Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębowiec
1.1.1 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębowiec
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 40/4 w Pagórku
Planowana przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości około 425 m oraz remont odcinka o długości 30m. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy będzie zmienna i wynosić będzie od 4 m na odcinku 230m, następnie ulegnie stopniowemu przewężeniu do szerokości 3,3 m na odcinku 78m, ostatni odcinek o szerokości 3,3m i długości 117 m.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego mechanicznego ścięcia zawyżonych poboczy o średniej grubości do 10 cm, na szerokości 0,5 m, wraz z transportem urobku wg uznania Wykonawcy. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 4m w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Na początkowym odcinku drogi o długości 100 m zaplanowano uzupełnienie istniejącej warstwy mineralno-asfaltowej mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 8cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości (wraz z poboczami) – 4,5m. Na dalszym odcinku drogi przyjęto miejscowe uzupełnienie ubytków w jezdni mieszanką mineralno-asfaltową o średniej grubości 3 cm.
Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 3 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Szerokość jezdni nie ulegnie zmianie i wynosić będzie od 4 m na początkowym odcinku przebudowywanej drogi, następnie po 230m następuje stopniowe przewężenie jezdni na odcinku 78 m, ostatni odcinek o szerokości 3,3m
i długości 117 m do szerokości 3,3 m. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 7 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5mm.
Dodatkowo na odcinku poprzedzającym przebudowywany odcinek drogi zaplanowano miejscowy remont jezdni polegający na wykonaniu nakładki z mieszanek mineralno-bitumicznych na długości 30 m i szerokości 4 m. W zakresie remontu zawiera się frezowanie nawierzchni, ścinanie zawyżonych poboczy, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną o gr. 3 cm, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna o gr. 4 cm) oraz wyprofilowanie poboczy drogowych mieszanką z kruszyw łamanych na szerokości 25 cm.
Część II – Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 686
w Cieklinie (k. Rzońcy)
Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 686 w Cieklinie obejmuje odcinek o długości 50 m. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 20 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy grubości do 10 cm, wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 2,5 m w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz
z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 2,9 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z mieszanki kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm
o łącznej grubości 8cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 2,9m. Dodatkowo w połowie przebudowywanego odcinka zaplanowano poszerzenie istniejącego pobocza na długości 20 m. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,5m. Obustronne pobocza o szerokości 20 cm oraz zjazdy należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm.
Część III - Przebudowa odcinków drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 3827 oraz 3834 w Cieklinie
Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 3827 oraz nr ewid. 3834 w Cieklinie obejmuje odcinek o długości 657 m wraz z rozjazdami przy drogach gminnych. Szerokość jezdni
z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,7 m, a szerokość poboczy 25 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy grubości do 20 cm, wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 12,2 m w miejscach połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3,2 m, z uwzględnieniem rozebrania warstwy gruntowej na środku jezdni na odcinku 447 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm
o grubości: 8 cm po zagęszczeniu na całym odcinku drogi tj. 657 m, oraz dodatkowa warstwa utwardzenia o grubości 7 cm na odcinku o długości 447 m. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3,2 m wraz z rozjazdami. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,7 m. Dodatkowo na początkowym odcinku drogi przy istniejącym przepuście pod drogą przyjęto wykonanie studni rewizyjnej wraz z dodatkowym utwardzeniem i poszerzeniem pobocza.
Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy
w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm.
Część IV – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 1021 i 1034
w miejscowości Dzielec
Planowana przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości 28 m zlokalizowany na działce nr ewid. 1034 w miejscowości Dzielec. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 25 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy grubości do 10 cm, wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 4,5 m w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową drogi gminnej. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej oraz rozjazdy wraz z bezpośrednio zalegającym pod nimi podłożem, na całym przebiegu przebudowywanego odcinka drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka
z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o grubości 8 cm po zagęszczeniu na całym odcinku drogi. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3 m wraz z rozjazdami. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,5 m.
Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy
w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm.
Część V - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 1594 w miejscowości Dobrynia
Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 1594 w Dobryni obejmuje odcinek o długości 138m wraz z rozjazdem przy drodze gminnej. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 20 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego usunięcia zakrzaczeń na odcinku
o długości 28,5 m oraz szerokości 1 m oraz od oczyszczenia rowu z namułu na długości
28,5 m. Następnie w zakresie prac zaplanowano rozebranie warstwy gruntowej jezdni do gr. 10 cm wraz z transportem urobku. W km około 0+050 przyjęto wykonanie pod drogą przepustu rurowego o średnicy 31,5 cm wraz z podbudową i obsypką. Tak przygotowaną nawierzchnię gruntowo - żwirową jezdni drogowej na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3,2 m. Następnie wykonana zostanie podbudowa z kruszyw z podziałem na poszczególne warstwy: warstwa dolna (pospółka) o gr. po zagęszczeniu 20 cm, warstwa górna (mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm) o grubości: 15 cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3,2 m wraz z rozjazdami. Na początkowym odcinku drogi o długości 74 m przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni
z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,5 m.
Obustronne pobocza o szerokości 20 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy
w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm.
Część VI – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 621 i dz. nr ewid. 691 w Woli Dębowieckiej
Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 621, 691 oraz 692 w Woli Dębowieckiej obejmuje odcinek o długości 621 m wraz z rozjazdami przy drogach gminnych. Szerokość jezdni
z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 3 m, a szerokość poboczy 40 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy grubości do 10 cm, wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3,8 m, z uwzględnieniem rozebrania warstwy gruntowej przy zjazdach na drogi gminne przecinające przedmiotową drogę. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o grubości: 8 cm po zagęszczeniu na całym odcinku drogi tj. 621, oraz dodatkowa warstwa utwardzenia o grubości 7 cm na odcinku o długości 234m. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3,8 m wraz
z rozjazdami. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Nawierzchnię jezdni należy wyprofilować ze spadkiem poprzecznym daszkowym do 1,5 % Szerokość jezdni wynosić będzie 3m.
Obustronne pobocza o szerokości 40 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy
w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm.
Część VII – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 2234, 2240
w miejscowości Dębowiec (przysiółek Kopaniny)
Planowana przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości 265 m. Szerokość jezdni
z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy będzie wynosić będzie 3,3 m
z uwzględnieniem poszerzenia do 5,3 m na końcowym odcinku drogi o długości 23 m.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego mechanicznego ścięcia zawyżonych poboczy o średniej grubości do 10 cm, na szerokości 0,3 m, wraz z transportem urobku wg uznania Wykonawcy. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 3,3 m w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Następnie istniejąca nawierzchnia zostanie mechanicznie oczyszczona oraz skropiona asfaltem Ze względu na znaczne uszkodzenia i deformacje na całym odcinku drogi przyjęto wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową o średniej grubości 3 cm. Nawierzchnia ta zostanie dodatkowo wzmocniona siatką z włókien szklanych o wytrzymałości 50x50kN. Siatkę należy wbudować na profilowej warstwie z mieszanki mineralno-asfaltowej. Przed przystąpieniem do układania warstwy wiążącej, wzmocniona siatką warstwa profilowa podlegać będzie dokładnemu skropieniu asfaltem. Na tak przygotowanym podłożu przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: warstwa wiążąca
o grubości 3 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Szerokość jezdni wynosić będzie 3,3 m,
z uwzględnieniem poszerzenia jezdni do szerokości 5,3 m na końcowym odcinku drogi
o długości 23 m. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu.
Istniejące zjazdy w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm.
Część VIII – Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 555 w miejscowości Duląbka oraz nr ewid. 1649 w miejscowości Łazy Dębowieckie
Planowana przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości około 830 m. Szerokość jezdni będzie zmienna i wynosić będzie od 4 m na początkowym odcinku przebudowywanej drogi, następnie po 400 m następuje stopniowe przewężenie jezdni do szerokości 3,5 m na odcinku 30 m. Kolejne 350 m szerokość jezdni 3,5 m. Na końcowym odcinku drogi o długości 50 m przyjęto poszerzenie jezdni z 3,5 m do 4 m w celu nawiązania do szerokości istniejącej nawierzchni asfaltowej
Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego mechanicznego ścięcia zawyżonych poboczy o średniej grubości do 20 cm, na szerokości 25 cm, wraz z transportem urobku na odległość do 10 km. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 4m w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych- mieszanka
kruszyw łamanych 0-31,5 mm o grubości: 10 cm po zagęszczeniu na całym odcinku drogi tj. 830 m. Na tak utwardzonym i odpowiednio zagęszczonym podłożu przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Szerokość będzie zmienna i wynosić będzie od 4 m na początkowym odcinku przebudowywanej drogi, następnie po 400 m następuje stopniowe przewężenie jezdni do szerokości 3,5 m na odcinku 30 m. Kolejne 350 m szerokość jezdni 3,5 m. Na końcowym odcinku drogi o długości 50 m przyjęto poszerzenie jezdni z 3,5 m do 4 m w celu nawiązania do szerokości istniejącej nawierzchni asfaltowej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Obustronne pobocza o zmiennej szerokości od 20 cm do 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych
0-31,5 mm.
Część IX – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 2327 w Dębowcu
Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 2327 w Dębowcu obejmuje odcinek o długości 58m, oraz remont odcinka o długości 12 m. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 25 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy grubości do 10 cm, wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 2,5 m w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz
z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 15 cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3 m. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,5m. Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm.
Dodatkowo na odcinku poprzedzającym przebudowywany odcinek drogi zaplanowano miejscowy remont nakładki na długości 12 m i szerokości 2,5 m. W zakresie remontu zawiera się frezowanie nawierzchni, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna o gr. 4 cm) oraz wyprofilowanie poboczy drogowych mieszanką z kruszyw łamanych na szerokości 25 cm.
Część X – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 2344 w Dębowcu
Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 2344 w Dębowcu obejmuje odcinek o długości 221m wraz z rozjazdami. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,7 m, a szerokość poboczy 20 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia poboczy grubości do 10 cm, wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km, oraz od skarpowania części pobocza na odcinku 80 m. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej
w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią asfaltową. W kolejnym etapie należy przygotować podłoże pod projektowane korytka odwadniające, na co składa się zebranie warstwy ziemnej oraz wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw łamanych. Na tak przygotowanym podłożu przyjęto wykonanie ławy betonowej oraz ułożenie korytek odwadniających o wym. 35x25x8 cm na długości 39 m.
Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3,1 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 15 cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3,1 m. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,7m. Obustronne pobocza o szerokości 20 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy
w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm.
Część XI – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 2285 w Dębowcu
Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 2285 w Dębowcu obejmuje odcinek o długości 45,5m wraz z rozjazdami. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 20 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od rozebrania warstwy utwardzenia jezdni do grubości 30cm. W kolejnym etapie Zamawiający przewiduje regulację studni kanalizacyjnych. Następnie podłoże jezdni drogowej na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 2,9 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 15 cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 2,9 m. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,5m. Obustronne pobocza o szerokości 20 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy
w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm.
Część XII – Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 241/2 oraz 234
w Foluszu
Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 241/2 oraz 234 w Foluszu, obejmuje odcinek
o długości około 220 m. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 3 m, a szerokość poboczy 25 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego mechanicznego ścięcia zawyżonych poboczy o średniej grubości do 10 cm, na szerokości 0,5 m, wraz z wywozem ścinki na odległość do 10 km, oraz rozebranie warstwy gruntowej na środku jezdni. Należy wykonać frezowanie nawierzchni na połączeniu z drogą o nawierzchni bitumicznej. W kolejnym etapie zaplanowano odmulenie rowu przydrożnego oraz wykonanie przepustu rurowego pod zjazdem na drogę gminną nr ewid. 234. W zakresie powyższych prac mieszczą się roboty ziemne, wykonanie podbudowy pod przepust rurowy, ułożenie przepustu rurowego o średnicy 40 cm wraz z wykonaniem obsypki z kruszyw łamanych. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm
o łącznej grubości 15cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości jezdni łącznie z poboczami (całkowita szerokość 3,5m). Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Do ułożenia nowej nawierzchni jezdni drogowej należy zastosować masę mineralno-asfaltową, grysowo-żwirową KR 1-2. Szerokość jezdni wynosić będzie 3 m. Obustronne pobocza o szerokości 25cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Istniejące zjazdy
w obrębie pasa drogowego z uwagi na podniesienie niwelety jezdni wyprofilowane zostaną mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5mm.
Barierki szklane, schody, bramy, wiaty, karporty, zadaszenia
Rzeszów (podkarpackie)
Remonty łazienek
Dębica , Ropczyce , Pilzno, Latoszyn, Nagawczyna (podkarpackie)
Malowanie DACHÓW i ELEWACJI Mycie ciśnieniowe
Mielec , Szczucin , Tarnów (podkarpackie)
Lokalna produkcja, europejskie standardy okna i drzwi z Przemyśla
Przemyśl (podkarpackie)
Kompleksowe Usługi Elektroinstalacyjne / Niskoprądowe Rzeszów
Rzeszów (podkarpackie)
Ogrodnik, usługi ogrodnicze, koszenie trawy, mycie ciśnieniowe
Rzeszów, Boguchwała, Lutoryż (podkarpackie)
Spawanie bram
Humniska (podkarpackie)
Systemy fasadowe
Sokołów Małopolski (podkarpackie)
Konstrukcje aluminiowe
Sokołów Małopolski (podkarpackie)