III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że: 1) posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie roboty, z której każda: - polegała na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg; - miała wartość nie mniejszą niż: Część 1 zamówienia – 200 000,00 zł brutto Część 2 zamówienia – 200 000,00 zł brutto Część 3 zamówienia – 300 000,00 zł brutto Część 4 zamówienia – 200 000,00 zł brutto Część 5 zamówienia – 150 000,00 zł brutto Część 6 zamówienia – 300 000,00 zł brutto Część 7 zamówienia – 200 000,00 zł brutto Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca składa wykaz robót wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu, o którym mowa wyżej, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponował do pełnienia funkcji kierownika budowy – minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa Wzór wykazu osób, o którym mowa wyżej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych, o których mowa w pkt 8.2.3. 1) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; wykonał dwie roboty, z której każda: - polegała na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg i miała wartość nie mniejszą niż: Część 1 zamówienia – 200 000,00 zł brutto Część 2 zamówienia – 200 000,00 zł brutto Część 3 zamówienia – 300 000,00 zł brutto Część 4 zamówienia – 200 000,00 zł brutto Część 5 zamówienia – 150 000,00 zł brutto Część 6 zamówienia – 300 000,00 zł brutto Część 7 zamówienia – 200 000,00 zł brutto Wykonawca biorący udział w postępowaniu, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał dla Zamawiającego robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w 10.11.1 SIWZ nie składa na wezwanie zamawiającego wykazu robót budowlanych. b) wykazu osób, o których mowa w pkt. 8.2.3. 2) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część 1 zamówienia – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Część 2 zamówienia – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Część 3 zamówienia – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część 4 zamówienia – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Część 5 zamówienia – 2 700,00 zł. (słownie: dwa tysiące siedemset złotych) Część 6 zamówienia – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część 7 zamówienia – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Okres gwarancji i rekojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1ustawy PZP przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności pod następującymi warunkami: 2. zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, w przypadku: a) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy; c) zlecenia przez zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; d) pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; e) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; f) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 3. zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych innych danych identyfikacyjnych; 4. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez zamawiającego; 5. zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu – informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych; 6. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 7. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8. zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 9. ustalenie innych warunków lub terminów płatności, 10. zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, 11. wykonanie robót budowlanych zamiennych, w przypadku uzasadnionego wniosku jednej ze stron i po zaakceptowaniu przez drugą stronę 12. zmiany terminów płatności w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji; 13. zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT; 14. wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót – w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, 15. wystąpienia udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, 16. wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego. 17. Zmiany, o których mowa w pkt. 20.2 dokonywane będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron i po akceptacji przez drugą stronę. 18. Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 11 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-05-10, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Spokojnej w miejscowości Korne, gmina Kościerzyna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Po jednej stronie drogi zaprojektowano chodnik o szerokości 130 cm. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3. Powierzchnia drogi wynosi 1255,25 m2. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni, i zjazdów. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, teletechniczne, wodociąg i kanalizacja. W ramach realizacji inwestycji nie przewiduje się wycinki drzew. W celu przeprowadzenia wód opadowych pod zjazdem na drogę wojewódzką zaprojektowano przepust z rury tworzywowej o sztywności obwodowej SN8 fi 500 mm na ławie żwirowej L=16,0 m. Zakończenia przepustu wykonać w formie obrukowania z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do komór drenażowych. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się budowę: 3 wpustów deszczowych, 5 komór drenażowych, 2 studnie rewizyjne betonowe. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1a.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233222-1, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Niedamowo, gmina Kościerzyna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres opracowania obejmuje przebudowę drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Projektuje się obustronne pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego. Na końcu nawierzchni projektuje się krawężnik w celu zabezpieczenia krawędzi przed uszkodzeniem i na połączeniu z nawierzchnią gruntową utwardzenie kruszywem łamanym. Na przyległe nieruchomości zaprojektowano zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej. Znajdujący się pod drogą przepust wymaga wydłużenia i umocnienia wylotu. Konstrukcja jezdni: warstwa ścieralna z AC 11S – gr. 4 cm, warstwa wiążąca z AC 11W lub AC 16W – gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Powierzchnia drogi 2242,00 m2. Konstrukcja poboczy: nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Konstrukcja zjazdu: kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 20 cm, wyprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe. W ramach zadania zakłada się usunięcie warstwy humusu i założenie nowych trawników poprzez humusowanie i obsianie trawą. Przewiduje się wycinkę drzew z karczowaniem pni. Drzewa zlokalizowane w pasie drogowym i będące w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót, na czas ich wykonywania należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1b.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233222-1, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
okres Gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Sarnowy, gmina Kościerzyna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Zakres przebudowy obejmuje docinek o długości 555,31. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. Powierzchnia drogi 2978,50 m2. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, 15 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów: 8 cm kostka betonowa, 3-5 cm podsypka piakowo – cementowa, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, 15 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę. Jezdnia ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na warstwie odsączającej z pospółki. Szerokość poboczy wynosi 75 cm. W ramach realizacji inwestycji nie przewiduje się wycinki drzew oraz starodrzew. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza i rowy trawiaste Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1c.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233222-1, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Szenajda, gmina Kościerzyna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres opracowania obejmuje przebudowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie nakładki z betonu asfaltowego. Zakłada się miejscowe frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni, uzupełnienie konstrukcji przy krawężniku, poszerzenie konstrukcji jezdni do założonej szerokości, a następnie ułożenie warstwy wyrównawczej na istniejącej nawierzchni bitumicznej, wiążącej w miejscach nowej konstrukcji i warstwy ścieralnej, rozbiórkę wszystkich utwardzonych zjazdów i wykonanie ich nowej konstrukcji. Szerokość zjazdów dostosowano do istniejących. Zaprojektowano zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej i dojścia do furtek. Nawierzchnia zjazdu i dojścia ograniczona obrzeżem betonowym. Konstrukcja jezdni – nakładka warstwa ścieralna z AC 11S – gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza z AC 11W – 50 kg/m2, istniejąca nawierzchnia bitumiczna. Konstrukcja – poszerzenie jezdni, nowa nawierzchnia jezdni, zatoka warstwa ścieralna z AC 11S – gr. 4 cm, warstwa wiążąca z AC 11W lub AC 16W – gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm, ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% - gr. 15 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Konstrukcja poboczy: nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Powierzchnia drogi wynosi 2716,84 m2. Konstrukcja chodnika (dojścia do posesji): kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 15 cm, wyprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo na pobocza, tereny zielone, do systemu chłonnego i zagospodarowane w pasie drogowym. Odwodnienie drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do układu chłonnego i istniejących studni zakończonych wpustami, które zostaną wymienione na nowe. W ramach zadania zakłada się usunięcie warstwy humusu i założenie nowych trawników poprzez humusowanie i obsianie trawą. Drzewa zlokalizowane w pasie drogowym i będące w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót, na czas ich wykonywania należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1d.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233222-1, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rekojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej ul. Pogodna i Rajska w miejscowości Wąglikowice, gmina Kościerzyna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres opracowania obejmuje przebudowę drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych wielootworowych typu yomb. Powierzchnia drogi wynosi 1735,00 m2. Nawierzchnię z płyt zaprojektowano na jezdni i zjazdach. Na odcinku 1 przewiduje się rozbiórkę bruku kamiennego. Konstrukcja jezdni i zjazdów płyty żelbetowe wielootworowe typu yomb 100x75x12, podsypka piaskowa – gr. 10 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Konstrukcja poboczy: nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo na pobocza, tereny zielone, do systemu chłonnego i zagospodarowane w pasie drogowym. Na odcinku 1 odwodnienie drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do układu chłonnego, natomiast na pozostałych odcinkach powierzchniowe na pobocza i tereny zielone w granicy pasa drogowego. Na odcinku 2 zakłada się regulację wysokościową istniejącego wpustu i dokonanie wokół niego utwardzenia z płyt yomb. Na odcinku 1 zaprojektowano układ chłonny złożony z komór drenażowych, wpustów ulicznych i studni rewizyjnych. W ramach zadania zakłada się usunięcie warstwy humusu. Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Drzewa zlokalizowane w pasie drogowym i będące w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót, na czas ich wykonywania należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1e.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233222-1, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Osiedle 2000, Gulgowskich oraz ul. Słonecznej w miejscowości Wielki Klincz, gmina Kościerzyna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej o nawierzchni z kruszywa oraz płyt betonowych na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Droga będzie miała przekrój szlakowy z poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m. Długość odcinka ul. Słonecznej wynosi 156,00 m. Długość odcina ulicy Osiedle 2000 oraz Gulgowskich wynosi 226,61 m. Szerokość projektowanej jezdni ulicy Słonecznej wynosi 4,50 m. Szerokość projektowanej jezdni ulicy Osiedle 2000 oraz Gulgowskich wynosi 5,0 m. Powierzchnia dróg wynosi 2112,00 m2. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej. Przyjęto następującą konstrukcję jezdni drogi gminnej: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30, ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę 15 cm. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30, Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika z kostki betonowej: 6 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 15 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 Jezdnia ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na warstwie odsączającej z pospółki. Szerokość poboczy wynosi 75 cm., spadek poprzeczny wynosi 6% W ramach realizacji przebudowy drogi nie przewiduje się wycinki drzew. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na istniejące pobocza i tereny zielone. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1f.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233222-1, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Sportowej i odcinka ulicy Spacerowej w miejscowości Skorzewo , gmina Kościerzyna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej o nawierzchni z kruszywa oraz płyt betonowych na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Droga będzie miała przekrój szlakowy z poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej w miejscach istniejących bram wjazdowych. Powierzchnia drogi wynosi 1734,63 m2. Dodatkowo zaprojektowano 2 zjazdy bitumiczne do działek nr 629/2, 629/4. Szerokość zjazdów wynosi 4,0 m. Przyjęto następującą konstrukcję jezdni drogi gminnej: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę 15 cm. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika z kostki betonowej: 6 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 15 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 Jezdnia ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na warstwie odsączającej z pospółki. Szerokość poboczy wynosi 75 cm., spadek poprzeczny wynosi 6%. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na istniejące pobocza i tereny zielone. Za pomocą spadków podłużnych wody opadowe zostaną skierowane na naturalne rozlewisko na terenie działki 629/11. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1g.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233222-1, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: