Przebudowa części budynku świetlicy w miejscowości Nieledew

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa części budynku świetlicy w miejscowości Nieledew
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzeszczany
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Trzeszczany
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-07
  • Numer ogłoszenia544373-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 544373-N-2019 z dnia 2019-05-07 r.

Gmina Trzeszczany: Przebudowa części budynku świetlicy w miejscowości Nieledew
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzeszczany, krajowy numer identyfikacyjny 55011400000000, ul. Trzeszczany Pierwsze  194 , 22-554  Trzeszczany, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 575 059, e-mail gmina@trzeszczany.pl, faks 846 575 023.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.trzeszczany.roztocze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.trzeszczany.roztocze.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem nieważności, posłańcem, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście
Adres:
Urząd Gminy Trzeszczany, Trzeszczany Pierwsze 194, 22-554 Trzeszczany

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części budynku świetlicy w miejscowości Nieledew
Numer referencyjny: DPŚ. 271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy części budynku świetlicy w miejscowości Nieledew. Zakres robót i warunki realizacji szczegółowo określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, projekt budowlany i wykonawczy przebudowy budynku stanowiący załącznik do SIWZ. Prace związane z wykonaniem przebudowy obejmują wykonanie prac w branżach budowlanej, sanitarnej , elektrycznej oraz zakup i montaż wyposażenia budynku świetlicy. Zakres robót obejmuje: Branża budowlana: Izolacja ścian fundamentowych - wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów o głębokości do 1.5 m w gruncie kat. III - 20.364 m3 - wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km grunt.kat. I-II - 20.364 m3 - wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi – za każdy nast. 1 km - 20.364 m3 - odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2 - pas elewacji przy gruncie średnio h=0,30cm -10.182 m2 - oczyszczenie mechaniczne i zmycie - 44.122 m2 - oczyszczanie ścian szczotkami stalowymi w miejscach łatwo dostępnych - powierzchnia ponad 5 m2 – fundament - 33.940 m2 - tynki zewnętrzne zwykłe kat. II na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych (balkony i loggie) wykonywane ręcznie - 44.122 m2 - przygotowanie powierzchni pionowych betonowych i otynkowanych pod uszczelnienia w rozwiązaniu systemowym –gruntowanie - 44.122 m2 - wysokoelastyczna izolacja powierzchni pionowych poddanych działaniu wody pochodzącej z gruntu - dwie warstwy - 44.122 m2 - docieplenie ścian piwnic płytami ekstrodurowanymi XPS 035 gr. 2 cm mocowanymi punktowo - 44.122 m2 - izolacje przeciwwilgoc.i przeciwwodne z folii polietylen.- osłona izolacji - 44.122 m2 - zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 1.5 m kat.gr.I-II grunt uprzednio odspojony. - szerokość 0.8-1.5 m - zasypka piaskiem - 20.364 m3 - przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach - cokół - 10.182 m2 - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa - nałożenie na podłoże farby gruntującej - 10.182 m2 - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa grubości 2.5 mm z gotowej suchej mieszanki żywiczno-mineralnej wyk. ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych - 10.182 m2 Dach - wymiana pokrycia dachowego - rozebranie i utylizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych mocowanych do łat lub płatwi drewnianych; płyty - nie nadające się do użytku faliste - 152.214 m2 - rozebranie elementów więźb dachowych – deskowanie dachu z desek na styk - 152.214 m2 - ołacenie połaci dachowych łatami 40x50 mm,o rozstawie ponad 24 cm z tarcicy nasyconej -152.214 m2 - folie wstępnego krycia (FWK) układane na krokwiach - rozstaw kontrłat 1,00 m - folia + kontrłaty - 152.214 m2 - pokrycie dachów blachą stalową powlekaną profilowana ną na łatach - 152.214 m2 - wykonanie deskowania - montaż deski okapowej i wiatronic - 35.660 m - rynny dachowe półokrągłe o śr. 12,5 cm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej powlekanek - 22.060 m - rury spustowe okrągłe o śr. 10,0cm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej powlekanej - 7.000 m - pokrycie dachów blachą - gąsiory - 11.030 m - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer.w rozwinięciu ponad 25 cm - 18.310 m2 - podsufitka z blachy powlekanej trapezowej T7 - 15.442 szt. - kratki wentylacyjne w podbitce okapu [wentylacja poddasza] - 4.000 szt. Zamurowania, ścianki działowe - rozebranie ścianki grub.do 15 cm z bloczków lub płyt z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej - luksfery - 34.340 m3 - uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo -wapiennej bloczkami z betonu komórkowego - 1.879 m3 - ścianki działowe z płytek piano- lub gazobetonowych grubości 12 cm - 70.677 m2 - przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych gładkich lub żebrowanych o śr. 12mm - nadproża w ściankach działowych - 18.648 kg - wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych I NP 100 mm -9.780 m Zamurowania w ścianie pomiędzy świetlicą i OSP - część wspólna - 50% kosztów - wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2-. 0.500 szt. - uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo -wapiennej bloczkami z betonu komórkowego - 0.216 m3 Stolarka okienna - okna o pow. ponad 1.5 m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - okno 01 - kolor biały, szkło bezpieczne z nawiewnikiem - 2.700 m2 - okna o pow. do 0.6 m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - okno 02 - kolor biały, szkło bezpieczne z nawiewnikiem - 1.200 - obsadzenie prefabrykowanych podokienników, długości ponad 1 m - parapet PCV, L=190cm; - 1.000 szt. - obsadzenie prefabrykowanych podokienników, długości ponad 1 m - parapet PCV, L=110cm; - 2.000 szt. Stolarka drzwiowa wewnętrzna - wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 - 8.580 m2 - ościeżnice drzwiowe stalowe fabrycznie wykończone - 7.000 szt. - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - 1.640 m2 - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - 11.070 m2 Posadzki - rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 15 cm - posadzki betonowe z podkładami - 12.816 m3 - wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wykonywane wewnątrz budynku z odrzuceniem na odległość do 3 m - pogłębienie pod nowe w-wy posadzkowe - 12.816 m 3 - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 12.816 m3 - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy następny 1 km - 32.040 m3 - wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km grunt.kat. I-II - 32.040 m3 - wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi – za każdy nast. 1 km -32.040 m3 - podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym – piasek - 21.360 - podkłady betonowe na podłożu gruntowym - C8/10 (B- 10) - 10.680 m3 - izolacje przeciwwilgociowe przeciwwodne z folii polietylen. szerokiej - 106.800 m2 - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho – jedna warstwa EPS100-38-gr. 10cm - 106.800 m2 - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na ostro - 106.800 m2 - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm - 106.800 m2 - gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome -106.360 m2 - posadzki z płytek gresowych układanych metodą zwykłą - gres ceramiczny 44x40cm, szkliwiony, R9 i PEI IV; klej elastyczny - 106.360 m2 - listwy przyścienne drewniane - Listwa przypodłogowa MDF wilgocioodporna lakierowana - wysokość 8-10cm - lub drewniana - 47.660 m Sufit podwieszany z płyt gipsowo kartonowych - sufity podwieszone dwuwarstwowe na ruszcie metalowym - płyty GK wodoodporne gr. 12,5mm - 38.760 m2 - sufity podwieszone dwuwarstwowe na ruszcie metalowym -płyty GK zwykła gr. 12,5mm - 67.600 m2 - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho - jedna warstwa gr. 120mm - 106.360 m2 - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho - każda następna warstwa gr. 120mm - 106.360 m2 - izolacje przeciwwilgoc.i przeciwwodne z folii polietylen.szerokiej - 106.360 m2 Tynki, glazura, malowanie, pochwyty dla niepełnosprawnych - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2 - 161.717 m2 - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na stropach płaskich, belkach, biegach i spocznikach schodów o powierzchni odbicia ponad 5 m2- 106.800 m2 - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 4.028 m3 - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy następny 1 km - 028 m3 - tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie na ścianach i słupach- 150.818 m3 - tynki (gładzie) jednowarstw.wewn.gr.3 mm z gipsu szpachlow. wyk. ręcz .na ścianach na podłożu z tynku - 150.818 m2 - licowanie ścian płytkami glazurowymi - białe - 72.332 m2 - gruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi podłoże - 223.150 m2 - impregnacja grzybobójcza jednokrotnie m2 111.575 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi powierzchni wewnętrznych - farby akrylowe zmywalne - 257.178 m2 - obsadzenie wsporników lub haków zawiasowych w ścianach z cegieł- poręcze stałe lakierowane proszkowo l= 60cm -1.000 szt - obsadzenie wsporników lub haków zawiasowych w ścianach z cegieł- - 3.000 szt. Wentylacja grawitacyjna - przebicie otworów o powierzchni do 0.05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 20 cm-. 3.000 szt. - przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 1 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej- . 3.000 szt. - montaż rur PCW o śr. 150 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową - przewody wentylacyjne. - 35.000 m - kratki wentylacyjne na wylotach przewodów wentylacyjnych - 11.000 szt. - obud. belek i podciągów płytami gips.-karton. na rusztach metal.pojedyń.jednowarstw.55-01 – wodoodporne - 1.125 m2 - obud. słupów płytami gips.-karton. na rusztach metal. pojedyń. jednowarstw.55-01 - obudowa kanałów went. Płytą OSB 20mm - 8.740 m2 - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej pionowe z płyt układanych na sucho - wełna gr. 5,0cm - 8.740 m2 - pokrycie dachów o pow.do 25 m2 o nachyleniu połaci ponad 85 % blachą powlekaną trapezową na łatach obudowa kominów blacha powlekana trapezowa T7 - ponad dachem - 4.560 m2 - kominki wentylacyjne z PVC o śr. 150 mm - 13.000 szt. Opaska przy budynku - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm - fragmenty istniejącej opaski Betonowej - 0.335 m3 - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 0.335 m3 - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy następny 1 km - 0.335 m3 - ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-II głębokości 20 cm - 13.980 m3 - Ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-II - za każde dalsze 5 cm głębokości - 13.980 m2 - wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na poszerzeniach - grubość warstwy po zag. 10 cm -13.980 m2 - obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 24.300 m - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 4 cm na podsypce cementowo -piaskowej - 13.980 m2 Elewacja - odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2 - 61.128 m2 - ocieplenie ścian budynków z cegły płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z got. suchej mieszanki - z impregnacją preparatami przeciwgrzybowymi i jednokrotnym gruntowaniem wzmacniającym podłoże i zmniejszającym nasiąkliwość – styropian gr. 12cm - 71.485 m2 - ocieplenie ościeży z cegły o szer. do 15 cm Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką mokrą wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z got. suchej mieszanki - węgarki i zlicowanie ścian na nowych murach [zamurowaniach] - styropian gr. 2cm - 6.000 m2 - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu do 25 cm – 7,310 m2 Gaśnice - gaśnice proszkowe ABC - 6kg - 3.000 szt. Branża sanitarna INSTALACJA KANALIZACYJNA - wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wykonywane wewnątrz budynku z odrzuceniem na odległość do 3 m - 1.920 m3 - kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm - 4.800 m2 - rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm w gotowych wykopach, wewnątrz budynków o połączeniach wciskowych - 16.000 m - przebicie otworów o powierzchni do 0.05 m2 w elementach z betonu o grubości do 30 cm - 1.000 szt. - rury ochronne (osłonowe) - stalowe dla rur PCV fi 110 - 0.400 m - przebicie otworów w stropie - 4.000 szt. - rury ochronne (osłonowe) - stalowe dla rur PCV fi 110 - 1.200 m - rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych - 18.000 m - wykucie bruzd poziomych 1/4 x 1 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo -wapiennej - 10.000 m - rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 75 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych - 6.000 m - rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych - 6.000 m - dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 50 mm o połączeniach wciskowych - przybory san. 40 + do pralki 1 szt. - 5.000 podej. - dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych - 2.000 podej. - rury wywiewne z PVC o połączeniu wciskowym o śr. 110 mm - 2.000 szt. - zawory napowietrzające dn 75 mm - 2.000 szt. - czyszczaki z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych - 2.000 szt. - czyszczaki z PVC kanalizacyjne o śr. 75 mm o połączeniach wciskowych-. 2.000 szt. - wpusty polietylenowe podłogowe o śr. zewn. 50 mm - 2.000 szt. - umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym - 2.000 kpl. - zlewozmywaki żeliwne, z blachy lub z tworzywa sztucznego -. 2.000 szt. - ustępy z płuczką ustępową typu "kompakt" - 2.000 kpl. - bidety z baterią i syfonem - 1.000 kpl. INSTALACJA WODOCIĄGOWA - rurociągi stalowe ocynkowane o śr. nominalnej 15 mm o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych - 20.000 m - rurociągi stalowe ocynkowane o śr. nominalnej 20 mm o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych - 20.000 m - rurociągi stalowe ocynkowane o śr. nominalnej 25 mm o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych - 8.000 m - dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach stalowych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o śr. nominalnej 15 mm - 5.000 szt. - baterie umywalkowe o śr. nominalnej 15 mm - 2.000 szt. - baterie zmywakowe stojące o śr. nominalnej 15 mm - 2.000 szt. - przebicie otworów w stropie - 2.000 szt. - tuleje z rur stalowych osadzone w stropach -. 2.000 szt. - przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 1 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej - 1.000 szt. - wykucie bruzd poziomych 1/4 x 1 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - 20.000 m - izolacja rurociągów śr.12-25 mm otulinami Thermaflex FRZ - jednowarstwowymi gr.13 mm (J) - 48.000 m - zawory przelotowe i zwrotne instalacji wodociągowych z rur stalowych o śr. nominalnej 15 mm - 3.000 szt. - zawory przelotowe i zwrotne instalacji wodociągowych z rur stalowych o śr. nominalnej 20 mm - 3.000 szt. - urządzenia do podgrzewania wody - podgrzewacz elektryczny -1.000 kpl. - płukanie instalacji wodociągowej w budynkach niemieszkalnych - 48.000 m - próba szczelności instalacji wodociągowych z rur żeliwnych, stalowych i miedzianych w budynkach mieszkalnych (rurociąg o śr. do 65 mm) - 48.000 m Roboty demontażowe - demontaż rur instalacyjnych i grzejników + wywiezienie i utylizacja – przyjęto - 16.000 rg ELEKTRYCZNE Roboty demontażowe - demontaż tablic bezpiecznikowych o powierzchni do 0.5 m2 - 1.000 szt. - demontaż przewodów wtynkowych z podłoża ceglanego lub betonowego - 50.000 m - demontaż opraw żarowych blaszanych z kloszem cylindrycznym nakręcanych - 1.000 szt. - demontaż opraw świetlówkowych z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym -. 5.000 szt. - demontaż gniazd wtyczkowych podtynkowych o natężeniu prądu do 63 A - ilość biegunów 2-. 5.000 szt. - demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych o natężeniu prądu do 10 A - 1 wylot (wyłącznik lub przełącznik 2 biegunowy lub grupowy) -. 2.000 szt. - demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu stromym na dachówce, eternicie, goncie - 40.000 szt. - demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z płaskownika lub pręta mocowanych na dachu stromym -11.000 m - demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z pręta o przekroju do 120 mm2 mocowanych na wspornikach na ścianie w ciągu pionowym - 6.000 m Tablice rozdzielcze - linie zasilające prowadzone pod tynkiem w rurach winidurowych o średnicy 47 mm wykonywane przewodami izolowanymi pojedynczymi o łącznym przekroju żył 16 mm2 - podłoże z cegły - 8.000 m - tablice rozdzielcze o masie do 10 kg - tablica TB z wyposażeniem - rys. E-01 - 1.000 szt. - pomiary rozdzielnic prądu zmiennego lub stałego niskiego napięcia do 5 pól i centrali alarmowej - 1.000 szt. Instalacje oświetleniowe i gniazd wtyczkowych - wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach administracyjnych na wyłącznik, przełącznik świecznikowy - podłoże z cegły - wypusty oświetleniowe - 21.000 wyp. - montaż opraw oświetleniowych żarowych, halogenowych, compact w sufitach podwieszonych - oprawy Led ewakuac - 6.000 kpl. - montaż opraw oświetleniowych żarowych, halogenowych, compact w sufitach podwieszonych – sanitariaty - 5.000 kpl. - montaż opraw oświetleniowych żarowych, halogenowych, compact w sufitach podwieszonych – sala - 6.000 kpl. - montaż opraw oświetleniowych żarowych, halogenowych, compact w sufitach podwieszonych – kuchnia - 3.000 kpl. - wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach administracyjnych na wyłącznik, przełącznik świecznikowy - podłoże z cegły - wypusty gniazd wtykowych - 18.000 wyp. - linie zasilające prowadzone pod tynkiem przewodem kabelkowym wtynkowym lub płaskim o łącznym przekroju żył do 24 mm2 Cu lub 40 mm2 Al na podłożu ceglanym - gniazda siłowe w kuchni , przewód YDY 5x2,5 - 35.000 m - aparaty elektryczne o masie do 2.5 kg - gniazdo siłowe - 2.000 szt. - puszka przyłączeniowa do kuchenek - 2.000 szt. - sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 11.000 pomiar - sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia- 2.000 pomiar - sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza próba- 1.000 prób. - sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (następna próba) - 1.000 prób. Elektryczne urządzenia wentylacyjne i grzejniki - wentylatory łazienkowe - 2.000 szt. - wentylatory [okapy] kuchenne - dostarczenie i montaż nad kuchenkami elektrycznymi - 2.000 szt. - kurtyna powietrzna elektryczna - dostarczenie i montaż - 1.000 szt. - grzejniki elektryczne o mocy 2400W - kuchnia - 1.000 szt. - grzejniki elektryczne o mocy 3000W - sala - 2.000 szt. - grzejniki elektryczne o mocy 700W - toalety. 2.000 szt. - grzejniki elektryczne o mocy 500W - toaleta. 1.000 szt. - grzejniki elektryczne o mocy 550W - przedsionek - 2.000 szt. Instalacja odgromowa - ręczne wykucie bruzd dla rur: RIP16,RIS16,RL22 o śr. do 47 mm w cegle - 10.000 m - rury winidurowe o śr. do 20 mm układane p.t. w podłożu różnym od betonowego w gotowych bruzdach, bez zaprawiania bruzd - 10.000 m - przewody izolowane jednożyłowe o przekroju żyły do 10 mm2 wciągane do rur - drut fi 8 -10.000 m - montaż zwodów poziomych nienaprężanych z pręta o śr. do 10 mm na dachu stromym pokrytym blachą - 16.000 m - łączenie pręta o śr. do 10 mm na dachu za pomocą złączy skręcanych odgałęźnych 3-wylotowych- 6.000 szt. - układanie bednarki uziemiającej w budynkach w ciągach pionowych na wspornikach mocowanych na cegle z kuciem mechanicznym- przekrój bednarki do 200 mm2 -5.000 m - ręczne wykucie wnęki o objętości do 1.00 dm3 w podłożu ceglanym - 4.000 szt. - montaż na gotowym podłożu puszek 9140x140z tworzywa sztucznego o ilości wylotów 4 i przekroju przewodów do 16 mm2 - mocowanych przez przykręcenie - POH 47 - 4.000 szt. - montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji uziemiającej i odgromowej - 4.000 szt. - sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza próba) - 1.000 prób. - pierwszy pomiar instalacji odgromowej - 4.000 pomiar. WYPOSAŻENIE Wyposażenie - świetlica - stół 2,00x90[80]cm na stelażu metalowym, blat z płyty meblowej.- 6.000 szt. - krzesła na stelażu metalowym, siedzisko i oparcie ze sklejki lub inny materiał łatwo zmywalny - 46.000 szt. - blat roboczy - wyspa o wym. 1,00x2,50m - blat gr. min. 2,8cm. Całość obudowana z półkami i drzwiczkami - 6.000 szt. - kuchenka elektryczna z piekarnikiem – 1.000 szt. - lodówka – 1.000 szt.

II.5) Główny kod CPV: 45215000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-07-19

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t. j: kierownikiem budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych (1 osoba). Kandydat na kierownika robót musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Uprawnienia budowlane, o których mowa powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.). Dopuszcza się ważne i odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześnie obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z późn. zm.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek w zakresie potencjału osobowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Nr konta: 70 9603 1029 2001 0000 0114 0002 z dopiskiem „ Wadium - Przetarg nieograniczony na przebudowę budynku świetlicy” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ). Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, o których mowa w pkt 2, z treści poręczeń i gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - kwoty określonej w poręczeniu/gwarancji, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a p.z.p. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6 zd. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a p.z.p. z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.z.p. oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana istotnych postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy; b) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy c) zmiana obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; d) zmiana stawki podatku od towarów i usług; wartość umowy określona w § 2 ust. 1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; e) zaistnienie okoliczności, (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) wystąpienie zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; g) wprowadzenie nowej technologii przedmiotu objętego umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego modyfikację poprzez użycie technologii równoważnych lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie; h) gdy z uwagi na konieczność realizacji robót dodatkowych lub zamiennych dojdzie do konieczności wstrzymania robót; i) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa, zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do wynagrodzenia; j) wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów władzy (decyzja władz publicznych, w tym oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp.) jeśli ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego; k) gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. Zmiana osoby kierownika budowy w sytuacji: a) choroby, wypadku lub innych okoliczności powodujących brak możliwości pełnienia funkcji. W tym wypadku Wykonawca musi przedstawić na stanowisko kierownika budowy, osobę posiadającą odpowiednie (wymagane w SIWZ) uprawnienia. Zmiana przewidziana w umowie może być inicjowana przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany i uzupełniania umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI