Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gózd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gózd
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radomska 7
1.5.2.) Miejscowość: Gózd
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-634
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483202097
1.5.8.) Numer faksu: 483202097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gozd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gózd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d204b5f2-7cde-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004297/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gózd w miejscowościach: Gózd ul. Osiedlowa, Niemianowice, Piskornica, Czarny Lasek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.gozd.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.gozd.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://zamowienia.gozd.pl/ 2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.3. Instrukcja Użytkownika – korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc”.4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://zamowienia.gozd.pl/#/help oraz uznaje go za wiążący.5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.6. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały zawarte w Rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gózd ul Radomska 7, 26-634 Gózd, e-mail: gozd@gozd.pl Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: ido@gozd.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 782791,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gózd ul. Osiedlowadł. 550,0 m, szer. 4,50 m dz. nr: 2236/3, 2235/2, 2234/2, 2233/4, 2232/7, 2232/6, 2231/19, 2231/15, 2231/16, 2231/12, 2231/9, 2230/11, 2230/7, 2229/4, 2229/5, 2228/3, 2228/7, 2228/10, 2228/6, 2226/8, 2226/14, 2226/4, 2226/12, 2226/16, 2385/2, 2218/2, 2216/2, 2215/2, 2214/7, 2214/4, 2211/4, 2209/2, 2207/2, 2205/2, 2203/15, 2203/12 obręb geodezyjny 0009 GózdW ramach w/w zadania należy wykonać następujące roboty:1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym, (wytyczenie granic pasa drogowego i inwentaryzacja powykonawcza).2. Roboty ziemne - wykonanie koryta o gł. do 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem urobku poza obręb budowy3. Warstwa odsączająca z piasku, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm4. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa 0-63, gr. 15 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem5. Górna warstwa podbudowy z kruszywa 0-31 gr. 8 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem6. Skropienie podbudowy7. Nawierzchnia z mma AC 11 W 50/70 dla KR 1 gr. warstwy wiążącej po zagęszczeniu 5cm8. Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową9. Nawierzchnie z mma AC 11 S 50/70 dla KR 1, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm10. Znaki drogowe średnie typ A, folia odblaskowa drugiej generacji wraz ze słupkami do znaków drogowych11. Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa naturalnego gr. 10cm po zagęszczeniu, szer. 0,75 m w tym: zebranie humusu z poboczy, gł. średnio 10 cm
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XX SWZ.Kryteria oceny ofert:1 Cena 60 %2 Długość okresu gwarancji i rękojmi 40%Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XX SWZ.Kryteria oceny ofert:1 Cena 60 %2 Długość okresu gwarancji i rękojmi 40%Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niemianowicedł. 120,0 m, szer. 3,0m, dz. nr 211 obręb geodezyjny 0015 NiemianowiceW ramach w/w zadania należy wykonać następujące roboty:1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym, (wytyczenie granic pasa drogowego i inwentaryzacja powykonawcza).2. Roboty ziemne - wykonanie koryta o gł. do 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem urobku poza obręb budowy3. Warstwa odsączająca z piasku, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm4. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa 0-63, gr. 15 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem5. Górna warstwa podbudowy z kruszywa 0-31 gr. 8 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem6. Skropienie podbudowy7. Nawierzchnia z mma AC 11 W 50/70 dla KR 1 gr. warstwy wiążącej po zagęszczeniu 5cm8. Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową9. Nawierzchnie z mma AC 11 S 50/70 dla KR 1, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm10. Znaki drogowe średnie typ A, folia odblaskowa drugiej generacji wraz ze słupkami do znaków drogowych11. Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa naturalnego gr. 10cm po zagęszczeniu, szer. 0,50 m w tym: zebranie humusu z poboczy, gł. średnio 10 cm
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XX SWZ.Kryteria oceny ofert:1 Cena 60 %2 Długość okresu gwarancji i rękojmi 40%Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XX SWZ.Kryteria oceny ofert:1 Cena 60 %2 Długość okresu gwarancji i rękojmi 40%Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piskornicadł. 222,0 m, szer. 3,0 m, dz. nr. 12/2 obręb geodezyjny 0004 Piskornica W ramach w/w zadania należy wykonać następujące roboty:1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym, (wytyczenie granic pasa drogowego i inwentaryzacja powykonawcza).2. Roboty ziemne - wykonanie koryta o gł. do 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem urobku poza obręb budowy3. Warstwa odsączająca z piasku, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm4. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa 0-63, gr. 15 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem5. Górna warstwa podbudowy z kruszywa 0-31 gr. 8 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem6. Skropienie podbudowy7. Nawierzchnia z mma AC 11 W 50/70 dla KR 1 gr. warstwy wiążącej po zagęszczeniu 5cm8. Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową9. Nawierzchnie z mma AC 11 S 50/70 dla KR 1, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm10. Znaki drogowe średnie typ A, folia odblaskowa drugiej generacji wraz ze słupkami do znaków drogowych11. Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa naturalnego gr. 10cm po zagęszczeniu, szer. 0,75 m w tym: zebranie humusu z poboczy, gł. średnio 10 cm
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XX SWZ.Kryteria oceny ofert:1 Cena 60 %2 Długość okresu gwarancji i rękojmi 40%Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XX SWZ.Kryteria oceny ofert:1 Cena 60 %2 Długość okresu gwarancji i rękojmi 40%Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czarny Lasekdł. 778,0m, szer. 3,0 m, dz. nr 414 obręb geodezyjny 0001 Podgóra W ramach w/w zadania należy wykonać następujące roboty:1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym, (wytyczenie granic pasa drogowego i inwentaryzacja powykonawcza).2. Roboty ziemne - wykonanie koryta o gł. do 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem urobku poza obręb budowy3. Warstwa odsączająca z piasku, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm4. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa 0-63, gr. 15 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem5. Górna warstwa podbudowy z kruszywa 0-31 gr. 8 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem6. Skropienie podbudowy7. Nawierzchnia z mma AC 11 W 50/70 dla KR 1 gr. warstwy wiążącej po zagęszczeniu 5cm8. Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową9. Nawierzchnie z mma AC 11 S 50/70 dla KR 1, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm10. Znaki drogowe średnie typ A, folia odblaskowa drugiej generacji wraz ze słupkami do znaków drogowych11. Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa naturalnego gr. 10cm po zagęszczeniu, szer. 0,75 m w tym: zebranie humusu z poboczy, gł. średnio 10 cm
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg