PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY REJOWIEC

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY REJOWIEC
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRejowiec
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-02-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rejowiec
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-19
  • Numer ogłoszenia507880-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 507880-N-2018 z dnia 2018-01-19 r.

Gmina Rejowiec: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY REJOWIEC
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rejowiec, krajowy numer identyfikacyjny 11019793100000, ul. ul. Wiktoryna Zaleskiego  1 , 22360   Rejowiec, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 688 159, e-mail faza@rejowiec.pl, faks 825 688 753.
Adres strony internetowej (URL): ugrejowiec.bip.e-zeto.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
ugrejowiec.bip.e-zeto.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY REJOWIEC
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „PRZEBUDOWIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY REJOWIEC”. 2. Zakres robót obejmuje: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie dróg gminnych na terenie gminy Rejowiec obejmującym swoim zakresem drogi: Część I. - Przebudowa dróg gminnych na nawierzchnię asfaltową: 1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Aleksandria Niedziałowska o dł. 400mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 3 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1 szt. 2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bańkowszczyzna o dł. 300 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 3 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1 szt. 4) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niemirówo dł. 300 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 3 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1 szt. 5) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Elżbiecin o dł. 400mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 3 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1 szt. 6) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobyle I o dł. 300mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 3 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1 7) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobyle II o dł. 300mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 3 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1 Część II. - Przebudowa dróg gminnych na nawierzchnię z kruszywa: 1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Adamów o dł. 680 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie poboczy gruntowych 2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Rejowiec o dł. 750 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie poboczy gruntowych 3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Aleksandria Krzywowolska o dł. 400 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-63 mm (gruz kruszony), grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, wykonanie poboczy gruntowych 4) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bieniów o dł. 300mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie poboczy gruntowych 5) Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Stary Majdan o dł. 500mb- etap II w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie poboczy gruntowych 6) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zagrody o dł. 400 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie poboczy gruntowych 7) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rybie o dł. 500 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-63 mm (gruz kruszony), grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, wykonanie poboczy gruntowych. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenów objętego zamówieniem. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres ujęty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) oraz w przedmiarach robót stanowiących zał. do SIWZ. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Roboty towarzyszące realizacji inwestycji które Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej; a). Obsługa geodezyjna (wytyczenia tras i inwentaryzacja w 3-ch egz.); b). Dokumentacja badań stopnia zagęszczenia podbudowy; c). Dokumentacja powykonawcza, wraz z inwentaryzacją geodezyjną.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45233123-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 690916,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem, tj. wykonał w sposób należyty,zgodnie z prawem budowlanym i który prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 budowę lub przebudowę: w zakresie budowy drogi o nawierzchni asfaltowej o łącznej długości min.1 500 mb. do części I i co najmniej 1 budowę lub przebudowę: w zakresie budowy drogi o nawierzchni z kruszywa o łącznej długości min. 1 500 mb do części II Wykonawca składając ofertę może wykazać jedną inwestycję w zakresie budowy drogi asfaltowej i budowy drogi z kruszywa, lub wykazać spełnienie warunków oddzielnie dla drogi o nawierzchni asfaltowej i oddzielnie dla drogi o nawierzchni z kruszywa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki o których mowa części V.1.c) SIWZ zostaną spełnione, jeżeli Wykonawcy będą je spełniać łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem, tj. wykonał w sposób należyty,zgodnie z prawem budowlanym i który prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 budowę lub przebudowę: w zakresie budowy drogi o nawierzchni asfaltowej o łącznej długości min.1 500 mb. do części I i co najmniej 1 budowę lub przebudowę: w zakresie budowy drogi o nawierzchni z kruszywa o łącznej długości min. 1 500 mb do części II Wykonawca składając ofertę może wykazać jedną inwestycję w zakresie budowy drogi asfaltowej i budowy drogi z kruszywa, lub wykazać spełnienie warunków oddzielnie dla drogi o nawierzchni asfaltowej i oddzielnie dla drogi o nawierzchni z kruszywa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki o których mowa części V.1.c) SIWZ zostaną spełnione, jeżeli Wykonawcy będą je spełniać łącznie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, poza możliwością zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2-6) ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z warunkami określonymi w postanowieniach przepisu art. 144 tej ustawy) - przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższych okolicznościach: 1)Zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy/ zmniejszenie lub zwiększenie jego zakresu spowodowe uzasadnionymi przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, które sprawiają, że przedmiot umowy należy wykonać w inny sposób aniżeli pierwotnie to przewidział Zamawiający w umowie, a ponadto zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności: a) zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności wiązanych ze zgłaszanymi przez wykonawcę umowami o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo przyrealizacji przedmiotu niniejszej umowy, b) stwierdzenie wad lub braków dokumentacji uniemożliwiających realizację umowy lub wprowadzenie do dokumentacji projektowej zmian, c) w wyniku rezygnacji Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy lub potrzeby zaniechania poszczególnych robót z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; d) konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych czy technologicznych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej (w szczególności w przypadku wycofania z rynku starych rozwiązań technologicznych/ technicznych lub materiałowych), e) kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, w tym m.in. odpowiednim, zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2)Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy: możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonywania całości lub części robót na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich, jak: a) niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania b) przyczyny techniczne, kolizje z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami czy niewypałami/ niewybuchami, konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych), c) przyczyny organizacyjne, tj. brak pełnego dostępu do terenu budowy, inne przyczyny zawinione przez Zamawiającego, d) przyczyny losowe ( huragan, powódź, lub inne kataklizmy będące następstwem zaistnienia siły wyższej) e) ujawnienie się trakcie wykonywania przedmiotu umowy wad w dokumentacji projektowej, f) konieczność wprowadzenia do przedmiotu umowy i do dokumentacji zmian sposobu realizacji umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy, g) konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu umowy, h) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie/ przeszkodę w prowadzeniu robót, i) w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą (w szczególności: w wyniku przedłużającego się postępowania przetargowego, czy możliwych i koniecznych działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na inwestycję - o czas jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy. Podstawą dokonania powyższych zmian będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór autorski wystąpienia w/w okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania realizację umowy lub wprowadzenie do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (Dz. U. 2016 r, poz. 290). Zmiany będą możliwe w przypadku ich akceptacji przez projektanta oraz Zamawiającego i będzie wynikała ze zmian ustaw lub rozporządzeń regulujących realizację przedmiotu zamówienia lub będzie niezbędna ze względu na konieczność prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyszłym sposobem użytkowania. Jeżeli w wyniku wprowadzonych zmian do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej wynikną roboty zamienne, zaniechane lub dodatkowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, możliwa będzie zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w trybie zgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych. 4) Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej wraz z wyceną ewentualnych zmian w odniesieniu do wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek o zmianę postanowień umowy winien być złożony w formie pisemnej. 5)Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności - zatwierdzonego przez Zamawiającego, oraz podpisane aneksy do umowy pod rygorem nieważności .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa dróg gminnych na nawierzchnię asfaltową
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Aleksandria Niedziałowska o dł. 400mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 3 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1 szt. 2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bańkowszczyzna o dł. 300 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 3 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1 szt. 4) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niemirówo dł. 300 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 3 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1 szt. 5) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Elżbiecin o dł. 400mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 3 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1 szt. 6) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobyle I o dł. 300mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 3 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1 7) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobyle II o dł. 300mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z masy mineralno asfaltowej gr 3 cm, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, fakcja 0-31,5 mm, znaki drogowe 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233120-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 366640,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa dróg gminnych na nawierzchnię z kruszywa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Adamów o dł. 680 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie poboczy gruntowych 2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Rejowiec o dł. 750 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie poboczy gruntowych 3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Aleksandria Krzywowolska o dł. 400 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-63 mm (gruz kruszony), grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, wykonanie poboczy gruntowych 4) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bieniów o dł. 300mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie poboczy gruntowych 5) Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Stary Majdan o dł. 500mb- etap II w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie poboczy gruntowych 6) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zagrody o dł. 400 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-31,50 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie poboczy gruntowych 7) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rybie o dł. 500 mb w zakresie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwa górna, podbudowy z kruszyw łamanych, frakcja 0-63 mm (gruz kruszony), grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, wykonanie poboczy gruntowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233123-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 324276,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli do oddziału przedszkolnego - Jakubowice Murowane
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli do oddziału przedszkolnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Rejowiec: Modernizacja świetlic wiejskich na terenie gminy Rejowiec
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: UTRZYMANIE NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY NOWA KARCZMA W 2018 ROKU
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont dróg gminnych w podziale na części
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI