„Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie gminy Tarnogród”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie gminy Tarnogród”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnogród
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Tarnogród
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-05
  • Numer ogłoszenia569690-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569690-N-2019 z dnia 2019-07-05 r.

Gmina Tarnogród: „Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie gminy Tarnogród”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnogród, krajowy numer identyfikacyjny 00055148000000, ul. T. Kościuszki  5 , 23-420  Tarnogród, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 897 161, , e-mail um@tarnogrod.pl, , faks 846 897 731.
Adres strony internetowej (URL): www.umtarnogrod.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.umtarnogrod.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.umtarnogrod.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona z zazchowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
ofertę wraz z dokumentami o których mowa 7,15 SIWZ nalezy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tarnogrodzie , ul. Tadeusza Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród, pokój nr 8

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie gminy Tarnogród”
Numer referencyjny: RI.271.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie gminy Tarnogród” Część I zamówienia –„Przebudowa drogi gminnej Nr 109524L ul. Przedmieście Bukowskie w Tarnogrodzie. STAN ISTNIEJACY Droga gminna nr 106524L ulica Przedmieście Bukowskie w Tarnogrodzie jest jednojezdniową drogą klasy D. Na przeważającej długości droga posiada przekrój uliczny. Na końcowym odcinku długości około 110 m posiada przekrój półuliczny. Nawierzchnia jezdni bitumiczna o zmiennej szerokości wynoszącej od 4,00 do miejscowo 6,00 m. W przekroju półulicznym po lewej stronie występuje pobocze o szerokości 1,00m. Droga przebiega przez obszar pagórkowaty. Po prawej stronie drogi występuje zabudowa w postaci domów jednorodzinnych i gospodarstw. Po lewej stronie drogi występuje wąwóz przez, który przepływa rzeka Nitka. Początek przebudowy ul. Przedmieście Bukowskie ma miejsce od strony skrzyżowania z ul. Jana Pawła II ( droga wojewódzka nr 863 ) w km 0+006,70. Jako kilometraż 0+000 przyjęto punkt przecięcia osi drogi gminnej z krawędzią jezdni drogi wojewódzkiej. Koniec przebudowywanego odcinka znajduje się w km 0+791,50 i wyznacza go na koniec istniejącej nawierzchni bitumicznej na przedmiotowej drodze. Na terenie objętym opracowaniem pod drogą gminną występują przepusty rurowe o średnicach 60 i 80 cm. W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: • Roboty przygotowawcze • Roboty rozbiórkowe • Roboty towarzyszące • Roboty odwodnieniowe • Roboty ziemne • Elementy ulic, zjazdów i chodników • Uzupełnienie szczeliny przy krawężnikowej • Roboty nawierzchniowe • Chodniki • Zjazdy • Utwardzenie poboczy • Roboty wykończeniowe • Oznakowanie i urządzenia BRD Część II zamówienia –„Przebudowa drogi gminnej Nr 109491L w miejscowości Luchów Górny Stan istniejący: Na przedmiotowym odcinku drogi usytuowana jest jezdnia o nawierzchni asfaltowej z poboczami gruntowymi, zjazdy z kostki brukowej oraz z kruszywa, rowy przydrożne oraz przepusty pod drogą i pod zjazdami. Występują liczne uszkodzenia nawierzchni: nierówności poprzeczne i podłużne, wyboje, spękania siatkowe, ubytki lepiszcza. W okresach wiosennym i jesiennym wybojach gromadzi się woda. Na terenie objętym niniejszym opracowaniem występuje następujące uzbrojenie terenu: a) linia elektroenergetyczna napowietrzna i podziemna niskiego napięcia, b) linia teletechniczna kablowa, c) sieć wodociągowa, d) sieć gazowa. W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: • roboty pomiarowe, • rozebranie istniejących przepustów, • zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, darniny oraz innych gruntów organicznych na średnią głębokość 25 cm, • cięcie szczelin w nawierzchni, rozbiórka spękanej nawierzchni przy krawędzi jezdni szerokości średnio 20 cm, • wykonanie elementów odwodnienia, przepustów pod zjazdami oraz wpustów deszczowych z przykanalikami, • wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne przepustów, • uzupełnienie nasypu do profilu z kruszywa drobnego 0/2 wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika i zjazdów, • ustawienie obramowań chodnika (krawężniki uliczne bet. 15x30 cm, obrzeża bet. 8 x 30 cm, oporniki bet. 12x25 cm na ławach betonowych C12/15 z oporem, • wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej konstrukcji nawierzchni zjazdów z chudego betonu 9 MPa gr. 16 cm, • wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej konstrukcji nawierzchni chodnika z chudego betonu 9 MPa gr. 10 cm, • wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej prostokątnej 20x10 cm, z fazą, koloru szarego gr. 6 cm, • wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej prostokątnej 20x10 cm, z fazą, koloru grafitowego gr. 8 cm, • uzupełnienie szczelin przykrawężnikowych chudym betonem oraz betonem asfaltowym, • obsianie skarp ziemią urodzajną i mieszanką traw, • uporządkowanie placu budowy wraz z wywiezieniem elementów pochodzących z rozbiórki zgodnie z założeniami przedmiaru robót. • inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. • wprowadzenie organizacji ruchu na czas przebudowy, • zorganizowanie terenu budowy (m.in. urządzenie placów składowych na materiały), • roboty rozbiórkowe, • roboty ziemne, • ustawienie obramowań, • wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni i dojścia do przejścia dla pieszych, • wykonanie poboczy, • wprowadzenie stałej organizacji ruchu, Część III zamówienia – „ Przebudowa drogi powiatowej Nr 2958L na odcinku od km 5+884 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Różaniec Drugi” Stan istniejący: Istniejący obiekt budowlany stanowi droga powiatowa o nawierzchni asfaltowej. Droga posiada przekrój dwupasowy, dwukierunkowy. Podstawowa szerokość istniejącej jezdni wynosi 5,5 m (2 pasy ruchu po 2,75 m każdy). Droga przebiega przez teren pokryty zabudową o charakterze zagrodowym. W bezpośrednim sąsiedztwie drogi na odcinku objętym opracowaniem sytuuje się około 15 posesji. Na przeważającej długości odcinka objętego opracowaniem wzdłuż drogi zlokalizowane są obustronne rowy przydrożne. Rowy przydrożne wymagają odmulenia. Wzdłuż rowów przydrożnych zlokalizowane są przepusty pod zjazdami. Przepusty pod zjazdami znajdują się w złym stanie technicznym. W km 5+663 pod drogą powiatową zlokalizowany jest przepust jednootworowy z tworzywa sztucznego PEHD DN 600. Ścianka czołowa przepustu przechyla się w kierunku od jezdni. Teren przeznaczony pod budowę chodnika w stanie istniejącym stanowi zieleń roślinna utrzymywana przez właścicieli przyległych posesji. Wzdłuż projektowanej trasy chodnika zlokalizowane są ogrodzenia. Na terenie objętym niniejszym opracowaniem występuje następujące uzbrojenie terenu: • sieć elektroenergetyczna napowietrzna niskiego napięcia, • sieć elektroenergetyczna oświetleniowa, • sieć kanalizacji sanitarnej W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: • wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy chodnika, • zorganizowanie terenu budowy (m. in. urządzenie placów składowych na materiały), • roboty pomiarowe (m. in. geodezyjne wytyczenie obiektu budowlanego w terenie potwierdzone wpisem do dziennika budowy, trwałe zastabilizowanie reperów wysokościowych), • ścinanie drzew, karczowanie pni, wycinka zakrzaczeń, • roboty rozbiórkowe, • roboty ziemne, • wykonanie przepustów pod zjazdami, • wykonanie ścianki czołowej przepustu w km 5+663, • odcinkowe umocnienie rowów, • ustawienie obramowań, • wykonanie nawierzchni chodnika, • wykonanie nawierzchni przejazdów przez chodnik, • wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, • roboty wykończeniowe, • uporządkowanie terenu, • inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Część IV zamówienia – Przebudowa ciągu pieszego na odcinku ul. Jaśminowa- parking przy UM Tarnogród od km 0+002,20 do 0+121,70 Stan istniejący: Ciąg pieszy od ul. Jaśminowej stanowi chodnik o szerokości zmiennej z płytek betonowych, łącząc się z wykonanym we wcześniejszym okresie odcinkiem w rejonie przebudowanego przepustu drogowego poprzez tymczasowe dojście. Nawierzchnia z uwagi na długotrwałe użytkowanie, jest w stanie wyeksploatowanym. Istotny wpływ na ten stan ma również jego dłuższy spadek podłużny. W pasie projektowanych robót występują nw. Urządzenia uzbrojenia terenu: - słupy oświetlenia ulicznego i przesyłowe NN - usytuowany lokalnie podłużnie przewód sieci gazowej g63 z jednym przejściem poprzecznym. Uwaga: równocześnie w trakcie wykonywania zadania mogą trwać prace dotyczące wymiany słupów oświetleniowych przez PGE Dystrybucja S.A.. W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: • roboty pomiarowe • roboty rozbiórkowe • roboty ziemne • podbudowy • nawierzchnie • roboty wykończeniowe • urządzenia bezpieczeństwa • inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części I,II,III ,IV i V stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:  Projekty budowlane,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiary robót. W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SIWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy powinien być zgodny z przedmiarami robót i powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45110000-1
45200000-9
45112500-0
45112500-2
45233140-2
71354000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: • w zakresie części I zamówienia co najmniej 1 ( jednej) roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie dróg o wartości co najmniej 500 000,00 zł. ( brutto) • w zakresie części II zamówienia co najmniej 1 ( jednej) roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie dróg, o wartości co najmniej 500 000,00 zł ( brutto) • w zakresie części III zamówienia co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie chodników o wartości co najmniej 80 000,00 zł. ( brutto) • w zakresie części IV zamówienia co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie ciągów pieszych, chodników o wartości co najmniej 80 000,00 zł (brutto). 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: • Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji kierownika budowy; Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5.3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3. ppkt. 1) SIWZ, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3. ppkt. 2) SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium : Dla części I w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Dla części II w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Dla części III w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych), Dla części IV w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie nr rachunku: 51 9637 0001 2001 0000 0404 0012 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.271.7.2019” Część nr ….. (należy wskazać nr części, na którą wnoszone jest wadium). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancja na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym 2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu, śniegu, temperatury +30C, temperatury -50C) powodujących wstrzymanie lub przerwanie całości wykonywanych robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 5 następujących po sobie dni kalendarzowych – potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie; 3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji; 6) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, 7) przedłużenia terminu wykonania w zakresie niezbędnym wynikającym z konieczności wykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 9) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 4. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 5. Strony przewidują zmianę umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Strona wnioskująca o zmianę musi wykazać środkami dowodowymi, że zmiany o których mowa w ust. 1,2 mają bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia wykonawcy tj. wykazać, że zmiany wskazane w ust. 1,2 wymuszają podwyższenie kosztów wykonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Nr 109524L ul. Przedmieście Bukowskie w Tarnogrodzie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Droga gminna nr 106524L ulica Przedmieście Bukowskie w Tarnogrodzie jest jednojezdniową drogą klasy D. Na przeważającej długości droga posiada przekrój uliczny. Na końcowym odcinku długości około 110 m posiada przekrój półuliczny. Nawierzchnia jezdni bitumiczna o zmiennej szerokości wynoszącej od 4,00 do miejscowo 6,00 m. W przekroju półulicznym po lewej stronie występuje pobocze o szerokości 1,00m. Droga przebiega przez obszar pagórkowaty. Po prawej stronie drogi występuje zabudowa w postaci domów jednorodzinnych i gospodarstw. Po lewej stronie drogi występuje wąwóz przez, który przepływa rzeka Nitka. Początek przebudowy ul. Przedmieście Bukowskie ma miejsce od strony skrzyżowania z ul. Jana Pawła II ( droga wojewódzka nr 863 ) w km 0+006,70. Jako kilometraż 0+000 przyjęto punkt przecięcia osi drogi gminnej z krawędzią jezdni drogi wojewódzkiej. Koniec przebudowywanego odcinka znajduje się w km 0+791,50 i wyznacza go na koniec istniejącej nawierzchni bitumicznej na przedmiotowej drodze. Na terenie objętym opracowaniem pod drogą gminną występują przepusty rurowe o średnicach 60 i 80 cm. W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: • Roboty przygotowawcze • Roboty rozbiórkowe • Roboty towarzyszące • Roboty odwodnieniowe • Roboty ziemne • Elementy ulic, zjazdów i chodników • Uzupełnienie szczeliny przy krawężnikowej • Roboty nawierzchniowe • Chodniki • Zjazdy • Utwardzenie poboczy • Roboty wykończeniowe • Oznakowanie i urządzenia BRD Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:  Projekty budowlane,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiary robót. W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SIWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy powinien być zgodny z przedmiarami robót i powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111000-8, 45200000-9, 45110000-1, 45230000-8, 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:6Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium : w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych),


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Nr 109491L w miejscowości Luchów Górny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stan istniejący: Na przedmiotowym odcinku drogi usytuowana jest jezdnia o nawierzchni asfaltowej z poboczami gruntowymi, zjazdy z kostki brukowej oraz z kruszywa, rowy przydrożne oraz przepusty pod drogą i pod zjazdami. Występują liczne uszkodzenia nawierzchni: nierówności poprzeczne i podłużne, wyboje, spękania siatkowe, ubytki lepiszcza. W okresach wiosennym i jesiennym wybojach gromadzi się woda. Na terenie objętym niniejszym opracowaniem występuje następujące uzbrojenie terenu: a) linia elektroenergetyczna napowietrzna i podziemna niskiego napięcia, b) linia teletechniczna kablowa, c) sieć wodociągowa, d) sieć gazowa. W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: • roboty pomiarowe, • rozebranie istniejących przepustów, • zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, darniny oraz innych gruntów organicznych na średnią głębokość 25 cm, • cięcie szczelin w nawierzchni, rozbiórka spękanej nawierzchni przy krawędzi jezdni szerokości średnio 20 cm, • wykonanie elementów odwodnienia, przepustów pod zjazdami oraz wpustów deszczowych z przykanalikami, • wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne przepustów, • uzupełnienie nasypu do profilu z kruszywa drobnego 0/2 wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika i zjazdów, • ustawienie obramowań chodnika (krawężniki uliczne bet. 15x30 cm, obrzeża bet. 8 x 30 cm, oporniki bet. 12x25 cm na ławach betonowych C12/15 z oporem, • wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej konstrukcji nawierzchni zjazdów z chudego betonu 9 MPa gr. 16 cm, • wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej konstrukcji nawierzchni chodnika z chudego betonu 9 MPa gr. 10 cm, • wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej prostokątnej 20x10 cm, z fazą, koloru szarego gr. 6 cm, • wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej prostokątnej 20x10 cm, z fazą, koloru grafitowego gr. 8 cm, • uzupełnienie szczelin przykrawężnikowych chudym betonem oraz betonem asfaltowym, • obsianie skarp ziemią urodzajną i mieszanką traw, • uporządkowanie placu budowy wraz z wywiezieniem elementów pochodzących z rozbiórki zgodnie z założeniami przedmiaru robót. • inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. • wprowadzenie organizacji ruchu na czas przebudowy, • zorganizowanie terenu budowy (m.in. urządzenie placów składowych na materiały), • roboty rozbiórkowe, • roboty ziemne, • ustawienie obramowań, • wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni i dojścia do przejścia dla pieszych, • wykonanie poboczy, • wprowadzenie stałej organizacji ruchu, Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:  Projekty budowlane,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiary robót. W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SIWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy powinien być zgodny z przedmiarami robót i powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45110000-1, 45111200-0, 45233000-9, 45112500-0, 45233222-1, 45233140-2, 45233223-8, 71354000-4, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium : w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych),


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2958L na odcinku od km 5+884 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Różaniec Drugi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Istniejący obiekt budowlany stanowi droga powiatowa o nawierzchni asfaltowej. Droga posiada przekrój dwupasowy, dwukierunkowy. Podstawowa szerokość istniejącej jezdni wynosi 5,5 m (2 pasy ruchu po 2,75 m każdy). Droga przebiega przez teren pokryty zabudową o charakterze zagrodowym. W bezpośrednim sąsiedztwie drogi na odcinku objętym opracowaniem sytuuje się około 15 posesji. Na przeważającej długości odcinka objętego opracowaniem wzdłuż drogi zlokalizowane są obustronne rowy przydrożne. Rowy przydrożne wymagają odmulenia. Wzdłuż rowów przydrożnych zlokalizowane są przepusty pod zjazdami. Przepusty pod zjazdami znajdują się w złym stanie technicznym. W km 5+663 pod drogą powiatową zlokalizowany jest przepust jednootworowy z tworzywa sztucznego PEHD DN 600. Ścianka czołowa przepustu przechyla się w kierunku od jezdni. Teren przeznaczony pod budowę chodnika w stanie istniejącym stanowi zieleń roślinna utrzymywana przez właścicieli przyległych posesji. Wzdłuż projektowanej trasy chodnika zlokalizowane są ogrodzenia. Na terenie objętym niniejszym opracowaniem występuje następujące uzbrojenie terenu: • sieć elektroenergetyczna napowietrzna niskiego napięcia, • sieć elektroenergetyczna oświetleniowa, • sieć kanalizacji sanitarnej W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: • wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy chodnika, • zorganizowanie terenu budowy (m. in. urządzenie placów składowych na materiały), • roboty pomiarowe (m. in. geodezyjne wytyczenie obiektu budowlanego w terenie potwierdzone wpisem do dziennika budowy, trwałe zastabilizowanie reperów wysokościowych), • ścinanie drzew, karczowanie pni, wycinka zakrzaczeń, • roboty rozbiórkowe, • roboty ziemne, • wykonanie przepustów pod zjazdami, • wykonanie ścianki czołowej przepustu w km 5+663, • odcinkowe umocnienie rowów, • ustawienie obramowań, • wykonanie nawierzchni chodnika, • wykonanie nawierzchni przejazdów przez chodnik, • wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, • roboty wykończeniowe, • uporządkowanie terenu, • inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:  Projekty budowlane,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiary robót. W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SIWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy powinien być zgodny z przedmiarami robót i powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45111200-0, 71354004-4, 45112500-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium : w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych),


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa ciągu pieszego na odcinku ul. Jaśminowa- parking przy UM Tarnogród od km 0+002,20 do 0+121,70
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stan istniejący: Ciąg pieszy od ul. Jaśminowej stanowi chodnik o szerokości zmiennej z płytek betonowych, łącząc się z wykonanym we wcześniejszym okresie odcinkiem w rejonie przebudowanego przepustu drogowego poprzez tymczasowe dojście. Nawierzchnia z uwagi na długotrwałe użytkowanie, jest w stanie wyeksploatowanym. Istotny wpływ na ten stan ma również jego dłuższy spadek podłużny. W pasie projektowanych robót występują nw. Urządzenia uzbrojenia terenu: - słupy oświetlenia ulicznego i przesyłowe NN - usytuowany lokalnie podłużnie przewód sieci gazowej g63 z jednym przejściem poprzecznym. Uwaga: równocześnie w trakcie wykonywania zadania mogą trwać prace dotyczące wymiany słupów oświetleniowych przez PGE Dystrybucja S.A.. W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: • roboty pomiarowe • roboty rozbiórkowe • roboty ziemne • podbudowy • nawierzchnie • roboty wykończeniowe • urządzenia bezpieczeństwa • inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:  Projekty budowlane,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiary robót. W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SIWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy powinien być zgodny z przedmiarami robót i powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45233000-9, 45111000-8, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium : w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych),






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa dróg wewnętrznych dojazdowych na terenie gminy Sędziejowice”,
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI