Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Barycz, Domaradz, Golcowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOMARADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440229
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaradz 345
1.5.2.) Miejscowość: Domaradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-230
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134347041
1.5.8.) Numer faksu: 134347041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@domaradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaradz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Barycz, Domaradz, Golcowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-085c340c-985e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002109/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Barycz, Domaradz, Golcowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.domaradz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.domaradz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2. Ofertę, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, a także oświadczenie o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 1 pkt 2 ( Zał. nr 2) SWZ przekazuje się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: a) Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://zamowienia.domaradz.plb) W wyjątkowych sytuacjach drogą mailową na adres: gmina@domaradz.pl 4. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.5. Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc”.6. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://zamowienia.domaradz.pl oraz uznaje go za wiążący
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a. jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; b. administrator – Wójt Gminy Domaradz wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym Wykonawca może się skontaktować poprzez email iod@domaradz.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratorac. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; d. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy niżej wymienionych dróg gminnych w miejscowościach Barycz, Domaradz, Golcowa:1) Przebudowa drogi dz. nr ewid. 3585 w miejscowości Domaradz o łącznej długości 105 mb i szerokości 2,70 m – obejmująca swoim zakresem m.in.: Rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych betonowych z wywozem na odl. do 1 km; Profilowanie i zagęszczenie podłoża;Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej (pospółka); Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. po zageszcz. 15 cm; Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. po zageszcz. 10 cm; Wykopanie rowu pod korytka ściekowe;Ścieki z elementów betonowych (korytko ściekowe) 20 x 50 typ trójkątny;Wykonanie odwodnienia liniowego z elementów betonowych korytko nakryte rusztem;Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o łacznej gr. po zagęszcz. 4+3 cm;2) Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1689, 1688, 1683 w miejscowości Domaradz o łącznej długości 220 mb i szerokości 2,70 m – obejmująca swoim zakresem m.in.:Demontaż rurociągu betonowego – 140 m;Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;Przepusty pod zjazdami – rura z PPP o śr. 40 cm;Układanie rur ochronnych z PCV o śr. do 110 mm w wykopie;Roboty ziemne oraz montaż rur trzonowych w studzience.Montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie;Układanie kanału z PCV o śr. 400 mm – 220,00 m;Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. po zageszcz. 15 cm;Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. po zageszcz. 10 cm;Ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo – piaskowej prefabrykat (korytko ściekowe) 20 x 50 typ trójkątny;Wykonanie odwodnienia liniowego z elementów betowych, korytko nakryte rusztem;Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o łącznej gr. po zagęszcz. 4+3 cm;3) Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1905 w miejscowości Golcowa o łącznej długości 193 mb i szerokości 2,5 m – obejmująca swoim zakresem m.in.:Korytowanie drogi pomiędzy płytami; Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. po zagęszcz. 15 cm (wypełnienie korytowania);Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. po zagęszcz. 15 cm;Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo-żwirowych – o łącznej gr. po zagęszcz. 4+3 cm; Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego4) Przebudowa drogi dz. nr ewid. 7168 w miejscowości Golcowa o łącznej długości 95 mb i szer. 2,50 m – obejmująca swoim zakresem m.in.:Rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych betonowych; Wykonanie odwodnienia liniowego z elementów betowych, korytko nakryte rusztem;Profilowanie i zagęszczenie podłoża;Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej (pospółka); Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. po zageszcz. 15 cm;Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. po zageszcz. 10 cm; Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o łacznej gr. po zagęszcz. 4+3 cm;Ścieki z elementów betonowych (korytko ściekowe) 20 x 50 typ trójkątny;Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego5) Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1816/2 w miejscowości Barycz o łącznej długości 140 mb i szer. 2,70 m – obejmująca swoim zakresem m.in.:Profilowanie i zagęszczenie podłoża, Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. po zageszcz. 15 cm, Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. po zageszcz. 10 cm, Ułożenie korytek ściekowych;Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. – gr. po zagęszcz. 4+3 cm
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne