Przebudowa dróg gminnych i budowa chodników na terenie gminy Kościerzyna

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych i budowa chodników na terenie gminy Kościerzyna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościerzyna
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Komunalny Gminy Kościerzyna
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-29
  • Numer ogłoszenia538316-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 538316-N-2018 z dnia 2018-03-29 r.

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna: Przebudowa dróg gminnych i budowa chodników na terenie gminy Kościerzyna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, krajowy numer identyfikacyjny 19059790900000, ul. Stare Nadleśnictwo  5 , 83400   Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 866 342, e-mail zkgk@koscierzyna.pl, faks 586 866 960.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w siedzibie Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna - w sekretariacie (pok. nr 3) lub przesyłać na wskazany adres:
Adres:
Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych i budowa chodników na terenie gminy Kościerzyna
Numer referencyjny: ZP.271.02.2018.MS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania.: „Przebudowa dróg gminnych i budowa chodników na terenie gminy Kościerzyna.” Część 1: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Dobrogoszcz obejmująca wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. Długość przewidzianej do przebudowy drogi wynosi ODCINEK 1 – 213,58 m, ODCINEK 2 – 62,10m, szerokość jezdni – 3,50-5,00 m, szerokość poboczy – 0,50 m, przekrój półuliczny – spadek poprzeczny jednostronny 2 %, spadek poprzeczny poboczy – 6 %, kategoria ruchu KR 1łączna powierzchnia drogi wynosi 1329,24 m2. Zakres opracowania obejmuje przebudowę drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, ograniczoną z jednej strony krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem. Projektuje się obustronne pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego, a za nim do granicy pasa drogowego zieleń. Na przyległe nieruchomości zaprojektowano zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej dojścia do furtek. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję poboczy, pod konstrukcje nawierzchni. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Konstrukcja jezdni: warstwa ścieralna z AC 8S lub AC 11S – gr. 4 cm, warstwa wiążąca z AC 11W lub AC 16W – gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm, ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% - gr. 15 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Odwodnienie drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do układu chłonnego. Zaprojektowano układ chłonny złożony z komór drenażowych, wpustów ulicznych i studni rewizyjnej. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się budowę: - 2 wpustów ulicznych, - 6 komór drenażowych typu SC-310, 1 studni rewizyjnej betonowej. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo na pobocza, do systemu chłonnego i zagospodarowane w pasie drogowym. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1a. Część 2: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie chodnika w miejscowości Kaliska, gmina Kościerzyna poprzez jego utwardzenie i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej. Długość przewidzianego do wykonania chodnika wynosi 112,83 m, szerokość chodnika – 2,0 m (miejscowo 1,5 m), spadek poprzeczny jednostronny – min. 1,0 %, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej o powierzchni 225 m2 , obramowanie obrzeżem, dopuszczenie jedynie ruchu pieszego. Chodnik przebiega od istniejącego chodnika o nawierzchni z kostki betonowej w kierunku do drogi o nawierzchni gruntowej. Zakres opracowania obejmuje utwardzenie chodnika i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej obramowanej z obu stron obrzeżem betonowym. Po obu stronach chodnika zaprojektowano teren zielony. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję chodnika. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Konstrukcja chodnika: kostka betonowa szara – gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 22 cm, wyprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe. Inwestycja nie spowoduje zmiany w zakresie odprowadzenia wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. W ramach planowanego remontu drogi nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Drzewa zlokalizowane w pasie drogowym i będące w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót, na czas ich wykonywania należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami. Na terenach przyległych do chodnika wykonać humusowanie gr.10 cm wraz z obsianiem trawą. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1b. Część 3: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Kościerska Huta obejmująca wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. Długość przewidzianej do przebudowy drogi wynosi 191,04 m, szerokość jezdni – 5,00 m, szerokość poboczy – 0,75 m, przekrój półuliczny – spadek poprzeczny jednostronny 2 %, spadek poprzeczny poboczy – 6 %, kategoria ruchu KR 1, powierzchnia drogi 951,57 m2. Zakres opracowania obejmuje przebudowę drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, ograniczoną z jednej strony krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem. Obustronne pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego, a za nim do granicy pasa drogowego zieleń. Na końcu drogi projektuje się zwrotkę.Na przyległe nieruchomości zaprojektowano zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej dojścia do furtek. Konstrukcja jezdni: warstwa ścieralna z AC 8S lub AC 11S – gr. 4 cm, warstwa wiążąca z AC 11W lub AC 16W – gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm, ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% - gr. 15 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Odwodnienie drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do układu chłonnego. Zaprojektowano dwa układy chłonne złożone z komór drenażowych, wpustów ulicznych i studni rewizyjnych. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się budowę: - 3 wpustów ulicznych, - 6 komór drenażowych typu SC-740 , 2 studnie rewizyjne betonowe. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1c. Część 4: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej 187033G ul. Granicznej w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie Gmina Kościerzyna. Inwestycja obejmuje przebudowę nawierzchni z kruszywa oraz płyt betonowych na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Droga będzie miała przekrój szlakowy z poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej oraz betonu asfaltowego. Przyjęto następującą konstrukcję jezdni drogi gminnej:4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR?20%, k/10?8m/dobę 15 cm., Powierzchnia drogi 2532,93 m2. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni, i zjazdów. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na istniejące pobocza i tereny zielone. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1d. Część 5: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie przebudowy drogi ul. Kasztanowej w miejscowości Łubiana, polegającej na wykonaniu chodnika o nawierzchni z kostki betonowej. Planowany do budowy chodnik wraz z zjazdami zlokalizowany jest w miejscowości Łubiana, długość chodnika – 136,00 m, szerokość chodnika – zmienna zgodnie z rys. nr 2 projekt zagospodarowania terenu, szerokość zjazdów – zmienna zgodnie z rys. nr 2 projekt zagospodarowania terenu, spadek poprzeczny jednostronny – min. 1,0 % (wysokościowo należy dowiązać do jezdni i przyległych posesji), nawierzchnia chodnika i zjazdów z kostki betonowej, obramowanie obrzeżem. Powierzchnia chodnika wynosi 164,53 m2. W miejscach zjazdów na posesje obecnie są zaniżone krawężniki i w tych miejscach zostały zlokalizowane projektowane zjazdy, szerokość zjazdów dostosowano do zaniżonych krawężników i bram wjazdowych. Konstrukcja nawierzchni chodnika: kostka betonowa prostokątna szara – gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 15 cm, wyprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Inwestycja nie spowoduje zmiany w zakresie odprowadzenia wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. Wody opadowe z powierzchni chodnika dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów, jedynie usunięcie warstwy humusu. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1e. Część 6: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowa Wieś Gmina Kościerzyna. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej poprzez wykonanie na nim nakładki asfaltowej na długości 332 mb. W ramach inwestycji zaplanowano również przebudowę skrzyżowania dróg gminnych wewnętrznych poprzez wykonanie mini ronda. Zaprojektowano mini rondo o średnicy zewnętrznej Dz = 10,0 m i wyspie środkowej o średnicy D - 8,0 m. Szerokość jezdni planowanej nakładki nie zmienia się w stosunku do stanu istniejącego i wynosi od 3,6 m.b. do 5,0 m.b. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Szerokość jezdni: 3,60 - 5,00 m, Nawierzchnia: beton asfaltowy Powierzchnia drogi wynosi 1485,14 m2. W ramach realizacji inwestycji przewiduje się wycinkę trzech drzew. Nie przewiduje się wycinki starodrzew. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza oraz do istniejącego systemu odwodnienia. Wody opadowe będą zagospodarowane w pasie drogowym i nie będą oddziaływać na działki przyległe do pasa drogowego. Przebudowa drogi nie będzie wymagała zajęcia działek prywatnych. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1f. Część 7: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Na Wzgórzu w miejscowości Skorzewo Gmina Kościerzyna. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę 15 cm Obramowane jezdni drogi zaprojektowano z krawężnika betonowego 22x15x100 oraz z opornika betonowego wtopionego 12x25x100 (zakończenie drogi oraz zjazd na drogę wojewódzką strona prawa) ułożonych na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Powierzchnia drogi wynosi 933,20 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1g. Część 8: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie przebudowy drogi ul. Hallera w miejscowości Wielki Klincz, obejmującej wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej. Założenia projektowe: długość chodnika – 198,59 m, szerokość chodnika – 1,50 m, szerokość zjazdów – zmienna zgodnie z rys. nr 2 plan sytuacyjny, spadek poprzeczny jednostronny – min. 1,0 % (wysokościowo należy dowiązać do jezdni i przyległych posesji), nawierzchnia chodnika i zjazdów z kostki betonowej, obramowanie chodnika i zjazdów obrzeżem betonowym, szerokość pasa zieleni – 1,00 m. Konstrukcja nawierzchni , chodnik (z dojściami do posesji) kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 15 cm. Inwestycja nie spowoduje zmiany w zakresie odprowadzenia wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. Wody opadowe z powierzchni chodnika dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania zakłada się usunięcie warstwy humusu. Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Powierzchnia chodnika 208,25 m2, zjazdów 394,89 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1h. Część 9: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. J. Wybickiego w miejscowości Wielki Klincz obejmująca wykonanie na istniejącej nawierzchni bitumicznej nakładki z betonu asfaltowego. Długość przewidzianej do przebudowy drogi wynosi 126,79 m, szerokość jezdni – 3,50 m, szerokość jezdni w miejscu zawrotki – 5,0 m (poszerzenie jezdni o 1,5 m), szerokość poboczy – 0,75 m, przekrój jednostronny – spadek poprzeczny 2 %, spadek poprzeczny poboczy – 3-4 %, kategoria ruchu KR 1Powierzchnia drogi wynosi 533,50 m2. Konstrukcja jezdni – nakładka: warstwa ścieralna z AC 8S lub AC 11S – gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza z AC 11W – 75 kg/m2, Poszerzenie: warstwa ścieralna z AC 8S lub AC 11S – gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza z AC 11W – 75 kg/m2, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja poboczy: nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Inwestycja nie spowoduje zmiany w zakresie odprowadzenia wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo i zagospodarowane w pasie drogowym. W ramach zadania zakłada się usunięcie warstwy humusu. Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1i. Część 10: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Wieprznica Gmina Kościerzyna. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. O powierzchni 753,61 m2. Szerokość projektowanej jezdni wynosi od 3,00 m do 3,50 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej oraz betonu asfaltowego. Konstrukcja nawierzchni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Obramowane jezdni drogi zaprojektowano z krawężnika betonowego 22x15x100 (wjazdy z kostki), 15x30x100 (ściek z kostki) oraz z opornika betonowego wtopionego 12x25x100 ułożonych na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu wykopów, nasypów oraz koryta pod konstrukcję jezdni, i zjazdów. W ramach realizacji inwestycji nie przewiduje się wycinki drzew. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na istniejące pobocza i tereny zielone. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1j.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233222-1
45233200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-06-30
2018-06-30
2018-06-30
2018-07-31
2018-06-30
2018-07-31
2018-07-31
2018-07-31
2018-07-16
2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że: 1) posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie roboty, z której każda: - polegała na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg; - miała wartość nie mniejszą niż: Część I zamówienia – 230 000,00 zł brutto Część II zamówienia – 30 000,00 zł brutto Część III zamówienia – 180 000,00 zł brutto Część IV zamówienia – 390 000,00 zł brutto Część V zamówienia – 25 000,00 zł brutto Część VI zamówienia – 180 000,00 zł brutto Część VII zamówienia – 210 000,00 zł brutto Część VIII zamówienia – 75 000,00 zł brutto Część IX zamówienia – 40 000,00 zł brutto Część X zamówienia – 100 000,00 zł brutto Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca składa wykaz robót wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu, o którym mowa wyżej, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponował do pełnienia funkcji kierownika budowy – minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa Wzór wykazu osób, o którym mowa wyżej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych, o których mowa w pkt 8.2.3. 1) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; wykonał dwie roboty, z której każda: - polegała na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg, - miała wartość nie mniejszą niż: Część I zamówienia – 230 000,00 zł brutto Część II zamówienia – 30 000,00 zł brutto Część III zamówienia – 180 000,00 zł brutto Część IV zamówienia – 390 000,00 zł brutto Część V zamówienia – 25 000,00 zł brutto Część VI zamówienia – 180 000,00 zł brutto Część VII zamówienia – 210 000,00 zł brutto Część VIII zamówienia – 75 000,00 zł brutto Część IX zamówienia – 40 000,00 zł brutto Część X zamówienia – 100 000,00 zł brutto Wykonawca biorący udział w postępowaniu, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał dla Zamawiającego robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w 10.11.1 SIWZ nie składa na wezwanie zamawiającego wykazu robót budowlanych. b) wykazu osób, o których mowa w pkt. 8.2.3. 2) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia – 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Część II zamówienia – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część III zamówienia – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część IV zamówienia – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część V zamówienia – brak Część VI zamówienia – 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Część VII zamówienia – 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Część VIII zamówienia – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Część IX zamówienia – brak Część X zamówienia – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności pod następującymi warunkami: 2.zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, w przypadku: a) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy; c) zlecenia przez zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; d) pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; e) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; f) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 3. zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych innych danych identyfikacyjnych; 4. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez zamawiającego; 5. zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu – informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych; 6. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 7. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8. zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 9. ustalenie innych warunków lub terminów płatności, 10. zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, 11. wykonanie robót budowlanych zamiennych, w przypadku uzasadnionego wniosku jednej ze stron i po zaakceptowaniu przez drugą stronę 12. zmiany terminów płatności w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji; 13. zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT; 14. wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót – w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, 15. wystąpienia udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, 16. wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego. 17. Zmiany, o których mowa w pkt. 20.2 dokonywane będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron i po akceptacji przez drugą stronę. 18. Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 11 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Dobrogoszcz obejmująca wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość przewidzianej do przebudowy drogi wynosi ODCINEK 1 – 213,58 m, ODCINEK 2 – 62,10m, szerokość jezdni – 3,50-5,00 m, szerokość poboczy – 0,50 m, przekrój półuliczny – spadek poprzeczny jednostronny 2 %, spadek poprzeczny poboczy – 6 %, kategoria ruchu KR 1łączna powierzchnia drogi wynosi 1329,24 m2. Zakres opracowania obejmuje przebudowę drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, ograniczoną z jednej strony krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem. Projektuje się obustronne pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego, a za nim do granicy pasa drogowego zieleń. Na przyległe nieruchomości zaprojektowano zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej dojścia do furtek. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję poboczy, pod konstrukcje nawierzchni. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Konstrukcja jezdni: warstwa ścieralna z AC 8S lub AC 11S – gr. 4 cm, warstwa wiążąca z AC 11W lub AC 16W – gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm, ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% - gr. 15 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Odwodnienie drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do układu chłonnego. Zaprojektowano układ chłonny złożony z komór drenażowych, wpustów ulicznych i studni rewizyjnej. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się budowę: - 2 wpustów ulicznych, - 6 komór drenażowych typu SC-310, 1 studni rewizyjnej betonowej. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo na pobocza, do systemu chłonnego i zagospodarowane w pasie drogowym. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1a.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie chodnika w miejscowości Kaliska, gmina Kościerzyna poprzez jego utwardzenie i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Długość przewidzianego do wykonania chodnika wynosi 112,83 m, szerokość chodnika – 2,0 m (miejscowo 1,5 m), spadek poprzeczny jednostronny – min. 1,0 %, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej o powierzchni 225 m2 , obramowanie obrzeżem, dopuszczenie jedynie ruchu pieszego. Chodnik przebiega od istniejącego chodnika o nawierzchni z kostki betonowej w kierunku do drogi o nawierzchni gruntowej. Zakres opracowania obejmuje utwardzenie chodnika i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej obramowanej z obu stron obrzeżem betonowym. Po obu stronach chodnika zaprojektowano teren zielony. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję chodnika. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Konstrukcja chodnika: kostka betonowa szara – gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 22 cm, wyprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe. Inwestycja nie spowoduje zmiany w zakresie odprowadzenia wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. W ramach planowanego remontu drogi nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Drzewa zlokalizowane w pasie drogowym i będące w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót, na czas ich wykonywania należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami. Na terenach przyległych do chodnika wykonać humusowanie gr.10 cm wraz z obsianiem trawą. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1b.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Kościerska Huta obejmująca wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość przewidzianej do przebudowy drogi wynosi 191,04 m, szerokość jezdni – 5,00 m, szerokość poboczy – 0,75 m, przekrój półuliczny – spadek poprzeczny jednostronny 2 %, spadek poprzeczny poboczy – 6 %, kategoria ruchu KR 1, powierzchnia drogi 951,57 m2. Zakres opracowania obejmuje przebudowę drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, ograniczoną z jednej strony krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem. Obustronne pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego, a za nim do granicy pasa drogowego zieleń. Na końcu drogi projektuje się zwrotkę.Na przyległe nieruchomości zaprojektowano zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej dojścia do furtek. Konstrukcja jezdni: warstwa ścieralna z AC 8S lub AC 11S – gr. 4 cm, warstwa wiążąca z AC 11W lub AC 16W – gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm, ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% - gr. 15 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Odwodnienie drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do układu chłonnego. Zaprojektowano dwa układy chłonne złożone z komór drenażowych, wpustów ulicznych i studni rewizyjnych. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się budowę: - 3 wpustów ulicznych, - 6 komór drenażowych typu SC-740 , 2 studnie rewizyjne betonowe. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1c.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej 187033G ul. Granicznej w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie Gmina Kościerzyna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Inwestycja obejmuje przebudowę nawierzchni z kruszywa oraz płyt betonowych na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Droga będzie miała przekrój szlakowy z poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej oraz betonu asfaltowego. Przyjęto następującą konstrukcję jezdni drogi gminnej:4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR?20%, k/10?8m/dobę 15 cm., Powierzchnia drogi 2532,93 m2. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni, i zjazdów. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na istniejące pobocza i tereny zielone. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1d.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie przebudowy drogi ul. Kasztanowej w miejscowości Łubiana, polegającej na wykonaniu chodnika o nawierzchni z kostki betonowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowany do budowy chodnik wraz z zjazdami zlokalizowany jest w miejscowości Łubiana, długość chodnika – 136,00 m, szerokość chodnika – zmienna zgodnie z rys. nr 2 projekt zagospodarowania terenu, szerokość zjazdów – zmienna zgodnie z rys. nr 2 projekt zagospodarowania terenu, spadek poprzeczny jednostronny – min. 1,0 % (wysokościowo należy dowiązać do jezdni i przyległych posesji), nawierzchnia chodnika i zjazdów z kostki betonowej, obramowanie obrzeżem. Powierzchnia chodnika wynosi 164,53 m2. W miejscach zjazdów na posesje obecnie są zaniżone krawężniki i w tych miejscach zostały zlokalizowane projektowane zjazdy, szerokość zjazdów dostosowano do zaniżonych krawężników i bram wjazdowych. Konstrukcja nawierzchni chodnika: kostka betonowa prostokątna szara – gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 15 cm, wyprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Inwestycja nie spowoduje zmiany w zakresie odprowadzenia wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. Wody opadowe z powierzchni chodnika dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów, jedynie usunięcie warstwy humusu. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1e.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowa Wieś Gmina Kościerzyna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej poprzez wykonanie na nim nakładki asfaltowej na długości 332 mb. W ramach inwestycji zaplanowano również przebudowę skrzyżowania dróg gminnych wewnętrznych poprzez wykonanie mini ronda. Zaprojektowano mini rondo o średnicy zewnętrznej Dz = 10,0 m i wyspie środkowej o średnicy D - 8,0 m. Szerokość jezdni planowanej nakładki nie zmienia się w stosunku do stanu istniejącego i wynosi od 3,6 m.b. do 5,0 m.b. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Szerokość jezdni: 3,60 - 5,00 m, Nawierzchnia: beton asfaltowy Powierzchnia drogi wynosi 1485,14 m2. W ramach realizacji inwestycji przewiduje się wycinkę trzech drzew. Nie przewiduje się wycinki starodrzew. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza oraz do istniejącego systemu odwodnienia. Wody opadowe będą zagospodarowane w pasie drogowym i nie będą oddziaływać na działki przyległe do pasa drogowego. Przebudowa drogi nie będzie wymagała zajęcia działek prywatnych. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1f.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Na Wzgórzu w miejscowości Skorzewo Gmina Kościerzyna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę 15 cm Obramowane jezdni drogi zaprojektowano z krawężnika betonowego 22x15x100 oraz z opornika betonowego wtopionego 12x25x100 (zakończenie drogi oraz zjazd na drogę wojewódzką strona prawa) ułożonych na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Powierzchnia drogi wynosi 933,20 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1g.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie przebudowy drogi ul. Hallera w miejscowości Wielki Klincz, obejmującej wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Założenia projektowe: długość chodnika – 198,59 m, szerokość chodnika – 1,50 m, szerokość zjazdów – zmienna zgodnie z rys. nr 2 plan sytuacyjny, spadek poprzeczny jednostronny – min. 1,0 % (wysokościowo należy dowiązać do jezdni i przyległych posesji), nawierzchnia chodnika i zjazdów z kostki betonowej, obramowanie chodnika i zjazdów obrzeżem betonowym, szerokość pasa zieleni – 1,00 m. Konstrukcja nawierzchni , chodnik (z dojściami do posesji) kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 15 cm. Inwestycja nie spowoduje zmiany w zakresie odprowadzenia wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. Wody opadowe z powierzchni chodnika dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania zakłada się usunięcie warstwy humusu. Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Powierzchnia chodnika 208,25 m2, zjazdów 394,89 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1h.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. J. Wybickiego w miejscowości Wielki Klincz obejmująca wykonanie na istniejącej nawierzchni bitumicznej nakładki z betonu asfaltowego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość przewidzianej do przebudowy drogi wynosi 126,79 m, szerokość jezdni – 3,50 m, szerokość jezdni w miejscu zawrotki – 5,0 m (poszerzenie jezdni o 1,5 m), szerokość poboczy – 0,75 m, przekrój jednostronny – spadek poprzeczny 2 %, spadek poprzeczny poboczy – 3-4 %, kategoria ruchu KR 1Powierzchnia drogi wynosi 533,50 m2. Konstrukcja jezdni – nakładka: warstwa ścieralna z AC 8S lub AC 11S – gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza z AC 11W – 75 kg/m2, Poszerzenie: warstwa ścieralna z AC 8S lub AC 11S – gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza z AC 11W – 75 kg/m2, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja poboczy: nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Inwestycja nie spowoduje zmiany w zakresie odprowadzenia wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo i zagospodarowane w pasie drogowym. W ramach zadania zakłada się usunięcie warstwy humusu. Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1i.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Wieprznica Gmina Kościerzyna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. O powierzchni 753,61 m2. Szerokość projektowanej jezdni wynosi od 3,00 m do 3,50 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej oraz betonu asfaltowego. Konstrukcja nawierzchni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Obramowane jezdni drogi zaprojektowano z krawężnika betonowego 22x15x100 (wjazdy z kostki), 15x30x100 (ściek z kostki) oraz z opornika betonowego wtopionego 12x25x100 ułożonych na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu wykopów, nasypów oraz koryta pod konstrukcję jezdni, i zjazdów. W ramach realizacji inwestycji nie przewiduje się wycinki drzew. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na istniejące pobocza i tereny zielone. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1j.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję firmy do wykonania tynków cementowo-wapiennych w szpitalu - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję firmy do wykonania tynków cementowo-wapiennych. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Inwestycja na terenie Gdańska - szpital. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI