Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Żerków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żerków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Żerków
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-210
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627403024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zerkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Żerków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b04fd8f-1196-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021167/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa/przebudowa dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zerkow.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ nazwa adresata: Urząd Miasta i Gminy Żerków
Identyfikator adresata: UMIG_Zerkow/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 24 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 24 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RPR.ZP.271.2.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przebudowa drogi gminnej nr G620008P Lgów- Brzóstków. Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej G620008P, na odcinku od drogi G620001P do drogi G620007 o długości = 0,990km oraz na odcinku od drogi G620007P do drogi P4181P, o długości 988m.
Etap 1: Jezdnia posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości od 4,05 do 4,10m, lokalnie na skrzyżowaniu i na łuku poziomym do 4,30m. W ramach niniejszego opracowania zaprojektowano poszerzenie istniejącej podbudowy i wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,0m. Na łukach poziomych w km 0+550 do 0+625 i od km 0+920 do 1+000 zaprojektowano poszerzenia jezdni o 1m do 6,0m.
Etap 2: Droga posiada parametry drogi dojazdowej - klasy technicznej „D”. Szerokość pasa drogowego wynosi 7,0 -11,50m. Zaprojektowano wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na jezdni o szerokości 5,0 m. Na długości łuków poziomych dodatkowo wykonane będą poszerzenia 2 x 0,5m, jezdnia z poszerzeniami będzie posiadała szerokość 6,0m. Dla poszerzeń na łukach wykorzystane zostaną istniejące płyty żelbetowe. Na pozostałych odcinkach, poza płytami, wykonane zostanie poszerzenie podbudowy z kruszywa kamiennego dla uzyskania szerokości jezdni na łukach 6,0 na prostej 5,0m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena - 60%, Okres gwarancji - 40%. W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru:
(Cmin/Cof) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W ramach kryterium okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru:
Oof/ Omax* 40
gdzie:
Oof- okres gwarancji badanej oferty
Omax- najdłuższy okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy.
Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie wyliczona jako suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę według wzoru: C+O.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przebudowa ul. Wiśniowej w m. Chrzan.
Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej – ul. Wiśniowej w m. Chrzan o długości 469 m. polegającą na zmianie nawierzchni tłuczniowo – gruntowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego warstwa o grubości 5 cm oraz zjazdów na posesję z kostki betonowej grubości 8 cm.
Przekrój normalny przyjęto jak dla drogi klasy D (dojazdowa):
- szerokość jezdni (ciąg pieszo- jezdny) 4,10 m,
- szerokość poboczy 0,50 m,
- spadek poprzeczny jezdni = 2% jednostronny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena - 60%, Okres gwarancji - 40%. W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru:
(Cmin/Cof) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W ramach kryterium okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru:
Oof/ Omax* 40
gdzie:
Oof- okres gwarancji badanej oferty
Omax- najdłuższy okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy.
Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie wyliczona jako suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę według wzoru: C+O
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Przebudowa drogi gminnej w m. Ludwinów.
Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej w m. Ludwinów na odcinku o długości L=786,5m od drogi powiatowej P3678P – etap I oraz na odcinkach o długości 205m, 170m, 68m- etap II.
Etap 1:
Jezdnia posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości od 3,0m do 5,2m. L= 0,7865km, na odcinku 0+003 do 0+555 szerokość 5,0m, dalej 4,0m
Droga posiada parametry drogi dojazdowej - klasy technicznej „D”. Szerokość pasa drogowego wynosi od 5,0 do 12,0.
Zaprojektowano wykorzystanie istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego na odcinku km 0+010 do 0+518, jako dolnej warstwy podbudowy. Po poszerzeniu do parametrów określonych na planie sytuacyjnym i przekrojach poprzecznych, należy wykonać górną warstwę podbudowy i wykonać nawierzchnię bitumiczną jezdni. Projektowanej nawierzchni jezdni nadano normatywny spadek poprzeczny 2%. Pochylenie podłużne jezdni pozostaje bez zmian. Niweleta zostanie podniesiona o grubość górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego i warstwy ścieralnej bitumicznej. Wody opadowe i roztopowe z jezdni kierowane są na pobocza i do rowów. Od km 0+505 do 0+780 zaprojektowano spadek jednostronny jezdni i ściek z prefabrykowanych elementów betonowych 50x50x15cm na ławie betonowej z oporem o grubości 15cm z betonu C12/15. Istniejący przepust Ø 1000mm w km 0+500 wymaga przedłużenia i umocnienia wlotu i wylotu płytami betonowymi, ażurowymi na podłożu z betonu C8/10 o grubości 15cm.
Etap 2: Jezdnia posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości od 3,0m do 3,5m. Projektowane drogi zlokalizowane są na działkach nr 190, 203. Początek opracowania znajduje się na drodze w m. Ludwinów objętej etapem 1. Parametry dróg objętych przebudową:
1. L= 205m do posesji 92, szerokość 4,0m
2. L= 170m do posesji 98, szerokość 4,0m
3. L= 68m do posesji 97, szerokość 3,50m
Drogi posiadają parametry drogi dojazdowej - klasy technicznej „D”. Szerokość pasa drogowego wynosi od 4,5 do 12,0.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9c do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena - 60%, Okres gwarancji - 40%. W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru:
(Cmin/Cof) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W ramach kryterium okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru:
Oof/ Omax* 40
gdzie:
Oof- okres gwarancji badanej oferty
Omax- najdłuższy okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy.
Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie wyliczona jako suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę według wzoru: C+O.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Przebudowa drogi gminnej w m. Dobieszczyzna (Sucha)
Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej nr G620038P w m. Sucha na dz. 258 na odcinku o długości 800 m oraz na odcinku km 0+800 -1+542 o długości 742 m.
Etap 1: Projektowana droga gminna zlokalizowana jest na działce nr 258. Początek opracowania przyjęto na skrzyżowaniu z drogą powiatową - działka nr 269,210.
Parametry drogi objętej przebudową :
- długość 800m
- szerokość jezdni 4,0m, w obszarze skrzyżowania z drogą powiatową 5,0m
- pobocza o nawierzchni tłuczniowej 0,5m
Droga posiada parametry drogi dojazdowej - klasy technicznej „D”, prędkość projektowa - 40km/h. Szerokość pasa drogowego wynosi od 6,5 do 8,0m
Zaprojektowano wykorzystanie kruszywa z istniejącej nawierzchni do ukształtowania poboczy. Podbudowę należy wykonać o całkowitej grubości 30cm na szerokości 6,0m, na odcinku do km 0+060 i o szerokości 5,0m na odcinku 0+090 do 0+800. Nawierzchnię bitumiczną jezdni zaprojektowano o szerokości 4,0m(4,05) i w obszarze skrzyżowania 5,0m.
Etap 2: Projektowana droga gminna zlokalizowana jest na działce nr 258. Początek opracowania przyjęto w km 0+800.
Parametry drogi objętej przebudową :
- długość 742m
- szerokość jezdni 4,0m
- pobocza o nawierzchni tłuczniowej 0,5m
Droga posiada parametry drogi dojazdowej - klasy technicznej „D”, prędkość projektowa - 40km/h. Szerokość pasa drogowego wynosi od 6,0 do 8,0m
Zaprojektowano wykorzystanie kruszywa z istniejącej nawierzchni do ukształtowania poboczy. Podbudowę należy wykonać o całkowitej grubości 30cm i szerokości 5,0m. Nawierzchnię bitumiczną jezdni zaprojektowano o szerokości 4,0m(4,05).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9d do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena - 60%, Okres gwarancji - 40%. W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru:
(Cmin/Cof) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W ramach kryterium okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru:
Oof/ Omax* 40
gdzie:
Oof- okres gwarancji badanej oferty
Omax- najdłuższy okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy.
Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie wyliczona jako suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę według wzoru: C+O.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej i zawodowej.
Dla części 1: Zamawiający wymaga:
a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj.
- wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty o podobnym charakterze i złożoności w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku tj. polegającej na budowie/ przebudowie drogi o wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto.
b) dysponowania przez Wykonawcę:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Dla części 2: Zamawiający wymaga:
a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj.
- wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty o podobnym charakterze i złożoności w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku tj. polegającej na budowie/ przebudowie drogi o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.
b) dysponowania przez Wykonawcę:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Dla części 3: Zamawiający wymaga:
a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj.
- wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty o podobnym charakterze i złożoności w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku tj. polegającej na budowie/ przebudowie drogi o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto.
b) dysponowania przez Wykonawcę:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Dla części 4: Zamawiający wymaga:
a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj.
- wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty o podobnym charakterze i złożoności w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku tj. polegającej na budowie/ przebudowie drogi o wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto.
b) dysponowania przez Wykonawcę:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty-według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1) wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
2) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw
3) kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SWZ – kosztorys ofertowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (jeżeli dotyczy) według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Dla części 1: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
Dla części 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Dla części 3: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
Dla części 4: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1020 2212 0000 5402 0027 6931.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać w oryginale
w postaci elektronicznej.
5. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 Ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 7.1 ppkt 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje wypłatę zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia brutto w terminie 14 dni od dnia wpływu do siedziby Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury zaliczkowej wystawionej w terminie nie wcześniej niż 30 dni od dnia przejęcia placu budowy i rozpoczęcia prac przy zaawansowaniu robót na poziomie minimum 5%. Podstawą wystawienia faktury zaliczkowej jest protokół zaawansowania robót.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w sytuacjach określonych w § 11 wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem strony: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zadanie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.