Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dachu wraz adaptacją poddasza budynku koszarowego B w Zakładzie Karnym w Białej Podlaskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 33
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 344 75 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_biala_podlska@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dachu wraz adaptacją poddasza budynku koszarowego B w Zakładzie Karnym w Białej Podlaskiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cafd7f1e-ee14-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073342/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dachu wraz adaptacją poddasza budynku koszarowego B w Zakładzie Karnym w Białej Podlaskiej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje Ogólne:
1) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie „Pzp”, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wymienione narzędzia zapewniają możliwość zapoznania się z treścią złożonych dokumentów wyłącznie po upływie terminu na ich składanie;
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.;
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB;
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP;
6) Zamawiający przekazuje na stronie prowadzonego postępowania tj. https://miniportal.uzp.gov.pl - ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 10 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr 10 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.17.2022.LT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pn.”Przebudowa dachu wraz z adaptacją poddasza budynku koszarowego B w Zakładzie Karnym w Białej Podlaskiej”.
2. W ramach ww. zadania inwestycyjnego, Zamawiający zleci wykonanie robót budowlanych związanych remontem i nadbudową poddasza budynku koszarowego B o powierzchni nadbudowy 924,06 m2 i powierzchni użytkowej 847,83 m2, a także przedłużenie dwóch klatek schodowych oraz montaż windy osobowej w korytarzu od strony południowej.
3. Wykonawca powyższe zlecenie wykona na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ, z uwzględnieniem następujących dokumentów.
3.1. Pozwolenia na budowę nr 3/22 (znak sprawy AB.6740.465.2021.RZI2) z dnia 10 stycznia 2022 roku, wydane przez Prezydenta Miasta Biała Podlaska,
3.2. Projekt architektoniczno-budowlany zamierzenia inwestycyjnego pn „Przebudowa dachu wraz z adaptacją poddasza budynku koszarowego B w Zakładzie Karnym w Białej Podlaskiej” (załącznik nr 7 do SWZ),
3.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr do SWZ),
3.4. Oferta Wykonawcy.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie całości robót budowlanych polegających na remoncie dachu i nadbudowie poddasza na terenie Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej obiektu wyszczególnionego w ust. 2. Wykonawca wykona całość Inwestycji własnymi siłami i z materiałów własnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niezbędnych urządzeń i sprzętu objętego projektem architektoniczno-budowlanym oraz technicznym i realizację wszystkich innych usług niezbędnych do wykonania Inwestycji potrzebnych do ostatecznego oddania do użytkowania i uruchomienia, nie ujętych w dokumentacji, traktowanych przez strony jako oczywiste i mieszczące się w zakresie obowiązków Wykonawcy. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z uwzględnieniem wszelkich planów, projektów, procedur, przepisów powszechnie obowiązujących, zgodnie z zasadami aktualnej wiedzy budowlanej, technicznej i z należytą starannością.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia tj. o parametrach technicznych, jakościowych i cechach użytkowych i funkcjonalnych, co najmniej równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) lub stanowiących ich dokładne odpowiedniki, które opisano w dokumentacji projektowej, przy jednoczesnym zachowaniu wskazanych w dokumentacji norm i aprobat, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45216113-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób pozbawionych wolności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opis warunków udziału w postępowaniu został szczegółowo opisany w rozdziale VIII SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
11. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium 50 000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 w terminie przed upływem składania ofert tj do godziny 10:00 w dniu 28.06.2022 r. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej:
NBP O/O Lublin
numer konta: 63 1010 1339 0015 0213 9120 1000
z dopiskiem „WADIUM – NADBUDOWA”
Wadium w formie innej niż pieniądz wykonawca przekazuje zamawiającemu:
- w oryginale w postaci papierowej albo
- przekazuje oryginał gwarancji, poręczenia lub zastawu na papierach wartościowych, w postaci elektronicznej na adres: zk_biala_podlaska@sw.gov.pl
Z treści wadium przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz zamawiającego w terminie maksymalnie 15 dni od pisemnego żądania kwotę wadium, na pierwsze wezwanie zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, lub kwestionowania czy zastrzeżeń wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie zamawiającego jest uzasadnione, czy nie.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do swz składa każdy z wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna).
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia zmiany umowy mogą nastąpić jedynie na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp. Zawarcie aneksu do umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp może nastąpić tylko w sytuacji, gdy łączna wartość zmian ceny ofertowej nie przekroczy 15% przy uwzględnieniu ewentualnej waloryzacji ceny ofertowej na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 4 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę (formularz ofertowy) za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP. : Skrytka/Zk_Biala_Podlaska/Skrytka_ESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-05 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-03