalszy 1cm 1103 m²Nawierzchnie z betonu 12. Warstwa górna o grubości 5cm nawierzchni betonowej 1103 m²13. Warstwa górna nawierzchni betonowej - za każdy dalszy 1cm ponad 5cm 1103 m²Zieleń + Pobocza 14. Ręczne rozścielenie z przerzutem ziemi urodzajnej na terenie płaskim 6,48 m³15. Ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem w gruncie kategorii I-II 1386 m²16. Pielęgnacja mechaniczna trawników 1386 m²17. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm 542 m²Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy specyfikacja istotnych warunków zamówienia, projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które jako załączniki stanowią integralną część umowy.3.3.3. Część III: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową ul. Kruczej w Modlinku”Zadanie polega na:1. rozebraniu nawierzchni z płyt drogowych betonowych o powierzchni 120 m2 wrazz transportem tych płyt i ponownym ułożeniem na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5cm w korycie o głębokości 20cm w miejscu wyznaczonym przez inwestora w odległości do 2km od placu budowy,2. wykonaniu koryta o głębokości 30 cm i szerokości 3,0m na długości łącznie 136 m,3. wyprofilowaniu i zagęszczeniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na szerokości 3,0 m na długości łącznie 136 m,4. wykonaniu warstwy odsączającej z piasku podsypkowego o grubości po zagęszczeniu 10 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 136 m,5. wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 10 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 136 m,6. wykonaniu warstwy nawierzchni betonowej z betonu specjalnego C25/30 o grubości 17 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 136 m,7. pielęgnacji nawierzchni,8 wykonaniu obustronnego pobocza utwardzonego z gruntu z korytowania oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm na szerokości 75 cm na długości łącznie 136 m.9 wykonaniu regulacji pionowej armatury wodociągowej.10. Cechy stwardniałego betonu:Mrozoodporność wg PN-88/B-06250: 100 stop. F,Wodoszczelność wg PN-88/B-06250: 8 stop. W.Szczeliny poprzeczne należy wykonać w rozstawie co 3,0 m na szerokości około 10 mm i głębokości około 50 mm. Szczeliny należy wypełnić masą zalewową na gorąco lub na zimno.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy specyfikacja istotnych warunków zamówienia, plan sytuacyjny i przekrój poprzeczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które jako załączniki stanowią integralną część umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233140-2
45100000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-27
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-27

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: Część I: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową drogi z Kolonii Zachodniej do drogi powiatowej na dz. nr 510/6 obręb Machowino”: do dnia 27.11.2020 r. Część II: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową drogi z m. Redwanki do Wytowna Kolonia”: do dnia 27.11.2020 r. Część III: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową ul. Kruczej w Modlinku”: do dnia 27.11.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) jednej osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającegouprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie w zakresie specjalności drogowej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.).(Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniomwymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej; w przypadkuzaproponowania osób wchodzących w skład kadry kierowniczej, które nie znająjęzyka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza).2) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:Część I (Machowino): dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy jezdni dróg publicznych z betonu cementowego co najmniej B-25 o powierzchni jezdni co najmniej 360 m2 (każda) i długości co najmniej 120 m (każda) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 ze zm.)Część II: (Redwanki - Wytowno Kolonia): dwie roboty budowlanej w zakresie budowy lub przebudowy jezdni dróg publicznych z betonu cementowego co najmniej B-25 o powierzchni jezdni co najmniej 900 m2 (każda)i długości co najmniej 300 m (każda) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 ze zm.)Część III (Modlinek): dwie roboty budowlanej w zakresie budowy lub przebudowy jezdni dróg publicznych z betonu cementowego co najmniej B-25 o powierzchni jezdni co najmniej 330 m2 (każda) i długości co najmniej 110 m (każda) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 ze zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.7.2 SIWZ na zasadach wskazanych w pkt. 8.3. SIWZ.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w pkt. 7.3. SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądał, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 7.2.3. SIWZ.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:1. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z pkt 8.11; (Forma dokumentu: oryginał);2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy:1) wykaz osób, o których mowa w pkt. 7.2.3.1 SIWZ skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu zamówienia), daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wraz z ofertą powinny być złożone:1. Formularz oferty , przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie. 5.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 19.5.2, 19.5.3 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie:1. ceny brutto realizacji przedmiotu zamówienia na wskutek :a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (stawki VAT), o ile okoliczność ta powoduje konieczność zmiany ceny, przy czym cena netto nie podlega zmianie;b) odstąpienia Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość robót, od realizacji których odstąpiono;2. zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji, o których mowa w pkt. 7.2.3. ppkt 1 SIWZ, przy czym nowo wskazane osoby powinny spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w punkcie 7.2.3. ppkt 1 niniejszej SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego;- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że szczegółowe zasady zmian ceny określono projekcie umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.3. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności:a) zaistnienia siły wyższej (tj. zdarzenia o charakterze katastrofalnych działań przyrody i zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego, jak wojna, zamieszki krajowe);b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych - ponad termin 40 dni licząc od dnia otwarcia ofert (termin zostanie przesunięty o liczbę dni ponad termin 40 dni od dnia otwarcia ofert), c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności z powodu przedłużającej się procedury uzyskania decyzji i pozwoleń koniecznych do zapewnienia niezbędnej infrastruktury oraz jej użytkowania;d) gdy warunki atmosferyczne nie pozwalają na prawidłowe wykonanie robót zgodnie z wymaganiami technologicznymi oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót;e) konieczności zmian dokumentacji projektowej oraz realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla Zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, wystąpieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej ujawnionych podczas realizacji robót, koniecznością wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego,f) opóźnienia w przekazaniu placu (terenu) budowy z winy Zamawiającego,g) konieczności wykonania dodatkowych badań, niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania zamówienia,h) zawieszenia robót przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy, na skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,i) zawieszenia prac (realizacji umowy) z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić w trybie i na zasadach  wskazanym w art. 15 r. ustawy   z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw  (Dz. U z 2020 poz. 567 ze zm.). – o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy;4. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie lub rezygnacji z tego podwykonawcy na zasadach wskazanych w 11.3 SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-22, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową drogi z Kolonii Zachodniej do drogi powiatowej na dz. nr 510/6 obręb Machowino
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową drogi z Kolonii Zachodniej do drogi powiatowej na dz. nr 510/6 obręb Machowino” Roboty przygotowawcze i ziemne1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym 0,152 km2. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15cm z wypełnieniem spoin piaskiem 546 m²3. Roboty ziemne w gruncie kategorii III wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10t na odległość do 1,0km 135 m³4. Nakłady uzupełniające do tablic 0201-0213 za każde dalsze rozpoczęte 0,5km odległości transportu gruntu kategorii III-IV samochodami samowyładowczymi 5-10t na odległość ponad 1km po drogach utwardzonych 135 m³5. Formowanie i zagęszczanie spycharkami nasypów z gruntu kategorii III-IV o wysokości do3m (Spycharka gąsienicowa 74kW (100KM)) 18,58 m³6. Zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kategorii I-III zagęszczarkami 18,58 m³7. Formowanie i zagęszczanie spycharkami nasypów z gruntu kategorii III-IV o wysokości do3m (Spycharka gąsienicowa 74kW (100KM)) 18,38 m³8. Zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kategorii I-III zagęszczarkami 18,38 m³Podbudowy i nawierzchnie9. Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV 762 m²10. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm 762 m²11. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm - za każdy dalszy 1cm 762 m²Nawierzchnie z betonu12. Warstwa górna o grubości 5cm nawierzchni betonowej 490 m²13. Warstwa górna nawierzchni betonowej - za każdy dalszy 1cm ponad 5cm 490 m²Elementy ulic 14. Ława betonowa z oporem pod krawężniki 0,84 m³15. Krawężniki betonowe o wymiarach 12x25cm wtopione na podsypce cementowo-piaskowej 20 mZieleń + Pobocza 16. Ręczne rozścielenie z przerzutem ziemi urodzajnej na terenie płaskim 18,58 m³17. Ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem w gruncie kategorii I-II 414 m²18. Pielęgnacja mechaniczna trawników 414 m²19. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm 272 m²Organizacja ruchu 20. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm 3 szt.21. Przymocowanie znaków zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3m2 3 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy specyfikacja istotnych warunków zamówienia, projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które jako załączniki stanowią integralną część umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233140-2, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową drogi z m. Redwanki do Wytowna Kolonia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową drogi z m. Redwanki do Wytowna Kolonia”Roboty przygotowawcze i ziemne 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym 0,363 km2. Roboty ziemne w gruncie kategorii III wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10t na odległość do 1,0km 0,363 m³3. Nakłady uzupełniające do tablic 0201-0213 za każde dalsze rozpoczęte 0,5km odległości transportu gruntu kategorii III-IV samochodami samowyładowczymi 5-10t na odległość ponad 1km po drogach utwardzonych 0,363 m³4. Formowanie i zagęszczanie spycharkami nasypów z gruntu kategorii III-IV o wysokości do3m (Spycharka gąsienicowa 74kW (100KM)) 13,94 m³5. Zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kategorii I-III zagęszczarkami 13,94 m³6. Formowanie i zagęszczanie spycharkami nasypów z gruntu kategorii III-IV o wysokości do3m (Spycharka gąsienicowa 74kW (100KM)) 6,48 m³7. Zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kategorii I-III zagęszczarkami 6,48 m³Podbudowy i nawierzchnie8. Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV 1645 m²9. Wzmacnianie podłoża gruntowego geosiatką na gruntach o umiarkowanej nośności sposobem mechanicznym 1103 m²10. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm 11. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm - za każdy dalszy 1cm 1103 m²Nawierzchnie z betonu 12. Warstwa górna o grubości 5cm nawierzchni betonowej 1103 m²13. Warstwa górna nawierzchni betonowej - za każdy dalszy 1cm ponad 5cm 1103 m²Zieleń + Pobocza 14. Ręczne rozścielenie z przerzutem ziemi urodzajnej na terenie płaskim 6,48 m³15. Ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem w gruncie kategorii I-II 1386 m²16. Pielęgnacja mechaniczna trawników 1386 m²17. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm 542 m²Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy specyfikacja istotnych warunków zamówienia, projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które jako załączniki stanowią integralną część umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233140-2, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową ul. Kruczej w Modlinku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III: „Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową ul. Kruczej w Modlinku”Zadanie polega na:1. rozebraniu nawierzchni z płyt drogowych betonowych o powierzchni 120 m2 wrazz transportem tych płyt i ponownym ułożeniem na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5cm w korycie o głębokości 20cm w miejscu wyznaczonym przez inwestora w odległości do 2km od placu budowy,2. wykonaniu koryta o głębokości 30 cm i szerokości 3,0m na długości łącznie 136 m,3. wyprofilowaniu i zagęszczeniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na szerokości 3,0 m na długości łącznie 136 m,4. wykonaniu warstwy odsączającej z piasku podsypkowego o grubości po zagęszczeniu 10 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 136 m,5. wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 10 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 136 m,6. wykonaniu warstwy nawierzchni betonowej z betonu specjalnego C25/30 o grubości 17 cm na szerokości 3,0 m na długości łącznie 136 m,7. pielęgnacji nawierzchni,8 wykonaniu obustronnego pobocza utwardzonego z gruntu z korytowania oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm na szerokości 75 cm na długości łącznie 136 m.9 wykonaniu regulacji pionowej armatury wodociągowej.10. Cechy stwardniałego betonu:Mrozoodporność wg PN-88/B-06250: 100 stop. F,Wodoszczelność wg PN-88/B-06250: 8 stop. W.Szczeliny poprzeczne należy wykonać w rozstawie co 3,0 m na szerokości około 10 mm i głębokości około 50 mm. Szczeliny należy wypełnić masą zalewową na gorąco lub na zimno.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy specyfikacja istotnych warunków zamówienia, plan sytuacyjny i przekrój poprzeczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które jako załączniki stanowią integralną część umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233140-2, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace remontowo-budowlane - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace remontowo-budowlane mające na celu wyodrębnienie lodziarnio-kawiarni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI