Przebudowa części budynku usługowo-magazynowego w zakresie zaprojektowania szatni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa części budynku usługowo-magazynowego w zakresie zaprojektowania szatni wraz z węzłami sanitarnymi przy ul. Słowackiego 5
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRyki
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-07-11
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00233551
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa części budynku usługowo-magazynowego w zakresie zaprojektowania szatni wraz z węzłami sanitarnymi przy ul. Słowackiego 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430844647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818651539

1.5.8.) Numer faksu: 818651602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pgkimryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimryki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części budynku usługowo-magazynowego w zakresie zaprojektowania szatni wraz z węzłami sanitarnymi przy ul. Słowackiego 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea76acc7-f879-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy (link poniżej):
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings
Pozostałe dokumenty (poza ofertą) oraz wszelkie wyjaśnienia można składać za pośrednictwem powyższej platformy lub e-maila:
zamowienia@pgkim.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Robert Jaworski, tel. (81) 865 15 39 w. 24 – od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 – 15:00.
3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia i ofert.
4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl
5. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w: Instrukcji składania oferty dla Wykonawcy: https://platformazakupowa.pl
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl poprzez przycisk Wyślij wiadomość do zamawiającego.
8. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość do zamawiającego, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego
9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi@pgkimryki.pl
10. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl jak i na adres e-mail przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
11. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
13. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej Zamawiającego:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 06/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie części budynku usługowo- magazynowego w zakresie zaprojektowania szatni wraz z węzłami sanitarnymi, położonego w Rykach przy ul. Słowackiego 5. Zakres przebudowy budynku usługowo-magazynowego obejmuje w szczególności:
1) Demontaż instalacji wod-kan, C.O. i części wewnętrznej instalacji gazowej;
2) Demontaż stolarki drzwiowej;
3) Skucie istniejącej posadzki z płytek gres;
4) Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i oświetleniowej;
5) Rozbiórkę ścianek działowych i skucie starych tynków;
6) Poszerzenie otworów drzwiowych wraz z wykonaniem nadproży;
7) Wykonanie nowych ścianek działowych;
8) Wykonanie nowych stopni wejściowych do budynku;
9) Zamurowanie istniejących otworów drzwiowych;
10) Montaż nowej inst. elektrycznej i oświetleniowej;
11) Montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej;
12) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej;
13) Wykonanie nowej instalacji wod-kan i nowej instalacji C.O.;
14) Wykonanie nowej wentylacji mechanicznej i wykonanie nowej wentylacji grawitacyjnej;
15) Wykonanie tynków cementowo-wapiennych;
16) Montaż opraw oświetleniowych;
17) Wykonanie nowych włazów podłogowych do kanału instalacyjnego;
18) Wykonanie posadzek z płytek gres antypoślizgowych z cokolikami i wykonanie oblicowań z glazury do wysokości 2,0 m;
19) Wykonanie kabin natryskowych i wykonanie kabiny ustępowej z HPL;
20) Wykonanie zabudowy z płyt g-k dla instalacji wentylacji mechanicznej;
21) Wymianę parapetów na konglomerat marmurowy;
22) Wykonanie powłok malarskich.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dot. realizacji zamówienia określone zostały w Dokumentacji Technicznej stanowiącej Załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45262800-9 - Rozbudowa budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SWZ w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał:
1) Doświadczenie - potwierdzone wykazaniem wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień obejmujących swym zakresem roboty polegające na budowie lub przebudowie budynku w technologii murowanej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto każde. Zamawiający zastrzega, że:

a) jedno z dwóch wymaganych zamówień musi dotyczyć budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku użyteczności publicznej (z wyłączeniem budynków gospodarczych, budynków rekreacji indywidualnej, budynków inwentarskich, składowych i przemysłowych, hal produkcyjnych, magazynowych, pasaży handlowych czy hangarów oraz innych budynków, w których pomieszczenia nie są przeznaczone na pobyt stały ludzi),
b) użyte powyżej określenia „budowa, przebudowa lub remont” należy interpretować w rozumieniu nadanym ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351),
c) użyte powyżej określenia „budynek mieszkalny, budynek zamieszkania zbiorowego, budynek użyteczności publicznej, budynek gospodarczy, budynek rekreacji indywidualnej, pomieszczenia przeznaczone na pobyt stały ludzi”, należy interpretować w rozumieniu nadanym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (poz. 1065 ze zm.)
d) w przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednej umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić i podać wartość robót budowlanych polegających tylko na budowie lub przebudowie budynków, o których mowa w ppkt 1),
e) Wykonawca zobowiązany jest wykazać 2 roboty budowlane realizowane w ramach dwóch odrębnych umów, Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku robót budowlanych i sumowania ich wartości w celu wykazania spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu,
f) Wykonawca musi przedstawić dowody czy roboty zostały wykonane w sposób należyty;

2) Kadrę - posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. w specjalności:
a) konstrukcyjno – budowlanej (Główny Kierownik Budowy) – min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.

Wymagania dotyczące personelu Wykonawcy:
i. osoby skierowane do realizacji zamówienia muszą legitymować się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wymienionej powyżej oraz muszą przynależeć do odpowiednich samorządów zawodowych,
ii. uprawnienia osób, o których mowa powyżej powinny być zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Uprawnienia budowlane nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa zostaną uznane przez Zamawiającego za ograniczone, jeżeli będą opiewać na obiekty budowlane, budowle i instalacje o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych,
iii. w przypadku osób, o których mowa powyżej, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020., poz. 220 ze zm.),
iv. w przypadku osób będących obywatelami państwa członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone na zasadach określonych w art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 ze zm.),
v. dopuszcza się uprawnienia równoważne – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

3. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek w zakresie doświadczenia będzie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będzie legitymować się doświadczeniem na poziomie co najmniej dwóch wymaganych w SWZ robót budowlanych (budowy lub przebudowy budynku) o wartości 200 000,00 zł netto każda, przy czym Zamawiający dopuszcza wykazanie się doświadczeniem w zakresie budowy lub przebudowy budynku, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1a), tylko przez jednego Wykonawcę.
4. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek w zakresie kadry (personelu) może być spełniony przez jednego Wykonawcę bądź kumulatywnie (łącznie) przez kilku bądź wszystkich Wykonawców.
5. Wykonawca nie może polegać na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem (np. konsorcjum) przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji. W sytuacji, w której Wykonawca ten działał w grupie podmiotów i to inny podmiot takie doświadczenie zdobył, realizując daną część zamówienia, Wykonawca powołując się na to doświadczenie winien wykazać je jako potencjał podmiotu trzeciego/innego podmiotu a nie jako swoje doświadczenie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. ETAP II - badanie oferty Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, pod kątem nie podlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie następujących, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych, środków dowodowych:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wielkości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
a) przed podpisaniem Umowy Zamawiający może zażądać od Wykonawcy decyzji, zaświadczeń, dyplomów i innych dokumentów potwierdzających, że osoby biorące udział w realizacji niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia, a także że są zrzeszeni w odpowiednich samorządach zawodowych;
b) przed podpisaniem Umowy Zamawiający może zażądać od Wykonawcy, który będzie dysponował osobami niebędącymi obywatelami polskimi „Decyzji uznania kwalifikacji zawodowych” wydanej przez Polską Izbę Inżynierów Budownictwa w formie, która uprawnia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, które nabyły w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje odpowiadające uprawnieniom budowlanym w Polsce – zgodnie z polskim prawem budowlanym, chyba że osoby te spełniają przesłanki określone w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa i posiadają uprawnienia do świadczenia usług transgranicznych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ETAP I - ocena wstępna ofert, której poddawani są wszyscy Wykonawcy. Każdy Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do oferty następujące oświadczenia:

1) Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy,
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
a) oświadczenia, o którym mowa w ppkt 2 i 3, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy;
5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt 2 i 3, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6) W przypadku Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:
a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 500,00 zł, (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych).
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie wymienionej poniżej formie:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Pekao SA I O/Ryki 05 1240 2425 1111 0000 3241 9528
z adnotacją:
„Wadium – zamówienie ZP 06/22 – roboty budowlane”
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „Przebudowa części budynku usługowo- magazynowego w zakresie zaprojektowania szatni wraz z węzłami sanitarnymi przy ul. Słowackiego 5”. Oznaczenie sprawy: ZP 06/22.
9. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp.
10. Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
11. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2 – 4 Pzp, występuję odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek w zakresie doświadczenia będzie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będzie legitymować się doświadczeniem na poziomie co najmniej dwóch wymaganych w SWZ robót budowlanych (budowy lub przebudowy budynku) o wartości 200 000,00 zł netto każda, przy czym Zamawiający dopuszcza wykazanie się doświadczeniem w zakresie budowy lub przebudowy budynku, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1a), tylko przez jednego Wykonawcę.
4. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek w zakresie kadry (personelu) może być spełniony przez jednego Wykonawcę bądź kumulatywnie (łącznie) przez kilku bądź wszystkich Wykonawców.
5. Wykonawca nie może polegać na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem (np. konsorcjum) przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji. W sytuacji, w której Wykonawca ten działał w grupie podmiotów i to inny podmiot takie doświadczenie zdobył, realizując daną część zamówienia, Wykonawca powołując się na to doświadczenie winien wykazać je jako potencjał podmiotu trzeciego/innego podmiotu a nie jako swoje doświadczenie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy:
1) W zakresie ceny, w sytuacjach opisanych w § 4 ust. 3 i 4 umowy,
2) W zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku:
a) zmiany w prawie bezpośrednio związanej z realizacją przedmiotu umowy,
b) gdy nastąpi konieczność wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,
c) w sytuacjach opisanych w § 3 ust. 5 umowy,
d) w przypadku innych nieprzewidzianych sytuacji niezależnych od stron o ile na zmianę terminu wyrażą zgodę obie strony,
3) W zakresie przedmiotu umowy, w przypadku:
a) wycofania z produkcji elementów przedmiotu umowy,
b) braku dostępności na rynku elementów przedmiotu umowy, o ile na rynek wprowadzono nowocześniejsze rozwiązania techniczne zastępujące stare rozwiązania,
c) rezygnacji z wykonania części zamówienia, z zastrzeżeniem gwarantowanego wolumenu
zamówienia na poziomie co najmniej 70 % wartości wynagrodzenia.
4) Na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w momencie zawierania umowy, a które warunkują należyte wykonanie przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI