Przebudowa dróg gminnych nr 103591B ul. Łąkowa, 103597B ulica Południowa w gminie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych nr 103591B ul. Łąkowa, 103597B ulica Południowa w gminie Nowy Dwór
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-07-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowy Dwór
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-01
  • Numer ogłoszenia566713-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566713-N-2018 z dnia 2018-06-01 r.

Gmina Nowy Dwór: Przebudowa dróg gminnych nr 103591B ul. Łąkowa, 103597B ulica Południowa w gminie Nowy Dwór
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór, krajowy numer identyfikacyjny 53681200000, ul. Plac Rynkowy  21 , 16205   Nowy Dwór, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 226 032, e-mail ugnd@poczta.onet.pl, faks 085 722 60 32.
Adres strony internetowej (URL): www.ug-nowydwor.pbip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy w Nowym Dworze, ulica Plac Rynkowy 21, 16-205 Nowy Dwór

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych nr 103591B ul. Łąkowa, 103597B ulica Południowa w gminie Nowy Dwór
Numer referencyjny: ITP.271.05.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. ROBOTY DROGOWE ULICA POŁUDNIOWA 1 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym – 0,51km,2 Usunięcie drzew i krzewów 2. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 10-15 cm /drzewa o średnicy do 15 cm/ - 5,0szt., 3. Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 10-15 cm w terenie normalnym – 5szt., 4. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16-25 cm – 2,0szt., 5. Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 16-25 cm w terenie normalnym – 2,0szt.,6. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 26-35 cm – 3,0szt., 7. Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 26-35 cm w terenie normalnym – 3,0szt., 8. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36-45 cm – 4,0szt. 9.Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 36-45 cm w terenie normalnym – 4,0szt., 10.Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 46-55 cm – 5,0szt., 11. Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 46-55 cm w terenie normalnym – 5,0szt., 12. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 56-65 cm – 1,0szt., 13. Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 56-65 cm w terenie normalnym – 1,0szt., 14. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 66-75 cm – 1,0szt., 15. Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 66-75 cm w terenie normalnym – 1,0szt.,03 Zdjęcie warstwy humusu, 16. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek – 1601,0m2, 17. Roboty ziemne wykonywane ładowarkami gąsienicowymi o poj. łyżki 1,00 m3 z transportem urobku samochodami samowył. na odl. do 1 km lub na odkład z transportem do 20 m w gruncie kat. III – 240,15m3, 18. Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV) – 240,15m3. 04 Rozbiórka elementów dróg, 041Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, 19. Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km – 91m2, 20. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym - dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km – 9,1m3, 042 Rozebranie oznakowania pionowego, 21. Rozebranie słupków do znaków – 1,0szt., 22. Pionowe znaki drogowe - zdjęcie znaków lub drogowskazów – 1szt., 2. ROBOTY ZIEMNE, 01 Wykonanie wykopów w gruntach I-V kat., 23. Roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi o poj. łyżki 1,25 m3 z transportem urobku samochodami samowył. na odl. do 1 km lub na odkład w gruncie kat. I-II – 152,07m3, 24. Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV) – 152,07m3, 02 Wymiana gruntu na odcinku 0+250 km - 0+350 km, 25. Roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi o poj. łyżki 1,25 m3 z transportem urobku samochodami samowył. na odl. do 1 km lub na odkład w gruncie kat. I-II - 2770.95m3, 26. Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV) /docelowa odległość wywozu - 2 km/ - 2770.95m3, 27.Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat.I-II – 2770,95m3, 28. Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi wibracyjnymi; grunt sypki kat.III – 2770,95m3,03 Wykonanie nasypów, 29. Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat.I-II – 313,21m3, 30. Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi wibracyjnymi; grunt sypki kat.III – 313,21m3, 3 ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO, 01 Przepust pod koroną drogi z rur polietylenowych HDPE, 31. Wymiana przepustu pod koroną drogi śr. 80 cm – 10m, 4 PODBUDOWY, 01 Profilowanie i zagęszczenie podłoża, 32.Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników - 262.15m2, 33. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1434.15m2, 02 Podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, 34.Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 25 cm – 1172m2, 35. Warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 15 cm – 35,65m2, 36. Warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20 cm – 24,30m2, 37. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką niezwiązaną z kruszywem CNR o gr. śr. 15 cm- 285.51 m3 4. NAWIERZCHNIE, 01 Nawierzchnie z mieszanki kruszywa niezwiązanego, 38. Nawierzchnie żwirowe, warstwa górna gr. 20 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie, 02 Nawierzchnie z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna, 39. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2806.56m2, 03 Nawierzchnie z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca, 40. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) – 2904.18m2, 04. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 41. Nawierzchnie z kostki betonowej "POLBRUK" grubości 80 mm typu 150 na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 62,80m2, 42. Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 35,70m2, 5. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE, 01 Ścinanie i uzupełnianie poboczy, 43. Nawierzchnie żwirowe, warstwa górna gr. 15 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie – 707m2, 6. ELEMENTY ULIC, 01 Krawężniki betonowe, 44. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej – 45,0m, 02 Betonowe obrzeża chodnikowe, 45. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem – 50m, 7. OZNAKOWANIE DRÓG I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU, 01. Oznakowanie pionowe, 46. Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych – 5,0szt., 47. Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 – 9,0szt., 8. ROBOTY DODATKOWE, 48. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych- 1szt., 49. Koszt wprowadzenia, utrzymania oraz demontażu czasowej organizacji ruchu – 1obiekt., 50. Wykonanie oświetlenia solarnego w miejscu dla przejścia dla pieszych – 1szt. II. ROBOTY DROGOWE ULICA ŁĄKOWA 1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE, 01 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym – 0,39km, 02 Usunięcie drzew i krzewów, 2. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16-25 cm – 7szt., 3. Wywożenie na odl. do ... km korzeni i pni o średnicy 16-25 cm w terenie normalnym – 7,0szt., 4. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 26-35 cm – 2,0szt., 5. Wywożenie na odl. do ... km korzeni i pni o średnicy 26-35 cm w terenie normalnym – 2,0szt., 6. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36-45 cm – 2,0szt., 7. Wywożenie na odl. do ... km korzeni i pni o średnicy 36-45 cm w terenie normalnym – 2,0szt. 8. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 66-75 cm – 2,0szt., 9. Wywożenie na odl. do ... km korzeni i pni o średnicy 66-75 cm w terenie normalnym – 2szt., 10. Mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich od 10% do 30% powierzchni – 0,1ha, 11. Wywożenie gałęzi na odległość do ... km – 10,59mp, 3. Zdjęcie warstwy humusu, 12. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 1596.00m2, 13. Roboty ziemne wykonywane ładowarkami gąsienicowymi o poj. łyżki 1,0 m3 z transportem urobku samochodami samowył. na odl. do .... km lub na odkład z transportem do ... m w gruncie kat. III /odwiezienie nadmiaru humusu/ - 181,00m3. 4. Rozbiórka elementów dróg, 14. Rozebranie słupków do znaków – 2,0szt., 15. Pionowe znaki drogowe - zdjęcie znaków lub drogowskazów – 2,0szt., 16. Transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym na odległość do ... km /odwóz zdjętych znaków i słupków/- 0,05t, 17. Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 60 cm – 15,60m, 18. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość .... km /odwóz gruzu z rozbiórki przepustów/ - 5,15m3, 2 ROBOTY ZIEMNE, 01 Wykonanie wykopów w gruntach I-V kat., 19. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do ... km sam.samowyład. – 81,09m3, 02 Wykonanie nasypów, 20. Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat.I-II /grunt pozyskany z dokopu, tabela nasypu+tabela robót na zjazdach/ - 480.61m3, 21. Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi wibracyjnymi; grunt sypki kat.I-II, 4 ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO, 01 Przepusty pod koroną drogi, 22. Przepusty rurowe - montaż nowych przepustów o śr. 60 cm po demontażu istniejących – 17,2m, 5 PODBUDOWY, 01 Profilowanie i zagęszczenie podłoża, 23. Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników /koryta pod zjazdy z kruszywa i kostki betonowej/- 277.10m2, 24. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni /nawierzchnia jezdni głównej, poboczy, zjazdów/ - 1490.20m2, 02 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, 25. Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nieulepszonych /oczyszczenie podbudowy, warstwy wyrównawczej i podłoża pod warstwę wyrównawczą/ - 3479.10m2, 26. Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych /oczyszczenie warstwy wiążącej/ - 2041.92m2., 27. Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych /skropienie podbudowy, w.wyrównawczej i w.wiążącej/ - 4123.02m2, 03 Podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, 28. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 25 cm /podbudowa jezdni głównej na odcinku pełnej konstrukcji/- 683.10m2, 29. Warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20 cm /podbudowa zjazdów z mieszanki niezwiązanej z kruszywem CNR/ - 85m2, 30. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką niezwiązaną z kruszywa CNR o gr. śr. 15 cm - 172.24m3, 4 NAWIERZCHNIE, 01 Nawierzchnie z mieszanki kruszywa niezwiązanego, 31. Nawierzchnie żwirowe, warstwa górna gr. 25 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie /naw. zjazdów z kruszywa naturalnego/ - 192.10m2 , 02 Nawierzchnie z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna, 32. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 2010,00m2, 03 Nawierzchnie z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca, 33. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) – 2041,92m2, 04. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 34. Nawierzchnie z kostki betonowej 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 85,00m2, 5. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE, 01 Umocnienie skarp, rowów i ścieków, 35. Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm /humus pozyskany na miejscu/- 583.00m2, 36. Brukowanie skarp,przekopów i nasypów na podsypce z piasku lub pospółki /wybrukowanie pobocza na początku opracowania oraz wlotów przepustów/ - 26m2, 02 Ścinanie i uzupełnianie poboczy, 37. Nawierzchnie żwirowe, warstwa górna gr. 15 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie /nawierzchnia pobocza/ - 530m2, 6. OZNAKOWANIE DRÓG I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU, 01 Oznakowanie pionowe, 38. Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych – 4,00szt., 39. Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 – 18szt., 7. ELEMENTY ULIC, 01. Krawężniki betonowe, 40. Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej /krawężniki zaniżone na styku zjazdu z kostki z jezdnią + wystające na łuku przy ul. Kopernika/ - 88m, 02. Betonowe obrzeża chodnikowe, 41. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem /obramowanie zjazdów/ - 93,00m, 42. Ława pod obrzeża betonowe z oporem – 3,53m3, 8. ROBOTY DODATKOWE, 43. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 7,00szt., 44. Koszt wprowadzenia, utrzymania oraz demontażu czasowej organizacji ruchu – 1,00 obiekt., 45. Założenie rur osłonowych dwudzielnych na istniejącą linię kablową eN – 100m.

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233300-2
45233220-7
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-10
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od stawiania warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: - Wykonawca posiada w okresie ostatnich 3 lat, w obszarze objętym zamówieniem - w pracach budowlanych(drogowych), minimalny roczny obrót równy co najmniej kwocie 1 500 000,00PLN (słownie: Jeden milion pięćset tysięcy, 00/100PLN; - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy, 00/100PLN); - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny lub zawodowy): 1) wskazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej 1 zadanie lub kilka zadań łącznie w okresie roku kalendarzowego, polegające na budowie, remoncie, odbudowie lub przebudowie drogi o wartości brutto nie mniejszej niż 1 500 000,00PLN (słownie: Jeden milion pięćset tysięcy, 00/100PLN; 2) dysponować w trakcie realizacji zadania następującymi narzędziami i urządzeniami: - wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym, z automatycznym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych, - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy, -walec lekki, średni, ciężki, - samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosy,3) Wykonawca musi wykazać że będzie dysponował osobami: - wskaże do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby / podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia, -dysponować w trakcie realizacji zadania kierownikiem budowy z nie mniej niż trzy letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa oraz należącym do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa jeżeli wymagają tego przepisy prawa; - dysponować w trakcie realizacji zadania obsługą geodezyjną – geodeta z uprawnieniami zgodnie z obowiązującym prawem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy Pzp. b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 8 ustawy Pzp. c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 8 ustawy Pzp. d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik „Wykaz robót budowlanych”. Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia - doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w cel wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami o treści zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik „Wykaz sprzętu”. Wykonawca opisuje każdy sprzęt w taki sposób, aby można było go zidentyfikować na podstawie cech szczególnych (tj. np. nr rejestracyjny, nr seryjny itp.) . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie. c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami – o treści zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik pn. „Wykaz osób”
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów, w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 4) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść w wysokości 10 000,00PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 1.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Forma wadium, 1.3.1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na rachunek Urzędu Gminy Nowy Dwór, Plac Rynkowy 21, 16-205 Nowy Dwór:Bank Spółdzielczy w Sokółce oddział Nowy Dwór nr rachunku: 04 8093 0000 0025 0001 2000 0010; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia, 2) zmiana w zakresie podwykonawstwa, szczegółowo opisana w § 8 niniejszej umowy, 3) zmian rozwiązań technicznych lub technologicznych, 4) zmian sposobu wykonania zamówienia, 5) zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń, 6) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 3. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, 3) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – fakt ten musi być potwierdzony w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru, 4) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonywania robót, a wady te nie powstały z winy Wykonawcy. 5) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 6) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 7) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 8) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 9) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 10) niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 4. W przedstawionych w ust. 3 powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień lub wstrzymania realizacji, strony mogą ustalić nowe terminy realizacji robót i rozliczenia końcowego, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju lub okresowi niezbędnemu do wykonania robót nieprzewidzianych w przedmiarze robót . 5. W przypadku konieczności zmiany terminu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z wnioskiem do Zamawiającego. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie zmiany terminu. 6. Zmiana terminu realizacji umowy możliwa jest tylko po wcześniejszym udokumentowaniu przedłużenia okresu zabezpieczenia należytego wykonania umowy i okresu rękojmi. 7. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami 2) zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i spowodowane są w szczególności: a) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, 3) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy, 4) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 5) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych , 6) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 7) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. 8. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2 - 7 powyżej wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub STWiORB, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno – budowlany jeżeli wymagają tego przepisy prawa budowlanego) zawierający opis proponowanych zmian i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 9. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej pisemnej akceptacji stron przez umocowanych do tego przedstawicieli obu stron i jeżeli dotyczą one istotnych zmian umowy muszą być sporządzone w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 10. Nie stanowią istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących strony, 3) zmiany danych rejestrowych, 4) zmiany kluczowego personelu zamawiającego oraz personelu wykonawcy niniejszej umowy,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Suwałki
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję ekipy do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzyskania po kontakcie tel. Prace w budynkach mieszkalnych w Suwałkach. Budynki wielorodzinne. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI