Przebudowa części pomieszczeń w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Poznaniu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa części pomieszczeń w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Poznaniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-05-12
  • ZamawiającyNARODOWY BANK POLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00127177
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DKRZ-WPO2@nbp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka pieniężna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części pomieszczeń w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f86c666-ba32-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zamowienia.nbp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.nbp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej na Platformie Zakupowej
NBP pod adresem https://e-zamowienia.nbp.pl. 2) Wykonawca na Platformie Zakupowej NBP bez
zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadać pytanie do Zamawiającego.
3) Warunkiem przystąpienia do postępowania i złożenia oferty jest posiadanie konta na platformie
MarketPlanet. Warunkiem założenia konta jest przesłanie wniosku do operatora platformy MarketPlanet
poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl. Proces akceptacji wniosku z
poprawniewprowadzonymi danymi trwa do 24 godzin w dni robocze. 4) Złożenie oferty w postępowaniu
możliwe jest tylko przez wskazaną Platformę Zakupową NBP. 5) Platforma dopuszcza załączanie
plików o wielkości do 100 MB. 6) Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, .zip. W przypadku
niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .zip
oraz dołączenie ich do systemu. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę: data oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. 8) W postępowaniu ofertę oraz oświadczenie z art.
125 ust. 1 Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci
elektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9) Wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe informacje w ww. zakresie w
załączniku nr 1 i 2 doSWZ. 10) Pozostałe informacje: a) Informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa wykonawca przekazuje w pliku wydzielonym i oznaczonym na Platformie jako
„niejawny”. b) W przypadku podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary
plików: pliku podpisanego i pliku zawierającego podpis. c) Pierwsza czynność podpisania oferty
kwalifikowanym podpisem lub podpisem osobistym może wymagać zainstalowania dedykowanego
rozszerzenia do aplikacji Szafir oraz oprogramowania Java, oraz konieczności administracyjnego
odblokowania systemu na komputerze przez administratorów informatycznych wykonawcy. Aby
podpisać ofertę podpisem zaufanym należy posiadać Profil Zaufany, który umożliwi podpisywanie
plików. 11) W przypadku problemów z obsługą konta w szczególności: z założeniem konta,
zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert/wniosków, komunikacją z Zamawiającym za
pośrednictwem konta - wszelkie pytania i prośby o wyjaśnienie prosimy kierować do operatora
platformy MarketPlanet za pomocą następujących kanałów komunikacji (od poniedziałku do piątku w
godzinach od 9:00 do 17:00): Telefonicznie pod numerem: +48 (22) 25 72 223 Czat pod adresem:
https://oneplace.marketplanet.pl E-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO2-BS-241-0085/OOPozn/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie części pomieszczeń w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 22 wraz z wyposażeniem tych pomieszczeń w meble,
2) wykonanie dokumentacji powykonawczej i przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do tej dokumentacji w zakresie i na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy wraz z prawem wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych na polach eksploatacji określonych w Projektowanych postanowieniach umowy oraz przeniesienie prawa własności nośników, na których dokumentacja ta została utrwalona.
2. Zamawiający informuje, że instalacja okablowania strukturalnego w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 22 wykonana jest w technologii SYSTIMAX GigaSPEED i jest objęta gwarancją. Zamawiający wymaga, aby przebudowa tej instalacji została wykonana:
1) przez osoby posiadające aktualne uprawnienia i certyfikat do instalacji i konserwacji okablowania strukturalnego SYSTIMAX GigaSPEED lub aktualny dokument/certyfikat na równoważnym poziomie, wystawiony przez AVAYA - producenta tego okablowania lub inny podmiot akredytowany przez tego producenta,
2) przy użyciu materiałów dedykowanych dla okablowania strukturalnego SYSTIMAX GigaSPEED.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz w dokumentacji wykonawczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45213130-3 - Roboty budowlane w zakresie banków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto*, polegające na wykonaniu robót budowlanych w czynnym obiekcie budowlanym, obejmujących przebudowę budynku lub jego części
o powierzchni co najmniej 150 m2 (wielkość powierzchni podlegającej przebudowie), oraz potwierdzi, że wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie,
* W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych, Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

2) dysponuje lub będzie dysponować osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowalnymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021r. poz. 2351, ze zm.), w zakresie poniższych specjalności:
a) konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 (jedna) osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych - co najmniej 1 (jedna) osoba, która będzie pełniła funkcję kierownik robót elektrycznych,
c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - co najmniej 1 (jedna) osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych,
albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wykonawcze w tej specjalności oraz które są aktualnie wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w zakresie powyższych specjalności.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie
z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robot budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy
z uwzględnieniem art. 117 ust. 4 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie
od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż
3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od
dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy z uwzględnieniem art. 117 ust. 4 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, które stanowią załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zamowienia.nbp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-12 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że zostanie przeprowadzona w dniach 28 kwietnia 2022 r. o godz. 12:00 i 5 maja 2022 r. o godz. 12:00 obligatoryjna wizja lokalna, która umożliwi zapoznanie się z miejscem wykonania robót w budynku NBP Oddziału Okręgowego w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 22 na zasadach określonych w Rozdz. 3 ust. 8 SWZ.

Brak potwierdzonego (na liście obecności) udziału przedstawicieli(a) danego Wykonawcy w obligatoryjnej wizji lokalnej w jednym ze wskazanych wyżej terminów skutkowało będzie odrzuceniem, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy, złożonej w postępowaniu oferty tego Wykonawcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI