Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dojazdów pożarowych nr 41 nr 42 i nr 44 oraz miejsc postoju pojazdów MPP 54, MPP 218 i MPP 247 oraz remont drogi leśnej nr 220/2139 w Nadleśnictwie Radziwiłłów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radziwiłłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750015073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorówka 2/2
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radziwillow@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radziwillow.lodz.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dojazdów pożarowych nr 41 nr 42 i nr 44 oraz miejsc postoju pojazdów MPP 54, MPP 218 i MPP 247 oraz remont drogi leśnej nr 220/2139 w Nadleśnictwie Radziwiłłów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54fa26f9-fc99-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580471/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 2. Przebudowa dojazdów pożarowych oraz miejsc postoju pojazdów w Nadleśnictwie Radziwiłłów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54fa26f9-fc99-11ee-b81b-aebd110f5279
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54fa26f9-fc99-11ee-b81b-aebd110f5279
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z oświadczeniem RODO w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.72.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia [dalej : Przedmiot zamówienia] jest :
a) wykonanie przebudowy fragmentu o dł. ok. 230 mb dojazdu pożarowego nr 41 wraz ze zjazdem na DW 719 w Leśnictwie Puszcza Mariańska obejmującej w szczególności: przebudowę nawierzchni, przepustów pod koroną i zjazdami, wykonaniem zjazdów, mijanek, placów manewrowych, odwodnienia korony drogi,
b) wykonanie przebudowy fragmentu o dł. ok. 160 mb dojazdu pożarowego nr 44 wraz ze zjazdem na DW 719 w Leśnictwie Puszcza Mariańska obejmującej w szczególności: przebudowę nawierzchni, przepustów pod koroną i zjazdami, wykonaniem zjazdów, mijanek, placów manewrowych, odwodnienia korony drogi,
c) wykonanie przebudowy zjazdu na DW 719 w ciągu dojazdu pożarowego nr 42 w Leśnictwie Puszcza Mariańska,
d) wykonanie przebudowy zjazdu na DW 719 w ciągu drogi leśnej nr 220/2082 (1107) w Leśnictwie Puszcza Mariańska,
e) wykonanie przebudowy zjazdu na DW 719 w ciągu drogi leśnej nr 220/2083 (1110) w Leśnictwie Puszcza Mariańska,
f) wykonanie przebudowy zjazdu na DW 719 w ciągu drogi leśnej nr 220/2084 (1112) w Leśnictwie Puszcza Mariańska,
g) budowa miejsca postoju pojazdów w oddz. 54 Leśnictwa Żyrardów – MPP54,
h) budowa miejsca postoju pojazdów w oddz. 218 Leśnictwa Białe Błoto – MPP218,
i) budowa miejsca postoju pojazdów w oddz. 247 Leśnictwa Puszcza Mariańska – MPP247,
j) remont drogi leśnej nr 220/2139 o dł. około 686 mb w Leśnictwie Bolimów,
k) inne roboty zgodnie z projektami, przedmiarami i STWiORB,
l) pozostałe obowiązki i świadczenia zgodnie z niniejszą umową i treścią SWZ.
Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje wzór umowy oraz dokumentacja projektowa i STWiORB.
Projekt stałej organizacji ruchu Zamawiający przekaże po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał roboty budowlane zgodnie z zamieszonymi w niniejszym postępowaniu projektami budowlano-wykonawczymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp w okresie 3 lat od daty zamówienia podstawowego w wymiarze nie więcej niż
30% wartości zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zamówienia z art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP mogą zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług w danej części zamówienia pod następującymi warunkami:
1) dotychczasowe roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
2) Wykonawca zaakceptuje istotne postanowienia przyszłej umowy;
3) Strony dojdą do porozumienia w zakresie wynagrodzenia i terminu realizacji robót. Zamówienia, o których mowa wyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Każde udzielone postępowanie zostanie sfinalizowane podpisaną umową o zamówienie publiczne.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Przy wyborze oferty zamawiający będzie brał pod uwagę dwa kryteria oceny:
1) Cena – 60 %,
2) Termin gwarancji – 40 %.
Przyjęta metoda przyznawania punktów – polegać będzie na ocenie każdej oferty wg 100 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza otrzymuje 100 punktów.
Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punktów.
Dla kryterium „cena” zostanie zastosowany następujący wzór:
ceną = (cena oferty z najniższą ceną / cena oferty badanej) x 100 pkt x 0,6
Dla kryterium „Termin gwarancji”
Zamawiający przyzna niżej określoną punktację:
36 miesięcy - 0 pkt
48 miesięcy - 20 pkt
60 miesięcy (i więcej) - 40 pkt
Maksymalnie w kryterium Termin gwarancji można uzyskać 40 punktów.
W przypadku podania okresu krótszego niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona.
W przypadku podania okresu dłuższego niż 60 miesięcy oferta otrzyma ilość punktów jak za okres o długości 60 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
zgodnie z SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z §16 wzoru umowy (Zmiany postanowień umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ ocds-148610-54fa26f9-fc99-11ee-b81b-aebd110f5279
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-11