Przebudowa DK 55 polegająca na budowie chodnika w m. Dusocin od km 84+469 do km

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa DK 55 polegająca na budowie chodnika w m. Dusocin od km 84+469 do km 84+900
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2020-10-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGeneralna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-24
  • Numer ogłoszenia588694-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 588694-N-2020 z dnia 2020-09-24 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy: Przebudowa DK 55 polegająca na budowie chodnika w m. Dusocin od km 84+469 do km 84+900
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 17511575000360, ul. ul. Fordońska  6 , 85-950  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 234 500,32, e-mail Zamowienia_BYD@gddkia.gov.pl, faks 52 3234504, 3234574.
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gddkia.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gddkia.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, pok. 14

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa DK 55 polegająca na budowie chodnika w m. Dusocin od km 84+469 do km 84+900
Numer referencyjny: GDDKiA.O.BY.D-3.2411.3.2020.24.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W ramach realizacji zadania przewiduje się m.in.: a) wybudowanie chodnika poobu stronach jezdni, b) budowę 2 przejść dla pieszych, c) budowę oświetlenia, d) budowękanału technologicznego, e) przebudowę przepustu

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy: Wiedza i doświadczenie Wykonawca musi wykazaćsię wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, 1 zadania polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lubremoncie chodnika lub ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo-jezdnego przy drodze lub ulicyklasy min. G, o wartości zadania nie mniejszej niż 300 000,00 zł netto lub 2 zadańpolegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie chodnika lubścieżki rowerowej lub ciągu pieszo-jezdnego przy drodze lub ulicy klasy min. G, o łącznejwartości zadań nie mniejszej niż 300 000,00 zł netto lub 1 zadania polegającego na budowielub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub ulicy klasy min. G o wartościzadania nie mniejszej niż 300 000,00 zł netto zawierającego w swoim zakresie robotydotyczące chodnika lub ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo-jezdnego lub 2 zadańpolegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub ulicyklasy min. G o łącznej wartości zadań nie mniejszej niż 300 000,00 zł netto zawierającychw swoim zakresie roboty dotyczące chodnika lub ścieżki rowerowej lub ciągu pieszojezdnego UWAGI: Zadanie są to roboty budowlane w ramach jednej umowy. Jakowykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie Świadectwa Przejęcia(wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 Warunków Kontraktu dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lubrównoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia sięŚwiadectwa Przejęcia). Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniuustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020 poz. 470 ze zm.).Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innychniż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzieńwystawienia Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 WarunkówKontraktu dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub na dzieńpodpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (wprzypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). Zamawiającyzastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), warunek wiedza i doświadczenie nie podlegasumowaniu, tj. jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniamusi wykazać się indywidualnie wymaganym powyżej doświadczeniem. b) osób: Potencjałkadrowy Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniuzamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniemodpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na funkcjęwymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacjizamówienia, spełniającą następujące wymagania: Osoba proponowana do pełnienia funkcjiKierownika Robót: • wymagana liczba osób: 1 osoba • Doświadczenie zawodowe:Doświadczenie w wymiarze minimum 3 miesięcy przy realizacji zadania polegającego nabudowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie chodnika lub ścieżki rowerowej lubciągu pieszo-jezdnego przy drodze lub ulicy klasy min. G o wartości zadania nie mniejszejniż 300 000,00 zł netto, na stanowisku/stanowiskach: Kierownika budowy lub Kierownikarobót drogowych. lub Doświadczenie w wymiarze minimum 3 miesięcy przy realizacjizadania polegającego na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie drogi lubulicy klasy min. G o wartości zadania nie mniejszej niż 300 000,00 zł netto zawierającego wswoim zakresie roboty dotyczące chodnika lub ścieżki rowerowej lub ciągu pieszojezdnego, na stanowisku/stanowiskach: Kierownika budowy lub Kierownika robótdrogowych. • Kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami wspecjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlanewydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGI: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) spełnianie warunkuudziału w postępowaniu dotyczącego potencjału kadrowego wykazują łącznie. Zadanie sąto roboty budowlane w ramach jednej umowy. Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogęlub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020poz. 470 ze zm.). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku wwalutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg. średniego kursuNBP na dzień zawarcia umowy na realizację zadania wykazanego w ramach warunku"Potencjał kadrowy".
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowegopotwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentupotwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowymw sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, wszczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentupotwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniaspołeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarłporozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy Pzp; Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający odWykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawieniaodpowiednich dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym mowa powyżej winien być wystawionytakże nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznejdecyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lubdecyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawiespłat tych należności; f) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułemśrodka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; g) oświadczeniaWykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa wustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 poz.1170 ze zm.);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czyroboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowoukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaćtych dokumentów – inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega nazdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca,który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawyPzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentówwymienionych w Sekcji III.4) Ogłoszenia oraz właściwych dokumentów wskazanych wSekcji III.5.1) Ogłoszenia - odpowiednio do udostępnianych zasobów. 4. W celu oceny, czyWykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającymnależyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcęz tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żądadokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobówinnego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę,przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotuprzy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach któregoWykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącychkwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi,których wskazane zdolności dotyczą. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.3) Ogłoszeniaskłada każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczeniaw zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 1 powyżej składa każdy zWykonawców. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcówsą oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia októrych mowa w Sekcji III.4) i Sekcji III.5.1) Ogłoszenia, przy czym : 1) dokumenty ioświadczenia o których mowa w Sekcji III.5.1) Ogłoszenia składa odpowiednioWykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i nazasadach opisanych w Sekcji III.1.3) Ogłoszenia. 2) dokumenty i oświadczenia o którychmowa w Sekcji III.4) Ogłoszenia składa każdy z nich.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słowniezłotych: sześć tysięcy 00/100). Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do wniesieniazabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% ceny brutto podanejw ofercie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 20,00
doświadczenie Kierownika robót 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w Projekcieumowy (Tom II SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznej - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad elektryków. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej, szkoły, urzędy. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia. Praca na terenie Bydgoszczy i okolic. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI