Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWijewo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-18
  • ZamawiającyGMINA WIJEWO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00290250
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIJEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA WIJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PARKOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Wijewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-150

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 549 40 85

1.5.8.) Numer faksu: 655494755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wijewo@wijewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15f94ffe-1313-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030735/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający
będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod
adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w rozdziale IX i X SWZ nr
RR.271.1.7.2022. Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu Zamawiający w niniejszym punkcie nie ma możliwości opisać wszystkich
wymagań

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy
Wijewo ul. Parkowa 1, 64-150 Wijewo.2) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: iod@wijewo.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych. 3) Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do wypełnienie obowiązku pranego ciążącego na Administratorze Danych na
podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO 4) Pani/Pana dane
osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów i nie będą przekazywane
do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny
do realizacji celu, w którym zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. 6)
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do
organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO. 7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR 271.1.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na cztery części:

1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo.

Część I przedmiotu zamówienia:

Ad 1. W ramach części I przedmiotu zamówienia pn. „Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo” przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 180 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.
Zakres robót na części ul. Gen. Chłapowskiego w Wijewie obejmuje w szczególności:

a) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,18 km,
b) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
c) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
d) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
e) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm

Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni dwustronny, daszkowy na zewnątrz – 1,5%,
- z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr I określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 3 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 4 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 5 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 6 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) - uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162, z 2022 r. poz. 655) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 23 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 24 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 25 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 26 do SWZ.
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na cztery części:

1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo.
Część II przedmiotu zamówienia:

Ad.2. W ramach części II przedmiotu zamówienia pn. Przebudowa części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 380 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.


Zakres robót na części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo obejmuje w szczególności:

a) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,380 km,
b) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
c) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
d) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
e) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm

Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni dwustronny, daszkowy na zewnątrz – 1,5%,
- z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr II określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 8 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 9 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 10 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 11 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) - uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162, z 2022 r. poz. 655) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 23 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 24 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 25 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 26 do SWZ.
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na cztery części:

1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo.
Część III przedmiotu zamówienia:

Ad. 3. W ramach części III zamówienia pn. „Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl”, przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 210 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.

Zakres robót na części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl obejmuje w szczególności:

a) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,210km,
b) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
c) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
d) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
e) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm

Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni dwustronny, daszkowy na zewnątrz – 1,5%,
- z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr III określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 13 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 14 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 15 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 16 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) - uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162, z 2022 r. poz. 655) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 23 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 24 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 25 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 26 do SWZ.
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88.)oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na cztery części:

1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo.
Część IV przedmiotu zamówienia:

Ad. 4. W ramach części IV zamówienia pn. „Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo”, przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 150 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.

Zakres robót na części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,150 km,
b) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
c) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
d) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
e) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm
Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni dwustronny, daszkowy na zewnątrz – 1,5%,
- z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr IV określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 18 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 19 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 20 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 21 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) - uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162, z 2022 r. poz. 655) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 23 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 24 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 25 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 26 do SWZ.
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88.)oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga
składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu. Zamawiający wymaga złożenia
oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ)
oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r.,
poz. 835 ze zm.) – załącznik nr 27 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1a – dla Części nr I, Załącznikiem nr 1b – dla Części nr II, Załącznikiem nr 1c – dla Części nr III, Załącznikiem nr 1d – dla Części nr IV do SWZ.
2. Do oferty należy załączyć odpowiednie oświadczenia/dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ (tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zawarte jest w jednym pliku z formularzem ofertowym jako załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu stanowiące załącznik nr 27 do SWZ).
3. Oferta (zawarta w jednym pliku wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu – zał. 2 do SWZ oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu – zał. 27 do SWZ) powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Jeżeli upoważnienie nie wynika z ogólnie dostępnych danych rejestrowych (wpis KRS, CEIDG) do oferty należy załączyć dokument potwierdzający umocowanie danej osoby/osób do podpisania oferty.
4. W przypadku gdy Wykonawcę/-ów reprezentuje pełnomocnik, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/-ów określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/-ów. Pełnomocnictwo składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r.
- Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu– zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z wykonawców osobno;
2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu– zgodnie z Załącznikiem nr 27 do SWZ;
UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z wykonawców osobno;
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy oferty
składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zawarte są we „wzorze umowy” stanowiącym Załącznik nr 23 do SWZ dla Części nr I, załącznik nr 24 do SWZ dla Części II, załącznik nr 25 do SWZ dla Części III oraz załącznik nr 26 do SWZ dla Części IV.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: strona postępowania na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej zostały przewidziane w Dziale IX ustawy PZP
i przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu
zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego
przepisów ustawy PZP
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o
konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt
15 PZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: 77310000-6
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Kurs prawa jazdy kat. B
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wijewo: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: 77310000-6
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa skrzyżowań na DK 65 z podziałem na 2 części
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI