Przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUrzędów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Urzędów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-23
  • Numer ogłoszenia565752-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 565752-N-2020 z dnia 2020-07-23 r.

Gmina Urzędów: Przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, krajowy numer identyfikacyjny 54908043729000, ul. ul. Rynek  26 , 23-250  Urzędów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 822 50 42, e-mail przetargi@urzedow.pl, faks 81 822 51 50.
Adres strony internetowej (URL): https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie dotyczy

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów
Numer referencyjny: ZP:271.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I – nawierzchnie z kruszywaZadanie 1 Utwardzenie odcinków dróg gminnych w sołectwie Bęczyn celem poprawy ich przejezdności, zakup i wbudowanie kruszywa – odcinek 1 i odcinek 2. Zadanie 2 Utwardzenie kruszywem poboczy przy nowo ułożonej nawierzchni drogi gminnej nr 108306L w m. Majdan Moniacki.Zadanie 3 Poprawa przejezdności drogi gminnej na działkach nr 809 i 899 obręb geodezyjny Mikuszewskie. Zadanie 4 Poprawa przejezdności drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 506, obręb geodezyjny Rankowskie.Część II – nawierzchnie z płytZadanie 5 Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Urzędów dz. nr ewid. 473. Zadanie 6 Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Urzędów dz. nr ewid. 967. Zadanie 7 Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ewid. 568 w ZadworzuZadanie 8 Przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 279 i 280 obręb Zakościelne. Część III – nawierzchnia z asfaltuZadanie 9 Modernizacja drogi gminnej nr 108304L w miejscowości Moniaki.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233142-6
45233220-7
45100000-8
45230000-8
45200000-9
45233000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 192795,04
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-18
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-18

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału – zał. nr 2 do siwz
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału – zał. nr 2 do siwz
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej minimalne wymagania w ograniczonym zakresie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2018r., poz. 1202 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ww. osoba musi wykazać minimum roczne doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji minimum dwóch zamówień, których przedmiotem była budowa, przebudowa placów, parkingów, dróg , chodników , itp., o nawierzchni z płyt betonowych, kostki brukowej, płytek chodnikowych, nawierzchni asfaltowej, itp., o wartości brutto nie mniejszej niż 30 tys. zł, dla jednego zamówienia, w przypadku złożenia oferty na całość zamówienia tj. trzy części, natomiast w przypadku złożenia oferty na jedną lub dwie części – jedno zamówienie którego przedmiotem była budowa, przebudowa placów, parkingów, dróg , chodników , itp., o nawierzchni z płyt betonowych, kostki brukowej, płytek chodnikowych, nawierzchni asfaltowej itp., o wartości brutto nie mniejszej niż 30 tys. zł, przy czym okres doświadczenia zawodowego liczony jest od dnia posiadania wymaganych uprawnień.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 pkt 1-5 tej ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W tym przypadku regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018.0.2272).Warunek oceniony zostanie na podstawie wykazu osób ( zał. nr 4) w niniejszym postępowaniu).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – zamawiający wezwie do złożenia tego dokumentu w wyznaczonym przez siebie terminie;2) Jeżeli wykonawca , wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, zamawiający bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, w związku z powyższym zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentu w pkt 1);3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( informacja z otwarcia ofert, treść złożonych ofert),
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( według załącznika nr 4 do siwz).2) jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3) ustawy Pzp, polega na zdolnościach innych podmiotach na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zamawiający dla oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów , które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą – złożone razem z ofertą;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wykonawca, który polega na zdolnościach ( zasobach) innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz);2) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części;3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia , o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części , składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię.5) kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączników nr 1a pn. przedmiary robót na części, na które zostanie złożona oferta.6) Wykonawca w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( treść złożonych ofert- informacji z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184, 1618 , 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do siwz.7) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w:cz. VI punkt1 ppkt. 1) niniejszej siwz, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,8) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w ppkt. 1) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.9) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.10) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się podmioty występujące wspólnie – oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 i nr 3 do siwz składa każdy z wykonawców wspólnie się ubiegających o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia.11) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo winno zawierać wskazanie postepowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres umocowania, a także oświadczenie o wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, oraz powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.12) Jeżeli ich oferta zostanie wybrana , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.13) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują odpowiednio wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie , w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.14) Podmioty występujące wspólnie muszą spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu ( cz. V pkt 2 siwz, natomiast cz. V pkt 3 ( dot. wykluczenia ) każdy wykonawca oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający wprowadza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: ceny w przypadkach:a) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych, b) zmiana wynika z urzędowej zmiany stawki VAT,c) zmiana wynika z możliwości ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), wykonania robót nie ujętych w zamówieniu podstawowym tj. robót dodatkowych, koniecznych do wykonania i oddania do użytkowania przedmiotu niniejszej umowy ( rozszerzenie zakresu), oraz zwiększenie zakresu wynikające z rzeczywistych warunków realizacji przedmiotu umowy, gdy w stanie faktycznym wynikła większa ilość robót niż przyjęto w zamówieniu podstawowym – w przedmiarach robót będących podstawą do opracowania oferty.terminu w przypadkach: a) wykonania robót określonych w podpunktach a) , c) , punkt 3 niniejszego paragrafu , które rozszerzą zakres przedmiotu zamówienia podstawowego, o okres nie dłużej niż 15 dni kalendarzowych.b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną, m.in. obfite - silne opady uniemożliwiające prowadzenie robót ziemnych, robót nawierzchniowych itp., trwających dłużej niż 2 dni. Fakt ten musi być zgłoszony i potwierdzony przez Zamawiającego, zmiany osobowe i podmiotowe- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej kwalifikacjami określonymi w siwz, będzie również wymagała zaakceptowania przez Zamawiającego- zmiana podwykonawców, zmiana podmiotów trzecich na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału, w okolicznościach gdy, nowy podwykonawca lub podmiot na zasobach którego Wykonawca będzie wykazywał spełnienie warunków udziału, wykaże spełnienie tych warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, dotychczasowy podwykonawca.Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy byli związani umową z wykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie.Inne zmiany1. uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych zgłoszonych przez kierownika budowy, lub inspektora nadzoru ( wprowadzona z art. 20 ust. 1 pkt 4 lit a i b ustawy Prawo budowlane)2. zmiany dokonane podczas wykonywania robót nie odstępujące w sposób istotny od warunków zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, , w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust 2 ustawy Prawo budowlane)Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.Przewidziane wyżej zmiany postanowień umowy nie wymagają wprowadzania aneksu, z zastrzeżeniem zmian dotyczących terminu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca załącza wyjaśnienia wykazujące , że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str.1), dalej RODO, zamawiający informuje, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie jest Burmistrz Urzędowa z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów.Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie jest Pani Zuzanna Gojska, e-mail: zuzanna.gojska@zeto.lublin.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów„ numer sprawy ZP:271.15.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj:a) przeprowadzenie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,c) dokonania rozliczenia i płatności związanej z realizacja umowy,d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez komórki zamawiającego i inne uprawnione podmioty,e) udostępnienie dokumentacji postepowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,f) archiwizacja postępowania.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postepowania w oparciu o art. 8, oraz art. 86 i 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ) , dalej „ustawa Pzp”;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących - jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit b), d), lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności:Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.Dotyczy to w szczególności:• wykonawcy będącego osobą fizyczną,• wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną ( np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie);• osób, które wykonawca wykazuje w ofercie, aby potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia i spełnienie wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia,• członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną ( np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.Dotyczy to w szczególności:• osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,• podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną,• podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,• pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną ( np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),• członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osoba fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.Obowiązek informacyjny po stronie zamawiającego dotyczy również danych osób trzecich (pozyskanych przez wykonawców i przekazanych zamawiającemu). Są to osoby, których dane służą do wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca. Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO. Taki też obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich zamawiającym w ofertach.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Nawierzchnie z kruszywa , zadania nr 1 do 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 Utwardzenie odcinków dróg gminnych w sołectwie Bęczyn celem poprawy ich przejezdności, zakup i wbudowanie kruszywa – odcinek 1 i odcinek 2. Wykonanie mechanicznie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 516+ 516 m2, oraz wbudowanie kruszywa frakcji 0/31,5 mm o gr. 8 cm –516+516 m2;Zadanie 2 Utwardzenie kruszywem poboczy przy nowo ułożonej nawierzchni drogi gminnej nr 108306L w m. Majdan Moniacki. Mechaniczne ścinanie poboczy o gr 10 cm, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1200 m2, nawierzchnia poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wraz z uwałowaniem – 1200 m2;Zadanie 3 Poprawa przejezdności drogi gminnej na działkach nr 809 i 899 obręb geodezyjny Mikuszewskie. Wykonanie mechanicznie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni –795 m2, oraz wbudowanie kruszywa frakcji 0/31,5 mm o gr. 8 cm –785 m2;Zadanie 4 Poprawa przejezdności drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 506, obręb geodezyjny Rankowskie. Wykonanie mechanicznie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1036 m2, oraz wbudowanie kruszywa frakcji 0/31,5 mm o gr. 8 cm –1036 m2;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45230000-8, 45200000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 94732,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Nawierzchnie z płyt zadania nr 5 do 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 5 Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Urzędów dz. nr ewid. 473. Wykonanie robót pomiarowych – 0,020 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 90,00 m2, ława pod krawężniki betonowe – 1,60 m3, obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 40 m, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm po zagęszczeniu i podbudowa gruntocementowa gr. 12 cm po zagęszczeniu – 90,00 m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 90,00m2, plantowanie skarp i korony nasypów - 20 m2;Zadanie 6 Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Urzędów dz. nr ewid. 967. Wykonanie robót pomiarowych – 0,040 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 120,00 m2, ława pod krawężniki betonowe – 3,20 m3, obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 80 m, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm po zagęszczeniu i podbudowa gruntocementowa gr. 12 cm po zagęszczeniu – 120,00 m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 120,00m2, plantowanie skarp i korony nasypów - 40 m2, załadunek płyt YOMB i wyładunek wraz z przewozem samochodem skrzyniowym na odl. do 2 km – 26,88t;Zadanie 7 Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ewid. 568 w Zadworzu. Wykonanie robót pomiarowych – 0,064 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 160,00 m2, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm po zagęszczeniu i podbudowa gruntocementowa gr. 12 cm po zagęszczeniu – 160,00 m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 160,00m2, plantowanie skarp i korony nasypów - 64 m2;Zadanie 8 Przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 279 i 280 obręb Zakościelne. Wykonanie robót pomiarowych – 0,040 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 140,00 m2, ława pod krawężniki betonowe – 3,20 m3, obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 80 m, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm po zagęszczeniu i warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 15 cm po zagęszczeniu – 140,00 m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 140,00m2, plantowanie skarp (obrobienie na czysto) - 40 m2;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45200000-9, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 76241,58
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Nawierzchnia z asfaltu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 9 Modernizacja drogi gminnej nr 108304L w miejscowości Moniaki. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową – 1,50 t, mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej (bitum) – 279 m2, skropienie nawierzchni asfaltem – 279 m2, wykonanie warstwy ścieralnej AC 8 S 50/70, grubość po zagęszczeniu 5 cm – 279,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21821,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekip lub pracowników do prac wykończeniowych - Łuków
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip lub pracowników do prac wykończeniowych. Zakres prac: malowanie, szpachlowanie, gładzie, montaż g/k. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: Łuków i okolice. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI