Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Poniatowa (ETAP 2)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Poniatowa (ETAP 2)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoniatowa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Poniatowa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-07
  • Numer ogłoszenia606854-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606854-N-2019 z dnia 2019-10-07 r.

Gmina Poniatowa: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Poniatowa (ETAP 2)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poniatowa, krajowy numer identyfikacyjny 43102014400000, ul. Młodzieżowa  2 , 24-320  Poniatowa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8204162 w. 15, e-mail urzad@um.poniatowa.pl, faks 818 203 573.
Adres strony internetowej (URL): https://umponiatowa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://umponiatowa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami okreslonymi w pkt 12 SIWZ. Uwaga! Decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
Adres:
Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa (Punkt obsługi interesanta - parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Poniatowa (ETAP 2)
Numer referencyjny: INP.271.11.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę dróg gminnych na terenie gminy Poniatowa, zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej 1080055L w miejscowości Poniatowa Kolonia, gmina Poniatowa, zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej 108053L w miejscowości Kraczewice Rządowe, gmina Poniatowa, zadanie nr 3: Przebudowa dróg gminnych 1080063L i 108046L w miejscowości Łubinów oraz 108064L w miejscowości Wólka Łubkowska, gmina Poniatowa, zadanie 4: Przebudowa drogi gminnej 108092L ul. Sporniak ul. Sporniak w Poniatowej, zadanie 5: Przebudowa drogi w m. Kowala Pierwsza i Kowala Druga, gmina Poniatowa. Zadanie jest realizowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: zadanie 1: odcinek I - przebudowę drogi gminnej 108055L w miejscowości Poniatowa Kolonia na długości 980,00 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m z lokalnym poszerzeniem do 5 m na długości 25 m, tzw. Mijanką, (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; odcinek II - przebudowę drogi gminnej 108055L w miejscowości Poniatowa Kolonia na długości 980,00 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m z lokalnym poszerzeniem do 5 m na długości 25 m, tzw. Mijanką, (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; odcinek III - przebudowę drogi gminnej 108055L w miejscowości Poniatowa Kolonia na długości 592,31 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; zadanie 2: odcinek I - przebudowę drogi gminnej 108053L w miejscowości Kraczewice Rządowe na długości 980,00 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m z lokalnym poszerzeniem do 5 m na długości 25 m, tzw. Mijanką, (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; odcinek II - przebudowę drogi gminnej 108053L w miejscowości Kraczewice Rządowe na długości 186,11 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; zadanie 3: przebudowę drogi gminnej 108064L w miejscowości Wólka Łubkowska na długości 476,95 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; odcinek I - przebudowę drogi gminnej 108046L w miejscowości Łubinów na długości 980,00 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m z lokalnym poszerzeniem do 5 m na długości 25 m, tzw. Mijanką, (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; odcinek II - przebudowę drogi gminnej 108046L w miejscowości Łubinów na długości 96,45 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; odcinek III - przebudowę drogi gminnej 108046L w miejscowości Wólka Łubkowska na długości 435,69 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m z lokalnym poszerzeniem do 5 m na długości 25 m, tzw. Mijanką, (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; odcinek I - przebudowę drogi gminnej 108063L w miejscowości Łubinów na długości 980,00 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m z lokalnym poszerzeniem do 5 m na długości 25 m, tzw. mijanką, (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; odcinek II - przebudowę drogi gminnej 108063L w miejscowości Łubinów na długości 590,00 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; zadanie 4: odcinek I - przebudowę drogi gminnej 108092L ul. Sporniak w Poniatowej na długości 980,00 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m z lokalnym poszerzeniem do 5 m na długości 25 m, tzw. mijanką, (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; odcinek II - przebudowę drogi gminnej 108092L ul. Sporniak w Poniatowej na długości 109,33 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m z lokalnym poszerzeniem do 5 m na długości 25 m, tzw. mijanką, (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; zadanie 5: odcinek I - przebudowę na dz. nr 1142 Kowala Pierwsza, dz. nr 1036 Kowala Druga gm. Poniatowa na długości 900,00 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m z lokalnym poszerzeniem do 5 m na długości 25 m, tzw. mijanką, (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; odcinek II - przebudowę na dz. nr 1142 Kowala Pierwsza, dz. nr 1036 Kowala Druga gm. Poniatowa na długości 238,51 m, w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości 7 cm, szerokości 3,5 m z lokalnym poszerzeniem do 5 m na długości 25 m, tzw. mijanką, (4 cm warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC11W i warstwa ścieralna AC8S grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,7 m wraz z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m) wraz z niwelacją istniejących zjazdów do posesji oraz przyległych nieruchomości rolnych poprzez ułożenie kruszywa łamanego 0/31,5 mm na długości 0,5-1,0 m oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; W ramach robót budowlanych Wykonawca: 1) wykona roboty budowlane w zakresie: 1. przebudowy drogi gminnej 1080055L w miejscowości Poniatowa Kolonia, gmina Poniatowa 2. przebudowy drogi gminnej 108053L w miejscowości Kraczewice Rządowe, gmina Poniatowa 3. przebudowy dróg gminnych 1080063L i 108046L w miejscowości Łubinów oraz 108064L w miejscowości Wólka Łubkowska, gmina Poniatowa 4. Przebudowa drogi gminnej 108092L ul. Sporniak ul. Sporniak w Poniatowej 5. Przebudowa drogi w m. Kowala Pierwsza i Kowala Druga, gmina Poniatowa 2) dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót, 3) będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji, 4) przygotuje obiekt do eksploatacji – roboty porządkowe, 5) zapewni obsługę geodezyjną inwestycji w tym dokona inwentaryzacji geodezyjnych, 6) przygotuje kompletne materiały wymagane prawem budowlanym w zakresie art. 57 ustawy Prawo budowlane oraz założy książki obiektów budowlanych dla każdego odcinka, 3.3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ, w skład której wchodzą:  zadanie 1: dokumentacja projektowa – przebudowa drogi gminnej 1080055L w miejscowości Poniatowa Kolonia, gmina Poniatowa, składająca się z:  projekt budowlano – wykonawczy: o Przebudowy – drogi gminnej 108055L m. Poniatowa Kolonia gmina Poniatowa: km 0+000,00÷0+980,00 (roboczy) Etap I o Przebudowy – drogi gminnej 108055L m. Poniatowa Kolonia gmina Poniatowa: km 0+000,00÷0+980,00 (roboczy) Etap II, o Przebudowy – drogi gminnej 108055L m. Poniatowa Kolonia gmina Poniatowa: km 0+000,00÷0+592,31 (roboczy) Etap III,  STWiOR: o Przebudowy – drogi gminnej 108055 L w miejscowości Poniatowa Kolonia km 0+ 000,00-0+ 980,00 (roboczy) Etap I, o Przebudowy – drogi gminnej 108055 L w miejscowości Poniatowa Kolonia km 0+ 000,00-0+ 980,00 (roboczy) Etap II, o Przebudowy – drogi gminnej 108055 L w miejscowości Poniatowa Kolonia km 0+ 000,00-0+ 592,31 (roboczy) Etap II.  przedmiar robót: o drogi gminnej 108055 L – odcinek I o drogi gminnej 108055 L – odcinek II o drogi gminnej 108055 L – odcinek III  Projekt Stałej Organizacji Ruchu Drogowego: o drogi gminnej nr 108055L Etap I km 0+000,00-0+980,00 (roboczy), o Projekt Stałej Organizacji Ruchu Drogowego dla drogi gminnej nr 108055 L Etap II km 0+000,00÷0+980,00 m. Poniatowa Kolonia, o drogi gminnej nr 108055 L Etap III km 0+000,00÷0+592,31 m. Poniatowa Kolonia.  zadanie 2: dokumentacja projektowa - Przebudowa drogi gminnej 108053L w miejscowości Kraczewice Rządowe, gmina Poniatowa, składająca się z:  projekt budowlano – wykonawczy: o Przebudowy – drogi gminnej nr 108053L m. Kraczewice Rządowe gm. Poniatowa: km 0+000,00÷0+980,00 (roboczy) Etap I, o Przebudowy – drogi gminnej nr 108053L m. Kraczewice Rządowe gm. Poniatowa: km 0+000,00÷0+186,11 (roboczy) Etap II  STWiOR: o Przebudowy – drogi gminnej 108053 L w miejscowości Kraczewice Rządowe Etap I km 0+ 000,00÷0+ 980,00 (roboczy), o Przebudowy – drogi gminnej 108053 L w miejscowości Kraczewice Rządowe Etap II km 0+ 000,00÷0+ 186,11(roboczy)  przedmiar robót: o Przedmiar dr. gminnej 108053L - odcinek I, o Przedmiar dr. gminna 108053L - odcinek II.  Projekt Stałej Organizacji Ruchu Drogowego: o drogi gminnej nr 108053 L Etap I km 0+000,00÷0+980,00 (roboczy), o Projekt Stałej Organizacji Ruchu Drogowego dla drogi gminnej nr 108053L Etap II km 0+000,00÷0+186,11(roboczy)  zadanie 3: dokumentacja projektowa - Przebudowa dróg gminnych 1080063L i 108046L w miejscowości Łubinów oraz 108064L w miejscowości Wólka Łubkowska, gmina Poniatowa, składająca się z:  projekt budowlano – wykonawczy: o Projekt Budowlano -Wykonawczy Przebudowy – drogi gminnej 108064L m. Wólka Łubkowska gmina Poniatowa: km 0+000,00÷0+476,95 (roboczy), o Przebudowy – drogi gminnej nr 108046L m. Łubinów Etap I: km 0+000,00÷0+980,00 (roboczy), o Przebudowy – drogi gminnej nr 108046L m. Łubinów Etap II: km 0+000,00÷0+096,45 (roboczy), o Przebudowy – drogi gminnej 108046L m. Wólka Łubkowska gmina Poniatowa: km 0+000,00÷0+435,69 (roboczy) o Przebudowy – drogi gminnej nr 108063L m. Łubinów Etap I: km 0+000,00÷0+980,00 (roboczy), o Przebudowy – drogi gminnej nr 108063L m. Łubinów Etap II: km 0+000,00÷0+590,00 (roboczy)  STWiOR: o Przebudowy – drogi gminnej 108064L w miejscowości Wólka Łubkowska km 0+ 000,00÷0+ 476,95 (roboczy), o drogi gminnej 108046L m. Łubinów gmina Poniatowa km 0+000,00÷0+980,00 (roboczy), o drogi gminnej 108046L m. Łubinów gmina Poniatowa km 0+000,00÷0+096,50 (roboczy), o Przebudowy – drogi gminnej 108046L m. Wólka Łubkowska gmina Poniatowa km 0+000,00÷0+435,69 (roboczy), o drogi gminnej 108063L m. Łubinów gmina Poniatowa km 0+000,00÷0+980,00 (roboczy) Etap I, o drogi gminnej 108063L m. Łubinów gmina Poniatowa km 0+000,00÷0+590,00 (roboczy) Etap I  przedmiar robót: o Przedmiar drogi gminnej 108064 L, o Przedmiar dr. gminnej nr 108046L - odcinek I, o Przedmiar dr. gminnej nr 108046L - odcinek II, o Przedmiar dr. gminnej nr 108046L - odcinek III, o Przedmiar dr. gminnej nr 108063 - odcinek I, o Przedmiar dr. gminnej nr 108063 - odcinek II,  Projekt Stałej Organizacji Ruchu Drogowego: o drogi gminnej nr 108064 L km 0+000,00÷0+476,95 (roboczy), o drogi gminnej nr 108046 L Etap I km 0+000,00÷0+0+980,00 (roboczy), o drogi gminnej nr 108046 L Etap II km 0+000,00÷0+096,45, o drogi gminnej nr 108046 L km 0+000,00÷0+435,69 (roboczy), o drogi gminnej nr 108063 L Etap I km 0+000,00÷0+980,00 (roboczy), o drogi gminnej nr 108063 L Etap II km 0+000,00÷0+590,00,  zadanie 4: dokumentacja projektowa - Przebudowa drogi gminnej 108092L ul. Sporniak ul. Sporniak w Poniatowej, składająca się z:  projekt budowlano – wykonawczy: o Przebudowy – drogi gminnej 108092L ul. Sporniak m. Poniatowa: km 0+000,00÷0+980,00 (roboczy) Etap I, o Przebudowy – drogi gminnej 108092L ul. Sporniak m. Poniatowa: km 0+000,00÷0+109,33 (roboczy) Etap II,  STWiOR: o Przebudowy – drogi gminnej 108092L ul Sporniak w m. Poniatowa km 0+ 000,00÷0+980,00 (roboczy), o Przebudowy – drogi gminnej 108092L ul.Sporniak Etap II w m. Poniatowa km 0+000,00÷0+109,33 (roboczy),  przedmiar robót: o Przedmiar dr. gminnej 108092L - odcinek I, o Przedmiar dr. gminnej nr 108092L - odcinek II,  Projekt Stałej Organizacji Ruchu Drogowego: o drogi gminnej nr 108092 L ul. Sporniak Etap I km 0+000,00-0+980,00 (roboczy), o drogi gminnej nr 108092L ul. Sporniak Etap II km 0+000,00÷0+109,33 (roboczy),  zadanie 5: dokumentacja projektowa - Przebudowa drogi w m. Kowala Pierwsza i Kowala Druga, gmina Poniatowa, składająca się z:  projekt budowlano – wykonawczy: o Przebudowy – drogi gminnej na dz. nr 1142 Kowala Pierwsza, dz. nr 1036 Kowala Druga gm. Poniatowa: km 0+000,00÷0+900,00 (roboczy) Etap I, o Przebudowy – drogi gminnej na dz. nr 1142 Kowala Pierwsza, dz. nr 1036 Kowala Druga gm. Poniatowa: km 0+000,00÷0+238,51 (roboczy) Etap II,  STWiOR: o drogi gminnej na dz 1142,1036 m. Kowala Pierwsza, Kowala Druga, gmina Poniatowa km 0+000,00÷0+900,00 (roboczy), o drogi gminnej na dz 1142,1036 m. Kowala Pierwsza , Kowala Druga, gmina Poniatowa, km 0+000,00÷0+238,51 (roboczy).  przedmiar robót: o Przedmiar dr. gm. Kowala I, Kowala II - odcinek I, o Przedmiar dr. m Kowala I Kowala II - odcinek II,  Projekt Stałej Organizacji Ruchu Drogowego: o drogi wewnętrznej na działkach nr 1142, 1036 Etap I km 0+000,00÷0+900,00(roboczy), o drogi wewnętrznej na działkach nr 1142, 1036 Etap I km 0+000,00÷0+238,51 (roboczy).

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-10-11

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty budowlane polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie drogi o nawierzchni utwardzonej o wartości robót budowlanych minimum 1 500 000,00 zł brutto każda. Uwaga: 1. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a ustawy Pzp minimum jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu ujętym w pkt 6.1.3 SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności technicznej lub zawodowej zamówienia: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych 3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji; 4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, 5) konieczności wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda zamawiającego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 7) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 8) konieczności dokonania zmiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy. 9) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego, w tym na skutek zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie danego zadania. 10) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 lub pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Konieczność wykonania robót zamiennych, o których mowa w ust. 1 pkt 5, zachodzi w sytuacji, gdy: 1) w przypadku niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem/brakiem w produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów – zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbędnych elementów umowy, 2) w przypadku pojawienia się na rynku materiałów umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót– zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbędnych elementów umowy, 3) w przypadku konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, wynikłych na skutek dokonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy– zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbędnych elementów umowy 4) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki realizacji lub warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, instalacji, sieci – zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbędnych elementów umowy 5) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy – zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbędnych elementów umowy. 3. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia w stosunku do treści umowy i oferty w sytuacji, gdy: 1) zachodzi konieczność wykonania robót zamiennych. Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony oraz kosztorys sporządzony przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, zawierającej zakres robót według technologii przyjętej w kosztorysie ofertowym, stanowiącej podstawę obliczenia ceny w ofercie oraz zakres robót podlegających wykonaniu według nowej technologii, z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania określonych poniżej: a) stawka R-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysk – będą tożsame z wielkością tych składników zawartych w kosztorysach ofertowych. b) ceny materiałów według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (IMB,IME i IMI) sekocenbud, obowiązujących w danych okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. c) ceny sprzętu według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej pracy sprzętu sekocenbud (IRS), obowiązujących w danych okresie, a przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. Ilość jednostek przedmiarowych zakresu robót podlegających zamianie zostanie określona na podstawie przedmiaru sporządzonego w oparciu o dokumentację projektową. Tak sporządzone kosztorysy po uprzednim ich sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będą stanowiły podstawę zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy w formie aneksu do umowy. Rozliczenie wykonanych robót budowlanych zamiennych będzie wynagrodzeniem kosztorysowym. Jeżeli cena jednostkowa przedłożona przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającemu będzie nieuzasadniona, Zamawiający wprowadzi korektę ceny opartą na własnych wyliczeniach. Wykonawca powinien dokonać wyliczeń cen za roboty zamienne oraz przedstawić Zamawiającemu do akceptacji wysokość wynagrodzenia wynikającą ze zmian, przed rozpoczęciem robót. 2) Zachodzi konieczność zaniechania robót przewidzianych w umowie. Wynagrodzenie za roboty niewykonane ustalone zostanie na podstawie kosztorysów ofertowych, z uwzględnieniem podatku VAT. Podstawą obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 będzie podpisany przez osoby upoważnione „Protokół robót niewykonanych” z załączonym kosztorysem robót niewykonanych, z uwzględnieniem podatku VAT, 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 5. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Strony przewidują zmianę umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług VAT. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia i zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy wynikającej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r., nr 200, poz.1679 z późn. zm.). Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie, jeżeli Wykonawca: a) udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b) wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę. 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie, jeżeli Wykonawca: a) udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b) wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie, jeżeli Wykonawca: a) udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b) wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę. 7. Strona wnioskująca o zmianę wskazaną w ust. 6 musi wykazać środkami dowodowymi, że zmiany o których mowa w ust. 6 mają bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia wykonawcy tj. wykazać, że zmiany wskazane w ust. 6 wymuszają podwyższenie kosztów wykonania. 8. Wykonawca zobowiązany jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego przedłożyć Zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają ww. zmiany, a także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS). 9. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 6 pkt 1) część wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 3 umowy, płatna po zaistnieniu ww. okoliczności, ulegnie zmianie o wartość różnicy pomiędzy nową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o stawkę podatku od towarów i usług po zmianie), a dotychczasową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o stawkę podatku od towarów i usług przed zmianą). W takiej sytuacji wynagrodzenie brutto będzie obejmowało stawkę i wartość obowiązującą w dniu wystawienia faktury. Wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie. 10. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 6 pkt 2) część wynagrodzenie brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 3 umowy, płatna po zaistnieniu ww. okoliczności, po spełnieniu warunku, o którym mowa w ust. 11, ulegnie zmianie o wartość zmiany kosztu Wykonawcy, wynikającą ze zmiany kwoty wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących przedmiot umowy podanych w dokumentach, o których mowa w ust. 12, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty zmiany minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej tych osób. 11. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 6 pkt 3) część wynagrodzenie brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 3 umowy, płatna po zaistnieniu ww. okoliczności, po spełnieniu warunku, o którym mowa w ust. 12 poniżej, ulegnie zmianie o wartość zmiany kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowe kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego podanych w dokumencie, o którym mowa w ust. 12 poniżej. 12. Warunkiem dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 6 pkt 2 i 3 jest złożenie przez Wykonawcę Zamawiającemu wniosku o zmianę wynagrodzenia wraz z dokumentami potwierdzającymi zasadność złożenia takiego wniosku, a w szczególności szczegółową kalkulację kosztów obejmującą wykaz osób bezpośrednio wykonujących zamówienie wraz z wykazaną wysokością minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej za pracę tych osób i związanych z tym obciążeń publicznoprawnych lub zmiany ich składek na ubezpieczenie społeczne bądź zdrowotne będących konsekwencją zmiany obowiązującego minimalnego wynagrodzenia i łączną kwotę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z ww. zmianami mającymi wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. Na podstawie przedłożonych wraz z wnioskiem, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokumentów Wykonawca powinien wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 13. Ciężar dowodu, że okoliczności wymienione w ust. 6 pkt 2 i 3 mają wpływ na koszty wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 14. Zmiany wysokości wynagrodzenia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają te zmiany. 15. Zmiany, o których mowa w ust. 6 mogą być dokonane tylko, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania umowy lub umowy o dofinansowanie projektu. 16. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zadanie realizowane będzie przy udziale środków Funduszu Dróg Samorządowych na zadania powiatowe i zadania gminne w województwie lubelskim.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI