Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dachu w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Danusi 4
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-434
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 587683130
1.5.8.) Numer faksu: 587683270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSGDK@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdansk.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dachu w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d930fa42-0128-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102516/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dachu w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://oneplace.marketplanet.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://oneplace.marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, że wszelkie dane osobowe przekazane mu przez Wykonawcę podlegają ochronie zagwarantowanej zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „RODO”. W związku
z powyższym na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO Zamawiający informuje dodatkowo, że:
1. administratorem danych osobowych osób uczestniczących w postępowaniu jest Dyrektor Urzędu Statystycznego w Gdańsku, a mieszczącego się w Gdańsku przy ul. Danusi 4, 80-434 Gdańsk;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n. „Przebudowa dachu w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku” bez negocjacji;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty:
− - którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwana dalej „PZP”;
−świadczące usługi pocztowe lub kurierskie, w razie kierowania za ich pośrednictwem do Pani/Pana korespondencji;
4. o ile obowiązujące przepisy nie nakazują stosować dłuższych terminów przechowywania dokumentów zawierających Pani/Pana dane osobowe, to będą one przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale nieuczynienie tego skutkować będzie niemożnością uzyskania zamówienia publicznego;
6. we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych lub wątpliwościami co do jego zakresu i realizacji przysługujących Pani/Panu praw, prosimy o kontakt z powołanym u nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, na adres: Urząd Statystyczny w Gdańsku, ul. Danusi 4, lub e-mail: IOD_USGDK@stat.gov.pl;
7. Pani/Pana dane osobowe nie są profilowane i nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza EOG, oraz organizacjom międzynarodowym
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GDK-WA.271.2.2024.KP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 516000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z wymianą pokrycia dachu budynku, zgodnie z dokumentacją projektową, Urzędu Statystycznego zlokalizowanego przy ul. Danusi 4 w Gdańsku na działkach nr 568 i 573 w obrębie ewidencyjnym 042 pod kątem możliwości przeprowadzenia:
1) wymiany pokrycia dachowego wraz z termomodernizacją stropodachu;
2) wymiany systemu odwodnienia (rynny i rury spustowe);
3) wymiany obróbek blacharskich;
4) wymianę na nową instalację odgromową;
5) wykonania szczelnych przejść dla przyszłych instalacji wentylacji i klimatyzacji;
6) wykonania szczelnego przejścia przez połać stropodachu w celu przyszłego montażu instalacji paneli fotowoltaicznych.
2. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace (w zakresie części dachu znajdującej się na dz. nr 568 oraz 573:
1) Demontaż istniejących obróbek blacharskich gzymsu budynku oraz gzymsu i attyk dobudówki, demontaż systemu odwodnienia tj. rynny i rury spustowe (elementy istniejące) oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz systemu odprowadzenia wód opadowych z połaci dachowej,
2) Demontaż istniejącego pokrycia dachu do konstrukcji nośnej stropu (elementy istniejące) oraz wykonanie termoizolacji dachu z twardej wełny mineralnej oraz pokrycia dachu z membrany EPDM,
3) Usunięcie czap kominowych (elementy istniejące) oraz wykonanie termoizolacji kominów wraz z wykonaniem nowych czap kominowych z hydroizolacją oraz ścian dobudówki,
4) Usunięcie termoizolacji i wyprawy tynkarskiej z attyk oraz ścian dobudówki (elementy istniejące), wykonanie nowej termoizolacji attyk oraz ścian dobudówki,
5) Wykonać termoizolację dachu poprzez ułożenie twardej wełny mineralnej oraz nowe pokrycie dachu z membrany EPDM (w zakresie części dachu znajdującej się na dz. nr 568 oraz 573),
6) Demontaż systemu instalacji odgromowej (elementy istniejące) i wykonanie nowej instalacji odgromowej,
7) Wykonanie szczelnego przejścia przez połać stropodachu (elementy nowoprojektowane) w celu przyszłego montażu instalacji paneli fotowoltaicznych oraz wentylacji i klimatyzacji;
8) Usunięcie nieszczelności w przewodach kominowych i udrożnienie przewodów wentylacyjnych pokoi 102, 202 i 302 (ekspertyza dachu stanowi załącznik nr 1C i D do SWZ);
9) Wykonanie prób szczelności nowego pokrycia dachu np. metodą zadymiania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Punkty obliczone zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.
3. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punków za podane powyżej kryteria oceny ofert.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku żąda od wykonawcy przedstawienia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada opłaconą na dzień złożenia oferty polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600 000,00 zł;
2) Informacji banku potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1-miesiąc przed jej złożeniem
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 600 000 zł, wystawione w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed terminem złożenia oferty.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną zawierającą w swoim zakresie roboty budowlane związane z remontem/przebudową dachu w budynku administracji publicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
b) W celu wykazania, że Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobę posiadającą uprawnienia do nadzorowania wykonania prac instalacji odgromowej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca spełni warunek w zakresie nadzorowania wykonania prac instalacji odgromowej jeżeli wykaże, że dysponuje:
co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane elektryczne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych w zakresie nadzoru nad realizacją zadania,
co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia SEP - świadectwa kwalifikacyjne nadawane w oparciu o zapisy rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych oraz dozoru nad tymi pracami.
c) Wskazane osoby w pkt. b muszą posiadać co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót budowlanych oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej waz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy;
4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy;
5) oświadczenie o należytym wykonaniu poprzednich zobowiązań wykonawcy, zwłaszcza braku niewykonania lub nienależytego wykonania istotnych zobowiązań wynikających z zawartych wcześniej umów a zwłaszcza niewykonanie poprzednich zamówień publicznych w wyniku których nastąpiło wypowiedzenia umowy, odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonanie zastępcze lub realizację uprawnień z tytułu rękojmi za wady w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 7 ustawy;
6) oświadczenia Wykonawcy, że firma którą reprezentuję w niniejszym postępowaniu o zamówienia publiczne nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego i nie jest wpisana do rejestru prowadzonego przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz nie figuruje w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) opłaconą na dzień złożenia oferty polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600 000 zł.
b) informację banku o posiadach środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 600 000 zł, wystawione w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed terminem złożenia oferty
c) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną zawierającą w swoim zakresie roboty budowlane związane z remontem/przebudową dachu w budynku administracji publicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, nadzorowaniu robót w zakresie instalacji odgromowej,
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane elektryczne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych w zakresie nadzoru nad realizacją zadania. Wskazana osoba musi posiadać co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót budowlanych oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia SEP - świadectwa kwalifikacyjne nadawane w oparciu o zapisy rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych oraz dozoru nad tymi pracami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienia warunków udziału w postepowaniu, na dzień składania ofert.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 składa każdy z wykonawców oddzielnie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są obowiązani do ustanowienia pełnomocnika i złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy.
4. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.
5. Zamawiający będzie żądał od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu obowiązuje elektroniczna forma komunikacja za pomocą https://oneplace.marketplanet.pl
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
1) Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku;
a) konieczności wykonania robót, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczność ich wykonania wynika z zasad wiedzy technicznej,
b) uzasadnionych potrzeb Zamawiającego lub gdy wystąpiły wady dokumentacji projektowej.
4. Zmiana terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem, że termin umowy może ulec zmianie o czas, w jakim poniżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu zamówienia:
1) Wystąpienie wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, co spowodowało zakłócenia w realizacji przedmiotu zamówienia lub brak możliwości kontynuowania wykonania przedmiotu umowy (wstrzymanie wykonania). Za wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne Zamawiający uznaje odmienne od warunków atmosferycznych typowych dla terenu nadmorskiego, uniemożliwiające realizację umowy, zakłócenia w jej realizacji, jednocześnie trudne do przewidzenia np. wichury, huragany, gwałtowne opady deszczu;
2) Opóźnienie innych robót i inwestycji prowadzonych przez Zamawiającego, które to remonty i inwestycje kolidują z wykonaniem przedmiotu umowy, co uniemożliwia Wykonawcy terminowe wykonanie umowy;
3) Wcześniejsze zakończenie realizacji umowy, tj. przed terminem realizacji wskazanym w § 2 ust. 1.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o przepisy SWZ dotyczące waloryzacji, jeżeli czas trwania umowy przekroczy 6 miesięcy.
6. zmiany dokumentacji projektowej wykonane z inicjatywy Zamawiającego ze względu na stwierdzone wady, co spowoduje wykonanie robót zamiennych. Zakres robót zamiennych zostanie potwierdzone sporządzonym Protokołem konieczności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://oneplace.marketplanet.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-10