„Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Jarocin, Cielcza, Golina, Mieszków, Radlin,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Jarocin, Cielcza, Golina, Mieszków, Radlin, Siedlemin, Wilkowyja, Witaszyce”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarocin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jarocin
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-15
  • Numer ogłoszenia766773-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 766773-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Gmina Jarocin: „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Jarocin, Cielcza, Golina, Mieszków, Radlin, Siedlemin, Wilkowyja, Witaszyce”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, krajowy numer identyfikacyjny 25085470200000, ul. Al. Niepodległości  10 , 63-200  Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 499 500, e-mail zamowienia.publiczne@jarocin.pl, faks 627 472 225.
Adres strony internetowej (URL): https://jarocin.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
NIE DOTYCZY
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip2.wokiss.pl/jarocin/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip2.wokiss.pl/jarocin/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miejski w Jarocinie - Kancelaria Burmistrza (pok. 32), ul. Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Jarocin, Cielcza, Golina, Mieszków, Radlin, Siedlemin, Wilkowyja, Witaszyce”
Numer referencyjny: WR – RGK.271.33.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA5.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-technicznych w formie projektów wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z wszystkimi pracami uzupełniającymi w zakresie uzyskania uzgodnień i ustaleń dokonywanych w trakcie procesu projektowego włącznie z opracowaniem zgłoszenia nie wymagającego/ wymagającego pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zgody na realizację n/w zadań i realizacja robót polegających na wybudowaniu dróg wg opracowanych przez niego dokumentacji projektowych oraz zgodnie z SIWZ i dokumentacjami projektowymi stanowiącymi załącznik do SIWZ.CZĘŚĆ I:PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI JAROCIN:a) Przebudowa ulicy Brdowej w JarocinieNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 519,20 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2%. Szerokość jezdni od początku opracowania do skrzyżowania z ul. Kurpiowską powinna wynosić 5,00 m a jezdnia na tym odcinku powinna być dwukierunkowa. W dalszej części opracowania przewiduje się jednokierunkową jezdnię o szerokości 3,50 m. Należy również zaprojektować i wybudować po jednej stronie drogi chodnik o nawierzchni z kostki betonowej. Szerokość chodnika powinna wynosić 2,00 m a ze względu na dostępną szerokość pasa drogowego w razie konieczności powinna być zmniejszona do min. 1,25 m. W celu odwodnienia pasa drogowego należy zaprojektować i wybudować kanalizację deszczową zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PWIK Jarocin. W ramach zadania należy również zaprojektować i wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z wytycznymi wydanymi przez Zakład Usług Komunalnych w Jarocinie. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Brdowej w Jarocinie” stanowiącym załącznik do SIWZ.b) Przebudowa ulicy Kurpiowskiej w JarocinieNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 170,30 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 5,50 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych z przykanalikami włączonymi do istniejącej kanalizacji deszczowej zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PWIK Jarocin. W ramach zadania należy również zaprojektować i wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z wytycznymi wydanymi przez Zakład Usług Komunalnych w Jarocinie.Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Kurpiowskiej w Jarocinie” stanowiącym załącznik do SIWZ.c) Przebudowa ulicy Odrzańskiej w JarocinieNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 135,80 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 4,00 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać jako powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych w tereny przyległe.Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Odrzańskiej w Jarocinie” stanowiącym załącznik do SIWZ.CZĘŚĆ II:PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI WITASZYCE:a) Przebudowa ulicy Radosnej w WitaszycachNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 157,80 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 6,00 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym 2%. W celu odwodnienia pasa drogowego należy zaprojektować i wybudować sieć kanalizacji deszczowej z tworzyw sztucznych o średnicy od Ø300 – Ø600 mm.Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Radosnej w Witaszycach” stanowiącym załącznik do SIWZ.b) Przebudowa ulicy Jarzębinowej w WitaszycachNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 216,30 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 6,00 m o pochyleniu poprzecznym dwustronnym 2%.W celu odwodnienia pasa drogowego należy zaprojektować i wybudować sieć kanalizacji deszczowej z tworzyw sztucznych o średnicy od Ø300 i klasy SN8. UWAGA: Istniejącą sieć kanalizacji deszczowej należy zamulić. Zamulanie rurociągów należy wykonać poprzez wypełnienie przestrzeni między ściankami przewodów materiałem sypkim- można stosować mieszaniny piasku, pyłów, żużla i cementu lub piasku z wodą. Końcówki zabetonować. W przypadku studni likwidowanych usunąć właz, pierścień odciążający oraz kręgi. Należy zamurować ( zabetonować ) w istniejących studniach, które pozostają, niepotrzebne wloty. Wszystkie istniejące przyłącza należy przełączyć do nowej sieci kanalizacji deszczowej.Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Jarzębinowej w Witaszycach” stanowiącym załącznik do SIWZ.c) Przebudowa ulicy Pogodnej w WitaszycachNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 204,60 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 6,00 m o pochyleniu poprzecznym dwustronnym 2%.W celu odwodnienia pasa drogowego należy zaprojektować i wybudować sieć kanalizacji deszczowej z tworzyw sztucznych o średnicy od Ø400 i Ø500 mm i klasy SN8. UWAGA: Istniejącą sieć kanalizacji deszczowej należy zamulić. Zamulanie rurociągów należy wykonać poprzez wypełnienie przestrzeni między ściankami przewodów materiałem sypkim- można stosować mieszaniny piasku, pyłów, żużla i cementu lub piasku z wodą. Końcówki zabetonować. W przypadku studni likwidowanych usunąć właz, pierścień odciążający oraz kręgi. Należy zamurować ( zabetonować ) w istniejących studniach, które pozostają, niepotrzebne wloty. Wszystkie istniejące przyłącza należy przełączyć do nowej sieci kanalizacji deszczowej.Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Pogodnej w Witaszycach” stanowiącym załącznik do SIWZ.CZĘŚĆ III:PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI GOLINA:a) Przebudowa ulicy Brzozowej w GolinieNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 122,50 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 5,50 m o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania należy również wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z projektem budowlanym p.n. „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego” (w zakresie ul. Brzozowej) oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego.Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Brzozowej w Golinie”; Projekcie budowlanym p.n.” Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego”; Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego, które stanowią załącznik do SIWZ.b) Przebudowa ulicy Sosnowej w GolinieNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 229,30 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 5,50 m o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania należy również wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z projektem budowlanym p.n. „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego” (w zakresie ul. Sosnowej) oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego .Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Sosnowej w Golinie”; Projekcie budowlanym p.n.” Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego”; Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego, które stanowią załącznik do SIWZ.c) Przebudowa ulicy Klonowej w GolinieNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 114,30 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 5,50 m o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania należy również wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z projektem budowlanym p.n. „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego” (w zakresie ul. Klonowej) oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego .Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Klonowej w Golinie”; Projekcie budowlanym p.n. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego” ; Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego, które stanowią załącznik do SIWZ.d) Przebudowa ulicy Bukowej w GolinieNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 114,00 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 5,50 m o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania należy również wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z projektem budowlanym p.n. „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego” (w zakresie ul. Bukowej) oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego.Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Bukowej w Golinie”; Projekcie budowlanym p.n.” Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego”; Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego, które stanowią załącznik do SIWZ.e) Przebudowa ulicy Polnej w GolinieNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 1071,80 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 4,50 m oraz pochyleniu poprzecznym odprowadzającym wodę w tereny przyległe.Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Polnej w Golinie” stanowiącym załącznik do SIWZ.CZĘŚĆ IV:PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI WILKOWYJA:a) Przebudowa ulicy Bukowej w WilkowyiNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 96,40 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,50 m o pochyleniu odwróconego daszku w kierunku osi jezdni o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Bukowej w Wilkowyi” stanowiącym załącznik do SIWZ.b) Przebudowa ulicy Grabowej w WilkowyiNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 73,60 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,50 m o pochyleniu odwróconego daszku w kierunku osi jezdni o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Grabowej w Wilkowyi” stanowiącym załącznik do SIWZ.c) Przebudowa ulicy Klonowej w WilkowyiNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 74,50 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,50 m o pochyleniu odwróconego daszku w kierunku osi jezdni o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Klonowej w Wilkowyi” stanowiącym załącznik do SIWZ.d) Przebudowa ulicy Świerkowej w WilkowyiNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 72,70 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,00 m o pochyleniu odwróconego daszku w kierunku osi jezdni o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Świerkowej w Wilkowyi” stanowiącym załącznik do SIWZ.e) Przebudowa ulicy Jesionowej w WilkowyiNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 73,00 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,50 m o pochyleniu odwróconego daszku w kierunku osi jezdni o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Jesionowej w Wilkowyi” stanowiącym załącznik do SIWZ.f) Przebudowa ulicy Sosnowej w WilkowyiNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 440,50 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 5,00 - 5,50 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2%. Ponadto należy zaprojektować i wybudować po jednej stronie drogi chodnik o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 2,00 m a ze względu na dostępną szerokość pasa drogowego w razie konieczności powinna być zmniejszona do min. 1,25 m. Odwodnienie jezdni należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do kanalizacji deszczowej, którą należy wybudować w ramach zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową p.n. „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji deszczowej – Wilkowyja, ul. Sosnowa (działka geod. nr 293/10, 496/2, 294/24) obręb ewid. Wilkowyja, jedn. ewid. Jarocina” oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy sieci kanalizacji deszczowej – Wilkowyja ul. Sosnowa. W ramach zadania należy także zaprojektować i wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z wytycznymi z Zakładu Usług Komunalnych w Jarocinie.Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Sosnowej w Wilkowyi”; Projekcie budowlanym pn. „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji deszczowej – Wilkowyja, ul. Sosnowa (działka geod. nr 293/10, 496/2, 294/24) obręb ewid. Wilkowyja, jedn. ewid. Jarocina oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy sieci kanalizacji deszczowej – Wilkowyja ul. Sosnowa, które stanowią załącznik do SIWZ.CZĘŚĆ V:PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI CIELCZA:a) Przebudowa ulicy Maratońskiej w CielczyNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 269,54 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,00 m o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać do nowoprojektowanych wpustów deszczowych połączonych przykanalikami z rur do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Maratońskiej w Cielczy” stanowiącym załącznik do SIWZ.b) Przebudowa ulicy Sportowej w CielczyNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 236,84 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,00 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać do nowoprojektowanych wpustów deszczowych, połączonych przykanalikami z rur do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Sportowej w Cielczy” stanowiącym załącznik do SIWZ.c) Przebudowa ulicy Olimpijskie w CielczyNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 67,77 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 3,50 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2%.Odwodnienie jezdni należy wykonać do nowoprojektowanych wpustów deszczowych, połączonych przykanalikami z rur do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Maratońskiej i Sportowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Olimpijskiej w Cielczy” stanowiącym załącznik do SIWZ.UWAGA: W ramach zadania związanego z przebudową ulicy Sportowej i Maratońskiej w Cielczy należy zaprojektować (wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnienia wynikające z prawa budowlanego) i wybudować sieć wraz z przyłączami z przeznaczeniem pod gazociąg o parametrach:• Ul. Sportowa- sieć PE Ø 63 długości 190 m,- przyłącza PE Ø 25 (5 sztuk) łączna długość 38 m,- przyłącza PE Ø 32 (3 sztuki) łączna długość 14,3 m,- odgałęzienia PE Ø 32 (1 sztuka) długość 47 m.• Ul. Maratońska- sieć PE Ø 63 długości 250 m- przyłącza PE Ø25 (13 sztuk) łączna długość 58 m.W ofercie należy uwzględnić również wykonanie próby szczelności i czyszczenia gazociągu.CZĘŚĆ VI:PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI SIEDLEMIN:a) Przebudowa ulicy Leśnej w SiedleminieNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 346,00 m o nawierzchni mineralno-asfaltowej o szerokości 5,00 m o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać jako powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych w tereny przyległe. W ramach zadania należy również zaprojektować i wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z wytycznymi z Zakładu Usług Komunalnych z Jarocina. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Leśnej w Siedleminie” stanowiącym załącznik do SIWZ.CZĘŚĆ VII:PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI MIESZKÓW:a) Przebudowa drogi do szkoły w MieszkowieNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 230,70 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 4,00 m o pochyleniu poprzecznym odprowadzającym wodę do osi jezdni. Odwodnienie jezdni należy wykonać do projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do kanalizacji deszczowej projektowanej zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PWIK w Jarocinie.Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy drogi do szkoły w Mieszkowie” stanowiącym załącznik do SIWZ. CZĘŚĆ VIII:PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI RADLIN:a) Przebudowa drogi w kierunku przejazdu kolejowego od posesji nr 19 w RadlinieNależy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 361,30 m nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 5,00 m o pochyleniu poprzecznym odprowadzającym wodę w tereny przyległe. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy drogi w kierunku przejazdu kolejowego od posesji nr 19 w Radlinie” stanowiącym załącznik do SIWZ.5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45233140-2 Roboty drogowe71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania45232452-5 Roboty odwadniające45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznej45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego.5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia SIWZ TOM IV – PROGRAM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWY. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy.5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:5.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia. Wyżej wymienione prace obejmują: prace projektowe, roboty przygotowawcze, roboty związane z podbudową i nawierzchnią, roboty związane z elementami ulic, roboty związane z odwodnieniem, roboty związane z oświetleniem ulic, roboty wykończeniowe (oznakowanie pionowe i poziome dróg), roboty ogólne (obsługa geodezyjna). Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do kierownika robót. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem niniejszej umowy. 5.5.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5.5.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5.5.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:2) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy,5.5.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5.5.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w ust. 5.5.1. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5.5.1. czynności. 5.5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
45232452-5
45231400-9
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 29.10.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
29.10.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 29 października 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonawcy:Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:a. 1 robotą polegającą na budowie lub przebudowie drogi (ulicy, jezdni) o nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o powierzchni co najmniej 7.100 m2 w trybie zaprojektuj-wybuduj ;b. 1 robotą polegającą na budowie lub przebudowie drogi (ulicy, jezdni) o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni co najmniej 6.200 m2 w trybie zaprojektuj-wybuduj;c. 1 robotą polegającą na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 800 m w trybie zaprojektuj-wybuduj;d. 1 roboty polegające na budowie lub przebudowie linii kablowej oświetlenia LED obejmującej wykonanie minimum 19 pkt oświetleniowych w trybie zaprojektuj-wybuduj.b) osób:Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że zapewni, wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a. osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy – kierownik robót drogowych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,b. co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c. co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,d. projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej.e. projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.f. projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać, jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w pkt 8.2. IDW. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 10.1. IDW 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (jeśli dotyczy). 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2. IDW. 9. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6.2) IDW. 10. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
NIE DOTYCZY.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
NIE DOTYCZY.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami:1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW;2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.4) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
16. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP).Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 280.000,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.16.2. Forma wadium.Wadium może być wniesione w następujących formach:a) pieniądzu;b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium:16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM – „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Jarocin, Cielcza, Golina, Mieszków, Radlin, Siedlemin, Wilkowyja, Witaszyce”Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz,o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny.Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie dokumentu elektronicznego w postaci gwarancji bankowej / poręczeniowej, spełniającego wymogi rozporządzenia dot. elektronicznego dokumentu bankowego. Dokument ten winien być utrwalony na elektronicznym nośniku informacji i podpisany za pomocą podpisu elektronicznego przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia, w sposób który zapewniałby przez cały okres przechowywania dokumentu (czyli co najmniej przez okres wymaganego zabezpieczenia oferty wadium) możliwość dokonania kontroli integralności dokumentu, weryfikacji podpisu elektronicznego (lub danych identyfikujących) oraz możliwość odczytania wszystkich informacji zawartych w gwarancji wadialnej. Natomiast po upływie okresu przechowywania - usunięty z nośnika, tak aby nie było możliwe odtworzenie dokumentu. Wykonawca może doręczyć dokument elektroniczny (e-gwarancję bankową) poprzez fizyczne przekazanie nośnika informacji z dokumentem w ofercie(np. płyta CD, pendrive, komputerowy dysk wymienny) lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, poprzez e-mail.16.3.2. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię papierowego dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny.16.4. Termin wniesienia wadiumWadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.16.5. Zwrot wadium16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp.16.6. Utrata wadium16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena – „C” 60,00
Gwarancja jakości i rękojmia– „G” 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
NIE DOTYCZY.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
NIE DOTYCZY.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
NIE DOTYCZY
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
NIE DOTYCZY.
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami § 16 SIWZ Tom II Wzór umowy:1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami PZP, w tym art. 144 ust. 1 pkt 2-6 PZP.2. Poza przypadkami określonymi w paragrafach poprzedzających, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących warunkach:1) Terminu realizacji zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian; termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku:a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,b) z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia (przed zawarciem umowy) przez doświadczonego wykonawcę robót, polegających na: konieczności usunięcia kolizji z niezinwentaryzowaną infrastrukturą lub innych obiektów, konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz. c) z powodu okoliczności siły wyższej, przez którą strony będą rozumieć np. wystąpienie zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;d) z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; e) wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, niewypałów i niewybuchów; f) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.) oraz warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; g) jeżeli wystąpiły zmiany bądź opóźnienia będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego; konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; przedłużająca się procedura przetargowa w przypadku wydłużenia terminu związania z ofertą do dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem że przesłanka może zostać wykorzystana najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania umowy; h) jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej;i) jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; j) opóźnienia Zamawiającego nie koniecznie z przyczyn od niego zależnych, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: przekazania terenu budowy; przekazania dokumentacji budowy (pozwolenie na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany); przekazanie dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej; kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, ale w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 2) zmiana wysokości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie:a) w przypadku zaistnienia konieczności zmniejszenia zakresu robót (niewykonania lub zaniechania prac objętych umową) przez Zamawiającego; b) w przypadku wprowadzenia robót zamiennych wprowadzonych przez kierownika budowy zaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego; c) w związku z powykonawczym zestawieniem kosztów – zmiany ilości obmiarowych w stosunku do ilości przedmiarowych.3) Zmiana przedstawiciela Wykonawcy, tj. kierownika budowy; Wykonawca może zmienić kierownika budowy z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie itp.), przy czym osoba zastępująca pierwotnego kierownika budowy będzie posiadała co najmniej takie same kwalifikacje jak poprzedni kierownik. 3. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić o okres uzasadniony przyczynami zmiany, o którym mowa w ust. 2 pkt 1.4. Wszystkie powyższe postanowienia, wskazane w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
NIE DOTYCZY.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
NIE DOTYCZY.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniami, kierując wniosek na adres: Jarocińska Agencja Rozwoju Sp. z o.o. Ul. T. Kościuszki 15 B, 63-200 Jarocin.2. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań również drogą elektroniczną na adres: stachowska@jarjarocin.pl w formie edytowalnej.3. Ze strony zamawiającego osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami oraz do potwierdzania wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych jest:1) w sprawach przedmiotu zamówienia: Hubert Kujawa, tel. (62) 749 95 45.2) w sprawach procedury: Alicja Stachowska, tel. 62 740 02 95.4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Gmina JarocinAl. Niepodległości 10, 63-200 JarocinTel.: 62 749 95 00Fax.: 62 747 22 25Poczta elektroniczna: office@jarocin.pl Strona internetowa: www.jarocin.pl  inspektorem ochrony danych osobowych w w/w jednostkach jest:Pan Witold Ruciński, kontakt: iodo@jarocin.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Jarocin, Cielcza, Golina, Mieszków, Radlin, Siedlemin, Wilkowyja, Witaszyce”, nr sprawy WR-RGK.271.33.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.*Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie robót budowlanych i montażowych - Buk
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie robót budowlanych i montażowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI