„Przebudowa części kondygnacji 1-go piętra bud. nr („A”) na potrzeby utworzenia Pracowni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa części kondygnacji 1-go piętra bud. nr („A”) na potrzeby utworzenia Pracowni Patomorfologii: na terenie IHIT w W-wie ul. I. Gandhi 14 wraz z przebudową instalacji wewnętrznych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającyINSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00339256
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa części kondygnacji 1-go piętra bud. nr („A”) na potrzeby utworzenia Pracowni Patomorfologii: na terenie IHIT w W-wie ul. I. Gandhi 14 wraz z przebudową instalacji wewnętrznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Indiry Gandhi 14

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-776

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopat@ihit.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa części kondygnacji 1-go piętra bud. nr („A”) na potrzeby utworzenia Pracowni Patomorfologii: na terenie IHIT w W-wie ul. I. Gandhi 14 wraz z przebudową instalacji wewnętrznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72fbcdab-6969-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ihit.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ihit.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ihit.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zostały zawarte w rozdziale XXVII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zostały zawarte w rozdziale XXVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IHIT/P/114/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przebudowa części kondygnacji 1-go piętra bud nr 1 („A”) na potrzeby utworzenia Pracowni Patomorfologii” na terenie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie ul. Indiry Gandhi 14 wraz z przebudową instalacji wewnętrznych. Więcej informacji zawiera SWZ z Załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagą:
Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena – 80%
Skrócenie terminu realizacji – 10%
Wydłużenie terminu gwarancji – 10%
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o największej liczbie punktów otrzymanej po zsumowaniu punktacji uzyskanej w każdym z kryteriów, tj. „Cena”, „Termin realizacji zamówienia”
i „Okres gwarancji” obliczona wg wzoru: Lp = C + Trz + Og
gdzie:
Lp - Liczba punktów łącznie
C – Liczba punktów przyznana w kryterium Cena
Trz – Liczba punktów przyznana w kryterium Termin realizacji zamówienia
Og – Liczba punktów przyznana w kryterium Okres gwarancji

Weryfikacja zaoferowanych kryteriów dokonywana będzie na podstawie oświadczenia dokonanego
w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.
4. Sposób obliczania punktacji w poszczególnych kryteriach:
a) Cena [C]
Za kryterium Cena [C] Wykonawca może otrzymać maksymalnie – 80 punktów.
Zamawiający przy wyliczaniu punków za ww. kryterium ograniczy się do dwóch miejsc po przecinku.
Liczba punktów wg powyższego kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cn
C = --------x 80
Cob
gdzie:
C - liczba punktów za kryterium cena;
Cn - najniższa cena brutto;
Cob - cena oferty badanej.
b) Termin realizacji zamówienia [Tzg]
Za kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia [Tzg] Wykonawca może otrzymać maksymalnie – 10 punktów.
Liczba punktów wg powyższego kryterium zostanie obliczona wg następującej zasady:
- zaoferowanie terminu realizacji zamówienia do 30.06.2022 – 0 pkt.
- zaoferowanie terminu realizacji zamówienia do 30.05.2022 – 5 pkt
- zaoferowanie terminu realizacji zamówienia do 30.04.2022 – 10 pkt
W przypadku niewskazania oferowanego terminu realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ Zamawiający przyjmie, że zaoferowano maksymalny termin realizacji zamówienia wynoszący do dnia 30 czerwca 2022 r.
c) Okres gwarancji [Og]
Za kryterium Okres gwarancji [Og] Wykonawca może otrzymać maksymalnie – 10 punktów.
Liczba punktów wg powyższego kryterium zostanie obliczona wg następującej zasady:
- zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 0 pkt
- zaoferowanie 48 miesięcy gwarancji – 5 pkt
- zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji – 10 pkt.
W przypadku niewskazania oferowanego okresu gwarancji w Formularzu ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ Zamawiający przyjmie, że zaoferowano minimalny wymagany okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie terminu gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
a) Wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Należy wykazać minimum 2 roboty budowlane (umowy) polegające na pracach adaptacyjnych* o łącznej wartości umów brutto co najmniej 1 500 000 zł. Wykaz robót Wykonawca przedstawi zgodnie
z formularzem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
b) Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonywania zamówienia i oświadczy, że osoba przewidziana do realizacji zamówienia posiada:
L.p.
Stanowisko Wymagana liczba osób Uprawnienia budowlane wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie Praktyka w podobnych robotach (w latach)
1. Kierownik robót 1 specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Minimum 5 lat. Kandydat na stanowisko wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, a także zakresu powierzonych czynności z informacją o podstawie dysponowania tą osobą Wykonawca przedstawi zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz oświadczy, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Do oferty Wykonawca dołącza:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie składane jest na podstawie art. 125 ust. 1 i stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert oraz stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w niniejszym rozdziale podrozdział II.2) oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 3) Wykonawca składa w/w Oświadczenie - Załączniki nr 2 i 3 do SWZ w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządza odrębnie: a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Oświadczenie – Załącznik nr 2 do SWZ potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Oświadczenie – Załącznik nr 2 do SWZ potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy;
5) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu nie sporządza odrębnie:
- podwykonawca, na którego zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie weryfikował także podstaw wykluczenia w odniesieniu do takiego podwykonawcy.
6) Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie wszystkie konieczne do dokonania samooczyszczenia przesłanki opisane w art. 110 ust. 2 pkt 1,2,3 (a-e) ustawy Pzp.
- wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.
7) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale XII ust. 2 pkt 4) i ust. 3 pkt. 7) SWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – Załącznik nr 6 do SWZ.
8) Zamawiający zwraca się z prośbą aby do oferty załączyć kosztorys (może być w formie skróconej), celem weryfikacji składowych kwoty netto i brutto.
3. Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza Wykonawcę.
Do oferty Wykonawca załącza również:
a) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
b) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
c) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1do SWZ
d) Wadium
e) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa przedsiębiorstwa, Wykonawca,
f) Informacje dotyczące Wykonawcy (Załącznik nr 1 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE
1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ; 2) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ; 3) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem dotyczącym posiadania wymaganych uprawnień - w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w rozdziale XII ust. 1 pkt. 4 lit. b) SWZ – Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA: (dotyczy wszystkich dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia) W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1-2, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda na podstawie art. 281 ust. 2 pkt 10) ustawy Pzp od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium
w wysokości: 30 988,00 zł. – (trzydzieści tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt osiem zł. 00/100)
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. nr rachunku
16 1240 6003 1111 0000 4946 7956 z dopiskiem „wadium w postępowaniu IHIT/P/114/2021”.
O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek wskazany przez Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje znajdują się w Rozdziale XIV SWZ. Do oferty Wykonawcy dołączają Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 2 do SWZ. b) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które czynności w ramach dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Paragraf 16 wzoru umowy - Załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 09:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ihit.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przed podpisaniem umowy – najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest, w celu zabezpieczenia roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z art. 452 ust. 2 ustawy
w wysokości 3% wartości brutto umowy (po zaokrągleniu w górę do pełnych złotych). Więcej informacji znajduje się w rozdziale XXIV.
1. W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji zamówienia Zamawiający, ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 12 ustawy Pzp umożliwia dokonanie wizji lokalnej. Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 11:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym przed terminem wyznaczonym na składanie ofert.
2. O dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się z wnioskiem, przesłanym elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://ihit.ezamawiajacy.pl. We wniosku należy wskazać osobę, która będzie uczestniczyła w wizji lokalnej.
3. Zebranie zainteresowanych wykonawców odbędzie się przed budynkiem Instytutu Hematologii
i Transfuzjologii w Warszawie, ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa
4. Wszystkie osoby, które przybędą na spotkanie zobowiązane są do pisemnego potwierdzenia swojej obecności na liście uczestników przygotowanej przez Zamawiającego.
5. Nieskorzystanie z możliwości odbycia wizji lokalnej wyklucza ewentualne roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.
6. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp, odrzuceniu podlegać będzie oferta, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
7. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
8. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne pytania należy kierować do Zamawiającego zgodnie z przejętym przez Zamawiającego sposobem komunikacji o których mowa w rozdziale XV SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie budynku handlowego - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykończenie budynku handlowego. W tym: - malowanie ścian 770 m2, - cokoły, - karton gipsy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI