Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Burkatów, Bojanice i Bystrzyca Górna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA ŚWIDNICA
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 890718389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Bartosza Głowackiego 4
1.5.2.) Miejscowość: ˜Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@gmina.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.gmina.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Burkatów, Bojanice i Bystrzyca Górna
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-eaa382ec-c37b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000040/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa dróg gminnych w obrębie przejazdów kolejowych w Bystrzycy Górnej
1.1.15 Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Burkatów, Bojanice i Bystrzyca Górna w ramach zadania pn.: ” Budowa i modernizacja dróg i chodników w gminie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gmina.swidnica.pl (z zastrzeżeniem, żeoferta wraz z załącznikami złożona musi być na Platformy Przetargowej Gminy Świdnica) oraz przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Świdnicahttps://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane są, przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Świdnicahttps://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gmina.swidnica.pl (z zastrzeżeniem, że oferta wraz z załącznikami złożona musi być na platformie).2. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa sięprzy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Świdnica ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających nazadawaniepytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są podadresem https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:a)Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest prawidłowe złożenie na Platformie dostępnejpodadresemhttps://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. b) Instrukcja złożenia oferty środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu dostępna jest nastroniehttps://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce INSTRUKCJE plik Udział w trybie podstawowym bez negocjacji.c) Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:Dopuszczalne przeglądarki internetowe: -Internet Explorer 10 i nowsze, Edge-Google Chrome-MozillaFirefox-Operad) Pozostałe wymagania techniczne: -dostęp do sieci internet; -obsługa przezprzeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; -włączona obsługa JavaScript;-zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; -zainstalowany Acrobat Reader; -zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 5. Postworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny,spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Świdnica ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, e-mail:urząd@gmina.swidnica.pl ,www.gmina.swidnica.pl, tel. 74 8523067, fax 74 8523067 wew.400, NIP 884-23-65-226, Regon890718389,2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Świdnica wŚwidnicy – krzysztof.olejniczak@comars.pl tel. 609 010 402.; Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Krzysztof Olejniczak,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)Posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawąPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczeniaOgłoszenie nr 2021/BZP 00041534/01 z dnia 2021-04-272021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Pozostałe informacje dotyczące RODO określa SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiot zamówienia w części nr 1 dotyczy przebudowy drogi gminnej w miejscowości Burkatówi obejmuje w szczególności: a) rozbiórka nawierzchni mineralno-bitumicznej,b) roboty ziemne,c) wykonanie podłoża pod kanały z materiałów sypkich,d) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC,e) montaż studni rewizyjnych i studzienek ściekowych,f) zasypanie rowu po kanalizacji,g) montaż krawężników betonowych i obrzeży,h) wykonanie warstwy odsączającej,i) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,j) wykonanie chodników z kostki betonowej,k) montaż oznakowania drogowego pionowego i poziomego,l) wycinka drzew wraz z karczowaniem pni – zgodnie z decyzją nr 253/2020 (nie ujęte w przedmiarze robót),m) rozebranie 6 szt. przepustów drogowych,n) pogłębienie istniejącego rowu przydrożnego,o) wykonanie nowych przepustów drogowych wraz z odtworzeniem nawierzchni na przepustach,p) wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych,q) obsianie skarp rowów mieszankami traw.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) cena – waga 60% 2) gwarancja – waga 40% 2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych powyżej kryteriów oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. 3. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.4. Członkowie Komisji przetargowej będą kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawać punkty według następujących zasad: 1) Cena oferty najniższej Cena (C) = ------------------------------- x 60 Cena oferty badanejMaksymalna ilość punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium "cena" to 60 pkt.2) (Zaoferowana gwarancja - 36) Gwarancja (G) = --------------------------------------------- x 40 24Maksymalna ilość punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium "gwarancja" to 40 pkt.5. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium "gwarancja".6. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji jakości w liczbie miesięcy 60 lub więcej otrzyma 40 punktów.7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów (O) obliczoną według wzoru: O = C + Ggdzie:O – suma punktów według kryteriów ocenyC – ilość punktów w kryterium „cena”G – ilość punktów w kryterium „gwarancja”8. Zamawiający będzie przyznawał punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy założeniu, że jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „0” do „4” końcówkę tą pomija się, a jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „5” do „9” to liczbę na drugim miejscu po przecinku podwyższa się o „1”.9. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 10. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. 11. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 10, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.12. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.13. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.14. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.15. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.16. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 15, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) cena – waga 60% 2) gwarancja – waga 40% 2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych powyżej kryteriów oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. 3. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.4. Członkowie Komisji przetargowej będą kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawać punkty według następujących zasad: 1) Cena oferty najniższej Cena (C) = ------------------------------- x 60 Cena oferty badanejMaksymalna ilość punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium "cena" to 60 pkt.2) (Zaoferowana gwarancja - 36) Gwarancja (G) = --------------------------------------------- x 40 24Maksymalna ilość punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium "gwarancja" to 40 pkt.5. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium "gwarancja".6. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji jakości w liczbie miesięcy 60 lub więcej otrzyma 40 punktów.7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów (O) obliczoną według wzoru: O = C + Ggdzie:O – suma punktów według kryteriów ocenyC – ilość punktów w kryterium „cena”G – ilość punktów w kryterium „gwarancja”8. Zamawiający będzie przyznawał punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy założeniu, że jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „0” do „4” końcówkę tą pomija się, a jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „5” do „9” to liczbę na drugim miejscu po przecinku podwyższa się o „1”.9. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 10. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. 11. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 10, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.12. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.13. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.14. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.15. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.16. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 15, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiot zamówienia w części nr 2 dotyczy przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bojanice obejmuje w szczególności:1) Bojanice:a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,b) mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,c) roboty remontowe mostów,d) montaż poręczy mostowych,e) wykonanie kanalizacji kablowej z rur DVK 75,f) budowa studni kablowych prefabrykowanych,g) wciąganie kabli oświetlenia ulicznego,h) montaż słupów oświetlenia ulicznego,i) montaż tablic bezpiecznikowych,j) wykonanie warstwy odsączającej,k) montaż obrzeży betonowych,l) wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa wraz ze skropieniem,m) wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej nawierzchni drogowej z mieszanek mineralno-bitumicznych,n) montaż oznakowania pionowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) cena – waga 60% 2) gwarancja – waga 40% 2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych powyżej kryteriów oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. 3. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.4. Członkowie Komisji przetargowej będą kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawać punkty według następujących zasad: 1) Cena oferty najniższej Cena (C) = ------------------------------- x 60 Cena oferty badanejMaksymalna ilość punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium "cena" to 60 pkt.2) (Zaoferowana gwarancja - 36) Gwarancja (G) = --------------------------------------------- x 40 24Maksymalna ilość punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium "gwarancja" to 40 pkt.5. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium "gwarancja".6. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji jakości w liczbie miesięcy 60 lub więcej otrzyma 40 punktów.7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów (O) obliczoną według wzoru: O = C + Ggdzie:O – suma punktów według kryteriów ocenyC – ilość punktów w kryterium „cena”G – ilość punktów w kryterium „gwarancja”8. Zamawiający będzie przyznawał punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy założeniu, że jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „0” do „4” końcówkę tą pomija się, a jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „5” do „9” to liczbę na drugim miejscu po przecinku podwyższa się o „1”.9. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 10. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. 11. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 10, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.12. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.13. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.14. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.15. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.16. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 15, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) cena – waga 60% 2) gwarancja – waga 40% 2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych powyżej kryteriów oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. 3. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.4. Członkowie Komisji przetargowej będą kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawać punkty według następujących zasad: 1) Cena oferty najniższej Cena (C) = ------------------------------- x 60 Cena oferty badanejMaksymalna ilość punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium "cena" to 60 pkt.2) (Zaoferowana gwarancja - 36) Gwarancja (G) = --------------------------------------------- x 40 24Maksymalna ilość punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium "gwarancja" to 40 pkt.5. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium "gwarancja".6. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji jakości w liczbie miesięcy 60 lub więcej otrzyma 40 punktów.7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów (O) obliczoną według wzoru: O = C + Ggdzie:O – suma punktów według kryteriów ocenyC – ilość punktów w kryterium „cena”G – ilość punktów w kryterium „gwarancja”8. Zamawiający będzie przyznawał punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy założeniu, że jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „0” do „4” końcówkę tą pomija się, a jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „5” do „9” to liczbę na drugim miejscu po przecinku podwyższa się o „1”.9. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 10. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. 11. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 10, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.12. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.13. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.14. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.15. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.16. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 15, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiot zamówienia w części nr 3 dotyczy przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bystrzyca Górna i obejmuje w szczególności:1) Bystrzyca Górna:a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,b) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC wraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami ulicznymi,c) roboty związane z przełożeniem i zabezpieczeniem sieci telekomunikacyjnych,d) frezowanie nawierzchni bitumicznych,e) mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,f) wzmocnienie podłoża spoiwem hydraulicznym,g) wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa wraz ze skropieniem,h) montaż na ławach betonowych krawężników betonowych i obrzeży betonowych,i) wykonanie ścieku ulicznego z kostki kamiennej rzędowej,j) wykonanie chodników z kostki betonowej,k) wykonanie poboczy kamiennych,l) humusowanie wraz z wysiewem traw,m) przestawienie i regulacja ogrodzeń,n) wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej nawierzchni drogowej z mieszanek mineralno-bitumicznych,o) montaż oznakowania pionowego i poziomego,p) montaż barier drogowych linowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) cena – waga 60% 2) gwarancja – waga 40% 2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych powyżej kryteriów oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. 3. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.4. Członkowie Komisji przetargowej będą kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawać punkty według następujących zasad: 1) Cena oferty najniższej Cena (C) = ------------------------------- x 60 Cena oferty badanejMaksymalna ilość punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium "cena" to 60 pkt.2) (Zaoferowana gwarancja - 36) Gwarancja (G) = --------------------------------------------- x 40 24Maksymalna ilość punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium "gwarancja" to 40 pkt.5. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium "gwarancja".6. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji jakości w liczbie miesięcy 60 lub więcej otrzyma 40 punktów.7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów (O) obliczoną według wzoru: O = C + Ggdzie:O – suma punktów według kryteriów ocenyC – ilość punktów w kryterium „cena”G – ilość punktów w kryterium „gwarancja”8. Zamawiający będzie przyznawał punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy założeniu, że jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „0” do „4” końcówkę tą pomija się, a jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „5” do „9” to liczbę na drugim miejscu po przecinku podwyższa się o „1”.9. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 10. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. 11. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 10, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.12. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.13. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.14. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.15. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.16. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 15, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) cena – waga 60% 2) gwarancja – waga 40% 2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych powyżej kryteriów oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. 3. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.4. Członkowie Komisji przetargowej będą kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawać punkty według następujących zasad: 1) Cena oferty najniższej Cena (C) = ------------------------------- x 60 Cena oferty badanejMaksymalna ilość punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium "cena" to 60 pkt.2) (Zaoferowana gwarancja - 36) Gwarancja (G) = --------------------------------------------- x 40 24Maksymalna ilość punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium "gwarancja" to 40 pkt.5. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium "gwarancja".6. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji jakości w liczbie miesięcy 60 lub więcej otrzyma 40 punktów.7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów (O) obliczoną według wzoru: O = C + Ggdzie:O – suma punktów według kryteriów ocenyC – ilość punktów w kryterium „cena”G – ilość punktów w kryterium „gwarancja”8. Zamawiający będzie przyznawał punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy założeniu, że jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „0” do „4” końcówkę tą pomija się, a jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „5” do „9” to liczbę na drugim miejscu po przecinku podwyższa się o „1”.9. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 10. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. 11. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 10, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.12. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.13. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.14. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.15. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.16. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 15, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8