Przebudowa dróg gminnych w m. Wieniec

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych w m. Wieniec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrześć Kujawski
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-14
  • ZamawiającyGMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00227465
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w m. Wieniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542316310

1.5.8.) Numer faksu: 542316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w m. Wieniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e6ce6cb-f6c3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012357/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa dróg gminnych w m. Wieniec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące
wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa,
tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie
plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu
liczby plików.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://e-propublico.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że;
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:
1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
2) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.II.271.18.2022.KO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Ulica Jaśminowa, Kalinowa, Jodłowa, Jaworowa, Wiązowa, Leśna:
Stan istniejący
W stanie istniejącym droga utwardzona kruszywem betonowym w niezadawalającym stanie technicznym.
Uzbrojenie terenu
W obrębie pasa drogowego występuje sieć energetyczna, gazowa i telekomunikacyjna
Opis stanu projektowanego
Zakres opracowania
Zakres obejmuje:
1. Ulica Jaśminowa ,Kalinowa
• nawierzchnia ulic , warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym - 2940m2,
• budowę zjazdów, warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym – 290 m2,
• ułożenie opornika betonowego 15x25 wtopionego na ławie betonowej z C 12/15 z oporem -1330 mb,
2. Ulica Jodłowa i Jaworowa
• nawierzchnia ulic , warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym - 1120m2,
• budowę zjazdów, warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym – 80 m2,
• ułożenie opornika betonowego 15x25 wtopionego na ławie betonowej z C 12/15 z oporem -500 mb,
3. Ulica Wiązowa
• nawierzchnia ulic , warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym - 880m2,
• budowę zjazdów, warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym – 135 m2,
• ułożenie opornika betonowego 15x25 wtopionego na ławie betonowej z C 12/15 z oporem -440 mb,
4. Ulica Leśna
• nawierzchnia ulic , warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym - 290m2,
• budowę zjazdów, warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym – 15 m2,
• ułożenie opornika betonowego 15x25 wtopionego na ławie betonowej z C 12/15 z oporem -175 mb,
Podstawowe parametry techniczne
1. Ulica Jaśminowa, Kalinowa i Wiązowa
Projektuje się drogi gminne z kostki brukowej o szerokości 5.00m. Ulica Kalinowa miejscowo poszerzona do 5.5m, a na łuku poziomym do 6.00m. Pochylenie poprzeczne drogi gminnej daszkowe równe 2.00%. Droga obramowana opornikiem betonowym wtopionym 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15. Zjazdy do posesji obramowane opornikiem betonowym wtopionym 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15.
2. Ulica Jodłowa i Jaworowa
Drogi gminne z kostki brukowej o szerokości 5.00m. Ulica Jodłowa poszerzona na łuku poziomym do 5.50m. Pochylenie poprzeczne dróg gminnych jednostronne równe 2.00%. Droga obramowana opornikiem betonowym wtopionym 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15. Zjazdy do posesji obramowane opornikiem betonowym wtopionym 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15.
3. Ulica Leśna
Droga gminna z kostki brukowej o szerokości zmiennej 3.50-4.00m. Pochylenie poprzeczne jednostronne równe 2.00%. Droga obramowana opornikiem betonowym wtopionym 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15. Zjazdy do posesji obramowane opornikiem betonowym wtopionym 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15.
Pozostałe parametry drogi gminnej:
• klasa techniczna -D (dojazdowa),
• prędkość projektowa- 40 km/h
• kategoria ruchu -KR 1.

Ulica Bukowa i Dębowa:
Przedmiot zamierzenia budowlanego
Przedmiot zamierzenia budowlanego obejmuje przebudowę i rozbudowę ulicy Dębowej i Bukowej w miejscowości Wieniec gmina Brześć Kujawski.
W stanie istniejącym ulica Dębowa i Bukowa utwardzona kruszywem betonowym w niezadawalającym stanie technicznym.
Projektowane zagospodarowanie działki
Projektuje się ulicę Dębową z kostki brukowej o szerokości zmiennej. Na odcinku od km 0+000,00 do km 0+045.00 o szerokości 5.00m, na pozostałym odcinku o szerokości 4.50m.
Ulica Bukowa o szerokości 6.00m. Pochylenie poprzeczne ulic daszkowe równe 2.00%.
Skrzyżowanie ulic Dębowej i Bukowej wyokrąglone łukami o promieniu R=4.00m i
R=6.00m. Droga obramowana opornikiem betonowym wtopionym 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15. Zjazdy do posesji obramowane opornikiem betonowym wtopionym 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15, a od strony projektowanej ulicy krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 na ławie betonowej z oporem z C 12/15.
Do wszystkich działek przylegających do drogi objętej opracowaniem zapewniono dostęp przez zjazdy indywidualne.
Ukształtowanie terenu płaskie, zaprojektowano pochylenie podłużne o wielkościach od 0.50% do 3.00%, przy maksymalnym dopasowaniu trasy do terenu istniejącego. Układ zieleni zieleń niska -trawnik wypełniający teren między krawędzią pobocza utwardzonego, a granicą pasa drogowego.
Zestawienie powierzchni
• nawierzchnia ulicy Dębowej i Bukowej z kostki brukowej gr. 8 cm koloru szarego - 1450,00 m2,
•nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm koloru grafitowego- 95 m2

Przebudowa ulicy Świerkowej:
Stan istniejący
W stanie istniejącym droga utwardzona kruszywem betonowym w niezadawalającym stanie technicznym.
Uzbrojenie terenu
W obrębie pasa drogowego występuje sieć energetyczna, gazowa i telekomunikacyjna
Opis stanu projektowanego
Zakres opracowania
Zakres obejmuje:
• nawierzchnia ulicy Świerkowej, warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym - 1400m2,
• budowę zjazdów, warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze
grafitowym – 110 m2,
• budowę dojść do furtek, warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym – 15 m2,
• humus z obsianiem trawą gr. 10 cm-470, m2,
• ułożenie opornika betonowy 15x25 wtopionego na ławie betonowej z C 12/15 z oporem -605 mb,
• ułożenie krawężnika betonowego 15x22 wyniesionego na 2 cm względem
nawierzchni na ławie betonowej z C 12/15 z oporem -140 mb,
• ułożenie obrzeża betonowego 8x30 na ławie betonowej z C 12/15 z oporem -28 mb,
• budowę kanału technologicznego o długości 280 mb,
• zabezpieczenie infrastruktury telekomunikacyjnej rurami dwudzielnymi typu arot3.00 mb
Podstawowe parametry techniczne
Projektuje się drogę gminną z kostki brukowej o szerokości 6.00m. Pochylenie poprzeczne drogi gminnej daszkowe równe 2.00%. Krawędzie drogi gminnej wyokrąglone łukiem o promieniu R=2.00m i R=6.00m styczne do krawędzi ulicy Szkolnej. Droga obramowana opornikiem betonowym wtopionym 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15. Zjazdy do posesji obramowane opornikiem betonowym wtopionym 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15, a od strony projektowanej ulicy krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 na ławie betonowej z oporem z C 12/15. Dojścia do posesji dopasowane do istniejących furtek, obramowane obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z oporem z C 12/15.

Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.

Termin wykonania:
Wykonanie zakresu prac (maksymalna data zakończenia robót):
Ulice: Świerkowa, Dębowa, Bukowa: 30-12-2022 r.
Ulice: Kalinowa, Jodłowa, Wiązowa, Jaśminowa, Jaworowa, Leśna: 31-01-2024 r.
Termin płatności:
- płatność częściowa: styczeń 2023 r. w kwocie ………….. (ok. 30% wartości zamówienia) - przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury;
- płatność końcowa: luty 2024 r. w kwocie ………….. (ok. 70% wartości zamówienia) - przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 800 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 800 000,00 zł.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 800 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz osób
2. Wykaz robót budowalnych
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
4. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS
5. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne (dla podmiotów zagranicznych)
6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
7. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
2. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
3. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy (dla podmiotów zagranicznych)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 35 000.00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100 PLN).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2022-07-14 do godz. 09:30, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2022-08-12.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy O/Brześć Kuj 78 9550 0003 2003 0022 6341 0005 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Brześć Kujawski, Pl. Wł. Łokietka 1 , 87-880 Brześć Kujawski;
b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

a) Zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących, że realizacja inwestycji w umownym terminie stanie się niemożliwa.
b) Zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby stron umowy w okresie jej trwania.
c) Zmiana danych dotyczących rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr rachunku bankowego stron umowy w okresie jej trwania.
d) Zmiana danych dotyczących warunków płatności (np. wprowadzenie płatności zaliczkowej lub częściowej) - w przypadku wystąpienia okoliczność niezależnych od stron umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
e) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: http://e-propublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę koszenie, usunięcie odrostów krzewów i drzew
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę koszenie odrastającej roślinności zielnej, usunięcie odrostów krzewów i drzew na 8 wyspach o łącznej powierzchni ok. 2,2 ha Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI