Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Barycz, Domaradz, Golcowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Barycz, Domaradz, Golcowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDomaradz
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-23
  • ZamawiającyGMINA DOMARADZ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00029734
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Barycz, Domaradz, Golcowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOMARADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440229

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaradz 345

1.5.2.) Miejscowość: Domaradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134347041

1.5.8.) Numer faksu: 134347041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@domaradz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaradz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Barycz, Domaradz, Golcowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-085c340c-985e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002109/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Barycz, Domaradz, Golcowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.domaradz.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.domaradz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2. Ofertę, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, a także oświadczenie o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 1 pkt 2 ( Zał. nr 2) SWZ przekazuje się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: a) Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://zamowienia.domaradz.plb) W wyjątkowych sytuacjach drogą mailową na adres: gmina@domaradz.pl 4. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.5. Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc”.6. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://zamowienia.domaradz.pl oraz uznaje go za wiążący

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a. jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; b. administrator – Wójt Gminy Domaradz wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym Wykonawca może się skontaktować poprzez email iod@domaradz.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratorac. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; d. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy niżej wymienionych dróg gminnych w miejscowościach Barycz, Domaradz, Golcowa:1) Przebudowa drogi dz. nr ewid. 3585 w miejscowości Domaradz o łącznej długości 105 mb i szerokości 2,70 m – obejmująca swoim zakresem m.in.: Rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych betonowych z wywozem na odl. do 1 km; Profilowanie i zagęszczenie podłoża;Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej (pospółka); Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. po zageszcz. 15 cm; Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. po zageszcz. 10 cm; Wykopanie rowu pod korytka ściekowe;Ścieki z elementów betonowych (korytko ściekowe) 20 x 50 typ trójkątny;Wykonanie odwodnienia liniowego z elementów betonowych korytko nakryte rusztem;Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o łacznej gr. po zagęszcz. 4+3 cm;2) Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1689, 1688, 1683 w miejscowości Domaradz o łącznej długości 220 mb i szerokości 2,70 m – obejmująca swoim zakresem m.in.:Demontaż rurociągu betonowego – 140 m;Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;Przepusty pod zjazdami – rura z PPP o śr. 40 cm;Układanie rur ochronnych z PCV o śr. do 110 mm w wykopie;Roboty ziemne oraz montaż rur trzonowych w studzience.Montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie;Układanie kanału z PCV o śr. 400 mm – 220,00 m;Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. po zageszcz. 15 cm;Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. po zageszcz. 10 cm;Ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo – piaskowej prefabrykat (korytko ściekowe) 20 x 50 typ trójkątny;Wykonanie odwodnienia liniowego z elementów betowych, korytko nakryte rusztem;Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o łącznej gr. po zagęszcz. 4+3 cm;3) Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1905 w miejscowości Golcowa o łącznej długości 193 mb i szerokości 2,5 m – obejmująca swoim zakresem m.in.:Korytowanie drogi pomiędzy płytami; Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. po zagęszcz. 15 cm (wypełnienie korytowania);Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. po zagęszcz. 15 cm;Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo-żwirowych – o łącznej gr. po zagęszcz. 4+3 cm; Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego4) Przebudowa drogi dz. nr ewid. 7168 w miejscowości Golcowa o łącznej długości 95 mb i szer. 2,50 m – obejmująca swoim zakresem m.in.:Rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych betonowych; Wykonanie odwodnienia liniowego z elementów betowych, korytko nakryte rusztem;Profilowanie i zagęszczenie podłoża;Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej (pospółka); Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. po zageszcz. 15 cm;Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. po zageszcz. 10 cm; Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o łacznej gr. po zagęszcz. 4+3 cm;Ścieki z elementów betonowych (korytko ściekowe) 20 x 50 typ trójkątny;Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego5) Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1816/2 w miejscowości Barycz o łącznej długości 140 mb i szer. 2,70 m – obejmująca swoim zakresem m.in.:Profilowanie i zagęszczenie podłoża, Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. po zageszcz. 15 cm, Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. po zageszcz. 10 cm, Ułożenie korytek ściekowych;Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. – gr. po zagęszcz. 4+3 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie, odbudowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie dróg o nawierzchni mineralno-bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto każda.b) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zamawiający wymaga aby osoba ta posiadała co najmniej 2 letnie uprawnienia w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.3) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp należy, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik nr 34) W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 4) ustawy Pzp, należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, załącznik nr 4, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, załącznik nr 5.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp należy, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zał nr 3 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu wnosi wadium najpóźniej przed terminem składania ofert w wysokości:3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wybrany Wykonawca przed zawarciem umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zamian umowy oraz warunków określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.domaradz.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przywiezienie i założenie pokrywy betonowej na beton - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę przywiezienie i założenie pokrywy betonowej na beton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI