Przebudowa częściowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Chrzanowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa częściowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Chrzanowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChrzanów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-02-29
  • ZamawiającyZespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00106152
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa częściowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Chrzanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272747805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 753 88 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeasip@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność rachunkowo-księgowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa częściowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Chrzanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36f44c0b-cb61-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061205/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa urzadzenia dzwigowego dla niepełnosprawnych w SP1 w Chrzanowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36f44c0b-cb61-11ee-875e-a22221c84ba7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywać będzie się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl, oraz (za wyjątkiem składania ofert), ePUAPu i poczty elektronicznej zeasip@chrzanow.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem
referencyjnym: NI.261.1.2024.MD.
3. Sposób złożenia oferty, opisany został w „Instrukcji interaktywnej”, dostępnej
na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/archiwum/oferty-wnioski-i-prace-konkursowe/.
4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość
składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty
elektronicznej, na adres e-mail: zeasip@chrzanow.pl. oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119
z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli wChrzanowie, Aleja Henryka20, 32-
500Chrzanów.2) Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO Administratorpowołał Inspektora Ochrony
Danych(IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danychosobowych. Kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email:zeasip@chrzanow.pl lub pod nr
tel.32/753-88-74.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego.4) Dane
osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza
4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Danebędą następnie
przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przedewszystkim na
podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwówzakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, a w przypadku
zamówieńdofinansowanych ze środków zewnętrznych –przez okres trwałości projektu.5) Obowiązek
podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówieniapublicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) W
odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowaniedo art.22RODO;7) Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy wzakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);− na podstawie
art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wcelu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lubpaństwa członkowskiego); −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
naruszaprzepisyRODO;8) Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawodo usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art.20RODO;− na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NI.261.1.2024.MD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. Przebudowa częściowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Chrzanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa urządzenia dźwigowego dla niepełnosprawnych w SP1 w Chrzanowie- etap II.
2. Lokalizacja: Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chrzanowie ul. Zielona 15 , 32-500 Chrzanów.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: wykonanie robót polegających na przebudowie części szkoły, celem dostosowania budynku do obowiązujących przepisów. Roboty budowlane etapu II będą prowadzone w następujących branżach :
• Budowlana: roboty polegają min. na montażu zestawów szklanych o odporności REI 60 z drzwiami EI30 wydzielających klatki schodowe , wykonaniu systemu oddymiania głównej klatki schodowej poprzez zabudowę klapy oddymiającej w stropodachu wentylowanym oraz montaż siłowników w drzwiach napowietrzających , wykonanie nowych pochwytów na klatce schodowej oraz poręczy na korytarzach , wymiana pokrycia dachowego łącznika na pokrycie systemowe o odporności RE30 , wykonaniu pasa pionowego oddzielenia pomiędzy budynkiem wyższym i łącznikiem oraz roboty wykończeniowe tj. malowanie korytarzy i łącznika.
• Instalacja elektryczna: roboty polegają min. na przebudowie instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem nowego przycisku dla wyłącznika p.poż , na montażu systemu oddymiania klatek schodowych , zamontowaniu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego , wymianie lamp na ciągach komunikacyjnych szkoły.
• Instalacja sanitarna : roboty polegają min. na przebudowie wewnętrznej instalacji
wodociągowej poprzez jej rozdział na bytową i hydrantową wraz z korektą lokalizacji
hydrantów , dołożeniem nowych i zmianą układu instalacji na układ obwodowy.
hydrantów.
Szczegółowy zakres robót określa: projekt budowlany, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo – przedmiar robót.
4. UWAGA!!!W etapie I zostały wykonane prace związane z wybudowaniem szybu windowego i zamontowaniu urządzenia dźwigowego wykonane prace związane z wybudowaniem szybu windowego i zamontowaniu urządzenia dźwigowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-06 do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych
w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ:
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert oraz ich wagą:
Kryterium Cena (C) 60%
Kryterium Okres gwarancji (G) 40%
1) W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferty najniższej
---------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla danej oferty
Cena oferty badanej
Maksymalnie wykonawca może uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.
2) W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Okres gwarancji badanej oferty
--------------------------------------------------- x 40 pkt = ilość punktów dla danej oferty
Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji
(max. 60 miesięcy)
W kryterium II wykonawca może uzyskać max 40 pkt
Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego – 36 miesięcy.
Maksymalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego – 60 miesięcy.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje w ofercie okres gwarancji krótszy niż minimalny wymagany przez zamawiającego to jego
oferta zostanie odrzucona.
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę większej liczby miesięcy okresu gwarancji niż maksymalny wymagany przez
zamawiającego, zamawiający przyzna ofercie maksymalną liczbę punktów, przy czym do umowy przyjęty będzie okres gwarancji
podany w ofercie.
W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę w formularzu oferta okresu gwarancji, zamawiający uzna, że
wykonawca zaproponował minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy.
3. Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta
nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+G.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w
pkt 2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia tj:
- dysponować osobą , która posiada uprawnienia do kierowania robotami
w specjalności konstrukcyjno-budowlanymi przyjmująca obowiązki kierownika budowy,
- dysponować osobą , która posiada uprawnienia budowlane w branży instalacji elektrycznej obejmującą obowiązki kierownika robót,
- dysponować osobą , która posiada uprawnienia budowlane w branży instalacji sanitarnych obejmująca obowiązki kierownika robót.
Zamawiający odpuszcza łączenie ww. funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Interaktywny formularz ofertowy udostępniony na Platformie e-Zamówienia zamieszczony w podglądzie postępowania w
zakładce „Informacje podstawowe”. Zalogowany wykonawca używając przycisku „Wypełnij” widocznego pod „Formularzem
ofertowym” zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i
uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
2) Wypełniony załącznik nr 1 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz 117 ust. 4 ustawy
Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;
c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu,
3) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania
warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww.
podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki
dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów. Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór załącznik
nr 2 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje
rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów
dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status
prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej
notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W
przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli każdego ze wspólników.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości w wysokości: 5000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej), żaden ze wspólników spółki
cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art.
108 ust. 1, art. 109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 3 do SWZ, tj. we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-29 16:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówień - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Sposób złożenia oferty, opisany został w „Instrukcji interaktywnej”, dostępnej na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/archiwum/oferty-wnioski-i-prace-konkursowe/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-29 18:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia 06.05.2024 r. do dnia 31.10.2024 r.
2. W terminie od 06.05.2024 r. do 24.06.2024 r. można prowadzić tylko prace, które nie będą destabilizowały pracy szkoły zgodnie z uzgodnionym harmonogramem realizacji przez Wykonawcę i Inwestora ( wymiana pokrycia dachowego łącznika na pokrycie systemowe o odporności RE30, wykonanie pasa szerokości 1m z materiału niepalnego o klasie odporności EI60, wykonanie pasa pionowego z materiału niepalnego o szerokości 2,0m na ścianach zewnętrznych łącznika przy styku z budynkiem wyższym , wymiana okien w łączniku na okna REI 120 , roboty na klatce schodowej bocznej).
3. W terminie od 24.06.2024 r. do 30.08.2024 r. Wykonawca będzie miał do dyspozycji pełny front robót.
4. Do 30.08.2024 r. muszą być zakończane wszystkie prace zgodne z projektem tak, aby z dniem 01.09.2024 r. można było rozpocząć zajęcia w szkole.
5. W terminie od 30.08.2024 r. do 31.10.2024 r. należy dokonać odbiorów zakończonych uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI