Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg - budowa chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Świlcza - 6 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001257557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budziwojska 149
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-517
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg - budowa chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Świlcza - 6 zadań.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18bd76cd-a1be-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002977/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa odcinków chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu rzeszowskiego we współpracy z gminami
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się drogą elektroniczną. Dokumenty i oświadczenia przekazywane drogą elektroniczną muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Ofertę należy złożyć korzystając z: miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 5. Identyfikator postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.6. Zamawiający zaleca korzystanie z systemu miniPortal i ePUAP jedynie w zakresie w jakim jest to bezwzględnie wymagane tzn. złożenie oferty. W pozostałym zakresie komunikacji Zamawiający rekomenduje korzystanie z poczty elektronicznej - adres e-mail : przetargi@zdp.rzeszow.pl Zaleca się aby dokumenty przesyłane do Zamawiającego pocztą elektroniczną przed złożeniem podpisu elektronicznego zapisane były w formacie PDF.7. W przypadku komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, Zamawiający dopuszcza następujące formaty przesyłanych danych: .ods, .odt, .html, .docx, .doc, .pdf, .jpg, .xls, xlsx,.zip, Maksymalny rozmiar wiadomości wraz z załącznikami wynosi 20 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, • w Zarządzie Dróg Powiatowych w Rzeszowie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Osobowych, e-mail: iod@zdp.rzeszow.pl, kontakt bezpośredni: Inspektor ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Rzeszowie, ul. Budziwojska 149, 35-317 Rzeszów.• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego niniejsze ogłoszenie dotyczy, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych** ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** ; - prawo do wniesienia skargi do Organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; * W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego** Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego oraz nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: • nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-6-DZ/373/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 - Przebudowa drogi - budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1336R Sielec - Będziemyśl - Dąbrowa w km od 8+270 do 8+582 w miejscowości Dąbrowa. Zamówienie obejmuje:- cięcie nawierzchni mechaniczne z mas mineralno – asfaltowych – 312 m;- rozebranie nawierzchni z betonu – 18m2;- rozebranie nawierzchni z tłucznia – 30 m2;- rozebranie przepustów pod zjazdami – 26 mb;- roboty ziemne – 702 m3;- ułożenie kanału fi40cm – 312 mb;- wykonanie studni ściekowych – 7 szt;- wykonanie studni rewizyjnych – 7 szt;- ułożenie przykanalika fi20cm – 10 mb;- ułożenie krawężnika na ławie betonowej – 312 mb;- ułożenie obrzeża betonowego – 312 mb;- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki – 468 m2;- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu – 468 m2;- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej – 468 m2;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 2
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 - Przebudowa drogi - budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1389R Woliczka - droga przez wieś w km od 0+825 do 1+226. Zamówienie obejmuje:- cięcie nawierzchni mechanicznie z mas mineralno – asfaltowych – 376 m- rozebranie nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych – 28 m2- rozebranie nawierzchni z betonu – 22 m2- roboty ziemne – 606 m3- wykonanie poszerzenia jezdni – 108 m2- ułożenie kanału fi40cm – 190 mb- ułożenie kanału fi 50 cm – 65 mb- ułożenie kanału fi 60 cm – 45 mb- wykonanie studni ściekowych – 13 szt- wykonanie studni rewizyjnych – 9 szt- ułożenie przykanalika fi20cm – 14 mb- ułożenie krawężnika na ławie betonowej – 378 mb- ułożenie obrzeża betonowego – 378 mb- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki – 567 m2- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu – 567 m2- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej – 567 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 - Przebudowa drogi - budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2150R Kupno - Bratkowice - Trzciana w km od 7+800 do 7+840 i w km od 9+107 do 9+137 w miejscowości Trzciana oraz w km od 12+060 do 12+460 w miejscowości Bratkowice. Zamówienie obejmuje:- cięcie nawierzchni mechanicznie z mas mineralno – asfaltowych – 470 m- rozebranie nawierzchni tłuczniowych – 120 m2- roboty ziemne – 490 m3- wykonanie poszerzenia jezdni – 220 m2- ułożenie kanału fi40cm – 440 mb- wykonanie studni ściekowych – 8 szt- wykonanie studni rewizyjnych – 7 szt- wykonanie ścieku przykrawężnikowego – 86 m2- ułożenie przykanalika fi20cm – 35 mb- ułożenie krawężnika na ławie betonowej – 470 mb- ułożenie obrzeża betonowego – 472 mb- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki – 105 m2- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu – 1110 m2- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej – 105 m2- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki stabilizowanej cementem – 1005 m2- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z tłucznia – 1005 m2- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grysowo – żwirowego – 1005 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4 - Przebudowa drogi - budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1333R Czarna Sędziszowska - Bratkowice - Miłocin w km od 11+065 do 11+180 w miejscowości Bratkowice. Zamówienie obejmuje:- rozebranie przepustów pod zjazdami – 6 mb- cięcie nawierzchni bitumicznej – 115 mb- roboty ziemne – 146,15 m3- ułożenie kanału fi40cm – 115 mb- wykonanie studni ściekowych – 4 szt- wykonanie studni rewizyjnych – 4 szt- ułożenie przykanalika fi20cm – 6 mb- ułożenie krawężnika na ławie betonowej – 117 mb- ułożenie obrzeża betonowego – 115 mb- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki – 172,5 m2- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu – 172,5 m2- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej – 172,5 m2- wykonanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym – 10 m2- wykonanie nawierzchni na zjazdach z betonu asfaltowego – 3,60 t
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 5 - Przebudowa drogi – budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1335R Będziemyśl – Klęczany – Bratkowice w km 7+700 do 8+070 w miejscowości Bratkowice. Zamówienie obejmuje:- rozebranie nawierzchni utwardzonych na zjazdach – 52m2- rozebranie przepustów pod zjazdami – 52 mb- cięcie nawierzchni bitumicznej – 370 mb- roboty ziemne – 483,7 m3- ułożenie kanału fi40cm – 370 mb- wykonanie studni ściekowych – 9 szt- wykonanie studni rewizyjnych – 9 szt- ułożenie przykanalika fi20cm – 13,5 mb- ułożenie krawężnika na ławie betonowej – 372 mb- ułożenie obrzeża betonowego – 370 mb- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki – 518 m2- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu – 518 m2- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej – 518 m2- wykonanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym – 50 m2- wykonanie nawierzchni na zjazdach z betonu asfaltowego – 13,88 t
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 2
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 6 - Przebudowa drogi - budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1388R Trzciana - Nosówka - Zwięczyca w km od 5+085 do km 5+435 w miejscowości Błędowa Zgłobieńska. Zamówienie obejmuje:- rozebranie nawierzchni utwardzonych na zjazdach – 25m2- rozebranie przepustów pod zjazdami – 35 mb- cięcie nawierzchni bitumicznej – 354 mb- roboty ziemne – 633,66 m3- wykonanie poszerzenia jezdni – 106,2 m2- ułożenie kanału fi40cm – 360 mb- ułożenie kanału fi30cm – 22 mb- wykonanie studni ściekowych – 8 szt- wykonanie studni rewizyjnych – 11 szt- ułożenie przykanalika fi20cm – 16,5 mb- ułożenie krawężnika na ławie betonowej – 350 mb- ułożenie obrzeża betonowego – 350 mb- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki – 525 m2- wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu – 525 m2- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej – 525 m2- wykonanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym – 95 m2- wykonanie nawierzchni na zjazdach z betonu asfaltowego – 45 m2- wykonanie drenu – 190mb
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 2
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4