III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
5.5.3.1. wykonania (zakończenia) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy lub przebudowy (w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn, zm) dróg w klasie D lub wyższej wraz z budową oświetlenia o wartości nie mniejszej niż 800.000 zł brutto. Zgodnie z wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości UE z dnia 4 maja 2017 r. (C-387/14) doświadczenie konsorcjanta nie powinno być traktowane jako doświadczenie całego konsorcjum. Doświadczenie konsorcjanta to wyłącznie zakres faktycznie zrealizowanych przez niego prac. Jeżeli pojedynczy członek konsorcjum chciałby powołać się na doświadczenie całego konsorcjum to powinien skorzystać ze „wsparcia” pozostałych jego człon¬ków w trybie art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności podmiotów trzecich w ramach wyjaśniania i uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umów o ich wykonanie. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia innej waluty na PLN wg kursu średniego NBP z dnia zawarcia umów na wykonanie zamówienia. 5.5.3.2. Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: a) co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, bez ograniczeń, w specjalności inżynieryjnej-drogowej. W/w osoba musi wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji Kierownika budowy na minimum 1 inwestycji drogowej polegającej na budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" Dz. U. z 2018 r. Nr 1202 z późn. zm.) na drogach klasy D lub wyższej i wartości robót co najmniej 800.000,00 zł brutto, przy czym inwestycja ta powinna być wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona oraz odebrana przez Inwestora; b) co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót branży elektroenergetycznej posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W/w osoba musi wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) co najmniej 1 uprawnionym geodetą posiadającym doświadczenie przy budowie lub przebudowie minimum jednej drogi w zakres której wchodziły roboty instalacyjne w zakresie sieci: elektrycznych. Wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt. 4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.), tj. uprawnienia zawodowe w zakresie „geodezyjnej obsługi inwestycji”.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca zobligowany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależno-ści lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty (sporządzonego wg zał. nr 5) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. infor-macji która zawiera w szczególności firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie określonym w SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiąza¬nia z in¬nym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamó¬wienia publicznego. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg zał. nr 4) z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg zał. nr 4).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Formularz ofertowy wraz z wypełnionymi kosztorysami ofertowymi – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (wg zał. nr 6). Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. 2. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: 2.1 określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); 2.2 jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt 14.8.4.1.) proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/ usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartości bez kwoty podatku (VAT). Uwaga: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 3. Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) towarów (materiałów i urządzeń) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i towarów (materiałów i urządzeń) oferowanych przez wykonawcę – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych. 4. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 8. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4).2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego licytacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 11. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobligowany będzie przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4).2.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Nie dotyczy
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium. 12.1. Składający ofertę wnosi wadium w następujących wysokościach : Część I - Przebudowa drogi gminnej w m. Wólka Kańska w wysokości 7000,00 zł Część II - Przebudowa drogi gminnej w m. Toruń w wysokości 6000,00 zł Część III - Przebudowa drogi gminnej w m. Liszno Kolonia w wysokości 7000,00 zł Część IV - Przebudowa drogi gminnej w m. Liszno w wysokości 11000,00 zł Część V - Przebudowa odcinka drogi gminnej działka nr 314/1, 122/3 w m. Kanie – Stacja działka nr 500 w m. Kanie w wysokości 10000,00 zł Część VI - Przebudowa odcinka drogi gminnej działka nr 895 (ul. Cmentarna) w m. Pawłów w wysokości 4000,00 zł Część VII - Przebudowa drogi gminnej Nr 104599L w m. Kanie – Gołąb w wysokości 35000,00 zł Część VIII - Budowa drogi gminnej, chodników, oświetlenia ulicznego w m. Kanie – Stacja w wysokości 18000,00 zł 12.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredyto¬wej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr rachunku: 93 1240 2223 1111 0010 5643 5024 tytułem np.: „Wa¬dium: Przebudowa dróg gminnych w gminie Rejowiec Fabryczny – Część …….” . Za termin wnie¬sienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. 12.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Gminy Rejowiec Fabryczny ul. Lubelska 16, 22-170 Rejowiec Fabryczny, Sekretariat, przed upływem terminu składania ofert. 12.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akcep-towane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: 12.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wyko¬nawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 12.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą okre¬ślony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: 12.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez Wyko¬nawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 12.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krót¬szy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków za¬mówienia. 12.7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia sporządzonych w języku obcym, dokument gwarancyjny powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 12.8. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wystawione na adres: Gmina Rejowiec Fabryczny ul. Lubelska 16, 22-170 Rejowiec Fabryczny. 12.9. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oryginału dokumentu wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty oraz dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 7 niniejszej umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę staw¬ki podatku VAT. 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań – o okres niezbędny do wyko¬nania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy. Przez wszelkie prace powiązane z przedmiotem niniejszej umowy należy rozumieć wszelkie prace wykonywane w ramach odrębnych umów zawartych z Wykonawcą lub innymi podmiotami, których za-kres prac realizowany jest na tym samym obszarze, co zakres prac realizowanych w ramach przedmioto¬wej umowy lub w bezpośrednim sąsiedztwie tego obszaru. c) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych spowodowanej niekorzystnymi warunkami atmosferyczny¬mi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru ro¬bót budowlanych. Fakt ten musi być udokumentowany w dzienniku budowy oraz pisemnie potwierdzo¬ny przez Zamawiającego - o okres trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych, d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót - o czas nie¬zbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień. Zmiana terminu realizacji umowy zobowiązuje Wykonawcę do zachowania ciągłości zabezpieczenia nale¬żytego wykonania umowy na okres wynikający ze zmiany umowy zgodnie z postanowieniami§ 16 umowy. 3) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy określonego zakresu prac po uprzednim zaak¬ceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu § 6 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących Podwykonawcy. 4) zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamó¬wienia za pomocą Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, w przypadku stwierdzenia przez Zama¬wiającego lub Wykonawcę, że Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca realizujący prace objęte przed¬miotem zamówienia wykonuje je nienależycie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie speł¬nia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trak¬cie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-15, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi gminnej w m. Wólka Kańska. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa ninejszej drogi będzie polegała na ułożeniu dwóch warstw bitumicznych. Jako pierwsze zostanie wykonana warstwa wiążąca z AC11W(gr.4cm) a po tej w-wie zostanie ułożona warstwa ścieralna z AC 11S(gr.3cm). Warstwy bitumiczne ułożone zostaną na dwóch podbudowach: górnej z kruszywa łamanego 0/31,5(gr.10cm) i drugiej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa(gr.15cm). Pobocza należy wykonać jako utwardzone kruszywem łamanym 0/31,5(gr.8cm). Droga nie posiada oznakowania znakami pionowymi. Paramtery techniczne drogi: pobocza obustronne utwardzone kruszywem łamanym o szer.2x0,75m;jezdnia z betonu asfaltowego o szer.3,50m;mijanki o szer.1,5m;poszerzenia na łukach poziomych nie występują; prędkość projektowa Vp=40 km;kategoria obciążenia ruchem ruchu-KR 1;przekrój szlakowy;spadek daszkowy na prostych 2%;odwodnienie powierzchniowe przez spływ wód opadowych do istniejących terenów zielonych. Z uwagi na klasę drogi "D" oraz lokalizację drogi w terenie zabudowanym drogę zaprojektowano jako jezdniojezdniową jednopasową o szer.3,5m z mijankami o szer.1,5m. Łączna szer. drogi z mijankami 5,0m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233320-8, 45233000-9, 45233120-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi gminnej w m. Toruń. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa ninejszej drogi będzie polegała na ułożeniu dwóch warstw bitumicznych. Jako pierwsze zostanie wykonana warstwa wiążąca z AC11W(gr.4cm) a po tej w-wie zostanie ułożona warstwa ścieralna z AC 11S(gr.3cm). Warstwy bitumiczne ułożone zostaną na dwóch podbudowach: górnej z kruszywa łamanego 0/31,5(gr.10cm) i drugiej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa(gr.15cm). Pobocza należy wykonać jako utwardzone kruszywem łamanym 0/31,5. Droga nie posiada oznakowania znakami pionowymi. Paramtery techniczne drogi: pobocza obustronne utwardzone kruszywem łamanym o szer.2x0,75m;jezdnia z betonu asfaltowego o szer.3,50m;mijanki o szer.1,5m;poszerzenia na łukach poziomych nie występują; prędkość projektowa Vp=40 km;kategoria obciążenia ruchem ruchu-KR 1;przekrój szlakowy;spadek daszkowy na prostych 2%;odwodnienie powierzchniowe przez spływ wód opadowych do istniejących terenów zielonych. Z uwagi na klasę drogi "D" drogę zaprojektowano jako jezdniojezdniową jednopasową o szer.3,5m z mijankami o szer.1,5m. Łączna szer. drogi z mijankami 5,0m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233320-8, 45233000-9, 45233120-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi gminnej w m. Liszno Kolonia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa ninejszej drogi będzie polegała na ułożeniu dwóch warstw bitumicznych. Jako pierwsze zostanie wykonana warstwa wiążąca z AC11W(gr.4cm) a po tej w-wie zostanie ułożona warstwa ścieralna z AC 11S(gr.3cm). Warstwy bitumiczne ułożone zostaną na dwóch podbudowach: górnej z kruszywa łamanego 0/31,5(gr.10cm) i drugiej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa(gr.15cm). Pobocza należy wykonać jako utwardzone kruszywem pozyskanym z rozbiórki istniejącej nawierzchni. Przebudowany zostanie również istniejący przepust w km 0+319,20. Parametry przepustu nie ulegną zmianie. Droga nie posiada oznakowania znakami pionowymi. Paramtery techniczne drogi: pobocza obustronne utwardzone kruszywem łamanym o szer.2x0,75m z lokalnymi zwężeniami;jezdnia z betonu asfaltowego o szer.3,50m;mijanki o szer.1,5m;poszerzenia na łukach poziomych nie występują;przepust fi 80 cm do przebudowy L=9;prędkość projektowa Vp=40 km;kategoria obciążenia ruchem ruchu-KR 1;przekrój szlakowy;spadek daszkowy na prostych 2%;odwodnienie powierzchniowe przez spływ wód do terenów zielonych. Z uwagi na klasę drogi "D" drogę zaprojektowano jako jezdniojezdniową jednopasową o szer.3,5m z mijankami o szer.1,5m. Łączna szer. drogi z mijankami 5,0m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233320-8, 45233000-9, 45233120-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi gminnej w m. Liszno. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa ninejszej drogi będzie polegała na ułożeniu dwóch warstw bitumicznych. Jako pierwsze zostanie wykonana warstwa wiążąca z AC11W (gr.4cm) a po tej w-wie zostanie ułożona warstwa ścieralna z AC 11S (gr.3cm). Warstwy bitumiczne ułożone zostaną na dwóch podbudowach: górnej z kruszywa łamanego 0/31,5(gr.10cm) i drugiej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa(gr.15cm). Pobocza należy wykonać jako utwardzone kruszywem łamanym 0/31,5. Droga nie posiada oznakowania znakami pionowymi. Paramtery techniczne dróg: pobocza obustronne utwardzone kruszywem łamanym o szer.2x0,75m(dz.318, 338);jezdnia z betonu asfaltowego o szer.3,50m(dz.318) i 4,50m(dz.338);droga jednojezdniowa dwupasowa(dz 338);mijanki o szer.1,5m(dz.318);poszerzenie na łukach poziomych nie występują(dz 318,338); prędkość projektowa Vp=30 km(dz 318,338);kategoria obciążenia ruchem ruchu-KR 1(dz 318,338);przekrój szlakowy(dz 318,338);spadek daszkowy na prostych 2%(dz 318,338);odwodnienie powierzchniowe przez spływ wód opadowych do istniejących terenów zielonych(dz 318,338). Z uwagi na klasę drogi "D" drogę na działce 318 zaprojektowano jako jezdniojezdniową jednopasową o szer.3,5m z mijankami o szer.1,5m. Łączna szer. drogi z mijankami 5,0m. Szerokość drogi na działce 338 to 4,50m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233320-8, 45233000-9, 45233120-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Przebudowa odcinka drogi gminnej działka nr 314/1, 122/3 w m. Kanie – Stacja działka nr 500 w m. Kanie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa ninejszej drogi będzie polegała na ułożeniu dwóch warstw bitumicznych. Jako pierwsze zostanie wykonana warstwa wiążąca z AC11W(gr.4cm) a po tej w-wie zostanie ułożona warstwa ścieralna z AC 11S(gr.3cm). Warstwy bitumiczne ułożone zostaną na dwóch podbudowach z kruszywa łamanego o frakcjach 0/63(gr.20cm) i 0/31,5(gr.gr.10cm). Pobocza należy wykonać jako utwardzone kruszywem łamanym 0/22. Droga nie posiada oznakowania znakami pionowymi. Paramtery techniczne drogi: pobocza obustronne utwardzone kruszywem łamanym o szer.2x0,75m w miejscach ograniczonej przestrzeni w pasie drogowym pobocza wyk. zgodnie z PZT;jezdnia z betonu asfaltowego o szer.3,50m;poszerzenia na łukach poziomych nie występują; prędkość projektowa Vp=50 km;kategoria obciążenia ruchem ruchu-KR 1;przekrój szlakowy na terenie zabudowanym;spadek daszkowy na prostych 2%;odwodnienie powierzchniowe przez spływ wód opadowych do istniejących terenów zielonych; klasa drogi "D".
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233320-8, 45233000-9, 45233120-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Przebudowa odcinka drogi gminnej działka nr 895 (ul. Cmentarna) w m. Pawłów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa ninejszej drogi będzie polegała na ułożeniu dwóch warstw bitumicznych. Jako pierwsza zostanie wykonana warstwa wiążąca z AC11W(gr.4cm) a po tej w-wie zostanie ułożona warstwa ścieralna z AC 11S(gr.3cm). Warstwy bitumiczne ułożone zostaną na dwóch podbudowach z kruszywa łamanego o frakcjach 0/63(gr.20cm) i 0/31,5(gr.10cm). Pobocza należy wykonać jako utwardzone kruszywem łamanym 0/22. Droga nie posiada oznakowania znakami pionowymi. Paramtery techniczne drogi: pobocza obustronne utwardzone kruszywem łamanym o szer.2x0,75m w miejscach ograniczonej przestrzeni w pasie drogowym pobocza wyk. zgodnie z PZT;jezdnia z betonu asfaltowego o szer.3,50m;poszerzenia na łukach poziomych nie występują; prędkość projektowa Vp=50 km;kategoria obciążenia ruchem ruchu-KR 1;przekrój szlakowy na terenie zabudowanym;spadek daszkowy na prostych 2%;odwodnienie powierzchniowe przez spływ wód opadowych do istniejących terenów zielonych; klasa drogi "D".
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233320-8, 45233000-9, 45233120-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi gminnej Nr 104599L w m. Kanie – Gołąb. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem opracowania jest przebudowa istniejącej drogi o nawierzchni tłuczniowej na bitumiczną wraz z przebudową istniejących zjazdów publicznych i indywidualnych. Długość projektowanej drogi 2353,41 mb; szerokość 5,00 m; zjazdy publiczne 2 szt; zjazdy indywidualne 11 szt; pobocze ulepszone kruszywem łamanym (uziarnienie ciągłe 0/31,5 mm oraz gruntobeton o Rm=2,5 MPa wytwarzany w betoniarce) szerokości 0,75 m i grubości 0,20 cm - obustronnie. Przebudowa przedmiotowej drogi będzie miała na celu wyrównanie istniejącej nawierzchni lub wykonanie podbudowy (15 cm, 30 cm) i ułożenie warstwy wiążącej oraz ścieralnej (7 cm), co spowoduje podwyższenie niwelety średnio o 22 cm - 37 cm w odniesieniu do stanu istniejącego. Konstrukcje zjazdów - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm gr. 5 cm; podbudowa zasadnicza z kryszywa łamanego ustabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm gr. 15 cm, ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm dla zjazdu publicznego i 10 cm dla zjazdu indywidualnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233320-8, 45233000-9, 45233120-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Budowa drogi gminnej, chodników, oświetlenia ulicznego w m. Kanie – Stacja |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stan istnejący: droga o nawierzchni gruntowej. Stan docelowy: budowa drogi o nawierzchni asfaltowej długości 664 m, szer. 5,00m; konstrukcja drogi (warstwa ścieralna z miesznek mineralno-asfaltowych grubości 4cm, warstwa wiążąca z miesznek mineralno-asfaltowych grubości 4cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm grubości 15cm, ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 10cm); budowa chodników (dł. 660,54 m, szer. 2,00 m, konstrukcja chodnika - nawierzchnia z kostki betonowej, koloru szarego z betonu grubości 6cm, podsypka piaskowa 3cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm grubości 15cm); konstrukcja zjazdów indywidualnych w chodniku - 18 sztuk (szer. 4,00 m,nawierzchnia z kostki betownowej, koloru szarego z betonu grubości 6cm, podsypka piaskowa 3cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm grubości 15cm, ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 15cm); oświetlenie uliczne o długości 778 m (kabel ziemny YAKY 00,6/1kV 5x16 mm2 778 m, słup oświetleniowy szt.10, oprawy oświetleniowe LED 37W szt.10)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233320-8, 45233000-9, 45233120-6, 45231000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: