Przebudowa części pomieszczeń w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej w Mąkowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa części pomieszczeń w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej w Mąkowarsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoronowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-04
  • ZamawiającyMiejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00028120
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej w Mąkowarsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091293439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Kotomierska 3

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523822810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@KORONOWO.EDU.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miejsko - Gminny Zespół Edukacji w Koronowie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670056421

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Szosa Kotomierska 3

1.11.4.) Miejscowość: Koronowo

1.11.5.) Kod pocztowy: 86-010

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.11.9.) Numer telefonu: 523822810

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koronowo.edu.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.bip.koronowo.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części pomieszczeń w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej w Mąkowarsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f8f19b3-79e6-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.koronowo.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcami odbywa się za pomocą
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy www.platformazakupowa.pl pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość
do zamawiającego”. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeśli
dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1) – zwane dalej RODO, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Koronowa, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym mogą się Państwo skontaktować poprzez adres e-mail: ochronadanych@um.koronowo.pl, we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody, w celu wypełnienia obowiązków prawnych
ciążących na administratorze danych, wynikających z zadań gminy – w oparciu
o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm. – dalej uPzp) oraz
aktów wykonawczych do uPzp, związanych z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i realizacji umowy w sprawie
zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z osobą, której dane dotyczą, określonym w
treści zgody.
4. Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.
5. Państwa dane osobowe będą przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wyłącznie na
podstawie obowiązujących przepisów prawa.
6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, dostawcy systemu
elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmioty wspierające w świadczeniu usług drogą elektroniczną, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania
publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej - w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie umów podpisanych
z administratorem, oraz podmioty, które wystąpią o informacje na podstawie ustawyo dostępie do informacji publicznej.
7. Nie podanie przez Państwo danych osobowych wyłącza możliwość realizacji celów określonych w pkt. 3.
8. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności
ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy, t.j. 5 lat. W przypadku projektów dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej – okres przetwarzania
wynikał będzie z zasad określonych w Wytycznych
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności oraz Programu Operacyjnego
Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przysługuje Państwu prawo:
- do usunięcia danych osobowych;
- do przenoszenia danych osobowych;
- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MGZE.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa części pomieszczeń w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej w Mąkowarsku

Szczegółowy zakres robót
PIWNICA
− naprawa miejsc po przejściach instalacyjnych

PARTER
Komunikacja z klatką schodową
− demontaż drzwi
− zamurowanie otworu drzwiowego
− wykucie otworu z osadzeniem nadproży
− uzupełnienie tynków po zamurowaniu
− uzupełnieni gładzi gipsowych
− wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na wysokość 1,5m
− wymiana instalacji elektrycznej z przeniesieniem rozdzielni
− rozebranie posadzki z płytek gres
− wykonanie posadzki z wykładziny zgrzewanej
− malowanie ścian i sufitów
− oczyszczenie elementów drewnianych z farby
− zabezpieczenie elementów drewnianych lakierem ogniochronnym
− remont balustrady z wymianą części tralek
− wymiana drzwi wewnętrznych
− wymiana drzwi do piwnicy na EI30
− przemurowanie ścianki pod schodami
− przebudowa instalacji elektrycznej

Korytarz
− wykucie otworów i osadzenie nadproży
− uzupełnienie tynków
− demontaż drzwi
− demontaż posadzki z paneli podłogowych
− wykonanie posadzki z wykładziny zgrzewanej
− zamurowanie otworu drzwiowego
− wykonanie ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego gr. 12cm
− montaż sufitów podwieszonych z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12.5mm
− uzupełnienie gładzi gipsowych
− wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na wysokość 1,5m
− przebudowa instalacji elektrycznej z przeniesieniem rozdzielni
− malowanie ścian i sufitów

Komunikacja z klatką schodową
− rozebranie posadzki z płytek gres
− wykonanie posadzki z wykładziny zgrzewanej
− wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na wysokość 1,5m
− wymiana instalacji elektrycznej
− demontaż grzejnika
− malowanie ścian i sufitów
− oczyszczenie elementów drewnianych z farby
− zabezpieczenie elementów drewnianych lakierem ogniochronnym
− remont balustrady z wymianą części tralek
− wymiana drzwi wewnętrznych
− wymiana drzwi do piwnicy na EI30
− przemurowanie ścianki pod schodami
− przebudowa instalacji elektrycznej

Pracownia dla przedszkolaków
− demontaż drzwi
− rozebranie ściany z cegły
− rozebranie ścianek działowych
− demontaż sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych
− demontaż posadzki z linoleum
− demontaż posadzki z paneli podłogowych
− wykonanie posadzki z wykładziny zgrzewanej
− zamurowanie otworu drzwiowego
− uzupełnienie tynków
− uzupełnienie gładzi gipsowych
− malowanie ścian i sufitów
− wykonanie lamperii na wysokość 1,50m
− przebudowa instalacji elektrycznej

Pomieszczenia sanitarne
− demontaż posadzki z płytek ceramicznych
− wykonanie posadzki z wykładziny zgrzewanej
− przebudowa pionu c.o.
− demontaż grzejnika
− przebudowa instalacji elektrycznej
− przebudowa instalacji wod-kan
− wykonanie ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego gr. 12cm
− montaż drzwi wewnętrznych
− wykonanie okładziny ścian z wykładziny zgrzewanej na wysokość 2,00m
− montaż sufitów podwieszonych z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12.5mm
− wykonanie gładzi gipsowych
− malowanie sufitów
− montaż zabudowy systemowej z płyt HPL

Szatnia dla przedszkolaków
− wykucie otworów i osadzenie nadproży
− uzupełnienie tynków
− demontaż drzwi
− demontaż posadzki z paneli podłogowych
− wykonanie posadzki z wykładziny zgrzewanej
− zamurowanie otworu drzwiowego
− wykonanie ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego gr. 12cm
− uzupełnienie gładzi gipsowych
− wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na wysokość 1,50m
− wymiana instalacji elektrycznej z przeniesieniem rozdzielni
− malowanie ścian i sufitów
− wyposażenie szatni w szafki

I PIĘTRO
Komunikacja z klatką schodową
− demontaż boazerii
− rozebranie ścianki działowej
− wykucie otworu z osadzeniem nadproży
− uzupełnienie tynków po zamurowaniu
− uzupełnienie gładzi gipsowych
− wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na wysokość 1,5m
− wyrównanie podłogi płytami OSB gr. 15mm
− wymiana posadzki z wykładziny zgrzewanej
− malowanie ścian i sufitów
− oczyszczenie elementów drewnianych z farby
− zabezpieczenie elementów drewnianych lakierem ogniochronnym
− remont balustrady z wymianą części tralek
− wymiana drzwi wewnętrznych
− przebudowa obudowy schodów na poddasze
− wymiana drzwi na poddasze na EI30
− przebudowa instalacji elektrycznej

Korytarz
− wykucie otworów i osadzenie nadproży
− uzupełnienie tynków
− demontaż posadzki z paneli podłogowych
− wyrównanie podłogi płytami OSB gr. 15mm
− wykonanie posadzki z wykładziny zgrzewanej
− wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12.5mm
− uzupełnienie gładzi gipsowych
− wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na wysokość 1,5m
− malowanie ścian i sufitów
− przebudowa instalacji elektrycznej

Komunikacja z klatką schodową
− uzupełnienie tynków po zamurowaniu
− uzupełnienie gładzi gipsowych
− wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na wysokość 1,5m
− wyrównanie podłogi płytami OSB gr. 15mm
− wymiana posadzki z wykładziny zgrzewanej
− malowanie ścian i sufitów
− oczyszczenie elementów drewnianych z farby
− zabezpieczenie elementów drewnianych lakierem ogniochronnym
− remont balustrady z wymianą części tralek
− wymiana drzwi wewnętrznych
− przebudowa instalacji elektrycznej

Pracownia dydaktyczna klas I-III
− wymiana posadzki z wykładziny zgrzewanej
− uzupełnienie gładzi gipsowych
− wykonanie lamperii na wysokość 1,50m
− malowanie ścian i sufitów
− wymiana drzwi wewnętrznych
− przebudowa instalacji elektrycznej

Pomieszczenia sanitarne
− demontaż posadzki z wykładziny zgrzewanej
− wyrównanie podłogi płytami OSB gr. 15mm
− wykonanie posadzki z wykładziny zgrzewanej
− przebudowa pionu c.o.
− demontaż grzejnika
− przebudowa instalacji elektrycznej
− przebudowa instalacji wod-kan
− wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12.5mm
− montaż drzwi wewnętrznych
− wykonanie okładziny ścian z wykładziny zgrzewanej na wysokość 2,00m
− wykonanie gładzi gipsowych
− malowanie ścian i sufitów
− montaż zabudowy systemowej z płyt HPL

Szatnia dla dzieci klas I-III
− zamurowanie części ściany
− uzupełnienie tynków
− demontaż drzwi
− wykonanie ścianek działowych gr. 12,5cm z płyt gipsowo-kartonowych
− demontaż posadzki z linoleum
− wyrównanie podłogi płytami OSB gr. 15mm
− montaż wykładziny zgrzewanej
− uzupełnienie gładzi gipsowych
− wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na wysokość 1,50m
− malowanie ścian i sufitów
− przebudowa instalacji elektrycznej
− wyposażenie szatni w szafki

Pracownia dydaktyczna klas I-III
− rozbiórka ścianki działowej
− demontaż drzwi
− zamurowanie otworu drzwiowego
− uzupełnienie tynków po zamurowaniu
− demontaż okładziny sufitu
− demontaż paneli podłogowych
− demontaż listew podłogowych
− wyrównanie podłogi płytami OSB gr. 15mm
− montaż wykładziny zgrzewanej
− naprawa gładzi gipsowych
− malowanie ścian i sufitów
− wykonanie lamperii na wysokość 1,50m
− przebudowa instalacji elektrycznej

Korytarz
− rozbiórka ścianki działowej łazienki
− demontaż okładziny z płytek ceramicznych
− demontaż urządzeń i instalacji sanitarnych
− demontaż drzwi
− zmniejszenie otworu drzwiowego
− uzupełnienie tynków po zamurowaniu
− demontaż paneli podłogowych
− demontaż listew podłogowych
− wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5mm
− wyrównanie podłogi płytami OSB gr. 15mm
− montaż wykładziny zgrzewanej
− naprawa gładzi gipsowych
− wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na wysokość 1,50m
− malowanie ścian i sufitów
− montaż drzwi wewnątrzlokalowych
− przebudowa instalacji elektrycznej

Gabinet wicedyrektora
− rozbiórka ścianki działowej
− demontaż okładziny z płytek ceramicznych
− demontaż urządzeń i instalacji sanitarnych
− uzupełnienie tynków po zamurowaniu
− demontaż paneli podłogowych
− demontaż listew podłogowych
− wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5mm
− wyrównanie podłogi płytami OSB gr. 15mm
− montaż wykładziny zgrzewanej
− naprawa gładzi gipsowych
− malowanie ścian i sufitów
− montaż drzwi wewnątrzlokalowych

Gabinet pedagoga
− uzupełnienie tynków po zamurowaniu
− demontaż paneli podłogowych
− demontaż listew podłogowych
− wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5mm
− wyrównanie podłogi płytami OSB gr. 15mm
− montaż wykładziny zgrzewanej
− naprawa gładzi gipsowych
− malowanie ścian i sufitów
− montaż drzwi wewnątrzlokalowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki,
2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów (Lp).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady i gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci wykonania jednego zamówienia, polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku/ów w tym budynków użyteczności publicznej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto. Przedmiotowe zamówienie winno zostać ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.
Przez budynek użyteczności publicznej/budynek mieszkalny wielorodzinny/budynek zamieszkania zbiorowego należy rozumieć budynek, o którym mowa w § 3 rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.).
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – kierownik budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 uPzp;
2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4 i 5 uPzp, tj.:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
Wzór oświadczenia zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Wzór wykazu zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzór wykazu zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy monterów GK - Akord - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy monterów GK - Akord Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI