Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg, ciągów pieszych i parkingów na terenie Zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie - ZP-4/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg, ciągów pieszych i parkingów na terenie Zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie - ZP-4/24
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b8a3113-c72c-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00561717/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg, ciągów pieszych i miejsc postojowych na terenie Zespołu szpitalno - parkowego w Krakowie Kobierzynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-4/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych i instalacyjnych w ramach zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg, chodników i parkingów na terenie Zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie”.
2. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w podziale na zakres podstawowy zamówienia (10 odcinków) i zakres opcjonalny zamówienia (9 odcinków, z których każdy stanowi osobą opcję).
3. Zakres podstawowy zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie:
1) Pierwszy etap – Odcinek 5
2) Drugi etap – Odcinek 6
3) Trzeci etap – Odcinek 7
4) Czwarty etap – Odcinek 10
5) Piąty etap - Odcinek 11
6) Szósty etap - Odcinek 12
7) Siódmy etap – Odcinek 16
8) Ósmy etap – Odcinek 17 –
9) Dziewiąty etap – Odcinek 18
10) Dziesiąty etap – Odcinek 19
Zakres podstawowy zamówienia obejmuje wykonanie między innymi: nawierzchni dróg, chodników, parkingów, placów, zjazdów i terenów utwardzonych, opasek wokół budynków, nawierzchni żwirowych oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych i towarzyszących - w zależności od etapu Przedmiotu zamówienia, wynikających z dokumentacji projektowej stanowiącej dokumentację niniejszego postępowania.
4. Zakres zamówienia w prawie opcji obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie:
1) Jedenasty etap – Odcinek 1
2) Dwunasty etap – Odcinek 2
3) Trzynasty etap – Odcinek 3
4) Czternasty etap – Odcinek 4
5) Piętnasty etap – Odcinek 8
6) Szesnasty etap – Odcinek 9
7) Siedemnasty etap – Odcinek 13
8) Osiemnasty etap – Odcinek 15
9) Dziewiętnasty etap – Odcinek 20
Zakres zamówienia w prawie opcji obejmuje wykonanie między innymi: nawierzchni dróg, chodników, parkingów, placów, zjazdów i terenów utwardzonych, opasek wokół budynków, nawierzchni żwirowych oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych i towarzyszących - w zależności od etapu Przedmiotu zamówienia, wynikających z dokumentacji projektowej stanowiącej dokumentację niniejszego postępowania.
5. W ramach przedmiotu zamówienia (podstawowego i w prawie opcji) Wykonawca wykona, między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe, w tym:
a) rozebranie istniejącej nawierzchni dróg i parkingów wraz z podbudową,
b) demontaż istniejącego uzbrojenia w pasie drogowym: sieci wodnej (skrzynki na zasuwach, hydranty podziemne, itp.), sieci kanalizacyjnej (istniejące wpusty uliczne, włazy na kanalizacji deszczowej, itp.) i sieci ciepłowniczej (włazy na kanałach ciepłowniczych),
c) wyłączenie i zabezpieczenie starej sieci kanalizacyjnej w obrębie pasa drogowego,
d) zabezpieczenie istniejących w pasie drogowym instalacji teletechnicznych np. rurami przeznaczonymi do osłony kabli,
e) rozebranie chodników wraz z podbudową, krawężnikami i obrzeżami.
2) Roboty budowlano-instalacyjne, w tym:
a) przebudowę układu drogowego - zespołu istniejących dróg wewnętrznych,
b) przebudowę i rozbudowę ciągów pieszych (chodników) w bezpośrednim rejonie przebudowywanych dróg,
c) przebudowę istniejących miejsc postojowych i budowę nowych parkingów,
d) powierzchniowe utwardzenie terenu,
e) przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych oraz opasek wokół budynków,
f) budowę sieci odwodnieniowej zbierającej wody opadowe i roztopowe z dróg i parkingów oraz terenów przyległych do drogi (zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej) wraz z uzbrojeniem (wpusty uliczne, studzienki, osadniki, itp.),
g) wymianę włazów na studzienkach kanalizacyjnych i kanałach ciepłowniczych oraz wymianę pokryw i skrzynek do zasuw i hydrantów w terenie objętym budową dróg,
h) wykonanie zabezpieczenia kanałów ciepłowniczych przebiegających pod projektowanymi drogami w postaci płyt żelbetowych posadowionych na istniejących ścianach kanałów,
i) wykonanie lokalnego systemu parkingowego składającego z kas parkingowych, szlabanów wraz z terminalami wjazdowymi/wyjazdowymi i monitoringiem (kamery na pasach wjazdowych/wyjazdowych),
j) wykonanie stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz wykonanie instalacji elektrycznych zasilających i teletechnicznych,
k) wykonanie w nowej lokalizacji budynku obsługi parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą (instalacje, serwery, stacja operatorska); budynek kontenerowy posadowiony na żelbetowej płycie fundamentowej z wykonaną drewnianą więźbą dachową – dach kryty dachówką ceramiczną,
l) wykonanie kanału dla potrzeb prowadzenia sieci instalacji teletechnicznych w obrębie wskazanego odcinka przebudowy dróg,
ł) przywrócenie terenu objętego przebudową dróg do stanu pierwotnego (wykonanie plantowania terenu, zasiew trawy, itp.),
m) wywóz i utylizacja ziemi i gruzu,
n) wykonanie zabezpieczeń drzew rosnących oraz innych wskazanych terenów zielonych bezpośrednio sąsiadujących z terenem przebudowywanych dróg i parkingów (kraty stalowe osłonowe, obłożenie opornikiem betonowym, itp.).
3) Prace inne, w tym:
a) wykonanie operatu geodezyjnego przed rozpoczęciem robót budowlano-instalacyjnych (aktualizacja morfologii terenu),
b) zapewnienie i zabezpieczenie całodobowego dojścia i dojazdu samochodem do każdego budynku Zamawiającego znajdującego się przy przebudowywanym odcinku drogi, celem obsługi medycznej, żywieniowej i logistycznej,
c) zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót – wykonanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu, wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja),
d) utrzymanie nawierzchni jezdni odcinków dróg na terenie kompleksu szpitalno-parkowego i budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy,
e) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (nowe oznakowanie poziome i oznakowanie pionowe, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego),
f) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej,
h) wykonanie innych prac wynikających z projektów wykonawczych i projektu stałej / docelowej organizacji ruchu,
4) Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z dokumentacją projektową.
6. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o zapisy umowy, zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg wewnętrznych wraz z budową, przebudową i rozbudową miejsc postojowych, parkingów, chodników i utwardzeń terenu, rozbudową i przebudową placów manewrowych, ciągów pieszych, budową szlabanów parkingowych oraz rozbudową instalacji zewnętrznej elektrycznej i kanalizacji deszczowej obsługującej drogi oraz rozbiórka budynku usługowego obsługi parkingu zlokalizowanych na terenie Zespołu Szpitalno-Parkowego w Krakowie-Kobierzynie”, autorstwa Pracowni Projektowej Mariusz Pawelec z siedzibą w Krakowie, będącą załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, decyzję pozwolenia na budowę oraz w oparciu o przedmiary robót i ofertę Wykonawcy w postaci kosztorysów ofertowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
PRAWO OPCJI - Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, może skorzystać z prawa opcji w zakresie realizacji prac osobno dla każdego z etapów zamówienia - od etapu Jedenastego do etapu Dziewiętnastego, na następujących zasadach:
1) skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
2) zlecenie realizacji zamówienia w ramach prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz wysokości środków finansowych przyznanych Zamawiającemu na ten cel (dotacja).
3) Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji może być zlecona Wykonawcy:
a) w całości, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację wszystkich dziewięciu etapów zamówienia lub
b) w części, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację danego poszczególnego etapu zamówienia (jednego lub kilku, od etapu Jedenastego do etapu Dziewiętnastego) w całości lub części, lub
c) wcale,
4) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy z tytułu realizacji zleconego Wykonawcy etapu zamówienia.
5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.
6) Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zleceniem realizacji robót odpowiednio w ramach osobno każdego z etapów zamówienia (od etapu Jedenastego do etapu Dziewiętnastego), na warunkach określonych w umowie. Dla oświadczenia Zamawiającego wskazanego w zdaniu poprzednim Strony przewidują formę pisemną pod rygorem nieważności.
7) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji na warunkach określonych w umowie, co Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
8) Szczegółowe zasady skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji określone zostały we wzorze umowy załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek: Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych w wysokości minimum 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).
Warunek: Zdolność techniczna lub zawodowa -
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę lub rozbudowę lub odbudowę lub przebudowę lub remont drogi wraz z chodnikami o wartości robót w tym zakresie nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów złotych brutto).
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż w przypadku wykazywania na potrzeby potwierdzania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np. konsorcjum), za miarodajne z punktu widzenia wykazania spełniania tego warunku zostanie uznane jedynie doświadczenie polegające na faktycznej realizacji prac wskazanych w treści tego warunku. Nie zostanie uznane za potwierdzenie spełniania tego warunku legitymowanie się nabyciem doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np. konsorcjum) jedynie poprzez fakt bycia jednym z członków tej grupy (np. członkiem konsorcjum), jeżeli faktycznie nie zrealizowało się w ramach tego zadania prac wskazanych w treści tego warunku, chyba że Wykonawca wykaże, iż nawet pomimo braku faktycznej realizacji w ramach danego zadania wskazanych w warunku prac to jednak zakres i przedmiot czynności, obowiązków i odpowiedzialności faktycznie odnosił się do całości zadania (tj. również do prac faktycznie niewykonywanych), co oznaczałoby nabycie doświadczenia odnośnie całości jego przedmiotu (tj. również do prac faktycznie niewykonywanych).
2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje jedną osobą na stanowisku Kierownika budowy, która posiada:
- odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne),
- doświadczenie polegające na sprawowaniu funkcji Kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch zakończonych robót budowlanych obejmujących budowę lub rozbudowę lub odbudowę lub przebudowę lub remont dróg wraz z chodnikami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 28.02.2024r.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający przewidział szczegółowo w paragrafie 20 wzoru umowy - załączniku nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-28 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje możliwość uczestniczenia w wizji lokalnej. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 13 luty 2024 r., o godz. 11:00.
Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami SWZ:
1. Termin wykonania zamówienia podstawowego wynosi 14 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.
2. Termin wykonania zamówienia realizowanego w prawie opcji: do dnia 30.11.2025 r.
Zamawiający informuje, że (zgodnie z zapisami SWZ) z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie:
- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .
W ramach niniejszego postępowania Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ, w tym między innymi: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz Ofertowy Wykonawcy; Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); Załącznik nr 2.2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; Załącznik nr 2.3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego; Załącznik nr 2.4 do SWZ - Wykaz robót budowlanych; Załącznik nr 2.5 do SWZ - Wykaz osób; Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), kosztorysy ofertowe.
Ponadto Wykonawca składa inne wymagane dokumenty określone szczegółowo w SWZ niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.