III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy wykonawca przedłoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej gospodarczej na kwotę 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy wykonawca wykaże, że okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w branży drogowej, każda o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, z których każda polegała na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi/dróg, placów, ulic o nawierzchni z kostki brukowej oraz wykaże, że posiada lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (m.in. koparki, zagęszczarki, samochodu samowyładowczego, walca rozkładarki itp.) przewidzianych do realizacji zadania) oraz oświadczy, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym stosowne uprawnienia do kierowania tego typu robotami oraz operatorem walca, operatorem koparko – spycharki, kierowcą samochodu ciężarowego, operatorem rozkładarki.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, 3. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnymi lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 5. oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sadu skazującego za wykroczenie na kare ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 6.oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 7. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. Poz. 716). 8. aktualną polisę OC związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę minimum 100.000 zł.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 2.wykonawca winien wykazać, że posiada lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (m.in. koparka, zagęszczarka, samochód samowyładowczy, walec itp. przewidzianych do realizacji zadania) oraz oświadczy, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym stosowne uprawnienia do kierowania tego typu robotami oraz operatorem walca, operatorem koparko – spycharki, kierowcą samochodu ciężarowego, operatorem rozkładarki.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1. Część I 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), 2. Część II 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), 3. Część III 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 4. Część IV 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), według wymagań określonych w SIWZ
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
wystąpienie zamówień dodatkowych, spełniających przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro . 2) wystąpienie zmian w przepisach prawa, 3) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 4) przekroczenie określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., jeżeli nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 5) wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, 6) wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 7) wystąpienia sytuacji (braku) potrzeby wykonania części (niektórych elementów) robót 2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, za zgodą stron umowy termin wykonania robót budowlanych przedłuża się o: 1) czas trwania przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień dodatkowych na roboty budowlane oraz wykonania tych robót, 2) czas niezbędny do zawiadomienia konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, 3) czas niezbędny na dokonanie zmian w robotach budowlanych i instalacyjnych, wynikających ze zmian w przepisach prawa, 4) czas trwania przerwy w wykonywaniu robót budowlanych i instalacyjnych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 5) czas trwania wprowadzania przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych w celu wykonania robót budowlanych i instalacyjnych, a także wykonania robót budowlanych i instalacyjnych w terminie określonym w umowie, 6) czas równy przekroczeniu określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., 7) czas wstrzymania robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie wydanego postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, 3. Za zgodą stron umowy dopuszcza się również dokonanie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poprzez zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym wprowadzenia robót zamiennych, wskutek: 1) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót budowlanych, wraz uwzględnieniem konsekwencji finansowych zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-05-17, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew - ul. Kopernika |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakresi robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 2418,4m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 2418,4m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 2149,2m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm – 60m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 54m, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 60m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 60m2, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 60m2 - Ustawienie opornika 25x12 na ławie betonowej z oporem – 683,1m - Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 - 399m NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 2149,2m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 2149,2m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, -2149,2m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 2149,2m2, ODWODNIENIE - Studzienki ściekowe 0 śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu – szt. 6 - Studnie chłonne o śr. 2,5 m – szt. 4 - Kanały rurowe o śr. 200mm – 30mb OZNAKOWANIE - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 14, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 14, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni, - 2037,4m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 2037,4m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – pobocze, - 623m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 12, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 9 Zakres robót opisany szczegółowo w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 430236,85 Waluta: PLN 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2018-09-30 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew - ul. Cicha 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmować będzie: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne rozebranie z nawierzchni mineralno – bitumicznych o gr. 3cm – 20m2 - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z gruntu stabilizowanego o gr. 14cm– 550m2 - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 - 350m - Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 2245,6m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 2245,6m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 2245,6m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm – 40m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 36m2, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 40m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 40m2, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 40m2 - Ustawienie opornika 25x12 na ławie betonowej z oporem – 266 m - Ustawienie opornika 15x30 na ławie betonowej z oporem – 399 m NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 2071m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 2071m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, -2071m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 2071m2, ODWODNIENIE - Studzienki ściekowe 0 śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu – szt. 4 - Studnie chłonne o śr. 2,5 m – szt. 4 - Kanały rurowe o śr. 200mm – 24 mb OZNAKOWANIE - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 7, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 7, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni, - 2569m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 2569m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – pobocze, - 242m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 14, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 9 Zakres robót opisany szczegółowo w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew - ul. Cicha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmować będzie: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne rozebranie z nawierzchni mineralno – bitumicznych o gr. 3cm – 20m2 - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z gruntu stabilizowanego o gr. 14cm– 550m2 - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 - 350m - Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 2245,6m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 2245,6m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 2245,6m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm – 40m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 36m2, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 40m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 40m2, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 40m2 - Ustawienie opornika 25x12 na ławie betonowej z oporem – 266 m - Ustawienie opornika 15x30 na ławie betonowej z oporem – 399 m NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 2071m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 2071m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, -2071m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 2071m2, ODWODNIENIE - Studzienki ściekowe 0 śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu – szt. 4 - Studnie chłonne o śr. 2,5 m – szt. 4 - Kanały rurowe o śr. 200mm – 24 mb OZNAKOWANIE - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 7, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 7, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni, - 2569m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 2569m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – pobocze, - 242m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 14, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 9 Zakres robót opisany szczegółowo w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew - ul. Jasna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni – 14 szt. -Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 1999m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 1999m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 1760m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm – 40m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 36m2, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 40m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 40m2, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 40m2 NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 1760m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 1760m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, - 1760m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 1760m2, ODWODNIENIE - Studzienki ściekowe 0 śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu – szt. 4 - Studnie chłonne o śr. 2,5 m – szt. 2 - Kanały rurowe o śr. 200mm – 19 mb OZNAKOWANIE - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 8, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 8, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni, - 849m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 849m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 6 cm – pobocze, - 577,5m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 14, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 7 Zakres robót opisany szczegółowo w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łaskarzew - ul. Projektowana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE - Mechaniczne rozebranie z nawierzchni mineralno – bitumicznych – 40,48m2 - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z z tłucznia kamiennego – 40,48m2 - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 – 18,80m2 -Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 30 cm, - 925,37m2, PODBUDOWA: - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm, - 925,37m2, - Wykonanie podbudowy o gr.30 cm, - 814m2, - Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm – 20m2, - Ustawienie opornika drogowego o wymiarach 25x12 cm - 18m2, - Wykonanie warstwy odsączającej gr.10 cm, - 20m2, - Wykonanie podbudowy gr. 20 cm, - 20m2, NAWIERZCHNIA: - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - 814m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 814m2, - Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, - 814m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - 814m2, OZNAKOWANIE: - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych szt. 6, - przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków szt. 6, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Plantowanie pasa zieleni - 763m2, - obsianie trawą pasa zieleni, - 763m2, - podbudowa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – pobocze, - 268m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 6, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 5 Zakres robót opisany szczegółowo w kosztorysie ślepym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: