Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Lubatówka i Lubatowa.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Lubatówka i Lubatowa.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIwonicz-Zdrój
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-18
  • ZamawiającyGmina Iwonicz-Zdrój
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00032032
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Lubatówka i Lubatowa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28

1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Lubatówka i Lubatowa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f35f2905-7cfe-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011413/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Lubatówka i Lubatowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający wymaga komunikowania się za pośrednictwem platformy SmartPzp pod adresem
https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/, tj.:
1) Przeglądarka internetowa.
Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i
późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11.
Zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera
2) Środowisko Java.
Oprogramowanie Java ver. 1.8. (UWAGA ver. 1.8. WYMAGANA).
3) Sprzęt komputerowy.
Komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 8, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
W przypadku problemów technicznych czy pytań jest dostępna infolinia w dni robocze godz. 7.00 –19.00 pod nr tel. 22 12377 97.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z portalu dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu portalu znajdują się w zakładce „e-learning” „Instrukcja użytkownika Wykonawcy SMARTPZP” na stronie internetowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/
Ważne zalecenie!
W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny,wewnętrzny) Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny):
1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.2.2022.IZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Lubatówka i Lubatowa.

W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się zadania:

Zadanie 1. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej położonej na dz. nr ewid. 5522 w m. Lubatowa.
Całkowita długość drogi przeznaczonej do przebudowy wynosi: 80,00mb, szerokość jezdni: 2,50m.
Zakres robót:
Oczyszczanie rowu z namułu o grubości 10cm z wyprofilowaniem skarp
Koryta o głębokości 35 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii V-VI
Roboty ziemne w gruncie kategorii IV wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 3,5km, lecz z ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach
Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm w km 0+000-0+080
Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm
Wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu ponad 10cm- pobocza i zjazdy
Wyrównanie ręczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową- zjazdy do posesji.
Wyrównanie ręczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową- zjazdy.

Zadanie 2. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 5372/2 w m. Lubatowa.
Całkowita długość drogi przeznaczonej do przebudowy wynosi: 35,00mb, szerokość jezdni: 2,60m.
Zakres robót
Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii V-VI.
Wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu ponad 10cm
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 3cm
mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu ponad 10cm- pobocza
Wyrównanie ręczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową- zjazdy do posesji.

Zadanie 3. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 3618, 3448, 3449 w m. Lubatowa.
Całkowita długość drogi przeznaczonej do przebudowy wynosi: 540,00mb, szerokość jezdni: 2,50-3,00m.
Zakres robót:
frezowanie nawierzchni asfaltowej na gr. 3 cm na zimno przy użyciu frezarki z odwozem urobku w miejsce wskazane przez Inwestora
Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu.
Skropienie nawierzchni asfaltem.
Wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową- gr. 3 cm.
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm.
Regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej.
Wyrównanie ręczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową- zjazdy do posesji.
Wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu do 10cm-pobocza.
Ścieki z elementów betonowych korytko 50x28x10cm na podsypce cementowo-piaskowej

Zadanie 4. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej położonej na dz. nr ewid. 3659, 1401 w m. Lubatowa.
Całkowita długość drogi przeznaczonej do przebudowy wynosi: 540,00mb., szerokość jezdni: 2,80-3,00m.
Zakres robót:
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie pagórkowatym lub podgórskim.
Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 16-25cm.
Oczyszczanie rowu z namułu o grubości 10cm z wyprofilowaniem skarp.
Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 12cm z wypełnieniem spoin piaskiem.
Rozebranie przepustów z rur betonowych o średnicy 50cm.
Wywiezienie ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km, grunt kategorii IV.
Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu.
Skropienie nawierzchni asfaltem.
Wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową gr. 3cm.
Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o grubości po zagęszczeniu 35cm wykonywane mieszarkami doczepnymi.
Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm.
Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm.
Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 5cm.
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm.
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm.
Wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu do 10cm-pobocza.
Wyrównanie ręczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową- zjazdy.
Rury PE- rowy kryte śr. 60cm-przepusty pod zjazdami.
Wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,15m3.
Zasypywanie wykopów liniowych w gruncie kategorii III-IV o ścianach pionowych o szerokości 0,8-1,5m i głębokości do 1,5m.
Roboty ziemne w gruncie kategorii III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km.
Ścieki z elementów betonowych o grubości 20cm na ławie betonowej - korytko ściekowe 80x77/90x80.
Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych.

Zadanie 5. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej położonej na dz. nr ewid. 1439/3, 1439/2, 1439/1 w m. Lubatówka.
Całkowita długość drogi przeznaczonej do przebudowy wynosi: 300,00mb., szerokość jezdni: 2,60-2,80m.
Zakres robót:
Wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu gr. 15cm.
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm.
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm.
Wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu ponad 10cm- pobocza.
Rozebranie ścieków liniowego z elementów betonowych grubości 10cm na podsypce cementowo-piaskowej.
Ścieki z elementów betonowych 60x37x15 o grubości 15cm na podsypce cementowo-piaskowej.

UWAGA!
Prace będą prowadzone w zwartej zabudowie i jeśli to będzie możliwe Wykonawca powinien zapewnić możliwość przejścia dla pieszych i przejazdu dla zmotoryzowanych w stronę przylegających ciągów komunikacyjnych.

Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.

UWAGA!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy.
Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%. Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto wpisana na formularzu oferty (za całość zamówienia - wszystkie zadania) - ta kwota będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego.
Cenę w ofercie należy podać w formie ryczałtu, którego definicję określa art. 632 Kodeksu cywilnego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy Spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Określenie wymagań:
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył – w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie dróg wykonanych z mas bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł. brutto (siedemdziesiąt tysięcy złotych) każdej z tych robót,
lub
co najmniej jedną robotę w zakresie j.w. o wartości nie mniejszej niż 210 000,00 zł brutto (dwieście dziesięć tysięcy złotych) tej roboty.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek, musi spełnić przynajmniej jeden z konsorcjantów.

Okres 5 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

W przypadku gdy wartość zrealizowanej roboty budowlanej, dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.

b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, przynajmniej:
- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności drogowej, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek odnośnie osób mogą spełnić łącznie.

Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby, o których mowa w pkt 5.4. lit. b) SWZ uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.
Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających
z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz robót budowlanych określonych rodzajowo w punkcie 5.4.a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich:
- rodzaju,
- wartości,
- daty i miejsca wykonania,
- podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane;
b) załączyć dowody określające, czy te roboty zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje,
- inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

2. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek zdolności zawodowej) wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz osób, określonych w punkcie 5.4.b) SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie;

Propozycje wykazów stanowią załączniki do niniejszej SWZ

UWAGA:
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz winien dotyczyć robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Oferta (zalecane na załączniku do SWZ) - musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy
uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez
nią/nie pełnomocnika/ów.
Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców
składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i
podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia
jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z
Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych
wykonawców (art. 59 ustawy Pzp).
Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także
wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę
uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w
formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców
składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i
podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia
jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z
Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych
wykonawców (art. 59 ustawy Pzp).
Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także
wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę
uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w
formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez
pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik
konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum
zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego
udziałem zostaną odrzucone

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie wskazanym w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję fachowca do położenia płytek na balkonie - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję fachowca do położenia płytek na balkonie. Balkon znajduje się na parterze. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI