Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rejowiec Fabryczny

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rejowiec Fabryczny
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRejowiec Fabryczny
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-22
  • ZamawiającyGmina Rejowiec Fabryczny
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00238046
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rejowiec Fabryczny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rejowiec Fabryczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska

1.5.2.) Miejscowość: Rejowiec Fabryczny

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-170

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 566 41 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.rejowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.rejowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rejowiec Fabryczny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a933221-fb84-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011360/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rejowiec Fabryczny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ug.rejowiec.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy https://przetargi.ug.rejowiec.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://przetargi.ug.rejowiec.pl/ lub opcjonalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail: przetargi@ug.rejowiec.pl
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy pod adresem Biuletyn Informacji Publicznej - Gmina Rejowiec Fabryczny (lubelskie.pl)
Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu Platformy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rejowiec Fabryczny.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iodo@zeto.lublin.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Panu/Pani obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Rpi.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 6411930,26 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rejowiec Fabryczny. Zamówienie jest dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Kanie-Stacja o długości 0.941 mb
- Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Krasne o długości 2 641,68 mb
- Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Kanie-Stacja i Wólka Kańska-Kolonia o długości 1 588,49 mb
- Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Liszno i Liszno-Kolonia o długości 0.907 mb
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kanie i Zalesie Kańskie o długości 1 197,00 mb

W ramach przedsięwzięcia planuje się:
• Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Kanie-Stacja w zakresie : roboty przygotowawcze, nawierzchnia (podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia z mieszanek mineralno asfaltowych, skropienie emulsją bitumiczną) nawierzchnia na włączeniu do drogi powiatowej, przepusty, pobocza, wjazdy na posesje, oznakowanie pionowe i poziome.
• Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Krasne w zakresie : odcinek nr 1
roboty przygotowawcze, poszerzenia ( podbudowa, nawierzchnia, skropienie emulsją) zjazdy ,zabezpieczenie istniejących kabli teletechnicznych, przebudowa kolizji elektroenergetycznych, oznakowanie, odcinek nr 2 roboty przygotowawcze, nawierzchnia (podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia z mieszanek mineralno asfaltowych, skropienie emulsją bitumiczną) zjazdy, pobocza, oznakowanie, odcinek nr 3 roboty przygotowawcze, nawierzchnia (podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia z mieszanek mineralno asfaltowych, skropienie emulsją bitumiczną) zjazdy, pobocza, oznakowanie, roboty wykończeniowe.
• Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Kanie-Stacja i Wólka Kańska-Kolonia
w zakresie : roboty przygotowawcze, nawierzchnia (podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia z mieszanek mineralno asfaltowych, skropienie emulsją bitumiczną) zabezpieczenie istniejących kabli teletechnicznych, usunięcie kolizji elektroenergetycznych, oznakowanie, roboty wykończeniowe.
• Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Liszno i Liszno-Kolonia w zakresie:
roboty przygotowawcze, konstrukcja drogi (podbudowa z piasku stabilizowanego cementem, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego, skropienie emulsją, nawierzchnia z mieszanek mineralno asfaltowych) zabezpieczenie istniejących kabli teletechnicznych, przebudowa kolizji elektroenergetycznych, pobocza, oznakowanie, roboty wykończeniowe.
• Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Kanie i Zalesie Kańskie w zakresie :
roboty przygotowawcze, konstrukcja drogi (podbudowa z piasku stabilizowanego cementem, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego, skropienie emulsją, nawierzchnia z mieszanek mineralno asfaltowych) zjazdy, zabezpieczenie istniejących kabli teletechnicznych, przebudowa kolizji elektroenergetycznych, pobocza, oznakowanie, roboty wykończeniowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1 %=1puknt. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Za¬mawiającego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
Zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
Wykonania (zakończenia) nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto .
Jeśli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych (zał. Nr 5) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane:
co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robota¬mi budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. W/w osoba musi wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji geodety, posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art.43 pkt.4 ustwy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U z 2017 r, poz.2101 z póź.zm.) tj. uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie wymaga

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych (zgodnie z zał. nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (zgodnie z zał. nr 5), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Wypełniony i podpisany Formularz oferty (wg zał. nr 4) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną oraz informację o części za¬mówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć pod¬wykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
Uwaga! W informacji należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia (o ile są już znani na etapie składania ofert).
- Kosztorysy ofertowe (wg zał. nr 1 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty wspólnej (wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne) do oferty należy dołączyć:
- Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.5.2. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 2 do SWZ).
- Oświadczenie Wykonawców, z którego wynika, które roboty budowlane, do-stawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (wg. zał. nr 3 do SWZ).
- Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
-Dokumenty i oświadczenia takie jakie wypełniony i podpisany Formularz oferty oraz kosztorysy ofertowe Wykonawcy składają wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy dokonywana będzie zgodnie z warunkami wypłaty dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład tj :
- w przypadku inwestycji realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy wykonawcy przekazana zostanie zaliczka w kwocie nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia, pozostała część wynagrodzenia wypłacona zostanie po zakończeniu realizacji inwestycji.
Wykonawca zapewni finansowanie w części nie pokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty z Promessy dotyczącej dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na zasadach wskazanych w pkt.5, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 3.
3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) W zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) zmiana stawki podatku od towarów i usług lub/i podatku akcyzowego
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
d) zasad gromadzenia i wysokości opłat do pracowniczych planów kapitałowych,.
Powyższe zmiany od a-d mogą zostać wprowadzone jeżeli będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
2) W przypadku wystąpienia robót zamiennych na zasadach opisanych w §16 .
3) W przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy.
Przez zmianę cen materiałów lub kosztu rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za-wartego w ofercie.
Jeżeli zmiana ceny materiałów lub kosztów względem ceny lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie zmieni się co najmniej o 5% każda ze stron uprawniona będzie do wystąpienia z wnioskiem do drugiej strony o dokonanie zmiany wynagrodzenia. Zmieniona wartość wynagrodzenia obowiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu w którym strona wystąpiła z takim wnioskiem, o ile druga strona uzna iż rzeczywiście doszło do zmiany cen materiałów lub kosztów mających wpływ na wysokość wynagrodzenia.
Zmiana wynagrodzenia o którym mowa ustalona będzie na podstawie poziomu cen zawartych w biuletynie Sekocenbud w odniesieniu do cen z kosztorysu wykonawczego. Strony porównają ceny zawarte w biuletynie obowiązujące w kwartale w którym była składana oferta z cenami zawarty-mi w biuletynie na kwartał poprzedzający złożenie wniosku. Strony będą brały pod uwagę dane za-warte w biuletynie Sekocenbud ceny średnie – roboty inżynieryjne/roboty budowlane inwestycyjne – region lubelski .
Do porównania będą brane tylko i wyłącznie ceny materiałów lub kosztów które strona wskaże we wniosku. Zmiana wynagrodzenia może być dokonana o różnicę wynikającą z wyżej określonego po-równania cen zawartych w Sekocenbud.
Strona wnioskująca o zmianę wysokości wynagrodzenia zobowiązana jest umotywować w jaki sposób zmiana cen materiałów lub kosztów ma wpływ na koszt realizacji przedmiotu umowy.
Strona może wystąpić z wnioskiem nie wcześniej niż po 6 miesiącach od zawarcia umowy.
Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia w trakcie obowiązywania umowy nie może przekroczyć 5% wynagrodzenia ryczałtowego określonego w §7 pkt.2 umowy z chwili jej zawarcia.
Wykonawca którego wynagrodzenie zostało zmienione zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy.
4) W zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) działania siły wyższej,
b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy,
c) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych spowodowanej niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi
d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień,
e) okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający
f) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy https://przetargi.ug.rejowiec.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI