Przebudowa dróg gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r. Etap I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r. Etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwilcza
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-25
  • ZamawiającyGmina Świlcza
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00006311
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r. Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świlcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świlcza

1.5.2.) Miejscowość: Świlcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 8670135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r. Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cd4a279-6aef-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003142/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i modernizacja dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym,a Wykonawcami odbywać się będzie się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilczastrony internetowejZamawiającego:www.swilcza.com.pl. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformydotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert,odbierania dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynnościpodejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcjedla Wykonawców”na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niżprzy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych wSWZ.https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zalecenia: a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze szczególnym wskazaniem na .pdf b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiającyrekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: − .zip − .7Z c) Wśród formatów powszechnych aNIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. d) Zamawiającyzwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej doskładania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. e) Ze względu na niskie ryzyko naruszeniaintegralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miaręmożliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ichpodpisem kwalifikowanym PAdES. f) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyćzewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywaćłącznie z dokumentem podpisywanym. g) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania plikuprzez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisównp.osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. h)Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwośćprawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. i) Jeśli Wykonawca pakujedokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 2.Za datę przekazania oferty oraz wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datęich przekazania na platformie - https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza 3.Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał istosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej podlinkiemhttps://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view4. Zamawiający nieponosi odpowiedzialności za złożenie przez Wykonawcę oferty w sposób niezgodny z Instrukcjąkorzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się ztreścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomośćdo Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i niebędzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełnionyobowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Celem prawidłowegozłożenia oferty należy zapoznać się z Instrukcją składania oferty dla Wykonawcy -https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywaneprzez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “RozporządzenieParlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniudo transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymagadołączenia odpowiedniej ilości plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.8.Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofertzmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono winstrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznejzostały zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r. Etap I w zakresie:1) przebudowa drogi gminnej nr 108768R na działkach nr ewid. 47, 75 w miejscowości Błędowa Zgłobieńska – 0,170 km,2) przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 1043 w miejscowości Błędowa Zgłobieńska – 0,206 km,3) przebudowa drogi gminnej nr 108756R na dz. nr ewid. 982/3 w miejscowości Dąbrowa – 0,108 km,4) przebudowa drogi gminnej nr 137516R na dz. nr ewid. 1001 w miejscowości Dąbrowa – 0,190 km,5) przebudowa drogi gminnej nr 137810R na dz. nr ewid. 751 w miejscowości Rudna Wielka – 0,155 km,6) przebudowa drogi gminnej na dz. nr ewid. 3325/1 w miejscowości Świlcza – 0,227 km,7) przebudowa drogi gminnej na dz. nr ewid. 992/1 w miejscowości Trzciana – 0,144 km.Szczegółowy opis i zakresprzedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuna podstawie art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunkiudziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełniwarunek,jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o wartości brutto minimum 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) każda z tych robót budowlanych;b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333).W/w osoba fizyczna musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333).W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenieo braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ; 2. Informacjezawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca niepodlega wykluczeniu. 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,dozłożenia w wyznaczonym terminie,nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środkówdowodowych,jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentachzamówienia,aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.4. Podmiotowe środkidowodowe wymagane od wykonawcy na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu obejmująoświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1pkt 5ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie zależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiemnr 3 do SWZ; 2. Informacja zawarta w oświadczeniu, o których mowa w pkt 1 stanowi wstępnepotwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający wzywawykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,niekrótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożeniaw ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,aktualnych na dzień złożenia podmiotowychśrodków dowodowych. 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy na potwierdzeniespełniania warunków udziału w postępowaniu obejmują:a) wykazu robót budowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, ajeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inneodpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.2. Treść oferty musi odpowiadać treściSWZ.3.Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa wRozdziale X ust.1 SWZ;2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3SWZ (jeżeli dotyczy);3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);4) kosztorys ofertowy (skrócony) potwierdzającywyliczenie ceny ofertowej brutto, zobowiązanie dotyczące okresu gwarancji i rękojmi a takżeinformację,którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;5)dokument potwierdzający wniesienie wadium.4. Oferta powinna być podpisana przez osobęupoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcyokreśloną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnejWykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia,że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.5. Ofertaoraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory wformie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie ztymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.6. Ofertę składa się pod rygoremnieważności,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym.7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdydokument składający się na ofertę powinien być czytelny.8. Jeśli oferta zawiera informacjestanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 ze zm.), Wykonawca powiniennie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione orazwykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.9. W celu złożeniaoferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjamidostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem:https://platformazakupowa.pl.strona/45-instrukcje 10. Przed upływemterminu składania ofert,Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. W tym celu należyw systemie Platformy kliknąć przycisk„Wycofaj ofertę”. Zmiana oferty następuje poprzezwycofanie oferty oraz jej ponownym złożeniu.11. Podmiotowe środki dowodowe lub innedokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone wjęzyku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.12. Wszystkie kosztyzwiązane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniemoferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziałuw postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Banku Spółdzielczego w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy nr rachunku: 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 z dopiskiem: „Wadium - nr postępowania RGI.271.5.2021”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Świlcza.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególniwykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie wformie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, podrygorem nieważności.2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunkudo treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 455p.z.p. oraz art. 3 umowy.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartejumowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wprzypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie:1)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane:2) zmian osobowych:3)materiałów.parametrów technicznych. technologii wykonania robót budowlanych, sposobu izakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:4) pozostałych zmian,5)realizacji dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stałysię niezbędne do jego wykonania:4. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmianywynagrodzenia należnego z tytuł i realizacji umowy odpowiednio w przypadkach określonych wust. 3 pkt 3 i pkt5. z. tym że dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 3 pkt 5lit. a) i b) należy ustalić w oparciu o wartość zamówienia określoną w § 5 ust. 1 umowy i napodstawie § 8umowy.5. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczaniaumowy Imdokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku:a) ze zmianami zawartejprzez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu,b) ze zmianami wytycznychdotyczących realizacji i finansowania projektu.Informacje dotyczace rodzaju, zakresu zmianumowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w § 21 projektu umowy, stanowiącegozałącznik nr8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszymniż5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.2.Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu,o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym wtrybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznanaza najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy downiesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienie było wymagane)w wysokości i formie określonej w Rozdziale XX SWZ.4. W przypadku wyboru ofertyzłożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiającyzastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznegoumowy regulującej współpracę tych Wykonawców.5. Wykonawca, którego oferta zostanieuznana za najkorzystniejszą złoży u Zamawiającego przed podpisaniem umowy dowódwniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitejpodanej w ofercie, tj. ceny kosztorysowej brutto.6. Wykonawca będzie zobowiązany dopodpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2021-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych - Gorliczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych z magazynem energii Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świlcza: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r. Etap I
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świlcza: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r. Etap I
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r. Etap I
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Świlcza w 2021 r. Etap I
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI