III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: a) - warunek dotyczący części 1,5,7,8,9,10,12,13,14 - Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, tj: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub modernizacji drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000 zł (brutto); - warunek dotyczący części 2,3,4,6,15 - Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, tj: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub modernizacji drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 40 000 zł (brutto);b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego, osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi tj. dysponuje co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.Osoba, o której mowa wyżej musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty ;2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Ewentualnie do oferty należy dołączyć: Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,Dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty i oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, Ewentualnie zobowiązanie podmiotu trzeciego -jeżeli dotyczy- Załącznik nr 4, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 – Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2,Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, – Załącznik nr 2.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakości wykonanych robót |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1. W zakresie terminu:1) wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, nietypowe dla naszego klimatu odbiegające od typowych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, przeprowadzenia prób i sprawdzeń dokonywania odbiorów np. gradobicia, trąby powietrzne, obfite opady deszczu, śniegu, niskie temperatury uniemożliwiające wykonanie zamówienia, wówczas termin wykonania zamówienia zostanie przedłużony o okres trwania przeszkody;2) wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym terminie;3) wystąpią okoliczności – z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego- dotyczące: a) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy, 2. W zakresie wynagrodzenia:1) nastąpi zmiana stawki podatku VAT,2) wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powodujących zmianę zakresu przedmiotu umowy. 3.w zakresie przedmiotu umowy:1) wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 4. treści §9 ust. 2 wzoru umowy dotyczących wpisania lub zmiany zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca dokona prawidłowego zgłoszenia lub zmiany podwykonawców w zakresie zgodnym z SIWZ, umową. 5. Warunkiem wprowadzenia zmian jest uprzednie poinformowanie na pisemnie drugiej strony o ujawnionych okolicznościach (wraz z uzasadnieniem) powodujących konieczność zmian w umowie oraz podpisanie przez Strony aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-05, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gostynin można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@gminagostynin.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin” w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych w m. Halinów i Skoki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Halinowie w zakresie zmiany nawierzchni na długości 475m. Zakres robót obejmuje w szczególności profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 6cm wraz z obustronnymi poboczami szer. 0,5m. W zakresie robót również jest montaż oznakowania pionowego A-30 z tabliczką „Zmiana nawierzchni”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych w m. Bierzewice (dz.nr ewid. 18/1 i 6) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Bierzewicach dz. nr ewid. 18/1 i 6 w zakresie zmiany nawierzchni na długości 78m i 65m. Zakres robót obejmuje w szczególności profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 12cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 6cm wraz z obustronnymi poboczami szer. 0,5m i szer. 0,75m oraz regulacja pionowa włazów studni kanalizacyjnych. W zakresie oznakowania pionowego jest montaż znaków A-30 z tabliczką „Zmiana nawierzchni” oraz D-42 i D-43 „Droga wewnętrzna”. W zakresie branżowym jest montaż rur osłonowych z pcv, dwudzielnych na przewodach elektrycznych podziemnych oraz przełożenie przewodów sieci telefonicznej na długości 26m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7, 45232300-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych w m. Bierzewice (dz. nr ewid. 69/26 i 69/31) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest także przebudowa drogi w Bierzewicach na dz. nr ewid. 69/26 i 69/31 w zakresie zmiany nawierzchni na długości 121m i 58m. Zakres robót obejmuje profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 6cm wraz z obustronnymi poboczami szer. 0,5m oraz regulacja pionowa włazów studni kanalizacyjnych.W zakresie oznakowania pionowego jest montaż znaku A-30 z tabliczką „Zmiana nawierzchni”.W zakresie branżowym jest przełożenie przewodów sieci telefonicznej na długości 11m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7, 45232300-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych w m. Choinek i Budy Lucieńskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Budach Lucieńskich w zakresie zmiany nawierzchni na długości 229m. Zakres robót obejmuje w szczególności profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 12cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 6cm wraz z obustronnymi poboczami szer. 0,5m. W zakresie robót jest również montaż oznakowania pionowego znak A-30 z tabliczką „Zmiana nawierzchni” oraz znak D-4a.W zakresie branżowym jest przełożenie przewodów sieci telefonicznej na długości 112m oraz montaż rur osłonowych z pcv, dwudzielnych na przewodach elektrycznych podziemnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7, 45232300-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi gminnej w m. Osada - Lipa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Osadzie i Lipie w zakresie zmiany nawierzchni na długości 42m i 356m. Zakres robót obejmuje w szczególności profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. zmiennej od 10cm do 18cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 6cm wraz z obustronnymi poboczami szer. 0,5m. W zakresie robót jest również montaż elementów bezpieczeństwa ruchu znak U-9a i U9b oraz bariera energochłonna U-1c.W zakresie branżowym jest przełożenie przewodów sieci telefonicznej na długości 17m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7, 45232300-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych w m. Krzywie (dz. nr ewid. 10/2) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Krzywiu dz. nr ewid. 10/2 w zakresie zmiany nawierzchni na długości 187m. Zakres robót obejmuje w szczególności profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr 15cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 6cm wraz z obustronnymi poboczami szer. 0,75m. W zakresie robót jest również montaż oznakowania pionowego znak D-42 i D-43 „Teren zabudowany”, znak B-33”40”, znak B-34 „40” oraz A-30 z tabliczką „Zmiana nawierzchni”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych w m. Krzywie (dz. nr ewid. 348) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest również przebudowa drogi w Krzywiu dz. nr ewid. 348 w zakresie zmiany nawierzchni na długości 554m. Zakres robót obejmuje w szczególności profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr 15cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 6cm wraz z obustronnymi poboczami szer. 0,75m. W zakresie robót jest również montaż oznakowania pionowego znak D-42 i D-43 „Teren zabudowany”, znak B-33”40”, znak B-34 „40” znak A-30 z tabliczką „Zmiana nawierzchni” oraz znak A-7.W zakresie branżowym jest przełożenie przewodów sieci telefonicznej na długości 120m oraz montaż rur osłonowych z pcv, dwudzielnych na przewodach elektrycznych podziemnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7, 45232300-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych w m. Gorzewo (dz. nr ewid. 103) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Gorzewie dz. nr ewid. 103 w zakresie zmiany nawierzchni na długości 564m. Zakres robót obejmuje w szczególności profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 6cm wraz z obustronnymi poboczami szer. 0,75m. W zakresie branżowym jest montaż rur osłonowych z pcv, dwudzielnych na przewodach elektrycznych podziemnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych w m. Gorzewo (dz. nr ewid. 301) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest również przebudowa drogi w Gorzewie dz. nr ewid. 301 w zakresie zmiany nawierzchni na długości 500m. Zakres robót obejmuje w szczególności profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr 15cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 6cm. W zakresie robót jest również montaż oznakowania pionowego znak B-33”40”, znak B-34 „40” oraz znak A-30 z tabliczką „Zmiana nawierzchni”.W zakresie branżowym jest montaż rur osłonowych z pcv, dwudzielnych na przewodach elektrycznych podziemnych w 4 miejscach po 4m każde.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych w m. Mysłownia Nowa - Gaśno, Jaworek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Jaworku w zakresie zmiany nawierzchni na długości 496m. Zakres robót obejmuje w szczególności profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 12cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 6cm wraz z obustronnymi poboczami szer. 0,5m. W zakresie robót jest również montaż oznakowania pionowego znak A-30 z tabliczką „Zmiana nawierzchni” znak B-33 „40” oraz znak B-34”40”.W zakresie branżowym jest montaż rur osłonowych z pcv, dwudzielnych na przewodach elektrycznych podziemnych w 4 miejscach po 4m każde.W zakresie branżowym jest montaż rur osłonowych z pcv, dwudzielnych na przewodach telefonicznych podziemnych- 1 przejście poprzeczne dł. 5m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Częściowe utwardzenie działki gminnej w m. Białe w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest częściowe utwardzenie działki gminnej nr ewid. 199 położonej w m. Białe. Zakres robót obejmuje w szczególności wyrównanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni oraz ułożenie masy bitumicznej gr. 4cm na powierzchni 180m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi gminnej nr 140213W w m. Krzywie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Krzywiu dz. nr ewid. 135/1 w zakresie zmiany nawierzchni na długości 233m. Zakres robót obejmuje w szczególności korytowanie na głębokość 20cm, profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 25cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej wiążącej gr. 4cm, ścieralnej gr. 4cm wraz z obustronnymi poboczami szer. 0,75m. W zakresie robót jest również montaż oznakowania pionowego znak A-30 z tabliczką „Zmiana nawierzchni” znak B-33 „40” 2szt. oraz znak B-34”40” 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi gminnej w m. Górki Pierwsze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Górkach Pierwszych w zakresie zmiany nawierzchni na długości 359m. Zakres robót obejmuje w szczególności profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 10cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 6cm wraz z obustronnymi poboczami szer. 0,5m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych w m. Rogożewek - Stefanów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Rogożewku w zakresie zmiany nawierzchni na długości 474m. Zakres robót obejmuje w szczególności profilowanie z uwałowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 6cm wraz z obustronnymi poboczami szer. 0,75m. W zakresie robót jest również montaż oznakowania pionowego znak A-30 z tabliczką „Zmiana nawierzchni”, znak B-33 „40” oraz znak B-34”40”.W zakresie branżowym jest montaż rur osłonowych z pcv, dwudzielnych na przewodach telefonicznych podziemnych- 1 przejście poprzeczne dł. 6m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi gminnej w m. Zieleniec - Baby Górne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Zieleńcu i Babach Górnych w zakresie wykonania nakładki bitumicznej na istniejącej nawierzchni na długości 435m. Zakres robót obejmuje w szczególności mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wykonanie skropienia miedzywarstwowego z emulsji asfaltowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. średniej 7cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji jakosci wykonaych robót |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: